Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Volkswagen Polo IV - Oceń swoje auto

Volkswagen
Polo
IV
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Volkswagen Polo IV
lista silników Volkswagen Polo IV
Pb Benzynowe
On Diesla
Mniej

Podsumowanie 451 ocen tego auta

Oceny Volkswagen Polo IV

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
3,98
Podobnie jak w segmencie Auta małe (3,96)

Całokształt

Całokształt
3,99

Mechanika

Silnik
4,04
Skrzynia biegów
4,18
Układ jezdny
4,12

Komfort

Widoczność
4,11
Ergonomia
4,17
Wentylacja i ogrzewanie
4,08
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,98
Wyciszenie
3,67
autodna

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,84
Stosunek jakość/cena
3,63

Niezawodność

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
71%
29%
NIE
na podstawie 167 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Układ elektryczny

Zawieszenie

Silnik

Filtr

Lista 451 ocen

4,15
dodano 08.06.2015 przez

Przesiadłem się na Polówkę wprost z Forda Focusa TDci który wciagnął mnie w niezły wir kosztów. Teraz jestem posiadaczem mniejszego ale wspaniałego auta którym wyruszam w każdą drogę bez obaw. Instalacja LPG w tym aucie to jak dodatek do wyposażenia który zwraca się bardzo szybko (jeśli jest porządna instalacja) i powinna być w standardowym wyposażeniu. Kupiłem to auto po małym spotkaniu z motocyklistą i przejechaniu 50 tyś km (wg. ksiązki serwisowej) dziś mam ponad 130 tyś. i jedyna awaria to cewka (koszt. 120 zł) i łożysko w tylnym kole ( to które spotkało się z motocyklem, koszt 180 zł). Poza tym normalny serwis czyli oleje, filtry i kontrole. Bałem sie na początku po przesiadce z kombika ze braknie mi miejsca ale niepotrzebnie, w brew pozorom autko bardzo pojemne a moja żona nie chce go zamienić na żadne inne mimo że marzy mi się troszkę wieksza fura z mocniejszym silnikiem (bo Polówka niestety nie należy do demonów szybkości) ale za to zadziwia ekonomiką jazdy. Podsumowując na pewno zostanę przy czymś ze stajni VW bo wczesniej miałem też Seata i zrobiłem nim 450 tyś (ale wiadomo każdy kiedyś umiera ;-) ). Pozdrawiam obecnych i przyszłych zadowolonych właścicieli VW Polo 1,4.

więcej »
4,00
dodano 11.01.2014 przez

Samochód wart polecenia. Przy delikatnym traktowaniu odwdzięczy się niskim zużyciem oleju napędowego. Dynamika średnia ale wystarczająca dla dwóch dorosłych i dwójki dzieci nawet w dłuższą trasę. 75 koni mechanicznych to nie rakieta, jednak powodów do narzekania nie ma. Silnik 1.4 TDI co prawda głośny ale czego spodziewać można się po 3 - cylindrowym dieslu. Mimo małej mocy przyśpiesza niesamowicie. Manewrowanie na parkingu bezproblemowe. Szyby nie parują o ile silnik jest ciepły, w zimie zajmuje to trochę więcej czasu. Bardzo dobre hamulce. Poza tym bardzo zwrotny. Raz do roku przepalają się żarówki. Polecam osobom, które szukają samochodu na dłużej niż jeden, dwa sezony, jest idealnym samochodem do miasta. Skrzynia biegów pracuje bardzo dobrze. Biegi wchodzą lekko i bez żadnych zgrzytów. Dobrze się prowadzi, precyzyjny na zakrętach, dość twardy jak to volkswagen. Jak na tak mały samochód jest to bardzo obszerne autko. W bagażniku zmieści się nawet wózek. Części zamienne są szeroko dostępne, co spowodowane jest dużą popularnością tego modelu samochodu. Jak każdy samochód także i ten ma wady. Największą wadą jest wysoka cena zakupu.

