Szukaj

Informacje o Opel Astra H Sedan

Lata produkcji: 2004 – 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Trzecia generacja Opla Astra, czyli zgodnie z nomenklaturą niemieckiego producenta Astra H, pojawiła się na rynku w 2004 r. Ponownie, w porównaniu do poprzedniej generacji Astry, mocno zmieniono nadwozie auta. Względem obu poprzednich generacji, sylwetka samochodu jest znacznie agresywniejsza i bardziej dynamiczna. W 2006 r. Opel Astra H przeszedł delikatny facelifting. Astra III był drugim (po Zafirze) modelem niemieckiej marki, który powstał na płycie podłogowej Delta, opracowanej przez inżynierów General Motors, jak również jedynym wówczas produkowanym seryjnie samochodem osobowym wyposażonym w panoramiczną szybę. W ofercie, poza standardową odmianą hatchback, znajdowały się również takie wersje nadwoziowe jak kombi, sedan oraz coupe/kabriolet. Podobnie jak w przypadku poprzedników, mimo pojawienia się kolejnej generacji modelu, Astra H była jeszcze przez kilka lat produkowana jako Opel Astra Classic.
czytaj więcej
Powagosław
Opel podąża za niemiecką filozofią w projektowaniu samochodów, która głosi, że jeśli coś nie jest zepsute, to nie ma potrzeby tego naprawiać. Astrę jedynie stylistycznie podrasowano, co, biorąc pod uwagę bardzo udany projekt modelu „J”, przynajmniej dziś wydaje się słusznym krokiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto owszem zgrabne jak modelki Victoria’s Secret, ale… To nowa generacja czy facelifting? I druga sprawa – słyszę, że Astra puka do segmentu premium. No jasny gwint, z całym szacunkiem, ale jak tak dalej pójdzie to niedługo nawet Dacia ogłosi, że już nie robi tanich, popularnych aut, tylko gadżety dla indywidualistów. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Długość 4587 mm
Szerokość 1753 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2033 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1753 mm
Wysokość 1458 mm
Rozstaw osi 2703 mm
Rozstaw kół - przód 1488 mm
Rozstaw kół - tył 1479 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 870 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 490 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1027 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 905 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1668 mm
Maksymalna ładowność 459 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

