Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Astra G

Sprzedaż Astry II (zgodnie z kolejnością alfabetyczną zwanej Astrą G) rozpoczęła się w 1998 roku. Od swojego poprzednika model odróżniał się nowocześniejszą, masywniejszą sylwetką i większymi rozmiarami, co wpłynęło na przestronność wnętrza. Astra II jako pierwsza dostępna była również w wersji coupe, która podobnie jak kabriolet została zaprojektowana przez stylistów Bertone. W roku 2004, gdy na rynku pojawiła się Astra III, produkcja niezmienionej Astry II (pod nazwą Astra Classic II) została przeniesiona do fabryki w Gliwicach.

Generacje Opel Astra

  • Astra G   1998 - 2009
    Opel Astra G
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra G

Silniki Opel Astra G

Lista silników:
1.2 16V (65KM), 1.2 16V (75KM), 1.4 16V (90KM), 1.4 Twinport ECOTEC (90KM), 1.6 CNG (97KM), 1.6 16V (101KM), 1.6 8V (85KM), 1.6 Twinport ECOTEC (103KM), 1.6 8V (75KM), 1.8 16V (125KM), 1.8 16V (116KM), 2.0 16V Turbo (190KM), 2.0 16V (136KM), 2.0 i 16V Turbo (200KM), 2.0 16V OPC (160KM), 2.0 16V Turbo OPC (200KM), 2.2 16V (147KM), 1.7 DTI (75KM), 1.7 TD (68KM), 1.7 CDTI (80KM), 2.0 DTI (101KM), 2.0 DI (82KM), 2.2 DTI (125KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Opel Astra

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Wkrótce na drogach: Opel Astra K

Europejski rynek segmentem C stoi. Aby zaistnieć w kompaktowej stawce, trzeba dysponować solidnym produktem. Opel intensywnie pracuje nad nową Astrą, która może pojawić się w salonach sprzedaży w 2016 roku.

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Przeczytaj pozostałe 22 artykuły o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra 81,08

Opel Astra sreberko 81,83

Opel Astra green power 1.4 81,74

Opel Astra GSi 76,42

Opel Astra Perełka 77,71

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

alvaro7 96,98

kasielita 86,19

endriume24 81,67

MarcinGP 99,20

eMJay 80,10

maciek88 86,23

mario72 93,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

Opel po 2014- sukcesy i porażki
Opel po 2014- sukcesy i porażki Jak ten czas szybko leci. Wydaje mi się, że wpis podsumowujący rok 2013 umieścił...
Zmiana barw :)
Zmiana barw :) Po prawie ośmiu latach jeżdżenia renówkami zmieniałem obóz na niemiecki. Na niem...
Świąteczny prezent dla autka
Świąteczny prezent dla autka Dawno już nie robiłem nic dla mojej aserki a czas mija i drobne ryski na lakierz...
Rzecz o temperaturze Silnika i LPG- Porada mile widziana!!
Rzecz o temperaturze Silnika i LPG- Porada mile widziana!! w mojej Astroidzie dzieje się jedna niezwykła rzecz - mianowicie ostatnio zauważ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

od 63 900 zł do 122 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 280 KM): 1.4 Turbo ECOTEC, 1.4 Turbo LPGTEC, 1.4 Twinport ECOTEC, 1.6 SIDI Turbo ECOTEC, 1.6 Turbo ECOTEC, 1.6 Twinport ECOTEC, 2.0 Turbo ECOTEC

 

Diesel (110 - 195 KM): 1.6 CDTI , 1.6 CDTI ecoFLEX, 1.7 CDTI ECOTEC, 2.0 BiTurbo CDTI, 2.0 CDTI ECOTEC

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra 2.0 Turbo ECOTEC 280KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Pakiet Premium - 5 500
Pakiet Techno - 3 200
Pakiet Foteli Performance 2 - 2 000
Pakiet Foteli Performance 1 - 1 000
Pakiet Foteli Ergonomicznych - 400

Cena katalogowa

122 600

Zobacz ofertę Opel Astra 2.0 Turbo ECOTEC 280KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.6 MPI (120 KM)
Audi A3
1.4 TFSI CoD ultra (150 KM)
Ford Focus
1.5 TDCi ECOnetic (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Opel Astra Active Opel Astra Active
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 600 km. Silnik: 0.2 96KM .
Cena: 59 999 zł
Opel Astra Cosmo Opel Astra Cosmo
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.9 85KM .
Cena: 91 000 zł

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra G

  • Średnia ocena
    na podstawie 2216 opinii
  • 4,03
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Opel Astra Kombi 2.0 16V Turbo OPC (200 KM)

