Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Opel Astra G Kombi

Lata produkcji: 1998 - 2009
Segment: Niższa klasa średnia
Sprzedaż Astry II (zgodnie z kolejnością alfabetyczną zwanej Astrą G) rozpoczęła się w 1998 roku. Od swojego poprzednika model odróżniał się nowocześniejszą, masywniejszą sylwetką i większymi rozmiarami, co wpłynęło na przestronność wnętrza. Astra II jako pierwsza dostępna była również w wersji coupe, która podobnie jak kabriolet została zaprojektowana przez stylistów Bertone. W roku 2004, gdy na rynku pojawiła się Astra III, produkcja niezmienionej Astry II (pod nazwą Astra Classic II) została przeniesiona do fabryki w Gliwicach.

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Dane techniczne Opel Astra G Kombi

Podstawowe parametry Opel Astra G Kombi

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Pojemność baku
52 l

Wymiary zewnętrzne Opel Astra G Kombi

Długość
4288 mm
Szerokość
1709 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
1967 mm
Wysokość
1465 mm
Wysokość z relingami dachowymi
1510 mm
Rozstaw osi
2611 mm
Rozstaw kół - przód
1484 mm
Rozstaw kół - tył
1472 mm

Wymiary bagażnika Opel Astra G Kombi

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1500 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
480 l

Opony Opel Astra G Kombi

Szerokość
od 175 do 215 mm
Profil
od 45 do 70 %
Średnica
od 14" do 17"

Szkic techniczny Opel Astra G Kombi

Szkic techniczny Opel Astra G Kombi
zobacz dane techniczne

Oceny Opel Astra G Kombi

Średnia ocena modelu

na podstawie 467 opinii

4.00

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Widoczność

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Drobne usterki

- Wentylacja i ogrzewanie

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (79%)
NIE (21%)

