Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Opel Astra G

Lata produkcji: 1998 - 2009
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż Astry II (zgodnie z kolejnością alfabetyczną zwanej Astrą G) rozpoczęła się w 1998 roku. Od swojego poprzednika model odróżniał się nowocześniejszą, masywniejszą sylwetką i większymi rozmiarami, co wpłynęło na przestronność wnętrza. Astra II jako pierwsza dostępna była również w wersji coupe, która podobnie jak kabriolet została zaprojektowana przez stylistów Bertone. W roku 2004, gdy na rynku pojawiła się Astra III, produkcja niezmienionej Astry II (pod nazwą Astra Classic II) została przeniesiona do fabryki w Gliwicach.

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Dane techniczne Opel Astra G

Silniki

Moc silników 65-200 KM

Poj. silników 1 199-2 198 cm3

Prędkość maks. 163-242 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,8-17,0 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Opel Astra G

Średnia ocena modelu

na podstawie 2280 opinii

4.05

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

Wady

- Koszty utrzymania

- Wentylacja i ogrzewanie

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (83%)
NIE (17%)

Wybrane oceny kierowców Opel Astra G

Kipiłem opla z myslą o dojazdach do pracy (trasa 50 km) zeby bylo taniej bo diesel. Miałem okazje jeszcze seata ... więcejleona 1,9 90 KM, ale doszłyby dodatkowe oplaty ubezpieczenia od kradziezy wiec wybralem opla. I w sumie pozytywnie mnie zaskoczył chodz silnik glosny, skrzynia wg mnie zle dopasowana, ale jezdzilo sie wygodnie. W miescie jak i na trasie spelnialo swoje role. Trafil mi sie egzemplarz bardzo zadbany z przebiegiem 175 tys. Wymienilem jedynie filtry i oleje i zrobilem przez rok jakies 30 tys. I przez ten okres lalem i jezdzilem bez zadnych problemow wiec moge pochwalic. Jak na 10 letnie auto w srodku znikome skrzypienie plastikow, zawieszenie ciche bez stuków, jedynie glosny silnik:) szczegolnie na zimnym.. Plus rowniez za pewne prowadzenie, stabilnie bez bujania. Jedyny mankament to turbina juz pluła olejem ale po 200 000 nic dziwnego. Ogólnie mogę polecic auto jesli ktos sie zastanawia, pod warunkiem ze trafi sie oczywiscie zadbany model z niemiec zeby zawieszenie nie bylo powybijane. ukryj
dodano 07.06.2011 przez
Generalnie samochód bardzo fajny. Zakupiłem go przy przebiegu 100 000 km i zaraz potem zamontowałem gaz (BRC Sequent 24) przejechałem ... więcejnim 70 000 Autko przyjemnie się zbiera pomimo nie za dużej mocy ,gdyż jest dość lekkie przy tym zachowując w miarę rozsądne spalanie. Co zadziwiające oferuje naprawdę sporo miejsca nawet na tylnej kanapie a bagażnik jest naprawdę spory. Auto miało pewne problemy z niezawodnością ale o tym dalej. Wygląd to kwestia gustu ale mi auto sie podobało :) ukryj
dodano 03.02.2014 przez
Auto jest zajebiste. Jak sie nic nie psuje to jest ok ale jak sie zepsuje to kilka żeczy na raz.
dodano 20.11.2010 przez
Polecam wszystkim!. Turbo ciągnie naprawde od prawie samego dołu (czyli elastycznosc super). Jedno jest zle pomyslane- za mały seryjny interooler. ... więcejW ciepły letni dzien (powiedzmy 29-30stopni), po rozgrzaniu samochodu okazuje się, że mamy... jakies 20-30KM mniej;/. W normalnych warunkach od 0-100 robi w granicach 6,4-6,5 sekundy!!! Predkosc max- 250km/h. Po programie i zdjeciu cugli bedzie okolo 260-265 ;) ps. w samochodach do (chyba) sierpnia 2002r. bylo montowane mocniejsze sprzeglo, ktore wytrzymuje 400Nm momentu (mozna spokojnie programem zrobic 380), pozniej sprzeglo jest słabsze- o ile? nie jestem pewien- chyba cos okolo 350Nm wytrzymuje. ukryj
dodano 19.09.2009 przez
Zobacz oceny Opel Astra G Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Opel Astra G