2,4
~Ouragan
Opel Astra H
Sedan 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Witam w opisie łańcuszka nieszczęścia o nazwie opel Astra H. Kupiłem świadomie auto na "dojazdy do pracy": stara technologia, benzyna, obszerny, z prostym zawieszeniem niegnijący z wyposażeniem "klima na guzik". I najważniejsze ... nie Ford... miałem dwa i się wyleczyłem. Opel z przebiegiem 290 tyś. (to megaważne!), ale co tam...jeździł w instytucji państwowej więc serwisowany. Sprawdziłem budę (cała), silnik ok, skrzynia ciut ciasna (ale jak kupowałem był mróz więc normalne). No to jedziemy! A raczej stoimy... Zapraszam do czytania opisu...
4,3
~Andi
Opel Astra H
Sedan 1.3 CDTI ECOTEC 90KM 66kW
Nie słuchajcie i nie dawajcie wiary opowieściom ludzi którzy opowiadają o samochodzie i krytykują nawet wyłącznie na podstawie danych z papieru, osobiste wrażenia z jazdy są najlepszym doradcą. Bardzo chwalę ten samochód, jest bardzo dobry, solidny samochód, porządnie wykonany z dobrych materiałów, mimo małej mocy i małej turbo dziury która jest wyczuwalna, silnik daje radę, demonem prędkości nie jest ale żadnej tragedii nie ma , błyskawicznego startu spod świateł nie ma się co spodziewać ale i też nie można powiedzieć że to ślimak który przeszkadza innym w ruchu, płynnie przyśpiesza - 3, 4 bieg i szybko robi się okolica 100 km/h a na stacji paliw cieszy użytkownika niskimi kosztami tankowania, mimo - przyznaję - obaw, pierwszego wrażenia i lekkiego ździwienia na wiadomość o tym że ma pojemność silnika 1,3 i moc 90 KM, pierwsza jazda i codzienne uzytkowanie przekonało mnie do tego że nie można się z góry skreślać i uprzedzać się do samochodu, niutonometry, ich ilość robią swoje, kupiłem ten samochód bo chiałem żeby moje pasażerki - dwie córeczki - miały wystarczającą ilość miejsca z tyłu i dzięki rozstawowi osi - 2,7 m - jak w samochodach klasy średniej typu avensis czy vectra a dłuższym niż w znacznej większości kompaktów nie zawiodłem się, twierdzę że to naprawdę udany samochód jak mało który w tym segmencie
4,7
~All B.
Opel Astra H
Sedan 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
Z tą klapą bagażnika jest tak, iz gdyby była dodatkowa wnęka lub uchwyt do podnoszna klapy wyglądałoby to tak jak klapa u \"GOLFA\" lup \"POLO\" Kolejna klamka na drzwiach. Łatwo wówczas o pomyłkę w trakcie wsiadania do pojazdu ;-)) Inaczej porównując: to jakby doszyć kieszeń na \"pupie\" w pięknej eleganckiej sukni wieczorowej u eleganckiej pani. OPEL ma w pilocie podnoszenie klapy bagażnika. Po odblokowaniu łatwo ją można podnieść do góry. Ponadto rewelacja za siłowniki umieszczone po bokach, a nie we wnętrzu bagażnika (patrz FIAT, RENAULT). Przestrzeń bagażowa wówczas większa i nie ograniczona, a bagaże nie ulegają uszkodzeniu. Samochód ma śliczna linię i nie oklepaną sylwetkę. Ten bagażnik do jak pośłdki Jenifer Lopez. Ech.....
Średnie spalanie dla Opel Astra H Sedan
6,9 – 9,4
l/100 km
5,5 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Opel Astra H
Sedan 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
WITAM. ZAUWAŻCIE ŻE SEDAN TO NIE JEST TAKI MAŁY SAMOCHÓD!!! JEST DŁUŻSZY OD KOMBI I WAŻY SWOJE. UWAŻAM ŻE NA TAKI SAMOCHÓD SPALANIE U MNIE NIE JEST DUŻE... ZAWSZE MOŻE BYĆ LEPIEJ ALE NIE JESY ŹLE. OSTATNIO WYMIENIŁEM CEWKĘ W SERWISIE I KOSZTOWAŁO MNIE TO 1050 ZŁ A PRZEBIEG MAM 47000 - DRAŃSTWO. WYMIENIAŁ KTOŚ? PRYSZCZE RÓWNIEŻ BYŁY MALOWANE ALE TO NA GWARACJI LAKIERU, PODCZAS MALOWANIA W SERWISIE PRZEDZIURAWILI MI CHŁODNICĘ... TO RÓWNIEŻ MUSIELI MI PÓŹNIEJ ZROBIĆ. DUŻĄ BOLĄCZKĄ JEST BRAK WSKAŹNIKA TEMP. SILNIKA.
8,1
Opel Astra H
Sedan 1.6 ECOTEC 115KM 85kW
z tym juz gorzej. Obiecanki Opla okazały sie nie trafione. Auto spala w miescie na poziomie 8,5 l, a na trasie w zaleznosci od szybkosci od 6 l do 11 l przy predkosciach naprawde duzych. Ogólnie maksymalnie zrobiłem na jednym baku 650 km, minimalnie 440 km. Bardzo brakuje 6 biegu który znakomicie poprawil by prace jednostki napedowej i ekonomi. Trzeba pamietac ze wskazania rezerwy przekłamują. Przy zaswieceniu sie kontrolki rzekomo jest paliwa na 60 km a do baku weszlo mi raz 10 litrow czyli na ponad 100 km ekonomicznej jazdy
5,2
Opel Astra H
Sedan 1.3 CDTI ECOTEC 90KM 66kW
Silnik jest rewelacyjny, oferuje dosyc dobrą moc przy tej masie astry nawet 90 koni raję radę, silnik na duzy plus, trzeba pamiętać o koszcie dwumasy bo z cala pewnością jazda ponizej 1800 obr. prędzej czy później to się skonczy jak skonczy, jazda ponizej zakresu turbiny tez dziala niekorzystnie. Tak czy siak jestem zadowolony, swietna ekonomia w stosunku do dynamiki