Wybrane oceny kierowców Opel Astra G Kombi

Auto eksploatuję już 7 rok z różnych przyczyn. Stan licznika około 330tyś.km. Sam przejechałem około 140 tyś. I już mogę ... więcejcoś konkretnego powiedzieć o pojeździe. Przez te kilka lat i tym przebiegu nie obeszło się bez wydatków. Kupiony w Niemczech jak "mniemam" ze stanem licznika około 190tyś. Omówię naprawy. Wymieniłem: 2 x tarcze+klocki przód i tył, piasty przód (niepotrzebnie), przewód abs przód, linka ham ręcznego, pompę wody, termostat, egr, 1 elektro-zawór, używaną pompę vacum - lata do dziś, zregenerowałem pompę VP44 wtryskową,2 x uszczelkę pod pokrywą zaworów,czujnik położenia wału, 2 x łączniki i stabiliz.,amortyzatory tył (może dlatego,że ciągle na pusto jeżdżę, a kombi lubi towar:))Nie wspominamy o płynach eksploatacyjnych. Nie nabijałem jeszcze klimy, gdyż jeszcze chłodzi na tyle, żeby nie zaziębić rodziny. Po zimie wymienię tłumiki, bo od nowości nikt nie wymieniał, a ta zima już go zamordowała.Jeśli mnogość wymienionych części rozśmiesza to przypomnę o przebiegu i o cenie za części kupowane ze zniżkami w IC, tak więc jakość/cena ! Niestety przy takich przebiegach trzeba wymieniać. Zresztą serwis wyszedłby znacznie drożej. Może o nadwoziu słowo. Rdza hmm... moje zdanie "tam gdzie uderzyłeś tam ją masz", no i może czasem znajdziesz małe ogniska pod uszczelkami drzwi, u kolegów czasem na wew. stronie drzwi małe ogniska. Generalnie 14 letnie auto trzyma się mocno lakieru:)Prowadzi się dobrze, hamuje bez zarzutu, bardzo pojemny, cichy przy normalnych prędkościach, w środku materiały jeszcze ze starej szkoły - minimum plastiku, wygląd jak na tamten czas może nie powala, ale znam brzydszych. Produkowany do 2009r. to o czymś świadczy. Silnik. Jeśli miałbym kupić to auto jeszcze raz rozważyłbym jeszcze Zafirę z tym silnikiem (DTL), silnik DTH może mocniejszy (101KM), ale części osprzętu silnika dużooo droższe. Mówili, że silnik lipa, fakt pompa wtryskowa to poezja, której większość mechaników w ogóle nie rozumie, a przecież BOSCH montował tego typu pompy w : - AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI (1997 – 2006) - BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39) - DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 – 2002) - FORD Fiesta 1.8 TD - FORD Focus 1.8 TDDi - FORD Mondeo 2.0 TDDi - FORD Transit 2.0 TD, 2.0 TDE, 2.4 TD, TDE - ISUZU KB 3.0 TDI - MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6 - MG ZR , ZS 2.0 - MITSUBISHI CANTER 3.0 - NISSAN Almera 2.2 - NISSAN Patrol GR 3.0 - NISSAN FRONTERA 3.0 - OPEL Astra 1.7 DTI ,2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL CORSA 1.7 DT, DTI, DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL MERIVA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL VECTRA 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO - OPEL Frontera 2.2 DTI - OPEL Omega 2.0 DTI, 2.2 DTI - OPEL Sintra 2.2 TD - OPEL Vectra 2.0 DI , 2.O DTI, 2.2 DTI - OPEL Zafira 2.0 DI , 2.0 DTI, 2.2 DTI - ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT - SAAB 9-3, 9-5 2.2 - SKODA SUPERB 2.5 TDI - VW Passat 2.5 TDI - VOLVO FL6 5.5 a mamy takich fachowców, że szkoda gadać. Podsumowując auto warte zainteresowania. Duże, przestronne, mało pali, zawieszenie nie wymagające większego zachodu.Jeśli czegoś nie omówiłem znaczy, że nie było z tym problemu. ukryj
dodano 22.02.2012 przez
Polecam auto każdemu, kto chcę jeździć dużo i tanio!!!!!! 2 litrowy diesel, 101 KM pali mało a jak trzeba to ... więcejodejście ma dobre. Bardzo funkcjonalne i wygodne auto! Ceny częśći zamiennych są znośne... Ale auto nie psuje się więc specjalnie mnie to nie obchodzi... wymienia się jedynie klocki... Rozrząd jest na łańcuszku więc wymieniać nie trzeba!!!na prawde auto godne polecenia!!! ukryj
dodano 20.04.2010 przez
auto idealne dla małej rodziny. spokojnie on, ona i ich dwójka dzieci się zmieszczą. wejdzie także wózek i bagaże. nie ... więcejjest to może kolos ale spokojnie da sie nim podróżować nawet na dłuższe trasy. jeżeli komuś zależy na ekonomicznym autku do jeżdżenia i nie za dużych opłatach to warto zakupić. dużo się przy nim nie trzeba narobić, wystarczy regularnie dbać a sprawi dużo radości. nie jest na pewno autem do lansowania się i wyrywania lasek. raczej dla ludzi, którzzy szaleństwa młodości maą za sobą a chcieliby się nieco uspokoić bo juz rodzina się tworzy :) ukryj
dodano 26.08.2010 przez
Po ponad trzech latach użytkowania Astry II i przejechaniu od nowości 77tyś/km opisze moje wrażenia z użytkowania Opla. Samochód był ... więcejniezawodnym towarzyszem podróży. Wnętrze jest pojemne aczkolwiek czarno/szare i smutne. Ergonomiczne rozmieszczenie wszystkie przełączników, rozkładanie bagażnika beż udziwnień. Widoczność oraz parkowanie naprawdę ok(nowe modele pod tym względem są coraz gorsze) Astra ma wspaniały silnik 1,7CDTI(od Isuzu Polska)ekonomiczny(średnia 6,1 litra), wystarczająco elastyczny oraz cichy.Wyprzedzanie nie stanowi dla niego pomimo niemałej masy ,wyzwania. Zawieszenie sztywne, ale wystarczająco komfortowe i bez obsługowe. Klimatyzacja natomiast mogła być bardziej wydajna. Czynnik chłodzący trzeba było co roku uzupełniać. Myślę, że jeżeli komuś nie zależy na nowym modelu to jest to samochód nie do zajechania i jeden z ostatnich modeli gdzie elektronika nie będzie płatała większych figli. Polecam wszystkim Astrę II - moja jeździła bezawaryjnie i byłem z niej bardzo zadowolony. ukryj
dodano 02.09.2011 przez
Zobacz oceny Opel Astra G Kombi Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Opel Astra G Kombi

Pb
4,87 - 18,07
Na podstawie 198 raportów spalania
ON
4,00 - 9,87
Na podstawie 337 raportów spalania
LPG
6,83 - 21,37
Na podstawie 102 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Opel Astra G Kombi