Mam wersję z automatyczną klimą. Obsługę nawiewów i komputera musiał projektować "funkcjonalny analfabeta". Żeby zmienić kierunek nawiewu np. z szyby na nogi muszę zatrzymać samochód (albo ryzykować życie patrząc na ekran komputera), wejść do menu komputera wybrać ustawienia wentylacji, zaznaczyć odpowiednie kierunki nawiewu i zatwierdzić. Całą tę żmudną robotę szlak trafia jesli na desce rozdzielczej przycisnę przycisk "auto" wtedy sterowanie nawiewem przejmuje komputer i mogę zaczynać wszystko od nowa - nie można przywrócić moich nastaw ponownym naciśnięciem guzika auto. Gdyby ten przycisk włączał i wyłączał automatyczną klimę to miałby sens, ale nie, trzeba wejść znowu do menu komputera i tam ją włączyć lub wyłączyć. Komputer wtrąca się do ustawień nawiewu nawet jeśli jest teoretycznie wyłączony i próba wpuszczenia chłodniejszego powietrza z zewnątrz przez pokręcenie pokrętłami temperatury w lewo włącza silnik nawiewu na maxa, który trzeba wyłączyć jeszcze inną gałką. Łatwiej jest otworzyć...

dodał: medea@ka.onet.pl
Opel Astra Sedan 1.6 16V (101 KM)

Jeżdżę samochodem głównie po mieście, czyli przeważnie na krótkich dystansach, czego nie wytrzymuje tłumik zewnętrzny. Musiałem go już zmieniać dwa razy. Silnik jest jak dotąd bezawayjny, pracuje równo i spokojnie. Mam uwagi co do opon, w których występuje wyraźne bicie związane z nierównomiernym zużyciem bieżnika. W stacji diagnostycznej nie stwierdzono wad zawieszenia ani złej zbieżności kół, ciśnienie w oponach jest zgodne z zaleceniami producenta. Po dwóch latach użytkowania awarii uległ akumulator, musiałem go wymienić na nowy. W długiej trasie Opel sprawuje się bardzo dobrze, pewnie trzyma się drogi, kierownica nie wpada w wibracje przy większych prędkościach. Zużycie paliwa na trasie schodzi nawet poniżej 6 lirów na 100 km.Posiadam wersję sedan z 500 litrowym bagażnikiem z czego się bardzo cieszę gdyż na wakacje mogę zabrać właściwie wszystko co chcę. Objechałem szczęśliwie tym samochodem całą Norwegię, Austrię, Szwajcarię i chyba długo się jeszcze będę nim cieszył.

dodał: Lesław Kubień lkubien@poczta.onet.pl
Opel Astra Sedan 2.2 16V (147 KM)

Bardzo dobre auto, najlepszy Opel, lepszy nawet od Omegi po faceliftingu...Do tego obszerne wnetrze z bardzo dobrej jakosci plastikami i doskonalym spasowaniu. Plastiki lepsze niz w Mondeo, bardzo ladne zegary, fotele szersze niz w Avensis! Moze nie najpiekniejsza listwa wykanczajaca wnetrze (tu nic nie przebija Avensis z prawdziwym aluminum)! Mala ilosc przyciskow wewnatrz (w porownaniu z Avensis), ale dla mnie to duzy plus...Gdy prowadzilem BMW serii 5, zawsze mialem klopoty z nastawieniem temperatury, bo na polskich dziurach, przepraszam drogach, zawsze cos bujalo i trudno bylo wcelowac w maly przycisk nastawu temperatury..A w Oplu wszystko duze, latwe do znalezienia, prostw w obsludze! Auto godne polecenia, choc prawda jest ze w porownaniu np z Laguna wypada dosc przecietnie jesli chodzi o ilosc wyposazenia standardowego (mam na mysli wersje Elegance Opla i Privilige Renault)! Mimo wszystko polecam!

dodał: Maciek
Opel Astra Hatchback 1.4 16V (90 KM)

Zalety: Bardzo dobry samochod w swojej klasie - bez porownania do "koreanczykow"; Wady: włącznik ogrzewania tylnej szyby - kiler akumulatora :) (brak kontrolki na tablicy rozdzielczej), brak mozliwosci wylaczenia oswietlenia wewnetrznego przy otwartych drzwiach (jedyny sposob to wyjecie bezpiecznika :-( ) POnadto: Wydaje mi sie ze niektorzy uzytkownicy-szczegolnie Ci majacy problemy musieli albo sami doprowadzic do takiego stanu albo kupili auto skladane i/lub po wypadku a czesto z przekreconym licznikiem :) (czasami ktos sie upiera ze w ciagu np 8 lat uzywania samochodu zrobil 80 tys. i wszystko mu w aucie "pada" - ja zrobilem 140 tys. w 3 lata i na razie problemow wiekszych nie mam); jezeli auto jest okresowo (wedlug ksiazki) serwisowane niemozliwa (jak mi sie wydaje) jest tak duza ilosc powaznych usterek o jakiej pisza (chyba ze to prowokoacja hehe)

dodał: Paprykarz
Opel Astra Kombi 1.7 DTI (75 KM)