Usterki Opel Astra H

Liczba wpisów: 130
Tryb Awaryjny
  • Opel Astra H Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW 2004-2013
  • silnik
  • 441 tys. km
Cześć. Zmagam się od 2 miesięcy z pewnym problemem. Auto odwiedziło już kilka mechaników i elektryków i każdy rozkłada ręce. Po wymianie silnika auto zaraz po odpaleniu wpada w tryb awaryjny. Kręci się do 2000 obrotów i koniec. Silnik wymieniałem bo w poprzednim wypaliło dziurę w tłoku. Po wymianie silnika zrobiłem adaptację wtryskiwaczy i nic. Wywala błąd p0100 od wiązki przeplywomierza i mam sensora. Czujnik wymieniłem, wiązkę sprawdziłem od czujników od ecu i jest cała. Egr wymieniłem ale nic się nie zmieniło.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Brak reakcji silnika wraz z rozrusznikiem po przekręceniu kluczyka
  • Opel Astra H Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW 2004-2008
  • instalacja elektryczna
  • 270 tys. km
Wczoraj próbując odpalić samochód, napotkałem się z pewnym problemem jakim był brak jakiej kolwiek reakcji po przekręceniu kluczyka. Tzn. Kontrolki stacyjka, światła, radio itd. Działa więc to raczej nie będzie wina akumulatora. Jednak po jakichś 20min się udało. Zrobiłem jakieś 70km przy czym dwa razy stawałem i normalnie odpalało po powrocie. Podpiąłem akumulator do ładowania na jakąś godzinę, więcej nie mogłem bo do pracy jechałem. Podłączyłem, odpaliło normalnie podczas jazdy nic szczególnego się nie działo. Po pracy ten sam problem z odpaleniem, wróciłem do domu gdy w końcu się udało. Dziś z rana sprawdziłem błędy przy pomocy "gaz, hamulec" i wyskoczyło ich właściwie aż 16: -011515 -020100 -020200 -020300 -020400 -023002 -050171 -065070 -15505A -156572 -16003A -161450 -210300 -210400 -210870 -213970 Dodam, że założona jest dodatkowo instalacja LPG. Około 5 tys. Km temu wymieniałem silnik. Czy wie ktoś może czy jest coś co by mogło powodować te błędy i przy tym problem z odpaleniem?
Problem rozwiązany
3 komentarze
Silnik przechodzi pewien rezonans przy 2700-2900 obrotach
  • Opel Astra H Kombi 1.6 ECOTEC 115KM 85kW 2006-2013
  • układ napędowy
  • 107 tys. km
Od niedawna jestem posiadaczem kolejnego Opla, tym razem Astry H z silnikiem Z16XER. Niestety trafił mi się egzemplarz, który przy obrotach ok. 2700-2900 przechodzi pewien rezonans, występują drgania silnika, najbardziej wyczuwalne na 4 i 5 biegu. Drgania wyczuwalne są na pedale przyspieszenia „czuć w podłodze” - powyżej 2900-3000 obrotów wszystko wraca do normy. Użytkownicy forum internetowych związanych z tym tematem informują, że serwisy Opla nie radzą sobie z tą usterką, generalnie odpowiadają, że „ten typ tak ma”, że jest wada fabryczna. Czy udało się komuś rozwiązać podobny problem z tym silnikiem?
Problem rozwiązany
4 komentarze
Opel Astra H Sedan