Nie wiem, jak wychodzi wam spalanie rzędu 4l/100km. Przy moim stylu jazdy średnie spalanie wynosi ok. 5,5l/100km i jest to ... więcejśrednie spalanie z trasy(60%) i miasta (40%), czasami lubię przycisnąć jak jeżdżę sam, bo jednak z pustą paką trochę idzie:) Ogólnie ciężko byłoby mi zejść poniżej 4,5l (raczej wolniej niż 100km/h na trasie nie jeżdżę) ale też nie spalił mi więcej niż 6,5l/100km, nawet jak biłem Vmaxa i nie jeździłem poniżej 140km/h na dwupasmówce. Z reguły normalna prędkość w trasie to 130km/h(mowa o dwupasmówce, bo na jednopasmówce nie ma po prostu gdzie - no chyba, że przy małym natężeniu ruchu) i zawsze się mieszczę ze średnim spalaniem w 6 litrach na 100km(z samej trasy przy prędkości 130-140km/h spalanie wyszło 5,2l, jechałem wtedy w góry i zrobiłem około 1000km, w aucie jechaliśmy w 4 osoby+bagaże). Jeżdżę na oponach 15". Podejrzewam, że po chip tuningu spalanie by się trochę poprawiło, ale szkoda mi silnika na takie eksperymenty, jednak silnik Isuzu powinien być mułem, ale w zamian otrzymujesz bezawaryjnego diesla o super spalaniu. Ogólnie serdecznie polecam, samochodem przejechałem ponad 50tys. km(kupiłem go, gdy na liczniku miał 176tys.) i wkład finansowy był naprawdę niewielki - oczywiście takie rzeczy jak akumulator, czy alternator trzeba było wymienić, ale Asterka jest super tania w utrzymaniu, przykładem jest wspomniany alternator 250zł z robocizną, gdzie w autach typu VW Passat trzeba by było zapłacić około 600zł. Naprawdę szczerze polecam, jeśli nie chcesz wydawać dużo na samochód i mieć praktyczne(bagażnik naprawdę pakowny jak na auto segmentu C) auto to zdecydowanie jest to! ukryj
dodano 16.01.2015 przez
patrząc na to, że silnik to tylko 1,4 a zarazem ma 90 kucyków to jest bardzo ekonomiczny. kojarzę ze raz ... więcejspalił mi 6,5 na 100 ale to jak jechałe w 4 osoby i się naprawdę spieszyłem i jechałem bardzo dynamicznie (nie napiszę bo może jakiś policjant czyta :)) tak od tankowania do tankowania sprawdzam spalanie i jak w mordę wychodzi pomiędzy 6,0-6,2. w trasie przy spokojnej w miarę przepisowej jeździe i nie kręceniu go pod 5000 obrotów da się zejść do 5,8. to niezły wynik jak na benzyniaka. leję do niego 95 Pb, a raz na jakiś czas wlewam płyn do przeczyszczenia wtryskiwaczy. oczywiście pilnować trzeba wymiany filtra paliwa i zalewać na w miarę renomowanych stacjach. wtedy spalanie jest niezmienne. co do przegląów i napraw: mam prostą zasadę. omijam autoryzowane serwisy. znalazłem porządnego mechanika który mówi pokazuje co i gdzie się psuje i któremu nie szkoda zapłacić kasy za robociznę. zawsze się go pytam czy to czy owamto nie jest do roboty, zawsze warto samemu trochę doczytać by wiedzieć że coś należy robić czy nie. jak wjeżdża na podnośnik to ile mu rzucić okiem na układ jezdny? itp. części nie są strasznie drogie, warto nieraz zakupić zamiennik ale nieraz warto oryginalną część - wszystko zależy co checie mieć w silniku oryginalne, a co od chinczyka :):) ukryj
dodano 26.08.2010 przez