więcej »
3,23
dodano 26.10.2012 przez

Spędziłem osiem miesięcy na wyjazdach na tzw. okazje itp. Szukałem głównie forda fiesty lub polo . Wyjazdy nauczyły mnie wiele a głównie tego, że ciężko jest kupić dobry używany samochód . Mój egzemplarz pochodzi z Francji ( brew opiniom lepsze auta porównując z autami z niemiec, niemieckie auto ma na 90% cofnięty licznik tak sredno o 100 - 150 tyś km !). Dobrze go złustrowałem zanim się zdecydowałem. Sprawdziłem książkę serwisową w ASO, badanie lakieru(polo bylo malowane pogodzilem się z tym bo dwa lat bym szukal ałta 95% aut bylo malowanych ogladałem 14 szt te nie malowane przebieg 150- 250 tys km i z niemiec przebieg ociwiscie mały a po sprawdzeniu bummm 200 tys km) Auto wygląda na zewnątrz i w środku rewelacyjnie i przez ten czas jak go mam zrobiłem 45 tyś i sie rewelacyjnie sprawuje . W sumie mam już prawie 100 tyś. Silnik klekot ale mało pali średnio 5.0 - 5.9 (miasto)paliwa na 100 km w zależności od pory roku. Wymieniam tylko rzeczy eksploatacyjne jak klocki hamulcowe, żarówki. Trzeba pilnować wymian oleju . Mam zamiar jeszcze ze 4 lata pojeździć i zmienić na nowy model ale nie na VW.

więcej »
3,85
dodano 10.12.2009 przez

Autko bardzo fajne, przyjemne i ekonomiczne ,czesci tanie ,spalanie ok 5.3 w trasie przy 100ce w miescie natomiast 6-6.3l/100km i tak bardzo dobrze patrzac na to ze silniczek troche wyrzyłowany bynajmniej moj 12V 64KM mistrz predkosci to nie jest ale 170KM/H jedzie takze jakes strasznej biedy nie ma.Samochodzik bardzo fajny i ładny moj jeszcze na alusach ..;-)... miejsca dośc dla wszytskich oczywiście 4 osoby bo jak ktos chce jezdic full komplet to polecam wieksze furmanki... spalanie realnie to 5,2-6,4 nigdy mi wiecej nie wyszło a jezdże normalnie .generalnie polecam wczesniej miałem tez polówke 6n 96 rok i walnołem nim 50 tys km i nic sie nie psuło centarlnie nic.;-) wiec zdecydowałem sie na nastepne narazie nie zawodzi chcoc zrobilem dopiero 15.ooo .jak ktos chce kupic polecam serdecznie i dziekuje za wasze opinie pomoagaja mi regularnie przy wyborach aut ktore kupuje narazie nie zawodza...oby tak dalej....nikt nie jest tak obiektywny jak sami uzytkownicy.. pozdrawiam wszytskich ktorym chciało sie pisać ku pomocy innym ;-)..

więcej »
2,46
dodano 13.10.2009 przez

Kupiłem dla żony i parę razy tym jeździłem, i jak dla mnie to porażka, jak wsiadam do mojego 4-letniego mondeo to czuje różnice o lata świetlne, mogę porównać to do kosiarki(polo)vs.samochodu(mondeo). wiem że to nie ta klasa ale niestety cena podobna :) CO mnie od razu odrzuciło to: 1 silnik, głośno, słabo, brak mocy, przyśpieszenia, elastyczności. 2. prowadzenie- wiatr ściąga go z drogi, puste dudnienie przy tłumieniu( w fordzie wszystko chodzi miękko), poczułem strach i obawę jadąc na mokrej nawierzchni. 3wnętrze małe-rozumie w końcu to małe auto ale te plastiki, głosno, i nie mogłem znaleźć wygodnej pozycji za kier. w dodatku nie podoba mi się niebieskie z czerwonym podświetlanie wskaźników- taki szczegół. Wiem że to ostra opinia ale prawdziwa i nigdy nie zamienił bym mojego forda na tego wv mimo iż wydałem na nie podobne kwoty. Jedyny plus to taki że jeździ nim mojażona hehe( dobrze że ma małe pojęcie o motoryzacji)

więcej »
4,31
dodano 18.06.2014 przez

Samochód od uczciwego sprzedawcy godny polecenia. Przestronny, dobrze spasowany i trzyma cenę. Z silnikiem 1.4 75 KM naprawdę niezawodny i fajnie przyspiesza. Ciekawa alternatywa dla Golfa IV, szczególnie w wersji htb 5d. Ja swój kupiłem 10 letni z przebiegiem 33 000 km od sąsiada z polskiego salonu, więc pewne źródło :) Poprzedni właściciel, niedzielny kierowca, zajechał sprzęgło, które musiałem wymienić pomimo symbolicznego przebiegu. Z racji wieku rozrząd również wymieniłem (poniżej koszty) więc w zasadzie mam mało jeżdżony egzemplarz, jak na 12 lat. Ponieważ identyczny miał mój tata i końcowy przebieg ok. 160 km, mogę powiedzieć że to niezawodny wóz i bezpieczny. Skasowany w wypadku okazał się twardą sztuką, poduszki prawidłowo odpaliły (przednie i boczna) więc w porównaniu do dzisiejszych sztywnych aut nie ma się czego wstydzić. Aha, żarówkę wymienia się samemu na stacji w 1 minutę bez latarki :)