Opel Astra Kombi 1.7 DTI wersja Elegance - wyposazenie kompletne - bez skóry (tapicerka welur), 6 airbagów, ABS pełna elektryka, sensor deszczu, klimatyzacja automatyczna, firmowe cd VDO CDR 500 - auto godne polecenia, w tej wersji nadwoziowej zaletą jest duża przestrzeń ładunkowa 480/1500 litrów - w praktyce można używać auta jako mini - ciężarówki a równocześnie zapakować cała rodzinę na wakacyjny wyjazd,zdecydowanie polecam auto,aczkolwiek odradzam kupno nowego auta - w tej wersj (bez kurtynpowietrzych) z pełną opcją kwota zbliża się do 90 tys zł! Zgroza! Polecam dobrze utrzymane egzemplarze 2,3 letnie z Zachodu Europy - za 40 tys zł można nabyć roczne/2-letnie auto z bdb wyposażeniem i silnikiem diesla 1.7,2.0 lub 2.2,przebieg zazwyczaj jest symboliczny. Podsumowując - jeden z najbardziej udanych kompaktów na rynku w ciągu ostatniej dekady, polecam

dodał: karter
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + ergonomia
  • Wady
  • - wentylacja i ogrzewanie
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Opel Astra

Opel Astra Coupe Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna Opel Astra IV Sedan Opel Astra GTC Opel Astra I F Sedan - galeria społeczności Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna Opel Astra J Facelifting - galeria redakcyjna Opel Astra Sports Tourer Opel Astra H Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra III 1.8 16V Cosmo - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F (KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 390 komentarzy

840 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Witam
Jestem posiadaczem Opla astry H z silnikiem 1,3 cdti 90km i jestem z niego bardzo zadowolony gdyż jest to samochód bardzo oszczędny i zarazem dynamiczny jak na warunki miejskie jest wprost idealny. Przebieg mojego egzemplarza to 120000 kilometrów, które sam zrobiłem od nowości i jedyne co wymieniłem od tej pory to kompletne zawieszenie oraz hamulce (zwykła eksplantacja).
Duża ilość egzemplarzy na polskich drogach sprawia że ten samochód staje się tani w serwisowaniu, ponieważ występuje duża podaż części na rynku różnych producentów.

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
83 348
Przejechany dystans
46 817 826 km
Zatankowanego paliwa
2 509 388 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
12 750
Wydanych pieniędzy
4 025 623 zł
Średnie wydatki na auto
1 225 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
19 577
Wydanych pieniędzy
4 822 540 zł
Średnie wydatki na auto
1 467 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 287)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra G

Na podstawie 2127 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Łukasz ze Śląsk, dodano: 01.02.2012 21:58

Witam chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat tego samochodu. Silnik: 1,7 TD (oplowski) 68KM Nadwozie: hatchback 3 drzwiowy Posiadam auto pół roku. Robię sporo km. Miesięcznie 800-1000 km. Jazda mocno mieszana raz więcej miasta raz więcej krótkich tras do 30 km choć zdarzają się odcinki po 100km. Ekonomia jazdy jak na auto z 97 roku bardzo zadowalająca zalewając cały bak robię 720-750 km więc to dobry wynik jak na 42-44 litry zależy ile wejdzie. Spalanie u mnie wychodzi 6-6,5 litra nie jestem super oszczędnym kierowcą jeżdżę dość dynamicznie ale nie pałuje jak debil co przy tak słabym silniku mija się z celem. Jednostka oszczędna mój egzemplarz narazie bez awaryjny poza wymiana oleju i filtrów na liczniku 190 tyś choć przy aucie z którejś ręki ciężko w to uwierzyć gdzie ojca BMW z 2005 ma 180 tyś :) a dieslem robi się przebiegi a nie trzyma w garażu na niedzielne wypady do kościoła:) Dynamika w aucie dość słaba ale w miarę moment obortowy radzi sobie z ruszaniem pod górę czy holowaniem cięższych aut chodź nie radziłbym nadużywać bo można szybko wymienić sprzegło :) części tanie auto tanie w utrzymaniu o ile nie jest na maxa zajechanym egzeplarzem. Wygoda podróżowania jak na auto z 97 roku całkiem przyzwoita furory nie będzie na trasie przy 130km/h gdzie zaczyna być głośno ale to wkońcu klasa średnia i 97´ a nie premimum :) do codziennego użytku w w miarę ruchliwych przebiegach opłacane auto tragedi przy tankowaniu nie ma. Mój egzemplarz odpala lepiej przy -19 niż niektóre benzyniaki ale tu panowie ważna sugestia jak się dba tak się ma :) i tyle w temacie :) cudów nie ma ani aut, które się nie psują :) O diesla w zimię trzeba się troszczyć nalać od czasu do czasu ulepszacza 10 zł na cały bak to nie tragedia. Dbać o szczelność w silniku a będzie jeżdził i jeżdził no i trzeba pamiętać o turbnie... Polecam auto dla mniej zamożnych użytkowników chcących podróżować w lepszych warunkach niż fiat cc czy sei czy inne małe wehikuły przy wydatkach na paliwo podobnych, a przy tym i bagażnik większy i ludzie 2 z tyłu usiądą w lepszym komforcie. Jeżeli któś przykuwa uwagę do mocy czy lepszych osiągów lepszą ocja będzie isuzu 1,7 tds 82 km pozwala na lespze osiągi prawdę mówią to samo spalanie a może niższe bo ciśnać aż tak nie trzeba i japońska bezawaryjna jendostka (jeśli się dba) mam nadzieję że relacja komuś się przyda w podjeciu decyzji czy pogładu na ten pojazd :)

