Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Astra F Cabrio 1.6 i

Pierwsza generacja Astry zwana też Astrą F została zaprezentowana w 1991 roku. Model miał za zadanie zastąpić popularnego Kadetta i ze swojej roli wywiązał się doskonale. Nawiązaniem do poprzednika była litera F w nazwie, następna w alfabecie po literze E, którą nosił ostatni model Kadetta. Astrę I produkowano do 1998 roku. W tym samym roku jej produkcję przeniesiono do Gliwic i do 2002 roku w Europie środkowo-wschodniej oraz Turcji model sprzedawano pod nazwą Astra Classic.

Generacje Opel Astra

  • Astra F   1991 - 2000
    Opel Astra F
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra F

Silniki Opel Astra F Cabrio

Lista silników:

Publikacje o Opel Astra

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Wkrótce na drogach: Opel Astra K

Europejski rynek segmentem C stoi. Aby zaistnieć w kompaktowej stawce, trzeba dysponować solidnym produktem. Opel intensywnie pracuje nad nową Astrą, która może pojawić się w salonach sprzedaży w 2016 roku.

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Przeczytaj pozostałe 22 artykuły o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra - G.pl 87,37

Opel Astra 1,6 Twinport 85,21

Opel Astra 1,7 dtl 75,97

Opel Astra  d-_-b 91,47

Opel Astra  Bertone 82,98

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

RadekWolf 92,63

eMJay 80,18

margwi 80,36

mario1942 78,61

Pitbull_1983 82,22

Stig210 92,24

MV-6 99,64

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

Raport po 10 tkm w moich rękach + Nowe sprzęgło
Raport po 10 tkm w moich rękach + Nowe sprzęgło Cześć i czołem :) No i stało się, 10000 kilometrów pod moim władaniem minęło,...
Pierwsza awaria.
Pierwsza awaria. Kiedyś musi być ten pierwszy raz! W związku z czym pierwsza awaria za nami:-) na...
Problem z odpalaniem
Problem z odpalaniem Po wymianie czujnika powietrza dolotowego oraz czujnika temperatury płynu chłodz...
Co potrafi technika
Co potrafi technika Kilka dni wstecz przekonałem się na własnej skórze a właściwie moim aucie że tec...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Astra
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Skoda Octavia
1.2 TSI (86 KM)
Toyota Auris
Hybrid 135 (136 KM)
Ford Focus
1.5 TDCi (120 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Opel Astra Enjoy Opel Astra Enjoy
Rocznik: 2011. Przebieg: 109 620 km. Silnik: 1.7 81KM .
Cena: 37 900 zł
Opel Astra Enjoy Opel Astra Enjoy
Rocznik: 2010. Przebieg: 94 551 km. Silnik: 1.7 81KM .
Cena: 35 900 zł

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra F Cabrio 1.6 i

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 4,21
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08
  • Zalety
  • + widoczność
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - skrzynia biegów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Opel Astra

Opel Astra Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra II OPC Opel Astra IV Sports Tourer Facelifting Opel Astra OPC EXTREME (2014) Opel Astra IV Sports Tourer Facelifting BiTurbo Opel Astra H Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra IV OPC Opel Astra Cabrio Opel Astra IV Hatchback 5d Facelifting BiTurbo Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F (KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 390 komentarzy

840 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Witam
Jestem posiadaczem Opla astry H z silnikiem 1,3 cdti 90km i jestem z niego bardzo zadowolony gdyż jest to samochód bardzo oszczędny i zarazem dynamiczny jak na warunki miejskie jest wprost idealny. Przebieg mojego egzemplarza to 120000 kilometrów, które sam zrobiłem od nowości i jedyne co wymieniłem od tej pory to kompletne zawieszenie oraz hamulce (zwykła eksplantacja).
Duża ilość egzemplarzy na polskich drogach sprawia że ten samochód staje się tani w serwisowaniu, ponieważ występuje duża podaż części na rynku różnych producentów.

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
82 547
Przejechany dystans
46 929 522 km
Zatankowanego paliwa
2 482 373 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
12 652
Wydanych pieniędzy
4 000 736 zł
Średnie wydatki na auto
1 231 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
19 336
Wydanych pieniędzy
4 734 274 zł
Średnie wydatki na auto
1 457 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 250)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra F Cabrio 1.6 i

Na podstawie 6 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: AKN, dodano: 27.03.2011 17:59

