Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Astra H

Model produkowany od 2004 roku i zgodnie z nazewnictwem Opla, zwany też Astrą H. Nadwozie samochodu znów zostało solidnie odświeżone. W porównaniu do poprzednich modeli, sylwetka Astry III jest znacznie bardziej dynamiczna i agresywna. W 2006 roku poddano ją lekkiemu face liftingowi. To drugie auto Opla (po Zafirze) zbudowane na platformie podłogowej Delta stworzonej przez konstruktorów General Motors, a także jedyny seryjnie budowany osobowy samochód wyposażony w panoramiczną szybę.

Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - prawy bok
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - prawy bok
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - prawy bok
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - bagażnik
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - kierownica
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - konsola środkowa

Generacje Opel Astra

  • Astra H   2004 - 2013
    Opel Astra H
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra H

Silniki Opel Astra H

Lista silników:
1.4 TWINPORT ecoFLEX (90KM), 1.4 i 16V (90KM), 1.4 i 16V (75KM), 1.6 ECOTEC (115KM), 1.6 Twinport ECOTEC (105KM), 1.6 i 16V Turbo (180KM), 1.6 turbo ECOTEC (180KM), 1.6 i 16V (105KM), 1.8 ECOTEC (125KM), 1.8 i 16V (125KM), 1.8 ECOTEC (140KM), 2.0 i 16V Turbo (200KM), 2.0 Turbo ECOTEC (170KM), 2.0 i 16V Turbo (170KM), 2.0 turbo ECOTEC (200KM), 2.0 OPC (240KM), 1.3 CDTI ECOTEC (90KM), 1.3 CDTI ecoFLEX (90KM), 1.7 CDTI ECOTEC (125KM), 1.7 CDTI ECOTEC (100KM), 1.7 CDTI (80KM), 1.7 CDTI ECOTEC (110KM), 1.7 CDTI ECOTEC (80KM), 1.9 CDTI (150KM), 1.9 CDTI ECOTEC (120KM), 1.9 CDTI ECOTEC (100KM), 1.9 CDTI (120KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.

Publikacje o Opel Astra

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Wkrótce na drogach: Opel Astra K

Europejski rynek segmentem C stoi. Aby zaistnieć w kompaktowej stawce, trzeba dysponować solidnym produktem. Opel intensywnie pracuje nad nową Astrą, która może pojawić się w salonach sprzedaży w 2016 roku.

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Przeczytaj pozostałe 22 artykuły o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra Perełka 77,71

Opel Astra green power 1.4 81,74

Opel Astra GTC 75,43

Opel Astra II COUPE 77,98

Opel Astra 1,6 Twinport 85,17

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

RadekWolf 92,28

paweldejko 91,45

speedi 82,51

Kilofownikownia 83,31

MAT86 97,50

dered 80,43

kiwi8521 80,90

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie
Wymiana filtrów, oleju, diagnstyka zawieszenia + spalanie Żywotność oleju, od czasu zakupu auta, spadła z 13% do 4%, tak że to dobry momen...
Pierwszy wakacyny wypad Tytankiem
Pierwszy wakacyny wypad Tytankiem Witajcie. Jako że sezon wypadowy mamy w pełni, to razem z przyjaciółmi postanow...
Dzwon.
Dzwon. Czwartego dnia od zakupu ojczulek już auto załatwił. Obtarł o betonowy słup. Gen...
Pierwszy serwis
Pierwszy serwis Dziś, równo po tygodniu od zakupu Astra dostała pierwszy serwis, czyli wymianę o...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

od 63 900 zł do 122 600

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (100 - 280 KM): 1.4 Turbo ECOTEC, 1.4 Turbo LPGTEC, 1.4 Twinport ECOTEC, 1.6 SIDI Turbo ECOTEC, 1.6 Turbo ECOTEC, 1.6 Twinport ECOTEC, 2.0 Turbo ECOTEC

 

Diesel (110 - 195 KM): 1.6 CDTI , 1.6 CDTI ecoFLEX, 1.7 CDTI ECOTEC, 2.0 BiTurbo CDTI, 2.0 CDTI ECOTEC

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa
Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra 2.0 Turbo ECOTEC 280KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Premium - 5 500
Pakiet Techno - 3 200
Pakiet Foteli Performance 2 - 2 000
Pakiet Foteli Performance 1 - 1 000
Pakiet Foteli Ergonomicznych - 400
Pakiet Dobrej Widoczności 2 - 2 200
Pakiet Dobrej Widoczności - 700

