Sama jazda OK.
Fatalna awaryjnosc. Kupowalem VW Polo glownie z mysla o nieawaryjnym, trwalym aucie. Okazuje sie, ze niezawodnosc jest TRAGICZNA. Byc moze dlatego, ze moje auto bylo robione w Slowacji. Mam doswiadczenia ze starszymi modelami i spisywaly sie duzo lepiej, ale byly robione w Niemczech. Serwis beznadziejny, Bursiak w Lodzi. Po awarii paska silnik byl naprawiany chyba z 5 razy. Przez rok uzytkowania auta 13 wizyt w serwisie i okolo 3 tygodni w naprawach. To troche duzo za duzo. Dlatego juz nie jezdze VW Polo ... Choc mam swiadomosc, ze moglem trafic na felerny egzemplarz, ale zeby az tak. Panowie z VW od kontroli jakosci biezecie pieniadze za NIC...
Wrażenia
4,0
Silnik
1.4 radzi sobie bardzo dorze
3,0
Skrzynia biegów
ciezko wchodzil wsteczny i 2, reszta OK
4,0
Układ jezdny
dobre warunki jedne jak na samochod tej klasy
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzerzen
4,0
Ergonomia
w porzadku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu OK choc troche malo miejsca nad glowa, z tylu malo miejsca na nogi
4,0
Wyciszenie
bez uwag
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7,5, poza okolo 5
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby auto bylo mniej awaryjne cena bylaby do przyjecia, ale tak nie jest
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TRAGEDIA, okolo 13 wizyt w serwisie w ciagu 1 roku, 2 x centralnz zamek, 2 x kontrolka spalin, stacyjka - podobno za krotki przewod ZGROZA
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria paska rozrzadu po 8 tys - fabryczna wada ustawienia rolek, zle naprawione przez sewris Bursiaka w Lodzi - niepolecam, w efekcie 2 x wymiana popychaczy i klopoty y uruchomieniem przy zimnym silniku