pełny raport Opel Hatchback 1.7 TD

autor: AKAN31, dodano: 09.01.2012 12:44

Poziom spalania jest bardzo zróżnicowany i zależy od wielu czynników. Jeśli kierowca podróżuje sam i bez dużego bagażu, komputer pokładowy pokazuje średnie spalanie poniżej 6 litrów na 100 kilometrów. Takie spalanie jest możliwe wiosną i latem, jesienią i zimą raczej nie da się zejść poniżej 6 litrów na setkę. Zaznaczam, że jestem bardzo spokojnym kierowcą. Powyższe dane odnoszą się do jazdy w trasie. Ruch miejski to zupełnie inna para kaloszy. Gdy trafi się na duże korki, pojazd potrafi spalić prawie 9 litrów na setkę. Nie wierzcie w takie bajki, że auto pali 6,5 litra na 100 km w mieście. Ja użytkuję ten samochód już drugi rok i nie udało mnie się zejść poniżej 7,5 litra na 100 km w stołecznym ruchu. Taki wynik jest możliwy wieczorami i nocami, kiedy ruch uliczny jest niewielki. Kiedy przemieszczam się po Warszawie w ciągu dnia, zużycie benzyny waha się w przedziale 8 - 8,5 litra na 100 km (według komputera pokładowego). Płynność jazdy ma bardzo duże znaczenie, gwałtowne manewry bardzo podnoszą spalanie.

pełny raport Opel Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC

autor: Maciek, dodano: 15.07.2014 19:58

3/4 raportów tutaj jest naściemniane, albo zamiast w miastach jeździcie po miasteczkach. Jeżdżąc po łodzi (prawdziwe miasto, z korkami, remontami itp) astra przy taksówkarskim stylu jazdy brała średnio 10,5l benzyny na 100km. Po założeniu gazu spalanie wwynosi 11,5-12l lpg na 100km. W lecie z klimą 14l lpg/100km. W trasie zależnie od szybkości: w 2 osoby drogami pozamiejskimi z przelotową v=90km/h spalanie wyniosło 8l lpg/100km, przy prędkości 120km/h z klimą bierze równe 10l lpg/100km, potem już idzie mocno w górę, przy przelotowej 140km/h z klimą wciąga 12l/100km jak po mieście. Co do spalania miejskiego jeżdżę powoli, powoli przyspieszam, zmieniam bieg na wyższy przy obrotach 2300-2500 i przewiduję sytuację na drodze. Przy szybkim stylu jazdy spokojnie można osiągnąć 14-15l/100km. Z drugiej strony po Częstochowie astra paliła ok 10,5-11l lpg/100km więc dużo zależy czy miasto jest wielkie i zatłoczone czy jedzie się w miarę płynnie. Ceny części są przyzwoite, choć gdy na raz do wymiany będą przednie hamulce (tarcze+klocki), przewody hamulcowe (skorodowane),kompletny wydech (bo cały przegnił), do tego zrobienie klimy to rachunek wynosi nagle 1500zł - mówimy o dobrym znajomym mechaniku i dobrej jakości zamiennikach. Autem zrobiłem dotąd 40 tys km i mogę szczerze polecić. Trzeba jednak liczyć się z wydatkami rzędu 1-2 tys zł w skali roku na naprawy i przeglądy. Za dbanie samochód odwdzięcza się bezawaryjną jazdą, dzięki czemu zawsze dojedzie do celu. Drażni tylko hałas powyżej 120km/h z powodu kiepsko wyciszonego tunelu środkowego - wystarczy go zdjąć i podkleić od środka gąbką akustyczną i hałas przesuwa się o 20-30km/h do góry

pełny raport Opel Sedan 1.8 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra G

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra G

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Opel Astra G
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także