Cena katalogowa

122 600

Zobacz ofertę Opel Astra 2.0 Turbo ECOTEC 280KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.6 Duratec (125 KM)
Mazda 3
2.0 SKYACTIV-G (165 KM)
Skoda Octavia
2.0 TDI CR DPF (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Opel Astra Enjoy Opel Astra Enjoy
Rocznik: 2011. Przebieg: 104 843 km. Silnik: 1.4 88KM .
Cena: 39 900 zł 39 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Opel Astra 1.7 CDTi  Enjoy Opel Astra 1.7 CDTi Enjoy
Rocznik: 2012. Przebieg: 138 870 km. Silnik: 1.7 81KM .
Cena: 39 900 zł 39 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra H

  • Średnia ocena
    na podstawie 642 opinii
  • 4,05
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Opel Astra Hatchback 5d 1.8 ECOTEC (140 KM)

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż nie jestem praconikiem żadnego ASO, ani salonu dealerskiego i nie pisząc swoją opinię nie robię ani reklamy ani antyreklamy żadnej marce ani żadnemu modelowi samochodu. Czytając opinię niekótrych osób mam wrażenie, że albo nie wiedzą co piszą, albo celowo wprowadzają w błąd innych użytkowników (np. nie stać mnie na beemkę no to pozaniżam jej noty w swojej opinii). Jest to bardzo dziwne zachowanie - bo przecież każda rzetelna ocena może okazać się przydatna dla osoby np. zainteresowanej kupnem samochodu. Dlatego postaram się zachować maksymalny obiektywizm. Przemiotem mojej oceny jest OPEL ASTRA GTC (MY 2008) 1.8 16v (140KM) w wersji COSMO. Autko prezentuje się świetnie- chociaż niektórym jej kształty mogą nie przypaść do gustu. Jak dla mnie jest piękne:) W wyposażeniu znalazły się: poduszki (4 + 2 kurtyny), abs, esp + kontrola trakcji, klimatyzacja elektroniczna, reflektory bi-ksenonowe, 17´´ obręcze aluminiowe z oponkami Bridgestone 225/45/17,...

dodał: Emkey
Opel Astra Cabrio 1.8 ECOTEC (140 KM)

Astra GTC OPC Line robi wrażenie. Wersja 5D kosztuje tyle samo co 3D, a jest o wiele bardziej praktyczna, więc większość kierowców wybiera właśnie ją. Dzieki temu Astra GTC nie jest częstym widokiem, a jej ponadprzeciętna uroda sprawia, że niejeden kierowca i pieszy ogląda się za samochodem. Auto świetnie się prowadzi i świetnie jeździ. Wystarczająca jest ilość miejsca w środku dla kierowcy i pasażerów. Bagażnik jest duży. Długie i grube drzwi wymagają dokonywania selekcji wśród miejsc postojowych, a ich otwieranie na ciasnych parkingach sporej dozy ostrożności. Często trzeba się do samochodu wciskać lub z niego wysiadać przez lekko uchylone drzwi, ale taki już urok samochodów 2/3D. Silnik mógłby być mocniejszy, ale to już moje niedopatrzenie. Teraz zdecydowałbym się na wersję 2,0 200 KM.

dodał: HSN
Opel Astra Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX (90 KM)

Silnik 1,4 dobrze spisuje się w mieście, można spokojnie poruszać się, wyprzedzać. Ja często jeżdzę w trasy - tu wiadomo liczy się moment obrotowy którego podczas wyprzedzania brakuje, więc chcąc sprawnie wyprzedzać trzeba np przy 100 km/h redukować na 4 i do przodu. Ale jak się już rozkręci to potrafi zadziwić, na autostradzie A4 wycisnąłem 195 km/h - obroty ponad 6 tys, prędkość katalogowa 180 jest do uzyskania bez problemu. Autko jest przyzwoite, dla małej rodzinki wystarczy, ceny tych modeli nie sa wysokie, moja z klimą kosztowała w salonie po promocji ok 41 tys. Wiadomo że nowa wersja może bardziej się podobać ale II pomimo lat nie wygląda najgorzej i jest dużo tańsza.

dodał: marciniastym
Opel Astra Cabrio 2.0 turbo ECOTEC (200 KM)

