Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B7 Limousine

art8000, 7 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mistrzostwo
5,0
Całokształt
Naczytalem sie tyle dziwnych opini o tym aucie,wiec zapewne ciezko bedzie mi przebrnac przez glos krytyki. Nakrecilem tym autem ponad 50 tys kilometrow,ale musze zaznaczyc,ze moje auto ma oryginalny przebieg,do 160 tys km byl serwisowany tylko w serwisie vw,potem co 10 tys km w domu. Ciezko mi sie do czegos czepic. Auto moze i nudne,ale jak najbardziej niezawodne,wszytsko tam dziala jak powinno dzialac.Mam nawigacje rns 315,porzadny dziwek, swietna komunikacja przez bluetooth z komorka,rewelacyjne czujniki cofania-100 % pokrycia.jesli szukasz auta ktore cie nie zawiedzie to bierz passata
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik daje rade,z kompletem pasazerow nie trzeba krecic go pod czerwone pole by sprawnie przyspieszyc,przy tym zadowala sie mala iloscia ropy. Wersja CR ma zupelnie inaczej rozlozony moment obrotywy,poprostu jest lagodniejszy,ale tez ciagnie znacznie dluzej.Niektorym sie moze to nie podobac,jak dla mnie bomba,auto rowno przyspiesza bez turbodziury,zapewnie tez odbija to sie korzystnie na elementach ukladu napedowego. Praca silnika jest cicha,nie czuc zadnych wibracji,nawet w trakcie jazdy nie slychac silnika,mam wrazenie im wyzej krece tym silnk cichszy. Raz na jakis czas trzeba przegonic troche po autostradzie,przedmuchac turbine,egr, dpf by moc sie dluzej autem cieszyc bez zbednych wydatkow
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia swietna,jednak jedynka moglaby by byc ciut krotsza,jest to bardzo uciazliwe w korku,nie da sie tym autem jechac wolniej niz 10 km/h,przy ledwo toczacym sie aucie lepiej wrzucic 1 bo na dwojece poprostu zgasnie
5,0
Układ jezdny
Ladnie tlumi nierownisci ,mam wersje sport,zawieszenie jest super zestrojone-nie za twarde,nie za miekkie
Komfort
5,0
Widoczność
Musze przyznac,ze to jedyny samochod ,ktory zaskoczyl mnie tak pozytywnie czujnikami parkowania,czujniki wykrywaja totalnie wszystko,wiec mozna smialo na nich polegac,przez to parkowanie jest bajecznie proste.Widocznosc tez jest super
4,0
Ergonomia
Jak w vw,wszystko na swoim miejscu,troche dziwnie dzialajacy system automatycznych wycieraczek-raz dziala nawet przy malym deszczu,innym razem przy ulewie nie zadziala, zbyt wrazliwy czujnik zmierzchu,wystarczy zachmurzenie i juz wlacza swiatla mijania, upierdliwy guzik start ,stop -trzeba pamietac o codziennej dezaktywacji inaczej silnik bedzie gasl co chwila
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dziala praktycznie natychmiast,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest stworzone dla 4 pasazerow i wszyscy maja duzy komfort podrozowania,Niec dodac ,nic ujac,Jak kierowca robilem odcinki po 500 km i wysiadalem z auta niezmeczny,moglbym spokojnie drugie 500 km zrobic
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie wzorowe,jedynie szum opon slychac
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak narazie poza kompresorem klimatyzacji ( podobno wadliwym elementem),paskiem rozrzadu nie nie wymienialem.Ludzi pisza,ze po 200 tys zaczynaja sie problemy...i nawet sie im nie dziwie,bo tym autem sie jezdzi,oj jezdzi,wiec auta importowanie z zachodu maja po 500 tys przejechane,po drodze gubia 300 tys km i sa sprzedawane w Polsce z przebiegiem 176 tys km i stad te sypanie sie auta po 200 tys km
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest dosc drogie,ale dostajemy porzadny samochod,ktory latwo jest odsprzeadac,poza tym vw zastostowal wysokiej jakosc materialy,auta z przebiegiem 200 tys praktycznie nie maja oznak zuzycia wnetrza
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padal kompresor klimatyzacji,poza tym nic sie nie dzieje,jak dbasz tak masz
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B7 Limousine