Ja mam raczej lekką nogę na gaz, więc moje auto zużywa rozsądne ilości benzyny w trasie i mieście. Korki są najgorsze, bo wtedy spalanie gwałtownie rośnie. Jazda ze znaczną szybkością również odbija się na poziomie spalania. Optymalna jest jazda w granicach 100 km/h, powyżej 120 km/h auto pali jak smok. Nie wiem, ile pali na autostradzie, bo nie było jeszcze okazji do tego. Płynność jazdy ma fundamentalne znaczenie. Jeśli poruszasz się ze stabilną prędkością i nie naciskasz pedału gazu zbyt mocno, komputer pokładowy wskazuje symboliczne spalanie. Gdy chodzi o dynamikę, silnik jest mułowaty. Samo auto waży 1230 kg, z kierowcą i pasażerami jeszcze więcej. Gdy dodamy do tego jeszcze bagaże, robi się prawie 1700 kg. 105 KM nie radzi sobie z takim ciężarem w trasie, szczególnie przy wyprzedzaniu. Ogólnie jestem zadowolony z Opla Astry H z motorem 1.6 Twinport, chociaż czasami brakuje tych koni. Jednak jeżdżę sam przeważnie, więc zaspokaja moje potrzeby w stopniu dostatecznym. Zapewnia dobry komfort podróży, siedzenia są wygodne i nieźle trzymają na boki. Ogólna ocena to mocna czwórka!

pełny raport Opel Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC

autor: adam(akami@inte, dodano: 20.02.2011 10:06

Astra 1.3 cdti, silnik Fiata, który uzyskał tytuł "engine of the year 2006". Bardzo dobry silnik. Pojemność 1248ccm, moc 90km. W Astrze H silnik zadowoli tych, którzy nie oczekują od samochodu by był drogowym demonem siedzącym innym na zderzaku. Jednak wbrew pozorom silnik daje sobie radę z ważącym ponad 1300kg autem. Moment obrotowy 200Nm dostępny w pełni już od 2000 obrotów powoduje, że mimo 90km pod górki podjeżdża się bez zadyszki nawet na 6 biegu. Tak więc w jeździe na trasie to auto pozwala szybko i sprawnie wyprzedzać. Wcale się nie czuje, że silnik ma tylko 90km. Jedyny mankament silnika, to brak dynamiki poniżej 1800 obrotów/min. Dopóki nie włączy się turbo to ma się przez moment wrażenie jakby ruszało się ciężkim czołgiem, następnie włącza się turbo i niemal wgniata człowieka w fotel. Krótko mówiąc: Ruszasz spod świateł powoli z majestatem pomimo wgniatania pedału gazu, aby gdy na 2 biegu pojawi się już 1800 obrotów drastycznie przyspieszyć zostawiając w tyle większość drogowego planktonu. Ta wyraźnie odczuwalna "turbodziura" dla osób jeżdżących wcześniej benzyniakiem może być na początku uciążliwa. Ale po jakimś czasie przzwyczajasz się. Można tę turbodziurę zlikwidować jadąc na profesjonalną hamownię, gdzie wgrają po dokładnych pomiarach silnika dostosowaną mapę sterownika wtrysku. Po tym zabiegu (kosztuje od 700 do 1500 zł) auto zyskuje około 10-15km i około 40 Nm więcej. W tym wariancie auto zyskuje równą dynamikę i spada spalanie nawet o około 5-10% (wszystko zależne od programu. Spalanie tego auta zależy w dużym stopniu od stylu jazdy i naszych nawyków w prowadzeniu auta. Gdy kupowałem swoją Astrę komputer pokazywał średnie spalnie aż 6,2 litra z prawie 50 000 km. Gdy ja zacząłem jeździć uzyskałem 5,6 litra przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym i wcale nie jeżdżę jak Taxi dziadek. Aby uzyskać niskie spalnie należy przyzwyczaić się do hamowania silnikiem (spalnie zero), podjeżdżania na wysprzęglonym aucie, jeśli nie ma pośpiechu- na spokojnym rozpędzaniu auta. Ekstremalnie można wtedy uzyskać średnie spalnie na poziomie 5 litrów. To świetny wynik jak na tak ciężkie auto. Tak więc jazdy autem z tym silnikiem należy się nauczyć bo spalnie może być wysokie przy nieumiejętnej jeździe. Silnik ten również posiada nieliniową charakterystykę spalnia. Tłumacząc na chłopski rozum: Na tym samym biegu gdy rosną obroty spalnie rośnie, następnie spada, aby następnie znowu rosnąć. Czyli jest pewien optymalny poziom obrotów dla każdego biegu, przy których spalanie jest dużo niższe. Tak więc jeśli jeździmy na trasie kupmy lepiej auto z tempomatem, bądź dokupmy tempomat.(200 zł manetka+ aktywacja techem lub op-comem, razem od 250 do 400zł) W zależności od auta (hatchback, sedan, kombi) te charakterystyki optymalnego spalania są różne. Jednak z moich obserwacji wynika, że np dla 4 i 5 biegu będzie to w okolicach 2250 obrotów(kombi). Wtedy komputer podaje optymalną mieszankę do komory spalania. Najbardziej wkurzające jest, że ten zakres optymalnej mieszanki jest mały i kiedy mamy już np 2350 obrótó to spalanie już rośnie. Oczywiście nie są to jakieś kosmiczne różnice, jednak jadąc w optymalnych obrotach na płaskim można zaoszczędzić coś około 0,3 l/100km i zejść poniżej 5l/100km. Taka informacja przydaje się kiedy jedziemy autostradą. No i na koniec: Wielu waha się pomiędzy silnikiem 1.7 cdti (Isuzu), bo ma spalanie tylko o 0,2 wyższe, 10km więcej i więcej o 40 Nm. Jednak moim zdaniem tamtym silnikiem trzeba bardziej nauczyć się jeździć bo rzadziej wybacza kierowcy popełniane błędy. Zresztą popatrzcie na forach internetowych. Aż roi się od właścicieli Asterek z silnikami 1.7. którzy ciągle mają jakieś problemy. Natomiast prawie wcale nie ma kierowców mających jakieś poważne problemy z 1.3 cdti. Tak więc ja bym zaryzykował ponownie 1.3 cdti, a jeśli potrzebuję większej dynamiki, to jadę na hamownię i mam już auto lepsze od 1.7 cdti.

