Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Astra G Kombi

Sprzedaż Astry II (zgodnie z kolejnością alfabetyczną zwanej Astrą G) rozpoczęła się w 1998 roku. Od swojego poprzednika model odróżniał się nowocześniejszą, masywniejszą sylwetką i większymi rozmiarami, co wpłynęło na przestronność wnętrza. Astra II jako pierwsza dostępna była również w wersji coupe, która podobnie jak kabriolet została zaprojektowana przez stylistów Bertone. W roku 2004, gdy na rynku pojawiła się Astra III, produkcja niezmienionej Astry II (pod nazwą Astra Classic II) została przeniesiona do fabryki w Gliwicach.

Generacje Opel Astra

  • Astra G   1998 - 2009
    Opel Astra G
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra G

Silniki Opel Astra G Kombi

Lista silników:

Publikacje o Opel Astra

Wkrótce na drogach: Opel Astra K

Europejski rynek segmentem C stoi. Aby zaistnieć w kompaktowej stawce, trzeba dysponować solidnym produktem. Opel intensywnie pracuje nad nową Astrą, która może pojawić się w salonach sprzedaży w 2016 roku.

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Czy warto kupić: używany Opel Astra F (od 1991 do 2002)

Solidne auto za rozsądne pieniądze. Jest nie tylko tanie w zakupie. Szeroka gama niedrogich zamienników oraz silniki świetnie współpracujące z instalacjami LPG to przepis na niskie koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Opla Astrę F?

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra 1.8i  GT  (red_opel) 76,02

Opel Astra - G.pl 87,54

Opel Astra G 2.0 DTi 16V 81,08

Opel Astra asia 79,10

Opel Astra ASTERIX 82,17

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

stalowy22 80,68

motorzysta 91,63

RadekWolf 92,14

luckyboy 94,82

Phill4 90,32

rekord5 98,30

hemod 95,50

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

Operacja Licznik
Operacja Licznik Witam. Nawiązując do poprzedniego dziennika dziś postanowiłem zrealizować proble...
Dzwon.
Dzwon. Czwartego dnia od zakupu ojczulek już auto załatwił. Obtarł o betonowy słup. Gen...
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie Żywotność oleju, od czasu zakupu auta, spadła z 13% do 4%, tak że to dobry momen...
Wyjazd do niemiec
Wyjazd do niemiec Na poczatku przepraszam za brak znakow bo pisze z Niemiec na laptopie niemieckim...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Astra
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.6 EcoBoost (150 KM)
Toyota Auris
Valvematic 130 (132 KM)
Volkswagen Golf
1.6 TDI-CR DPF (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Opel Astra Enjoy Opel Astra Enjoy
Rocznik: 2010. Przebieg: 94 551 km. Silnik: 1.7 81KM .
Cena: 37 900 zł 37 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Opel Astra 1.7 CDTi  Enjoy Opel Astra 1.7 CDTi Enjoy
Rocznik: 2012. Przebieg: 138 870 km. Silnik: 1.7 81KM .
Cena: 41 900 zł 41 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra G Kombi

  • Średnia ocena
    na podstawie 443 opinii
  • 3,99
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Opel Astra Kombi 2.0 16V Turbo OPC (200 KM)

Mam wersję z automatyczną klimą. Obsługę nawiewów i komputera musiał projektować "funkcjonalny analfabeta". Żeby zmienić kierunek nawiewu np. z szyby na nogi muszę zatrzymać samochód (albo ryzykować życie patrząc na ekran komputera), wejść do menu komputera wybrać ustawienia wentylacji, zaznaczyć odpowiednie kierunki nawiewu i zatwierdzić. Całą tę żmudną robotę szlak trafia jesli na desce rozdzielczej przycisnę przycisk "auto" wtedy sterowanie nawiewem przejmuje komputer i mogę zaczynać wszystko od nowa - nie można przywrócić moich nastaw ponownym naciśnięciem guzika auto. Gdyby ten przycisk włączał i wyłączał automatyczną klimę to miałby sens, ale nie, trzeba wejść znowu do menu komputera i tam ją włączyć lub wyłączyć. Komputer wtrąca się do ustawień nawiewu nawet jeśli jest teoretycznie wyłączony i próba wpuszczenia chłodniejszego powietrza z zewnątrz przez pokręcenie pokrętłami temperatury w lewo włącza silnik nawiewu na maxa, który trzeba wyłączyć jeszcze inną gałką. Łatwiej jest otworzyć...