auto zakupiłem o 2-giego właściciela przy przebiegu 200K km. Pierwszym właścicielem była firma chemiczna - samochód jezdził na ... więcejfirmie przez 5 lata i głownie na trasach (przejechali 180k km) Przy 200k km wymieniono szczotki alternatora, wszystkie płyny. Przy 215 k km wymieniłem rozrząd oraz akumulator. Przy 230K km do wymiany poszły przednie łożyska kół oraz tylne amorki, klocki + tarcze hamulcowe.Przy 255 k km wymieniłem chłodnice klimy bo się rozszczelniła (standard w astrach i zafirach po około 7 latach).Regularnie co około 15k km wymieniam olej na 5w30 Dexos 2. Większosć napraw głownie mechanicznych staram się robić we własnym zakresie. Wymiana oleju z filtrem to koszt 130 zł. Alternator regenrowany to koszt 300 zł. Sredni koszt 1 km (łacznie z paliwem i ubezpieczeniem) to okolo 45 gr. Jeżdze głownie na trasie, dość ekonomicznie (bo tak lubię) i średnie spalanie waha się od 4,3 do 4,5. Najmniejsze srednie zużycie paliwa w lecie (90% trasy, 10 % teren zabudowany) udało sięzejsc do 4,1 l/100km (olej napędowy BP zwykły) oraz 4 l/100km(BP ultimate) ukryj
dodano 27.12.2011 przez
Autko mam ponad rok i spisuje się idealnie - wymiana filtrów i olejów. Właśnie wróciłem z kolejnej podróży - 2700km ... więcej- temperatury koło zera - non stop autostrada - 5 osób i bagaż pod sufit. Na odcinku przez Niemcy - 130-140 średnio spalił na 5,9, dalej przy prędkościach 110-120 pół litra średnio mniej (5,4). "W koło komina" (przejazdy do 15km) przy mrozach potrafi wciągnąć 8 a to podejrzewam, że nie jest maksymalny wynik. Latem trasa ponad 5000 km i autko wciągnęło 5,4 przy jeździe po normalnych drogach (przelotowa 80-110km/h) głównie z włączoną klimą i kompletem osób na pokładzie. Jedno co zauważyłem, to spalanie, które skacze w zadziwiający sposób - wystarczy załapać sie na korki albo dynamicznie (nie szaleńczo) jeździć po mieście i spalanie szybko wzrasta nawet o 3 l/100 nawet przy stosunku jazdy trasa/miasto 6/4. Drobna dygresja - jeździłem 101 konną wersją i różnicę odczułem powyżej 100km/h (minimalnie) i na prędkości maksymalnej też nieznacznie a spalanie miało jeszcze większy rozstrzał (od 5l do 9l jako normalne) ukryj
dodano 16.12.2009 przez
Jeżdzi sobie autko nawet spoko choć pomarudzę na dynamikę tego silnika. Silniczek na niskich obrotach nie jedzie :/. Jak na ... więcejtakie osiągi dużo pali. Vw przy 1,9 110 ps i lepszych osiągach spala ok 0,5-1 l mniej. Ośmio zaworowa głowica, cichsza,lepiej ciągnie od niskich obrotów. Jedyna zaleta to łańcuch. Może bredzę bo zawsze jeżdziłem benzyniakami ale dla mnie silnik który przy niskich obrotach na 2 ce nie rwie gumy przy dodaniu gazu to lipa. Tu trzeba poczekać aż turbo nabije co czuć przy około 2-2,2 rpm. Ogólnie nie polecam nikomu silników diesla. Kiedyś to człowiek się napalał że to mało pali i duże przebiegi ma a teraz niby fajne te diesle ale jakie drogie w utrzymaniu. Czyli podsumowanie : minimalnie ok 5 l, średnio ok 6, a max w zimie może 7,5 l. nie polecam trzymać silnika poniżej 2 tys obr bo nagły manewr przyspieszenia będzie nikły ( w ogóle słyszałem kilka razy jak wał wyszedł bokiem w tych silnikach co wskazuje na zbyt niskie obroty). coś za coś jednym słowem. teraz poluje na bertone 1,8 125 ps. ukryj
dodano 24.07.2009 przez
Zobacz raporty spalania Opel Astra G Kombi Dodaj raport spalania

