Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI

Model produkowany od 2004 roku i zgodnie z nazewnictwem Opla, zwany też Astrą H. Nadwozie samochodu znów zostało solidnie odświeżone. W porównaniu do poprzednich modeli, sylwetka Astry III jest znacznie bardziej dynamiczna i agresywna. W 2006 roku poddano ją lekkiemu face liftingowi. To drugie auto Opla (po Zafirze) zbudowane na platformie podłogowej Delta stworzonej przez konstruktorów General Motors, a także jedyny seryjnie budowany osobowy samochód wyposażony w panoramiczną szybę.

Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - prawy bok
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - prawy bok
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - prawy bok
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - bagażnik
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - kierownica
Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna - konsola środkowa

Generacje Opel Astra

  • Astra H   2004 - 2013
    Opel Astra H
    • Wybierz generację

    • Astra J (2009 - teraz)
    • Astra H (2004 - 2013)
    • Astra G (1998 - 2009)
    • Astra F (1991 - 2000)

Komentarze redakcji

Powagosław: Pewniak. Niezawodny, a do tego coraz ładniejszy. Bez wątpienia jeden najzgrabniejszych i najdynamiczniejszych kompaktów na rynku. Dobra robota, panowie z Opla.
Luzacjusz: Patrząc na ewolucję Astry na przestrzeni lat, widać jak hartowała się stal. Nie mamy też wątpliwości, że kierunek, w jakim podąża błyskawica w kółeczku na masce tego auta jest słuszny.

Wersje nadwozia Opel Astra H

Silniki Opel Astra H Sedan

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Silników jest mnóstwo – podstawowa jednostka benzynowa ma 1.4l i 90KM. Niby nie tak źle, ale szczególnie przy obłożeniu pasażerami ten silnik męczy i siebie i kierowcę. Jeszcze jak włączycie klimatyzację i zechcecie wyprzedzać, to prawie pewne, że wszyscy zaczną odmawiać modlitwę. Nie zmienia to jednak faktu, że do miasta lub dla bardzo spokojnego kierowcy wystarczy. Jeden z rozsądniejszych wyborów to 1.6l 115KM – typowy, rodzinny motor. Niedrogi, nie ma się w nim co psuć, bo nie jest skomplikowany, dość mało pali, a jego dynamika jest znośna. Ambitniejsi powinni sięgnąć po doładowane jednostki 2.0l o mocach 170 lub 200KM. W tak lekkim aucie czynią cuda, a jak jeszcze do pracy wkroczy turbosprężarka, to w nocy nie zaśniecie. Oferta diesli też jest szeroka, ale najmniejszy 1.3l o mocy 90KM generuje podobne odczucia do benzynowego 1.4l. Najlepiej wziąć wysokoprężne CDTI o pojemności 1.9l i mocy 120KM, bo też nie pali dużo, cieszy zapasem momentu obrotowego i poradzi sobie z autem załadowanym na wakacyjny wyjazd.

Publikacje o Opel Astra

Wkrótce na drogach: Opel Astra K

Europejski rynek segmentem C stoi. Aby zaistnieć w kompaktowej stawce, trzeba dysponować solidnym produktem. Opel intensywnie pracuje nad nową Astrą, która może pojawić się w salonach sprzedaży w 2016 roku.

Opel Astra J - teraz trzeba błyszczeć
 
Nasz test Opel Astra J – teraz trzeba błyszczeć

Z samochodami jest trochę jak z gwiazdami show biznesu. Mogą być po prostu dobre w tym, co robią, za co zyskują szacunek. Ale czasem do zwrócenia na siebie uwagi nie wystarczy talent, momentami trzeba szarpnąć się na ozdobiony cekinami kostium od Diora i wysadzić coś w powietrze na koncercie, żeby w...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Opel Astra Sedan 1.7 CDTI - wysokie aspiracje
 
Nasz test Opel Astra Sedan 1.7 CDTI

Koncern z Rüsselsheim stoi frontem do klienta. Kto czuje potrzebę, może doposażyć kompaktową Astrę do poziomu, jakiego nie powstydziłaby się limuzyna klasy średniej. Tak też skompletowano testowaną Astrę Sedan - samochód z gliwickiej fabryki Opla.