dodał: medea@ka.onet.pl
Opel Astra Kombi 1.7 DTI (75 KM)

Opel Astra Kombi 1.7 DTI wersja Elegance - wyposazenie kompletne - bez skóry (tapicerka welur), 6 airbagów, ABS pełna elektryka, sensor deszczu, klimatyzacja automatyczna, firmowe cd VDO CDR 500 - auto godne polecenia, w tej wersji nadwoziowej zaletą jest duża przestrzeń ładunkowa 480/1500 litrów - w praktyce można używać auta jako mini - ciężarówki a równocześnie zapakować cała rodzinę na wakacyjny wyjazd,zdecydowanie polecam auto,aczkolwiek odradzam kupno nowego auta - w tej wersj (bez kurtynpowietrzych) z pełną opcją kwota zbliża się do 90 tys zł! Zgroza! Polecam dobrze utrzymane egzemplarze 2,3 letnie z Zachodu Europy - za 40 tys zł można nabyć roczne/2-letnie auto z bdb wyposażeniem i silnikiem diesla 1.7,2.0 lub 2.2,przebieg zazwyczaj jest symboliczny. Podsumowując - jeden z najbardziej udanych kompaktów na rynku w ciągu ostatniej dekady, polecam

dodał: karter
Opel Astra Kombi 1.8 16V (116 KM)

Pierwszy opel ktory mialem OPEL CORSA GSi 16V 109 KM - urwala sie rolka napinajaca pasek rozrzadu na 123000km (byla wymieniana!!!) i 4 tloki oraz 16 zaworow pogietych; druga awaria: stopila sie skrzynia biegow na autostradzie (jedynie 5 dzialala ale jak zatrymalem sie by zatankowac to juz nic :( - poza tym auto ok; Potem nie wiem co mnie napadlo ale znow kupilem OPLA tym razem ASTRA II kombi (automat) i na 70000km wal korbowy postanowil sobie wyskoczyc na maly spacer przy 140km/h - efekt silnik sie zablokowal, i po kilkumiesiecznej awanturze w OPLU i GM Polska wymienili co trzeba. Od tamtej awarii jak na dzien dzisiejszy jest spokoj.... jak dlugo to potrwa? ;) nie wiem. Czy kupowac OPLA? Blad popelnilem 2 razy i wystarczy :/

dodał: kriswawpl@yahoo.com
Opel Astra Kombi 1.6 16V (101 KM)

Dużo jeżdżę i jest to nie pierwszy samochód nowy,czy więcej niż średni.Trochę zawiodłem się przestrzenią i brakiem miejsca na wszystko-na picie(potrzebne przy większych trasach),na telefon(odrazu trzeba kupić uchwyt),na klucze(do garażu,czy inne),czy cokolwiek co trzeba odłożyć pod ręką.Ktoś powie że to żaden feler,ale bywa kłopotliwe ,gdy spędza się tyle czasu w drodze.Zaznaczam że Astra II 1600.16V kombi,którą jeżdżę na drodze ma wystarczające osiągi-o ile nie zatankujecie kiepskiego paliwa,w tedy jest słaba i pali ile chce.To nie jest feler.Poprostu układ sprawdzający w oplach jest bezlitosny dla "paliwa" z podejżanych tzw. stacii benzynowych.

dodał: Andrzej
Opel Astra Kombi 1.6 16V (101 KM)