Super autko, aż trudno uwierzyć, że to Opel, a nie coś z wyższej półki. Może lepsze mołgo być wyposażenie seryjne, ale lista dodatków i przyjazne kupującemu zniżki na dodatki i akcesoria (nawet do 75%) w jakimś stopniu to rekompensują. Podsumowując: AIRBAG x6 jest, ABS z EBD jest, ESP jest, IDS i Sport Drive jest, adaptacyjny bi-xenon AFL jest, climatronic jest, elektryka siedzeń (można wybrać fotele Recaro - są naprawdę świetne), szyb, lusterek jest, nawigacja i CD-MP3 z 7 głosnikami jest, w sumie jak dla mnie to w zupełności wystarczyło, a na liście było jeszcze wiele innych ciekawych opcji, ale niestety miałem ograniczony budżet.

dodał: Wujek
Opel Astra Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX (90 KM)

Z uwagi na to, iż dużo jeżdzę autem, posiadałem też wcześniej kilka samochodów, mogę powiedzieć iż jest to naprawdę dobre auto. Z pewnością nie przesadzę, jeżeli powiem iż jest to pierwsza trójka w swojej klasie. Wg mnie nie do porównania z Fordem Focus II, jakośc wykończenia jest o klasę wyżej w Oplu. W porównaniu do japońskich aut, to wogóle nie ma o czym mówić, gdzyż miałem przyjemnośc jeździć japońskimi autami i wg mnie dużo odbiegają od europejskich (niemieckich czy francuskich, o których obiegowe opinie są zupełnie bezpodstawne). Wygląd, ergonomia, jakość wykończenia, niezawodność, solidność stawiają to auto w czołówce.

dodał: zadolony z astry
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Opel Astra

Opel Astra III 1.8 140KM OPC Line - galeria redakcyjna Opel Astra Sports Tourer Opel Astra Kombi - galeria społeczności Opel Astra IV Hatchback 5d Facelifting BiTurbo Opel Astra III Opel Astra IV Sports Tourer Facelifting Opel Astra GTC Opel Astra 2010 Opel Astra J Facelifting - galeria redakcyjna Opel Astra H Hatchback 5d - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F (KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 390 komentarzy

840 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Witam
Jestem posiadaczem Opla astry H z silnikiem 1,3 cdti 90km i jestem z niego bardzo zadowolony gdyż jest to samochód bardzo oszczędny i zarazem dynamiczny jak na warunki miejskie jest wprost idealny. Przebieg mojego egzemplarza to 120000 kilometrów, które sam zrobiłem od nowości i jedyne co wymieniłem od tej pory to kompletne zawieszenie oraz hamulce (zwykła eksplantacja).
Duża ilość egzemplarzy na polskich drogach sprawia że ten samochód staje się tani w serwisowaniu, ponieważ występuje duża podaż części na rynku różnych producentów.

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
80 115
Przejechany dystans
44 990 160 km
Zatankowanego paliwa
2 408 873 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
12 386
Wydanych pieniędzy
3 913 724 zł
Średnie wydatki na auto
1 249 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
18 642
Wydanych pieniędzy
4 546 381 zł
Średnie wydatki na auto
1 451 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 133)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra H

Na podstawie 1057 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotr Gtc , dodano: 11.09.2013 23:26