Pb
4,07 - 29,73
Na podstawie 1095 raportów spalania
ON
4,00 - 10,70
Na podstawie 704 raportów spalania
LPG
4,90 - 21,37
Na podstawie 365 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Opel Astra G

Ok więc tak autko pali średnio 9,5-9,8 l / 100km przy dosyć normalnej jeździe w granicach 60-100 km/h poza ... więcejmiastem i w mieście normalnie jak wszyscy, przy przyspieszeniach szybszych jedynie przy wyprzedzaniu... myślę ze to wynik o litr pół za wysoki jak na SEKWENCJE ale jest ok... Maxymalnie spalanie to naprawdę szybkie przyspieszenia i szybsza jazda jak widać różnica w spalaniu to tylko ponad 0,5 l a jazda całkiem inna... minimalne średnie spalanie to o dziwo spalanie które wyszło przy normalnej jeździe na odcinku 2x50 km wyszło wtedy koło 8l/100 km ale tutaj chodzi o cykl mieszany wiec dodałem to półliterka... Chciałem też sprawdzić jak będzie wyglądać spalanie przy jeździe mieszanej przy wolnym przyspieszaniu , wczesnej zmianie biegów i obrotach do góra 3 tys(na piątym biegu to około 100km/h) ku mojemu zdziwieniu wynik jaki uzyskałem na całym baku ok 9l/100km czyli także nie duża różnica.:D Ostatnio na przykład na krótkiej trasie 40 km przy normalniej jeździe ale wolnej z powodu na zimę wyszło mi 5,1 l/100km ale sam nie wiem jak to się stało może to jakiś błąd pomiarowy. Moje wnioski to, że w mieszanych trasach i miastowych zmieścisz się miedzy 9-10l na 100 km co jest ciut za dużo jak na sekwencje i silnik 1,6 l , ale za to mamy 101 koników:) (przy okazji dodam ze te 101 koników w zupełności wystarcza przy jeździe a nawet szybszym wyprzedzaniu...) a czym dłuższa i równiejsza trasa spalanie drastycznie spada... wiec myślę ze na trasie ok 100 km 7,7 l nie będzie wyczynem:):) Niestety nie mogę powiedzieć jak to wygląda na benzynie bo jeździłem nim tylko tydzień na benzynie i założyłem SEKWENCJE LPG ale myślę ze kolo literka mniej a i różnic nie widać żadnej miedzy benzyną a LPG... z mankamentów dodam ze nieraz jak się stoi na światłach to skaczą same obroty do około 3 i spadają i trzeba wtedy dodać gazu bo gaśnie...(częściej na LPG niż na benzynie) ukryj
dodano 02.02.2010 przez
Wersja 5D, silnik x16xel: Moje podróżowanie tym samochodem jest najgorsze z punktu widzenia oszczędności. Do pracy mam niecałe 10km po ... więcejbardzo zatłoczonym mieście (Kraków). Pierwsze 4km w zimie pokonuje się przy zimnym silniku, gdzie na światłach na luzie silnik pracuje na ok. 1200 obr/min. Jazda na maksymalnie 3-cim biegu, ciągle zatrzymując się na światłach sprawia, że wtedy ciężko zejść poniżej 9.5l/100km. Ja nie wiem jak niektórzy osiągają w mieście 8l/100km. Chyba są to małe miasta rzędu 20-50tyś, gdzie ruch jest całkiem sprawny. W wielkomiejskich korkach x16xel pali ok. 9.5-9.7 litra. Na miasto nie jest to silnik oszczędny. Wszystkim czytelnikom radzę podchodzić sceptycznie do opinii nt. spalania w trasie. Charakterystyka wlewów Opla sprawia, że pod korek się go zalać nie da (we wlewie jest odpowietrzanie i przy "dobijaniu" może nam się wylewać paliwo - od razu zadzwoniłem do Opla jak tylko zobaczyłem kałużę Pb pod samochodem przy pełnym tankowaniu). Aby mierzenie spalania miało sen, trzeba by było tuż przed samym wylotem z miasta zatankować do pierwszego odbicia pistoletu, po czym zjeżdżając z trasy zrobić to samo. Serwis mówi, że wahania w "odbiciu" pistoletu mogą wynosić nawet spokojnie 0,5litra (zależy od ciśnienia w pistolecie, nawet tego po jakiej ściance się leje). Pół litra to jednak spora różnica, gdy przeważnie "trasy" w Polsce nie mają długości w setkach kilometrów. Polska to kraj w którym "trasę" nazywa się tak na prawdę cykl mieszany. Nie mamy w Polsce wielu autostrad, a na wielu drogach "szybszego" ruchu często specyfika jazdy przypomina poruszanie się po wsi z delikatnie większą prędkością. Moim zdaniem 6,5l/100 to definitywne maksimum eco-drivingu i oszczędności. Wszystkim zastanawiającym się nad zakupem tego samochodu do dużego miasta - odradzam. Chyba, że ktoś lubi LPG. Stanie w korkach przy 9.5l/100km czyni klasyka samochodem drogim. ukryj
dodano 02.03.2014 przez