Ze wzgledu na ograniczone fundusze nie moglem kupic Astry II, a poniewaz potrzebowalem auta rodzinnego (kombi), ktore bedzie mi sluzyc jescze kilka (ok 8) lat wybor byl ograniczony. Z puli dostepnych aut tylko Astra I jest samochodem przestronnym, w miare tanim w eksploatacji i trwalym. Silnik 1600 ecotec 100KM daje przyzwoite osiagi, chociaz z czterema osobami przyspieszenie drastycznie spada. Bogate wyposarzenie podnosi konfort (brakuje klimy) i bezpieczenstwo (ABS, wspomaganie, dwie poduszki pow, el szyby, halogeny, relingi)

dodał: Dewertus
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Opel Astra

Opel Astra OPC X-Treme Opel Astra IV OPC Opel Astra IV Sedan Opel Astra Cabrio Opel Astra GTC Opel Astra II Hatchback Opel Astra Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra Kombi - galeria społeczności Opel Astra II OPC Opel Astra F Kombi - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F (KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 390 komentarzy

840 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Witam
Jestem posiadaczem Opla astry H z silnikiem 1,3 cdti 90km i jestem z niego bardzo zadowolony gdyż jest to samochód bardzo oszczędny i zarazem dynamiczny jak na warunki miejskie jest wprost idealny. Przebieg mojego egzemplarza to 120000 kilometrów, które sam zrobiłem od nowości i jedyne co wymieniłem od tej pory to kompletne zawieszenie oraz hamulce (zwykła eksplantacja).
Duża ilość egzemplarzy na polskich drogach sprawia że ten samochód staje się tani w serwisowaniu, ponieważ występuje duża podaż części na rynku różnych producentów.

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
78 864
Przejechany dystans
44 482 945 km
Zatankowanego paliwa
2 372 052 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
12 205
Wydanych pieniędzy
3 867 404 zł
Średnie wydatki na auto
1 251 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
18 362
Wydanych pieniędzy
4 491 728 zł
Średnie wydatki na auto
1 453 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 092)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra G Kombi

Na podstawie 617 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotr Gtc , dodano: 11.09.2013 23:26

Witam. Postanowilem napisac ten komentarz/post poniewaz sam szukajac auta kierowalem sie miedzy innymi opiniami innych (patrzac jednak z dystansu na to co pisza inni, wiem ze wiekszosc ludzi lubi sobie rekompensowac bledne decyzje wymyslami piszac ze auto pali 3L jest bezawaryjne i jezdzi jak gallardo)Powiem kazdemu kto interesuje sie modelem Gtc w wersji 140 konnej PB jak sprawy maja sie w rzeczywistosci. Zacznijmy od komfortu. Jesli chodzi o mnie jezdzilem kilkoma autami, komfort jak na auto niby o sportowym zacieciu jest mega komfortowe (jezdze na 17´ felgach z "niska" opona) Auto mam z roku 2007, poki co nic nie trzeszczy nie skrzypi we wnetrzu co jest naprawde fajne. Spalanie. Na wstepie wyjasnie wszystkim iz jesli jest tylko ku temu mozliwosc jezdze szybko a przedewszystkim dynamicznie. Dziennie pokonuje 50 km. W jedna str jezdze w miare spokojnie(wczesne godziny mozna pozwolic sobie na plynna jazde 80km/h) Wracajac jezdze wylacznie w trybie sport chcac nadrobic czas spedzony na czerwonych swiatalch ktorych mam mase do pokonania. Srednie spalanie 8.2(naprawde jest to dobry wynik przy mojej jezdzie, jezdze wylacznie lewym pasem ;d ) Awaryjnosc. Hm ciezko mi jeszcze na ten temat cos powiedziec auto mam rok czasu, poki co odpukac absolutnie nic sie nie dzieje (wymienilem amortyzatory tylnie, eksploatacja) A teraz co do odczuc. Jestem zachwycony poki co tym autem. Za kazdym razem jak mu sie przygladam robi na mnie wrazenie pomimo iz jezdze nim chwile czasu ( wiadomo wolalbum Mrc Bnz CL 500 ) Jesli moge byc szczery 140 kM jak dla mnie po miesiacu stalo sie nudne. Na mega plus przyczepnosc auta i jego sztywnosc, nadrabia brak mocy, przyspieszenia. Reasumujac ciezko mi sie wypowiadac na temat silnikow 2.0 T ale kupujac auto w tym momencie zdecydowal bym sie na wersje 200 kM. W tym momencie nie mam nic innego do zarzucenia. Acha i jeszcze jedna informacja, jesli ktos szuka silnika do zagazowania to z tego co udalo mi sie dowiedziec od profesjonalistow i z opinii ludzi z internetu niech potencjalni kupcy wybiora silnik 125 konny tam nie ma zadnych problemow. Pozdrawiam