Witam. Postanowilem napisac ten komentarz/post poniewaz sam szukajac auta kierowalem sie miedzy innymi opiniami innych (patrzac jednak z dystansu na to co pisza inni, wiem ze wiekszosc ludzi lubi sobie rekompensowac bledne decyzje wymyslami piszac ze auto pali 3L jest bezawaryjne i jezdzi jak gallardo)Powiem kazdemu kto interesuje sie modelem Gtc w wersji 140 konnej PB jak sprawy maja sie w rzeczywistosci. Zacznijmy od komfortu. Jesli chodzi o mnie jezdzilem kilkoma autami, komfort jak na auto niby o sportowym zacieciu jest mega komfortowe (jezdze na 17´ felgach z "niska" opona) Auto mam z roku 2007, poki co nic nie trzeszczy nie skrzypi we wnetrzu co jest naprawde fajne. Spalanie. Na wstepie wyjasnie wszystkim iz jesli jest tylko ku temu mozliwosc jezdze szybko a przedewszystkim dynamicznie. Dziennie pokonuje 50 km. W jedna str jezdze w miare spokojnie(wczesne godziny mozna pozwolic sobie na plynna jazde 80km/h) Wracajac jezdze wylacznie w trybie sport chcac nadrobic czas spedzony na czerwonych swiatalch ktorych mam mase do pokonania. Srednie spalanie 8.2(naprawde jest to dobry wynik przy mojej jezdzie, jezdze wylacznie lewym pasem ;d ) Awaryjnosc. Hm ciezko mi jeszcze na ten temat cos powiedziec auto mam rok czasu, poki co odpukac absolutnie nic sie nie dzieje (wymienilem amortyzatory tylnie, eksploatacja) A teraz co do odczuc. Jestem zachwycony poki co tym autem. Za kazdym razem jak mu sie przygladam robi na mnie wrazenie pomimo iz jezdze nim chwile czasu ( wiadomo wolalbum Mrc Bnz CL 500 ) Jesli moge byc szczery 140 kM jak dla mnie po miesiacu stalo sie nudne. Na mega plus przyczepnosc auta i jego sztywnosc, nadrabia brak mocy, przyspieszenia. Reasumujac ciezko mi sie wypowiadac na temat silnikow 2.0 T ale kupujac auto w tym momencie zdecydowal bym sie na wersje 200 kM. W tym momencie nie mam nic innego do zarzucenia. Acha i jeszcze jedna informacja, jesli ktos szuka silnika do zagazowania to z tego co udalo mi sie dowiedziec od profesjonalistow i z opinii ludzi z internetu niech potencjalni kupcy wybiora silnik 125 konny tam nie ma zadnych problemow. Pozdrawiam

pełny raport Opel GTC 1.8 ECOTEC

autor: astrodiesel, dodano: 09.12.2011 10:58

150 KM musi coś "zjeść" ale, "kopa" auto ma niezłego, jak jeżdżę kulturalnie i staram się przewidywać hamowanie, pali nieźle, jak od świateł do świateł na pełnym gazie, to spali więcej jednak wszystko to w granicach uważam rozsądku, max 7,7 litra to niezły wynik jak na tak mocne auto, przy 150 na autostradzie cztery osoby i pełen bagażnik palił 6,6 litra, jak jechałem 120km/h przy tym obciążeniu, pokazywał spalanie na poziomie 5,7l. Jest tylko jeden mankament, DPF, jak jeździsz krótkie trasy , nie kupuj tego auta, DPF wypala się poprzez zwiększenie dawki paliwa przez komputer, czyli z 6,6 potrafi skoczyć do 6,8 podczas wypalania, bo niestety jak wypalanie DPF się włączy /włącza się niezaleznie od nas/ to powinniśmy przejechać w czasie wypalania drogę z obrotami silnika nie mniejszymi niż 2000 o/min, jak wypalanie zastanie nas w korku, możemy liczyć na wpompowanie paliwa do oleju silnikowego, bo silnik nie da rady zwiększonej dawki spalić na obrotach np 1100. Na trasy, auto genialne, sam jechałem w 4 osoby 215km/h, żadnego strachu, jedzie jak po torach.

pełny raport Opel Hatchback 5d 1.9 CDTI ECOTEC

autor: bronsky@wp.pl, dodano: 12.03.2009 16:47

Jeżeli chodzi o zużycie paliwa to (przynajmniej dla mojej jednostki napędowej - 1,4i, pełen wtrysk 82KM) Astra F nie mająca instalacji gazowej na pewno uszczupli nasz portfel. W cyklu miejskim przy założeniu, że stan techniczny pojazdu jest bez zarzutu oraz nie były dokonywane żadne przeróbki np. w silniku - to mój typ silnika tj. C14SE spala 9,1 litra paliwa w mieście na 100 km. Biorąc pod uwagę u mnie brak lambdy i katalizatora wartość ta zapewne poszła w górę i oscyluje w granicach 10-10,5l/100km. Lepiej Astra wypada poza miastem przy prędkościach z rzędu 90-120km/h srednie spalanie waha się w granicach 7litrów. U mnie jakieś 7,5l/100km. Ceny przeglądów w autoryzowanych serwisach są dosyć duże, ale z pomocą przychodzą nam mechanicy z okolicy :-) Ceny napraw nie są duże. Częsci oryginalne (to też zależy od części) nie są stosunkowo duże, porównując np. samochody marki BMW, Audi, Renault, Citroen, Peugeot itd. Istnieją też zamienniki wyższej klasy które z powodzeniem również można stosować w naszych pojazdach. Moja ocena 4

pełny raport Opel Sedan 1.4 Si

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra H

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra H

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Opel Astra H
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także