Czy warto kupić: używany Opel Astra F (od 1991 do 2002)

Solidne auto za rozsądne pieniądze. Jest nie tylko tanie w zakupie. Szeroka gama niedrogich zamienników oraz silniki świetnie współpracujące z instalacjami LPG to przepis na niskie koszty eksploatacji. Czy warto kupić używanego Opla Astrę F?

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Opel Astra

Opel Astra na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Opel AstraautoWcentrum - społeczność Opel Astra

najwyższe oktanyAuta - Opel Astra

Opel Astra GTC 75,38

Opel Astra GSi 76,42

Opel Astra asia 79,10

Opel Astra .::SMOK OKTANOWY::. 77,33

Opel Astra Cabrio Fiolo 83,70

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Astra

Phill4 90,16

zullo 81,71

pafka 81,84

paweldejko 91,22

tskiper 83,77

dered 79,21

endriume24 81,64

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Astra

Jak to możliwe
Jak to możliwe Ponieważ lubię kiedy silnik ma częściej wymieniany olej, postanowiłem odwiedzić ...
Pierwszy serwis
Pierwszy serwis Dziś, równo po tygodniu od zakupu Astra dostała pierwszy serwis, czyli wymianę o...
Nigdy więcej do BSP na Pabianickiej w Łodzi!
Nigdy więcej do BSP na Pabianickiej w Łodzi! Koszty robocizny w Opel BSP Łódź - ogólnie nie polecam - na końcu piszę dlaczego...
Pozegnanie ze Shrekiem.
Pozegnanie ze Shrekiem. Bardzo wdzieczne auto, przez rok nie mialem zadnej awarii silnika ani jakiejkolw...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Astra

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Astra
 

Najpopularniejsza wersja Opel Astra

Opel Astra

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Astra
 

Opel Astra najczęściej porównywane z:

Dacia Logan
1.5 dCi FAP (75 KM)
Seat Leon
1.6 TDI CR (105 KM)
Renault Megane
2.0 T Renault Sport (220 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Opel Astra

Opel Astra
1.9 diesel 150 KM
94 000 km, 2007
25 400 PLN
Opel Astra
1.2 diesel 89 KM
114 000 km, 2007
20 000 PLN
Opel Astra
1.4 benzyna
69 000 km, 2011
55 555 PLN
Opel Astra
1.3 diesel 90 KM
190 000 km, 2008
13 900 PLN

Ocena auta Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI

Galerie Opel Astra

Opel Astra GTC Opel Astra H Sedan - galeria redakcyjna Opel Astra Hatchback 5d - galeria społeczności Opel Astra IV Sedan Opel Astra II OPC Opel Astra OPC Opel Astra III TwinTop Opel Astra F Kombi - galeria społeczności Opel Astra Sports Tourer Opel Astra IV OPC Cup
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Astra