pełny raport Opel GTC 1.8 ECOTEC

autor: minty, dodano: 19.08.2012 11:10

Witam. Na wstępie zaznaczę, że nie miałem okazji sprawdzenia średniego maksymalnego spalania i minimalnego spalania na długiej trasie, ponieważ tylko po mieście staram się w ogóle nie jeździć (chyba, że do sklepu, etc., ale to są bardzo krótkie dystanse) i nie byłem jeszcze w długiej trasie (dlatego podane wartości nie są poparte liczbami, podałem je "na oko", bo inaczej nie dałoby się umieścić tego wpisu). Mam starszą wersję komputera pokładowego i nie bawiłem się w przeprogramowywanie, żeby pokazywał spalanie, więc mój wynik to manualna kalkulacja: ilość litrów vs przejechane kilometry. Jeżdżę na razie głównie do pracy, relacja trasa - miasto powiedzmy 80% - 20%. Astrę posiadam od ok miesiąca i jestem jak na razie zachwycony spalaniem. Nie ukrywam, że przed zakupem (używana, 2005 rok) zwracałem uwagę na ekonomiczność auta i niskie raporty Astry były jednym z czynników, które mnie do niej przekonały. Póki co nie zawiodłem się - jest nawet lepiej niż myślałem. Z pierwszego pomiaru wyszło spalanie 4,85l/100 (Wlałem 18,32l ON i przejechałem 377.8KM - w tym momencie tankowałem)! Muszę zaznaczyć, że staram się jeździć oszczędnie, tzn. nie wychodzę poza 2500 obr/min, zresztą jak się ma 80 KM i tak nie można liczyć na nie wiadomo jaką prędkość, więc na trasie trzymam się zazwyczaj koło 100-110 Km/h, co mnie akurat w zupełności wystarcza. Redukuję biegi i nie testuję na każdym kroku sprawności turbiny - to po prostu nie jest auto do tego typu jazdy. Reasumując: jeśli ktoś liczy na ekonomiczny samochód i zachowuje standardy eco-drivingu, Astra 3 1.7 cdti 80km jest pozycją absolutnie godną polecenia!

pełny raport Opel Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC

autor: astrodiesel, dodano: 09.12.2011 10:58

150 KM musi coś "zjeść" ale, "kopa" auto ma niezłego, jak jeżdżę kulturalnie i staram się przewidywać hamowanie, pali nieźle, jak od świateł do świateł na pełnym gazie, to spali więcej jednak wszystko to w granicach uważam rozsądku, max 7,7 litra to niezły wynik jak na tak mocne auto, przy 150 na autostradzie cztery osoby i pełen bagażnik palił 6,6 litra, jak jechałem 120km/h przy tym obciążeniu, pokazywał spalanie na poziomie 5,7l. Jest tylko jeden mankament, DPF, jak jeździsz krótkie trasy , nie kupuj tego auta, DPF wypala się poprzez zwiększenie dawki paliwa przez komputer, czyli z 6,6 potrafi skoczyć do 6,8 podczas wypalania, bo niestety jak wypalanie DPF się włączy /włącza się niezaleznie od nas/ to powinniśmy przejechać w czasie wypalania drogę z obrotami silnika nie mniejszymi niż 2000 o/min, jak wypalanie zastanie nas w korku, możemy liczyć na wpompowanie paliwa do oleju silnikowego, bo silnik nie da rady zwiększonej dawki spalić na obrotach np 1100. Na trasy, auto genialne, sam jechałem w 4 osoby 215km/h, żadnego strachu, jedzie jak po torach.

pełny raport Opel Hatchback 5d 1.9 CDTI ECOTEC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra G Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra G Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Opel Astra G Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także