Szukaj

Informacje o Opel Monterey I

Lata produkcji: 1991 – 1998
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Opel Monterey I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Opel Monterey I

Liczba ocen: 65
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~skateone
Opel Monterey I
Terenowy 3.2 i V6 24V 177KM 130kW
To już mój drugi komentarz na temat Montereya, z uwagi na to iż nie mogłem nie powrócić do tego samochodu! :) Tym razem 3.2 V6, troszkę ekonomiczniej. O tym że jest niesamowite można wyczytać w komentarzu poprzedniego Troopera (gdyż to Isuzu z logiem Opla), tym razem mogę jedynie dopisać iż postanowiłem być równie wdzięczny jak ono - w nagrodę rozebrałem je całe, aktualnie składam po operacji cynkowania ramy i wielu innych elementów podwozia, wszystko zabezpieczone antykorozyjnie, wszystkie tuleje, sworznie wymienione na nowe. Uwierzcie, TEN SAMOCHÓD JEST TEGO WARTY!
4,3
~bronek
Opel Monterey I
Terenowy 3.1 TD 114KM 84kW
Bardzo ekonomiczna prawdziwa (nie jak te nowe) terenówka. Codziennie dojeżdżam do miasta (50km w jedną stronę) - wychodzi mnie w użytkowaniu taniej niż osobówka (uwzględniając ceny zawieszenia i innych części eksploatacyjnych). Teren mam taki, że osobówki wymiękają, a nawet nowe \'terenówy\' (tak naprawdę SUVy) niektóre z doświadczonym kierowcą - jak sezon odpowiedni (gliniaste zakręty pod górkę/z górki - drift gwarantowany). Pod domem zakopał sie Pajero, Suzuki Grand Vitara miał problemy zimą - ja po prostu jadę, i jechałem nawet, gdy nie miałem jeszcze pojęcia o jeździe terenowej. Łatwo wpada w poślizg (mała odległość między osiami), i trzeba się trochę podszkolić, rozróżniać styl jazdy do napędu 4x4 i tylko tył, przestać się bać poślizgu na błocie czy śniegu, wtedy nie ma siły, żeby nie dojechać, gdzie się chce. Wyjeżdża bez problemu ze śniegu o wysokoći 3/4 koła (z reduktorem włączonym). Raz zrobiłem głupotę - wjechałem z napędem tylko na tył na górkę, o której myślałem, że ziemia+cienka warstwa śniegu. Okazało się, że 2metrowa góra śniegu, auto zakopane po drzwi. W godzinę poradziłem sobie sam, bez łopaty, bez podnośnika. Po prostu rewelacja - pamiętam 4godzinne walki w 2 osoby i 2 podnośniki, by do domu wrócić, albo do pracy wyjechać.
5,0
~skateone
Opel Monterey I
Terenowy 3.1 TD 114KM 84kW
Najlepszy samochód na świecie. Mógłbym w nim jeść spać mieszkać, kąpać się, pracować, być na wakacjach. Gdyby nie studia nigdy nie sprzedałbym Troopera, palił zawsze 11 litrów na przykręconej pompie paliwa (normalnie 13) w trasie czy na mieście, z klimą lub bez. Z lawetą około 18-20 w mieście. Samochód niesamowicie majestatyczny, komfortowy, bezpieczny, masywny, idealnie wykonany. Jeśli będzie mnie stać napewno kupię Troopera jeszcze raz, zapewne w nowszej karoserii (3.5 l benzyna)
Średnie spalanie dla Opel Monterey I
14,1
l/100 km
10,0 – 10,1
l/100 km
17,0 – 18,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,5
Opel Monterey I
Terenowy 3.2 i V6 24V 177KM 130kW
Autko SUUUPER bardzo polecam na trasie sprawuje sie wyśmenice elastyczny silnik:) po mieście troszke łyka ale jak ktoś zastanawia sie nad takim autkiem to musi sie z tym liczyć to nie GŁOLF i nie zadowoli sie siedmiona litrami ON ale w przeciwieństwie do VW jest bezawaryjny!!! Miesjcs w środku jest wiele jezdziłem pajero i terrano ale pod względem wielkości wnętrza sie nie myją.układ kierowniczy precyzyjny ale nalezy pamietac ze to prawdziwa terenówka a nie SUV nie polecam kierowcom z ułańską fantazją bo dach jest pewny!!! Ergonomi w środku bez reweli ale większość przełączkików można znalezć intuicyjnie. Podsumuwując 5+ bo 100 JAPONIA
10,3
Opel Monterey I
LTD 3.1 TD 114KM 84kW
Mój egzemplarz pali średnio 10,0 nie ważne czy na codzień po mieście czy w trasie. Średnia prędkość przelotowa 80-100km/h. Potrafi wciągnąć trochę więcej (11, 0/100km) kiedy jest sporo terenu podjazdów np. w górach.
19,3
Opel Monterey I
Terenowy 3.2 i V6 24V 177KM 130kW
Koszty utrzymania? Żadne! Mieszki przegubów 30zł sztuka, klocki niecałe 200zł dobry komplet, części używane (napędy, skrzynie, elementy blacharskie, lub wnętrza) dostępne w całej polsce w niskich kosztach, nie bez powodu po tylu osobówkach spowrotem kupiłem Montereya, liczę się z każdą złotówką, uważam ten samochód za dużo bardziej ekonomiczny od osobówek.
Opel Monterey I