  • 1.
  • 2,00 Opel Astra G 1.6 16V (101KM) 2001r.
    dodał: tomcio, 02.10.2013

    witam, około rok temu zamontowałem nowy gaz sekwencje do opla astry 1,6 u tego oszusta i od tego moment zaczął się mój dość spory problem! na początku brak pojęcia w porządnym wyregulowaniu tej że instalacji mimo wielu prób! ale to nie koniec bo największy problem to dokumenty na instalacje po montażu żeby wbić gaz w dowód! pól roku prosiłem się o dokumenty i wiecznie mnie głupio zbywał tłumacząc się: a ze to księgowa coś tam, albo czasu niema, długopisu nie ma i wiecznie coś aż po pół roku minęło i się doczekałem więc udałem się do starostwa by zalegalizować nieszczęsną instalacje tam zaś powiedziano mi że źle wypisano i trzeba poprawiać a najbardziej wku**iło mnie to że dostałem podrobioną homologacje na butle no i tu się zaczęło użeranie z oszustem andrzejem!!! po dłuższym czasie w innym warsztacie wymieniłem butle i z oryginalnym dokumentem wreszcie się udało a pełny koszt instalacji w marnym oplu wyszedł 3500zł i rok nerwów! PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM OSZUSTEM KRETYNEM A OPINIE MA NIBY DOBRE!!! PEWNIE SAM JE WYSTAWIA!!!

  • 2.
  • 3,00 Opel Astra G 1.8 16V (116KM) 2000r.
    dodał: Agnieszka, 31.05.2012

    Gaz zakładałam w "EKO AUTO-GAZ EUGENIUSZ DZIĘCIOŁ" OSTRÓW WLKP. UL. Krotoszyńska 94. Po 2 dniach auto wybuchło!! kolektor ssący powiercony jak sitko (na dodatek bez ściągana go z silnika, wszystkie opiłki wleciały do środka), dziury zaślepiane śrubkami i wysmarowane sylikonem.. Poucinane i zalepione przewody elektryczne i wiele innych nieprawidłowości w założeniu instalacji gazowej..(Auto jechało jednoczenie na benzynie i na gazie a nie, jak powinno na samym gazie..) Po zgłoszeniu wykonawca stwierdził ze powodem tego jest uszkodzona przepustnica-naprawiłam wszystko na swój koszt, ale auto dalej na gazie nie chce jeździć a na benzynie jest ok. Pan Dzięcioł uważa ze instalacja gazowa jest poprawnie zamontowana. Zawiozłam auto do innego serwisu i tam potwierdzono wszystkie błędy zamontowanej instalacji, stwierdzone przez mechaników. Zdecydowałam na demontaż instalacji i zainstalowania jej na nowo, ale już nie u Pana Dzięcioła. Czuję się oszukana i żałuję że do niego trafiłam.. NIE POLECAM..!!!

  • 3.
  • 4,75 Opel Astra F 1.6 i 16V (100KM) 1995r.
    dodał: astrat34, 19.12.2008

    wszystko ok tylko problemy przy montazu byly gazownik nie potrafil sobie poradzic z wahaniami obrotów walczyl z tym prawie pol roku ale bylem konsekwentny czytaj upierdliwy i dopiolem swego chodzilo o wyprzedzenie wtrysku gazy mialem za pozny 2 minuty roboty praca komputerem i zmiana czasu wtrysku ni po problemie gosc musial byc swiezo po jakims szkoleniu bo jak tylko mnie zobaczyl to wiedzial co ma zrobic... ale pol roku zmartwien mialem teraz sam zmienilem sobie moment przelaczenia na gaz zeby szybciej chodzil na gazie znaczyb oszczedniej przy fabrycznych nastawach palil mi 7.5 gazy ile benzyny nie wiem a teraz to pali 8.7 gazu a benzyne to na pewno mnie ale dalej nie wiem ile cos kolo 5 litrow na zbiornik gau ale zalezy od ilosci rozruchow bo sa zawsze na benzynie takze jak sa krotkie trasy to pali wzauwazalnie wiecej benzyny

  • 4.
  • 5,00 Opel Astra G 1.4 16V (90KM) 2008r.
    dodał: DrMASH, 25.06.2009

    Zamontowałem również lubryfikację za 300 zł (Flash Lube). Jestem bardzo zadowolony. Może autko troszkę wolniej się zbiera, ale na nasze polskie warunki całkowicie wystarcza. Zamontowałem 48l zbiornik gazu, jak tankuję do pełna to wchodzi jakies 34-35 l gazu. Wystarcza mi to na jakieś 400-430 km jazdy. Wynika z tego, że auto pali mi ok. 8.0 - 8.5 litra gazu w cyklu mieszanym (50% miasto/50% trasa). Z ciekawości kiedyś sprawdziłem ile pali tylko na trasie i wyszło mi ok. 6 litrów gazu. Aha, przy ocenie ilości gazu w zbiorniku nie należy się kierować wskazaniami diodowego wyświetlacza (element instalacji lpg), tylko doświadczalnie sprawdzić ile auto jest wstanie przejechać na pełnym zbiorniku. Byłem zdiwiony jak się okazało, że jadąc na rezerwie (świeciła się czerwona dioda) jestem w stanie przejechać 200 km!

  • 5.
  • 5,00 Opel Astra F (KM) 1996r.
    dodał: Kaprychoo, 14.06.2012

    Instalacja zestrojona tak, że przełącza się po osiągnięciu minimalnej temperatury silnika (bodajże 15 stopni), próg obrotów: 900obr/min. To powoduje, że odpala oczywiście na benzynie, ale przełącza się błyskawicznie jak jest cieplej. Zazwyczaj ruszam już na gazie. Po chłodnej nocy przy wyjeżdżaniu do parkingu. Przy przymrozkach, do drugiego skrzyżowania (jakieś pół kilometra). Benzyny dolewam raz na ... nie wiem, 2 miesiące, z 5 litrów, aby rezerwa nie świeciła. Przy takich ustawieniach, najbardziej dostaje po du..(4 literach) reduktor. Ale niedawno wymieniłem, z gwarancją na 2 lata, a takie nastawy wprowadził montażysta i gwarant w jednej osobie, więc mi to lotto :) A auto zdecydowanie lepiej jedzie na gazie niż na benie. Może dlatego, że komp był regulowany na gazie.

  • 6.
  • 4,25 Opel Astra G 2.2 16V (147KM) 2001r.
    dodał: 123, 28.01.2010

    Wszystko było ok, samochód spalał 10-11 litrów przy silniku 2.2, aż do momentu gdy zaczęły się psuć wtryskiwacze, nagle obroty łapał do 3500 a jego prędkość max spadła z 220 do 120 ;/ oddałem do serwisu czakram w warszawie na maciejki i diagnoza taka że do wymiany parownik za 1200zł i 3 wtryskiwacze po 220zł sztuka + robocizna :) ogólnie aby ją naprawić muszę wysypać ok 2 tysiące. troszkę drogo zwłaszcza że pół roku temu wymieniałem już jeden wtryskiwacz, a na całą resztę gwarancja jest tylko na rok, Instalacja ok, samochód jeździł dobrze, ale części zamienne zdecydowanie za drogo. Myślę nad zmianą instalacji na KME bo za 1600zł będę miał wszystko na cacy (jeśli zostawię starą butlę) a i w KME komplet wtryskiwaczy to 300zł a nie 880 pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Astra

Opel Astra

1 390 komentarzy

840 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil_Inwestor~Kamil_Inwestor

Witam
Jestem posiadaczem Opla astry H z silnikiem 1,3 cdti 90km i jestem z niego bardzo zadowolony gdyż jest to samochód bardzo oszczędny i zarazem dynamiczny jak na warunki miejskie jest wprost idealny. Przebieg mojego egzemplarza to 120000 kilometrów, które sam zrobiłem od nowości i jedyne co wymieniłem od tej pory to kompletne zawieszenie oraz hamulce (zwykła eksplantacja).
Duża ilość egzemplarzy na polskich drogach sprawia że ten samochód staje się tani w serwisowaniu, ponieważ występuje duża podaż części na rynku różnych producentów.

~KRZYSIO~KRZYSIO

WITAM MAM OPLA ASTRE G Z SILNIKIEM 1.8 16V 125 KONI BENZYNA I BIERZE DUZO OLEJU CZY TE SILNIKI MAJA TAKA WADE FABRYCZNĄ??PROSZE O OPINIE NA TEN TEMAT KOGOS KTO SIE ZNA NA TYM LUB MIAŁ DO CZYNIENIA WLASNIE Z TAKIM SILNIKIEM

~franek~franek

Astra cabrio 1.4 Si (82KM) - kupiłem za 4500 dołożyłem osobiście - moja robota - 2500 - teraz wszystko w 100% sprawne - jest nawet nowy katalizator, nowe opony całoroczne Kleber, rozrządy , pompa ,hamulce przód itd - zrobiłem w 15 miesiecy 12 tys km - spalanie PB95 wieś - 7.0 trasa szybka 6.0 l/100km, po miastach raczej nie jeżdżę; Od pół roku tylko na PB 98 - bo tania spalanie: autostrada (140 km/h)- 6.0 l/100 , wieś - trasa normalna - 5.4 l/100 80-90 km/h , miasto typowe jw. minimalne zauważone spalanie średnia 100 km/h - 5.32 l/100. Rocznik 1994 z Włoch , 0 rdzy. Oleju 5W-30 brał przed wymianą uszczelki pod michą 0.35 l/1000 km, teraz jeszcze nie wiem Służę informacjami jak kogoś to interesuje . Chciałem kupić Tigrę ale po 9 - miesięcznych bezskutecznych poszukiwaniach sprawnego auta zwątpiłem - i nie żałuję - bo co cztery osoby to nie dwie - no i kasy trochę zostało na przepicie. Chyba ją pomaluję aby lepiej wyglądała na czerwień meksykańską "rosso".

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
78 203
Przejechany dystans
44 260 681 km
Zatankowanego paliwa
2 349 018 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
12 118
Wydanych pieniędzy
3 828 174 zł
Średnie wydatki na auto
1 250 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
18 165
Wydanych pieniędzy
4 444 234 zł
Średnie wydatki na auto
1 451 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (3 062)

Testy zderzeniowe Opel Astra

Najnowsze testy zderzeniowe Opel Astra przeprowadzone przez Euro NCAP.

Opel Astra GTC, 1.4l petrol 'Sport', LHD
2011

Opel Astra
Opel Astra 1.6 'Enjoy', LHD
2009

Opel Astra
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Opel

Zużycie paliwa Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI


brak raportów spalania dodaj pierwszy raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Ernest, dodano: 27.12.2011 21:38

auto zakupiłem o 2-giego właściciela przy przebiegu 200K km. Pierwszym właścicielem była firma chemiczna - samochód jezdził na firmie przez 5 lata i głownie na trasach (przejechali 180k km) Przy 200k km wymieniono szczotki alternatora, wszystkie płyny. Przy 215 k km wymieniłem rozrząd oraz akumulator. Przy 230K km do wymiany poszły przednie łożyska kół oraz tylne amorki, klocki + tarcze hamulcowe.Przy 255 k km wymieniłem chłodnice klimy bo się rozszczelniła (standard w astrach i zafirach po około 7 latach).Regularnie co około 15k km wymieniam olej na 5w30 Dexos 2. Większosć napraw głownie mechanicznych staram się robić we własnym zakresie. Wymiana oleju z filtrem to koszt 130 zł. Alternator regenrowany to koszt 300 zł. Sredni koszt 1 km (łacznie z paliwem i ubezpieczeniem) to okolo 45 gr. Jeżdze głownie na trasie, dość ekonomicznie (bo tak lubię) i średnie spalanie waha się od 4,3 do 4,5. Najmniejsze srednie zużycie paliwa w lecie (90% trasy, 10 % teren zabudowany) udało sięzejsc do 4,1 l/100km (olej napędowy BP zwykły) oraz 4 l/100km(BP ultimate)

pełny raport Opel Kombi 1.7 DTI

autor: Joe, dodano: 16.12.2009 13:40

Autko mam ponad rok i spisuje się idealnie - wymiana filtrów i olejów. Właśnie wróciłem z kolejnej podróży - 2700km - temperatury koło zera - non stop autostrada - 5 osób i bagaż pod sufit. Na odcinku przez Niemcy - 130-140 średnio spalił na 5,9, dalej przy prędkościach 110-120 pół litra średnio mniej (5,4). "W koło komina" (przejazdy do 15km) przy mrozach potrafi wciągnąć 8 a to podejrzewam, że nie jest maksymalny wynik. Latem trasa ponad 5000 km i autko wciągnęło 5,4 przy jeździe po normalnych drogach (przelotowa 80-110km/h) głównie z włączoną klimą i kompletem osób na pokładzie. Jedno co zauważyłem, to spalanie, które skacze w zadziwiający sposób - wystarczy załapać sie na korki albo dynamicznie (nie szaleńczo) jeździć po mieście i spalanie szybko wzrasta nawet o 3 l/100 nawet przy stosunku jazdy trasa/miasto 6/4. Drobna dygresja - jeździłem 101 konną wersją i różnicę odczułem powyżej 100km/h (minimalnie) i na prędkości maksymalnej też nieznacznie a spalanie miało jeszcze większy rozstrzał (od 5l do 9l jako normalne)

pełny raport Opel Kombi 2.0 DI

autor: Kubus, dodano: 02.02.2010 23:08

Ok więc tak autko pali średnio 9,5-9,8 l / 100km przy dosyć normalnej jeździe w granicach 60-100 km/h poza miastem i w mieście normalnie jak wszyscy, przy przyspieszeniach szybszych jedynie przy wyprzedzaniu... myślę ze to wynik o litr pół za wysoki jak na SEKWENCJE ale jest ok... Maxymalnie spalanie to naprawdę szybkie przyspieszenia i szybsza jazda jak widać różnica w spalaniu to tylko ponad 0,5 l a jazda całkiem inna... minimalne średnie spalanie to o dziwo spalanie które wyszło przy normalnej jeździe na odcinku 2x50 km wyszło wtedy koło 8l/100 km ale tutaj chodzi o cykl mieszany wiec dodałem to półliterka... Chciałem też sprawdzić jak będzie wyglądać spalanie przy jeździe mieszanej przy wolnym przyspieszaniu , wczesnej zmianie biegów i obrotach do góra 3 tys(na piątym biegu to około 100km/h) ku mojemu zdziwieniu wynik jaki uzyskałem na całym baku ok 9l/100km czyli także nie duża różnica.:D Ostatnio na przykład na krótkiej trasie 40 km przy normalniej jeździe ale wolnej z powodu na zimę wyszło mi 5,1 l/100km ale sam nie wiem jak to się stało może to jakiś błąd pomiarowy. Moje wnioski to, że w mieszanych trasach i miastowych zmieścisz się miedzy 9-10l na 100 km co jest ciut za dużo jak na sekwencje i silnik 1,6 l , ale za to mamy 101 koników:) (przy okazji dodam ze te 101 koników w zupełności wystarcza przy jeździe a nawet szybszym wyprzedzaniu...) a czym dłuższa i równiejsza trasa spalanie drastycznie spada... wiec myślę ze na trasie ok 100 km 7,7 l nie będzie wyczynem:):) Niestety nie mogę powiedzieć jak to wygląda na benzynie bo jeździłem nim tylko tydzień na benzynie i założyłem SEKWENCJE LPG ale myślę ze kolo literka mniej a i różnic nie widać żadnej miedzy benzyną a LPG... z mankamentów dodam ze nieraz jak się stoi na światłach to skaczą same obroty do około 3 i spadają i trzeba wtedy dodać gazu bo gaśnie...(częściej na LPG niż na benzynie)

pełny raport Opel Hatchback 1.6 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Opel Astra H Sedan 1.9 CDTI 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Astra, oglądali także