Publikacje o Opel Astra

Przeczytaj pozostałe 39 publikacje o Opel Astra

Newsy o Opel Astra

Przeczytaj pozostałe 57 newsów o Opel Astra

Testy zderzeniowe Opel Astra Euro NCAP

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011
Zobacz szczegóły
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Nowe Opel Astra

nowe Opel Astra
Opel Astra
ceny od 63 900 zł do 122 600

Opel Astra J OPC 2.0 Turbo ECOTEC 280KM od 2012

w pakiecie OPC

w cenie katalogowej brutto

122 600 zł

Wyposażenie standardowe
Chromowane matowe zewnętrzne listwy dookoła okien bocznych
Aktywny układ jezdny FlexRide
Tempomat z ogranicznikiem prędkości
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Dobrej Widoczności (700 zł)
Pakiet Premium (5 500 zł)
Pakiet Techno (3 200 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Dobrej Widoczności (700 zł)
Pakiet Premium (5 500 zł)
Pakiet Techno (3 200 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 135 oferty Opel Astra

Dealerzy Opel

ENERGOZAM SP. Z O.O.

Opel Energozam

lubelskie, Świdnik, Kalinówka 17A

Więcej

ENERGOZAM SP. Z O.O.

Opel Energozam

lubelskie, Zamość, Starowiejska 4

Więcej

FIJAŁKOWSKI

FIJAŁKOWSKI Opel Rybnik

śląskie, Rybnik, Żorska 75

Więcej

INTERAUTO

INTER AUTO Opel Kraków

małopolskie, Kraków, Jasnogórska 62

Więcej

KANCLERZ SP. Z O.O.

KANCLERZ SP. Z O.O. Opel Przyszowice

śląskie, Przyszowice, Gliwicka 9

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Opel Astra

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

35 956

Przejechany dystans

4 097 599 zł

Zatankowanego paliwa

1 025 067 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

5 327

Wydanych pieniędzy

1 605 707 zł

Średnie wydatki na auto

1 162 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

7 949

Wydanych pieniędzy

1 965 779 zł

Średnie wydatki na auto

1 422 zł

ZOBACZ 1 382 dzienniki kosztów Opel Astra Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Opel Astra

Liczba wpisów: 123
komentarzy(148)
komentarzy(40)
komentarzy(19)
komentarzy(9)
komentarzy(26)
komentarzy(43)
Zobacz inne typowe słabe punkty Opel Astra dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Opel Astra G Kombi

Liczba wpisów: 38
Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze ... więcejpolskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km! ukryj
dodano 25.06.2009 przez
Na gazie chodzi bez problemu. Trzeba pamiętać aby nagrzać silnik inaczej falują obroty, dopóki nie osiągnie pierwszego otwarcia termostatu. Jeżeli ... więcejnagrzeje się aby tylko wskazówka się ruszyła to wszystko w porządku. Polecam małe spalanie gazu, w jeździe miejskiej do 9,3l/100km (włączona klima). ukryj
dodano 11.04.2010 przez
Zrobiłem już 80.000 km na gazie, w tym czasie miałem raz regenerowane wtryskiwacze gazu ( 90 PLN) i na gwarancji ... więcejwymieniony czujnik gazu. Jak dla mnie rewelacja. 2 razy do roku wymieniam filtry gazu ( koszt jednej wymiany z kontrolą całej instalacji to 50 PLN). ukryj
dodano 18.06.2010 przez
instalatorzy - paparuchy!!!!!! załozyli do asterki dysze o srednicy 2,7 mm tj do silnika 101 kw - a ma 101 ... więcejale koni. i te ciągłe problemy z gasnieciem przy redukcji czy hamowaniu silnikiem i redukcji. najlepiej zgonic na stan techniczny auta!!!!!!!!!!!!!! ukryj
dodano 09.02.2009 przez
instalacja zenit , AG -koszmar -szarpanie ciągłe wizyty ,zapalający się check - inny mechanik zapytał mnie kto to wsadził do ... więcejastry ??? 2 sondy lambda w astrze ,a zenit obsługuje jedną ????? -prawda to ????????????????? ukryj
dodano 22.07.2010 przez
Auto Gaz Gajowa Bydgoszcz NIe polecem ich. Po odebraniu auta nie dzialal centralny zamek i radio. Wszyskiego sie wypierali Rece ... więcejopadaja. Po fakcie dowiedzialem sie ze podobne przypadki z ich udzialem sie sie zdarzaly. ukryj
dodano 23.07.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra G Kombi

Skarbnica wiedzy o Opel Astra

Ciekawostki
dodano 09.03.2014 przez
W zależności od marki samochodu silniki 1.9 posiadają różne oznaczenia, choć w znacznej części ich budowa jest podobna. Nazwa JTD (uniJet Turbo Diesel) ? handlowa…
dodano 11.10.2012 przez
Adaptive Front Lighting (AFL) to technologia, która umożliwia doświetlania zakrętów przez ruchome światła przednie. Właśnie w tę technologię zastosowaną przez firmę Hella w bi-ksenonowych reflektorach…
Sposoby wykonania czynności
dodano 18.01.2013 przez
Jeżeli się zapala przy uruchamianiu silnika na wyświetlaczu licznika kilometrów skrót insp a przejechaliśmy ok 15 tys km od ostatniej wymiany oleju to czas na…
dodano 15.02.2012 przez
Może się to komuś przyda :] Nadszedł czas zamontować nowe tarcze Indiglo. Do demontażu zegarów wystarczą - śrubokręt krzyżakowy - śrubokręt gwiazdkowy (torks) Demontaż jest…
dodano 07.01.2012 przez
Funkcja "Follow me home" to rodzaj oświetlenia asekuracyjnego. Umożliwia ona włączenie, a następnie automatyczne wyłączenie po 30 sekundach od opuszczenia samochodu świateł mijania i cofania.…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą