Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Astra H Kombi

Model produkowany od 2004 roku i zgodnie z nazewnictwem Opla, zwany też Astrą H. Nadwozie samochodu znów zostało solidnie odświeżone. W porównaniu do poprzednich modeli, sylwetka Astry III jest znacznie bardziej dynamiczna i agresywna. W 2006 roku poddano ją lekkiemu face liftingowi. To drugie auto Opla (po Zafirze) zbudowane na platformie podłogowej Delta stworzonej przez konstruktorów General Motors, a także jedyny seryjnie budowany osobowy samochód wyposażony w panoramiczną szybę.

Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza

Generacje Opel Astra

  • Astra H   2004 - 2013
    Opel Astra H
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra H

Silniki Opel Astra H Kombi

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Opel Astra

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Czy warto kupić: używany Opel Astra F (od 1991 do 2002)

Solidne auto za rozsądne pieniądze. Jest nie tylko tanie w zakupie. Szeroka gama niedrogich zamienników oraz silniki świetnie współpracujące z instalacjami LPG to przepis na niskie koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Opla Astrę F?

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Przeczytaj pozostałe 20 artykułów o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra  Bertone 82,91

Opel Astra 85,31

Opel Astra  d-_-b 91,95

Opel Astra Astrolot 86,16

Opel Astra .::SMOK OKTANOWY::. 77,33

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

stalowy22 85,29

maynard_jk 89,27

paweldejko 90,55

Marcin1985 88,23

sliweczka1979 91,53

motorzysta 93,46

bandit_bb 88,65

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

Czarno to widze
Czarno to widze Witam. Skoro wiosna zawitała - przynajmniej na jeden dzień- postanowiłem zmienić...
Opel po 2013- sukcesy i porażki
Opel po 2013- sukcesy i porażki Od mojego ostatniego wpisu minął juz prawie rok, dlatego też szczerze mówiąc nie...
Najtańsza naprawa - czyli zrób to sam..
Najtańsza naprawa - czyli zrób to sam.. Dziś od rana wziąłem się wreszcie za Astrę. Na pierwszy strzał poszedł demontaż ...
Silnik dostał nowe części
Silnik dostał nowe części Wiec standardowo jak to opel z przebiegiem odpowiednim zaczoł się cały pocić no ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Astra
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Audi A3
1.6 TDI (105 KM)
Audi A3
1.2 TFSI (105 KM)
Chevrolet Cruze
2.0 VCDI 16V DOHC (163 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 869 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 74 990 zł
Zyskujesz: 11 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra H Kombi

  • Średnia ocena
    na podstawie 185 opinii
  • 4,07
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Opel Astra Kombi 1.3 CDTI ecoFLEX (90 KM)

Duży samochód, który jest oszczędny. Bez względu na styl jazdy ilość bagażu i osób auto pali 5,5-6 litrów. Przy tak dużym aucie silnik 1.3 może odstraszać ale jest naprawdę dobry. Jeśli się go trzyma powyżej 2000 obrotów to radzi sobie wszędzie. Są dwie rzeczy, które przeszkadzają. Twarde fotele, po około dwóch godzinach jazdy boli du.... Druga rzecz to dość głośny tłumik ale tylko przy około 2000 obrotów. Jest to dokuczliwe bo na V i VI biegu jest to prędkość 90 i 110 km/h. A może tak ma tylko moje auto?

dodał: rafal.one@vp.pl
Opel Astra Kombi 1.6 Twinport ECOTEC (105 KM)

w sumie auto nie jest warte swojej ceny, ma swoje plusy (bagaznik-no ale to kombi, elastyczny silnik, bardzo dobre wykonczenie) ale minusow jest znacznie wiecej (ciasnota wewnatrz, halas w srodku nie do zaakceptowania, malo komfortowe zawieszenie, brak mozliwosci odlaczenia poduszki z przodu-niby pierdola a dzieciaka juz nie przewioze w fotelliku), do tego cena jest nieadekwatna do wyposazenia i komfortu auta, opel sie ceni tylko nie do konca wiadomo za co

dodał: zwyczajny29@poczta.onet.pl
Opel Astra Kombi 1.6 Twinport ECOTEC (105 KM)

Astra III kombi to bardzo ładny i świetnie wykonany samochód. Przed zakupem brałem pod uwagę Civica 1.6. (fajny samochód ale wysoka cena, drogi kredyt i ubezpieczenie), Focusa II kombi (słabo wykonany w środku, średni design ale za to bogate wyposażenie) i Octavię II (ogólnie pozytywne wrażenia gdyby nie ta cena diesla i brak dobrych silników benzynowych). Wybrałem Astrę i teraz bym zrobił tak samo. Samochód daje mnóstwo frajdy z jazdy - no i ten wygląd...

dodał: Ghul
Opel Astra Kombi 1.6 Twinport ECOTEC (105 KM)

wrażenie super ,słuzbowy 307, partner, stilo,troche odstają, kupując kierowałem sie gustem, miałem kase nawet na honde 140 km civic ale gadzeciarska, golf V beton i nie combi, długie zastanowienie 3 msc. nad focusem. ale przeważyły dodatki jakie dostałem opony zimowe ,alarm, owiewki, dywaniki welur, guma chlapacze,wykładzina do bagaznika.umiem sie targować

dodał: maniek
Opel Astra Kombi 1.9 CDTI ECOTEC (120 KM)

Ogólna ocena 4,5 pkt, ale nie ma takiej opcji więc daję 4 pkt - wnioski można wyciągnąć z kolejnych komentarzy. Nie jest to luksusowa limuzyna, ale też nie musi nią być. Spełnia swoją rolę w bieżącej eksploatacji i jestem z niej zadowolony.

dodał: rafix
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ergonomia
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Opel Astra

Opel Astra IV GTC BiTurbo Opel Astra Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra H Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra III TwinTop Opel Astra II Hatchback Opel Astra II OPC Opel Astra OPC X-Treme Opel Astra III Sedan Opel Astra IV Sedan Opel Astra IV OPC
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F 1.8 i 16V (115KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 389 komentarzy

839 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

~domdom~domdom

i wielkie za odpowiedz bo akurat jutro jadę do dealera wiec przydatna rada którą opowiem tym angielskim pseudomechanikom z serwisu vauxhalla

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
70 248
Przejechany dystans
41 093 730 km
Zatankowanego paliwa
2 110 672 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
11 200
Wydanych pieniędzy
3 508 217 zł
Średnie wydatki na auto
1 256 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
16 792
Wydanych pieniędzy
3 998 604 zł
Średnie wydatki na auto
1 431 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (2 794)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra H Kombi

Na podstawie 298 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: p22p, dodano: 11.07.2009 14:28

pokonując trasę radom-bielsko 1os. plus trochę szpargałów, większość trasy to 7 potem w Jędrzejowie na 78 a potem z Zawiercia na S1; na S7i S1 to`130-140km/ha na reszcie trasy 110-130km/h poza obszarami zabudowanymi gdzie spadało do~80km/h wyszło 5,4l/100km, ale z powrotem z zona dzieckiem i większym bagażem, przy podobnych prędkościach masa zrobiła swoje i doszedł 1 litr do spalania (6,5),auto wyszło Niemcom rewelacyjnie, hatchback daje możliwości ładunku różnych gabarytów, zwrotny i bezproblemowy w parkowaniu, zawieszenie może być, tylko elektryka do poprawy, to lusterko nie da sie ustawić , to podświetlenie regulatorów nadmuchu i radia, za to silnik ten 1.6 16v jakby stworzony do tego auta, dynamika doskonała, z wyprzedzaniem nie ma problemów do 160km/h da sie prowadzić potem ucieka, jest za lekka 1175kg; ale może dlatego w przyspieszeniach nie ma co sie wstydzić, blacha nie rdzewieje, wyciszenie w śodku oki jedynie ciasno z tyłu i mogli by dac lepszy plastik

pełny raport Opel Hatchback 1.6 16V

autor: California, dodano: 16.12.2009 16:48

Ten samochód rozleniwia- mam go już 4 lata nie chce mi się go zmienić na inny (nowszy, lepszy). W tym czasie wymieniona zastała tylko pompa paliwa (jak ją kupiłem to była już średnio sprawna;) a tak to tylko eksploatacyjne: amortyzatory (i tutaj musiałem się chwile zastanowić;) a termostat... no olej itp. ;). A tak wsiadam jadę ;) Kupiłem okazyjnie- szukałem czegoś z większym silnikiem, chciałem trochę pojeździć i sprzedać, gazu też mi się nie chciało dlatego zakładać (mała moc). No ale tak już została. Samochód trochę emerycki i taki też styl jazdy (na trasie 90-100)- minimalne spalanie to właśnie 5 litrów takim stylem-wyjazd nad morze, średnio po mieście to te 9 litrów weźmie- ale tutaj to już przy normalnej jeździe (nie 50km/h). A zimą i w korkach to i 13 ale tutaj to już powinniśmy przeliczyć bardziej na motogodziny ;). Idealny samochód do postawienia pod blokiem ;) części jakby coś to tańsze niż barszcz. A i tutaj ciekawostka 300.000 przebiegu, 15 lat i 0 rdzy (garażowana pod chmurką)- ale podobno blacha ocynk bo to w Anglii było robione czy cuś. Jedyny mankament który chyba jednak mnie zmusi do zmiany lub zakupu 2 samochodu (bo tego to pewnie żona sobie weźmie) to brak klimy, absu i tylko 1 poduszka... ale to już zupełnie inna bajka ;)

pełny raport Opel Hatchback 1.6 i

autor: Piotr Gtc , dodano: 11.09.2013 23:26

Witam. Postanowilem napisac ten komentarz/post poniewaz sam szukajac auta kierowalem sie miedzy innymi opiniami innych (patrzac jednak z dystansu na to co pisza inni, wiem ze wiekszosc ludzi lubi sobie rekompensowac bledne decyzje wymyslami piszac ze auto pali 3L jest bezawaryjne i jezdzi jak gallardo)Powiem kazdemu kto interesuje sie modelem Gtc w wersji 140 konnej PB jak sprawy maja sie w rzeczywistosci. Zacznijmy od komfortu. Jesli chodzi o mnie jezdzilem kilkoma autami, komfort jak na auto niby o sportowym zacieciu jest mega komfortowe (jezdze na 17´ felgach z "niska" opona) Auto mam z roku 2007, poki co nic nie trzeszczy nie skrzypi we wnetrzu co jest naprawde fajne. Spalanie. Na wstepie wyjasnie wszystkim iz jesli jest tylko ku temu mozliwosc jezdze szybko a przedewszystkim dynamicznie. Dziennie pokonuje 50 km. W jedna str jezdze w miare spokojnie(wczesne godziny mozna pozwolic sobie na plynna jazde 80km/h) Wracajac jezdze wylacznie w trybie sport chcac nadrobic czas spedzony na czerwonych swiatalch ktorych mam mase do pokonania. Srednie spalanie 8.2(naprawde jest to dobry wynik przy mojej jezdzie, jezdze wylacznie lewym pasem ;d ) Awaryjnosc. Hm ciezko mi jeszcze na ten temat cos powiedziec auto mam rok czasu, poki co odpukac absolutnie nic sie nie dzieje (wymienilem amortyzatory tylnie, eksploatacja) A teraz co do odczuc. Jestem zachwycony poki co tym autem. Za kazdym razem jak mu sie przygladam robi na mnie wrazenie pomimo iz jezdze nim chwile czasu ( wiadomo wolalbum Mrc Bnz CL 500 ) Jesli moge byc szczery 140 kM jak dla mnie po miesiacu stalo sie nudne. Na mega plus przyczepnosc auta i jego sztywnosc, nadrabia brak mocy, przyspieszenia. Reasumujac ciezko mi sie wypowiadac na temat silnikow 2.0 T ale kupujac auto w tym momencie zdecydowal bym sie na wersje 200 kM. W tym momencie nie mam nic innego do zarzucenia. Acha i jeszcze jedna informacja, jesli ktos szuka silnika do zagazowania to z tego co udalo mi sie dowiedziec od profesjonalistow i z opinii ludzi z internetu niech potencjalni kupcy wybiora silnik 125 konny tam nie ma zadnych problemow. Pozdrawiam

pełny raport Opel GTC 1.8 ECOTEC

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra H Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra H Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Opel Astra H Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także