więcej »
3,54
dodano 11.09.2002 przez

W klasie aut małych ten model VW Polo, po liftingu w 1999, w którym zmieniono go wizualnie i wprowadzono nowe silniki 16V jest udanym samochodem. Wizualnie wygląda jak po fabrycznym tuningu (m.in. szerokie opony i progi, jednobarwne światła, prawie wszystkie elementy lakierowane). Optycznie jest więc atrakcyjny. Silnik 1.4 16V daje mu niezłą dynamikę i osiągi, zwł. już od niskich prędkości obrotowych. Max. moment 126Nm i jego przebieg przy tej wadze auta pozwala pojeździć. Spalanie raczej nie wychodzi oszczędnie, ale głównie zależy od stylu jazdy, bo daje się jeździć od 2000 do 3000 tys. obrotów i wówczas spali względnie niewiele. Wnętrze jest wygodne, dość obszerne z przodu. Za to wyposarzenie standardowe jest ubogie, a opcje dodatkowe drogie. Usterkowość drobiazgów denerwująca, ale brak awarii i usterek poważnych. Za wygląd i osiągi 4, za wyposarzenie i drobne usterki 3.

więcej »
3,92
dodano 29.06.2007 przez

Auto kupiłem używane, akurat takie się trafiło. Volkswagen reprezentuje klasę podobną do konkurencji typu np. Opel. Pozytywie oceniam zawieszenie, niezła jest również pojemnośc bagażnika, Poważnych napraw nie doświadczyłem. Naprawę zawieszenia uznaję za typową przy takim przebiegu i naszych drogach. Miałem dość krytyczne opinie o tym samochodzie bo kupiłem auto uzywane z drobnymi defektami z którymi uporałem się sam. Typowa bolączka to świecąca się lampka EPC. Potwierdzam to co inni piszą serwis autoryzowany bardzo drogi (usługa) nie mówię o cenie części zamiennych która kształtuje się na średnim poziomie. Materiały eksploatacyjne kupuję różnie ale niekoniecznie w serwisie i wychodzi dużo taniej tak samo serwis nie autoryzowany i zaufany będzie duuużo tańszy ale to każdy o tym decyduje sam. Dużo części jest takich samych jak do Skody Fabi.

więcej »
3,08
dodano 03.10.2001 przez

Sama jazda OK. Fatalna awaryjnosc. Kupowalem VW Polo glownie z mysla o nieawaryjnym, trwalym aucie. Okazuje sie, ze niezawodnosc jest TRAGICZNA. Byc moze dlatego, ze moje auto bylo robione w Slowacji. Mam doswiadczenia ze starszymi modelami i spisywaly sie duzo lepiej, ale byly robione w Niemczech. Serwis beznadziejny, Bursiak w Lodzi. Po awarii paska silnik byl naprawiany chyba z 5 razy. Przez rok uzytkowania auta 13 wizyt w serwisie i okolo 3 tygodni w naprawach. To troche duzo za duzo. Dlatego juz nie jezdze VW Polo ... Choc mam swiadomosc, ze moglem trafic na felerny egzemplarz, ale zeby az tak. Panowie z VW od kontroli jakosci biezecie pieniadze za NIC...

więcej »
4,31
dodano 24.09.2013 przez

Samochód oceniam pozytywnie, jest to takie miejskie wozidełko od którego można oczekiwać bezawaryjności i niskich kosztów utrzymania. Zdecydowanie polecam osobom które nie mają grubego portfela. Przed zakupem biłem się z myślami między fabią, swiftem a polówką. Wybrałem zdecydowanie najlepiej, Oczywiście mogłem kupić droższy, ale kasa była potrzebna na co innego i jestem zdumiony jak niewiele było napraw. Zdecydowanie polecam jako pierwszy samochód, bardziej wytrawnym/bogatszym użytkownikom ten samochód nie przypadnie do gustu, oni będą cenili nie bezawaryjność lecz komfort, ciszę i estetykę... z resztą, moim następnym samochodem pewnie będzie Volvo V50 :)

więcej »