3/4 raportów tutaj jest naściemniane, albo zamiast w miastach jeździcie po miasteczkach. Jeżdżąc po łodzi (prawdziwe miasto, z korkami, remontami ... więcejitp) astra przy taksówkarskim stylu jazdy brała średnio 10,5l benzyny na 100km. Po założeniu gazu spalanie wwynosi 11,5-12l lpg na 100km. W lecie z klimą 14l lpg/100km. W trasie zależnie od szybkości: w 2 osoby drogami pozamiejskimi z przelotową v=90km/h spalanie wyniosło 8l lpg/100km, przy prędkości 120km/h z klimą bierze równe 10l lpg/100km, potem już idzie mocno w górę, przy przelotowej 140km/h z klimą wciąga 12l/100km jak po mieście. Co do spalania miejskiego jeżdżę powoli, powoli przyspieszam, zmieniam bieg na wyższy przy obrotach 2300-2500 i przewiduję sytuację na drodze. Przy szybkim stylu jazdy spokojnie można osiągnąć 14-15l/100km. Z drugiej strony po Częstochowie astra paliła ok 10,5-11l lpg/100km więc dużo zależy czy miasto jest wielkie i zatłoczone czy jedzie się w miarę płynnie. Ceny części są przyzwoite, choć gdy na raz do wymiany będą przednie hamulce (tarcze+klocki), przewody hamulcowe (skorodowane),kompletny wydech (bo cały przegnił), do tego zrobienie klimy to rachunek wynosi nagle 1500zł - mówimy o dobrym znajomym mechaniku i dobrej jakości zamiennikach. Autem zrobiłem dotąd 40 tys km i mogę szczerze polecić. Trzeba jednak liczyć się z wydatkami rzędu 1-2 tys zł w skali roku na naprawy i przeglądy. Za dbanie samochód odwdzięcza się bezawaryjną jazdą, dzięki czemu zawsze dojedzie do celu. Drażni tylko hałas powyżej 120km/h z powodu kiepsko wyciszonego tunelu środkowego - wystarczy go zdjąć i podkleić od środka gąbką akustyczną i hałas przesuwa się o 20-30km/h do góry ukryj
dodano 15.07.2014 przez
Nie wiem, jak wychodzi wam spalanie rzędu 4l/100km. Przy moim stylu jazdy średnie spalanie wynosi ok. 5,5l/100km i jest to ... więcejśrednie spalanie z trasy(60%) i miasta (40%), czasami lubię przycisnąć jak jeżdżę sam, bo jednak z pustą paką trochę idzie:) Ogólnie ciężko byłoby mi zejść poniżej 4,5l (raczej wolniej niż 100km/h na trasie nie jeżdżę) ale też nie spalił mi więcej niż 6,5l/100km, nawet jak biłem Vmaxa i nie jeździłem poniżej 140km/h na dwupasmówce. Z reguły normalna prędkość w trasie to 130km/h(mowa o dwupasmówce, bo na jednopasmówce nie ma po prostu gdzie - no chyba, że przy małym natężeniu ruchu) i zawsze się mieszczę ze średnim spalaniem w 6 litrach na 100km(z samej trasy przy prędkości 130-140km/h spalanie wyszło 5,2l, jechałem wtedy w góry i zrobiłem około 1000km, w aucie jechaliśmy w 4 osoby+bagaże). Jeżdżę na oponach 15". Podejrzewam, że po chip tuningu spalanie by się trochę poprawiło, ale szkoda mi silnika na takie eksperymenty, jednak silnik Isuzu powinien być mułem, ale w zamian otrzymujesz bezawaryjnego diesla o super spalaniu. Ogólnie serdecznie polecam, samochodem przejechałem ponad 50tys. km(kupiłem go, gdy na liczniku miał 176tys.) i wkład finansowy był naprawdę niewielki - oczywiście takie rzeczy jak akumulator, czy alternator trzeba było wymienić, ale Asterka jest super tania w utrzymaniu, przykładem jest wspomniany alternator 250zł z robocizną, gdzie w autach typu VW Passat trzeba by było zapłacić około 600zł. Naprawdę szczerze polecam, jeśli nie chcesz wydawać dużo na samochód i mieć praktyczne(bagażnik naprawdę pakowny jak na auto segmentu C) auto to zdecydowanie jest to! ukryj
dodano 16.01.2015 przez
Spalanie jest duże bo silnik jest strasznie słaby na niskich obrotach. Można depnąć przy niespełna 2000obr , auto prawie nie przyśpiesza ... więceja spalanie CHWILOWE sięga 20-40 l/100km. Przy wysokich obr. fajnie ciągnie ale za to spalanie jest również duże(zwłaszcza na 2jce :) na 3jce 25l/100, na 4rce dochodzi do 17l/100km -gaz w podłodze). Spokojna jazda: (opony 195 60 r 15 barum bravuris 2) Jadąc 100km/h 5bieg osiągniemy 4.5-5.5 l/100km Jadąc 60km/h 5bieg mamy 5.0-6.5l/100km. jadąc 40km/h 3bieg mamy 6.5-7.5l/100km. Charakterystyka tego silnika sprawia że wolna jazda na jak najwyższym biegu dla oszczędności przynosi wręcz odwrotny efekt (tak to widzę na komputerze). Do tego dochodzi dziwne wyłączanie wtryskiwaczy dopiero po przekroczeniu 2000obr. A więc musimy przeciągnąć 2k/obr/min aby po puszczeniu gazu nie palił paliwa. Żeby obniżyć mocno spalanie trzeba energicznie rozpędzać auto dosyć szybko zmieniając biegi , po czym luz i zamiast hamować to wbijamy bieg ale tak aby obroty podeszły ponad 2 tyś . Dziwactwo które męczy. Ale tylko w ten sposób w terenie ("mocno")zabudowanym można wyciągnąć 8 l/100km. Jadąc normalnie to: 10 na 100km. Oczywiście komputer spalania (tu UKP) robi baaaardzo duuużo. myślę że po 10tys km spokojnie odbiłem sobie jego cenę. Żona raczej nie patrzy na komputer i jej spalanie wychodzi dobrze ponad litr na 100 więcej ukryj
dodano 03.09.2012 przez
Zobacz raporty spalania Opel Astra G Dodaj raport spalania

Publikacje o Opel Astra

Przeczytaj pozostałe 40 publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Przeczytaj pozostałe 58 newsów o Opel Astra

Testy zderzeniowe Opel Astra Euro NCAP

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011
Zobacz szczegóły
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Nowe Opel Astra

nowe Opel Astra
Opel Astra
ceny od 59 900 zł do 120 600

Opel Astra J OPC 2.0 Turbo ECOTEC 280KM od 2012

w pakiecie OPC

w cenie katalogowej brutto

120 600 zł

Wyposażenie standardowe
Radioodtwarzacz CD/MP3 400 z 6 głośnikami i złączem AUX-in
Sportowe nakładki progów OPC w kolorze nadwozia
Sportowe aluminiowe pedały
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Foteli Ergonomicznych (400 zł)
Pakiet Dobrej Widoczności 2 (2 200 zł)
Pakiet Foteli Performance 1 (1 000 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Foteli Ergonomicznych (400 zł)
Pakiet Dobrej Widoczności 2 (2 200 zł)
Pakiet Foteli Performance 1 (1 000 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 96 oferty Opel Astra

Dealerzy Opel

ENERGOZAM SP. Z O.O.

Opel Energozam

lubelskie, Świdnik, Kalinówka 17A

Więcej

ENERGOZAM SP. Z O.O.