pełny raport Opel Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX

autor: czerwonapanda@o, dodano: 03.05.2010 14:54

OPEL ASTRA ROCZNIK 1997 KOMBI NA DROGOMIERZU TEORETYCZNIE 217000 KM 8 ZAWOROWY SILNIK 1,6 AUTKO DOPOSAŻONE W PODTLENEK LPG. POJEMNOŚĆ BUTLI 28 L. I ANI GRAMA WIĘCEJ, INSTALACJA 2 GENERACJI ZAKŁADANA 2,5 ROKU TEMU W ŁODZI W FIRMIE " NA GAZ" PRZEZ POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA PIERWSZE TANKOWANIE PO ZAKUPIE PEŁEN BAK LPG NA STACJI ORLEN W PABIANICACH WESZŁO 27,9 L.POSTANOWIŁEM SPRAWDZIĆ AUTO W WARUNKACH TYPOWO MIEJSKICH OBROTY DO 3000 JAZDA PO SAMYM MIEŚCIE NAWET PO GAZETĘ DO KIOSKU JAKIEŚ 400 M. PO 102,7 KM ZAJECHAŁEM NA TĄ SAMA STACJĘ ZATANKOWAŁEM 13,5 L. LPG !!! MASAKRA POCZYTAŁEM TROSZECZKĘ W INTERNECIE I TANIM SPOSOBEM POSTANOWIŁEM ZMNIEJSZYĆ SPALANIE ZAKUPIŁEM SONDĘ LAMBDA ORYGINAŁ KOSZT 63 ZŁ ROZKRĘCIŁEM I WYCZYŚCIŁEM SILNICZEK KROKOWY KOSZT 15,7 PREPARAT W SPRAYU DO CZYSZCZENIA GAŹNIKÓW I 10 MIN PRACY ZAKUPIŁEM CZUJNIK TEMPERATURY ORYGINAŁ 27 ZŁ ( KOSZT CZĘŚCI W PRZYPADKU SILNIKA 8 ZAWOROWEGO BARDO NA POLSKĄ KIESZEŃ) PRZEJECHAŁEM KOLEJNE 101,7 KM W TAKICH SAMYCH WARUNKACH JAK POPRZEDNIO TYLKO MIASTO SPALANIE Z 13,5 SPADŁO DO 11,2 MIŁE ZASKOCZENIE PRAWDA? PO MIEŚCIE PRZYSZŁA PORA NA TRASĘ 3 OSOBY TRASA 120 KM PLUS MIASTO 30 BEZ KORKÓW WYNIK 7,9 L OSTATNI TEST PRZEPROWADZIŁEM 50 KM MIASTO 50 KM TRASA 1 OSOBA I TU WYNIK WYSZEDŁ 9,4 OPIS DOTYCZY AUTA EKSPLOATOWANEGO WIOSNĄ OPONY LETNIE CIŚNIENIE W OPONACH PRAWIDŁOWE WYMIENIONY KPL ROZRZĄD Z POMPĄ WODY, TERMOSTATEM WSZYSTKIE OLEJE ORAZ FILTRY STARAŁEM SIĘ NIE PRZEKRACZAĆ 3000 OBR/MIN

pełny raport Opel Kombi 1.6 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra F Cabrio 1.6 i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra F Cabrio 1.6 i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Opel Astra I

Astra jest następcą Kadeta, są to już auta wiekowe jednak ciągle niezwykle popularne o czym świadczy spora ich liczba na naszych drogach. Samochód wszechstronny, wiele odmian nadwozia pozwoli każdemu wybrać coś dla siebie, również oferta silnikowa jest zróżnicowana. Samochód do nowoczesnych już nie należy...

Zobacz dane techniczne Opel Astra F Cabrio 1.6 i 75KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także