Opel Energozam

lubelskie, Zamość, Starowiejska 4

Więcej

FIJAŁKOWSKI

FIJAŁKOWSKI Opel Rybnik

śląskie, Rybnik, Żorska 75

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Opel Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 62

Więcej

KANCLERZ SP. Z O.O.

KANCLERZ SP. Z O.O. Opel Przyszowice

śląskie, Przyszowice, Gliwicka 9

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Opel Astra

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

36 379

Przejechany dystans

4 161 794 zł

Zatankowanego paliwa

1 039 644 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

5 354

Wydanych pieniędzy

1 624 118 zł

Średnie wydatki na auto

1 157 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

8 000

Wydanych pieniędzy

1 991 489 zł

Średnie wydatki na auto

1 418 zł

ZOBACZ 1 404 dzienniki kosztów Opel Astra Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Opel Astra G

Liczba wpisów: 123
komentarzy(148)
komentarzy(9)
komentarzy(27)
komentarzy(14)
komentarzy(7)
komentarzy(36)
Zobacz inne typowe słabe punkty Opel Astra G dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Opel Astra G

Liczba wpisów: 105
witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął ... więcejsię mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!! ukryj
dodano 02.10.2013 przez
Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony ... więcejjak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!! ukryj
dodano 31.05.2012 przez
Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze ... więcejpolskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km! ukryj
dodano 25.06.2009 przez
Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty ... więcejłapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam ukryj
dodano 28.01.2010 przez
Trochę się obawiałem jak to będzie się spisywać,ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony nie odczuwam praktycznie żadnej różnicy w jezdzie.Spalanie rzeczywiste ... więcejprzy tym silniku w moim przypadku to ok 10-11 litrów da się odczuć różnice jakości gazu na poszczególnych stacjach szczególnie po zasięgu na zbiorniku.Bardzo czułe wtryskiwacze polecam tankować tylko na dużych znanych stacjach,wizyta na jednej z pierwszych lepszych przydrożnych zakończyła się u mnie wymianą wtryskiwacza ,ale to doslownie na samiutkim początku eksploatacji ok 1 tyś km od tamtej pory bez najmniejszych zastrzeżeń POLECAM ukryj
dodano 07.12.2010 przez
pojechałem tylko na sprawdzenie pod komputrem dlaczego gaśnie samochód na gazie. Pracownicy bardzo mili i grzeczni już chcięli podpinać, a ... więcejszef wybiegł i powiedział, że mają nie podłączać komputera, bo instalacja jest źle zamontowana mam zapłacić ponad 1000zł i na 2 dni zostawić auto to bedzie działać a jak nie chcę płacić to mam jeździć na benzynie. Nie chciał nawet powiedzieć co jest niby do wymiany, tylko upierał się, że jest źle zamontowany gaz. Nie polecam chyba, że pracownicy będą mięli swój zakład. ukryj
dodano 13.03.2013 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra G

Skarbnica wiedzy o Opel Astra

Ciekawostki
dodano 09.03.2014 przez
W zależności od marki samochodu silniki 1.9 posiadają różne oznaczenia, choć w znacznej części ich budowa jest podobna. Nazwa JTD (uniJet Turbo Diesel) ? handlowa…
dodano 11.10.2012 przez
Adaptive Front Lighting (AFL) to technologia, która umożliwia doświetlania zakrętów przez ruchome światła przednie. Właśnie w tę technologię zastosowaną przez firmę Hella w bi-ksenonowych reflektorach…
Sposoby wykonania czynności
dodano 18.01.2013 przez
Jeżeli się zapala przy uruchamianiu silnika na wyświetlaczu licznika kilometrów skrót insp a przejechaliśmy ok 15 tys km od ostatniej wymiany oleju to czas na…
dodano 15.02.2012 przez
Może się to komuś przyda :] Nadszedł czas zamontować nowe tarcze Indiglo. Do demontażu zegarów wystarczą - śrubokręt krzyżakowy - śrubokręt gwiazdkowy (torks) Demontaż jest…
dodano 07.01.2012 przez
Funkcja "Follow me home" to rodzaj oświetlenia asekuracyjnego. Umożliwia ona włączenie, a następnie automatyczne wyłączenie po 30 sekundach od opuszczenia samochodu świateł mijania i cofania.…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą