Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Opel Omega A

Pierwsza generacja Omegi zwana Omegą A weszła na rynek w 1986 roku zastępując w ofercie Opla model Rekord. Rok po debiucie wygrała głosowanie na Europejski Samochód Roku. Do zakończenia europejskiej produkcji w 1994 roku, w Wielkiej Brytanii Omegę A oferowano jako Vauxhall Carlton. Cztery lata dłużej trwała jej sprzedaż w Brazylii (pod szyldem Chevrolet Omega lub Chevrolet Suprema). W oparciu o Omegę zbudowany został sportowy Lotus o tej samej nazwie (lub Lotus Carlton w Wielkiej Brytanii).

Generacje Opel Omega

  • Omega A   1984 - 1994
    Opel Omega A
    • Wybierz generację

    • Omega B (1994 - 2004)
    • Omega A (1984 - 1994)

Wersje nadwozia Opel Omega A

Silniki Opel Omega A

Lista silników:
1.8 N (82KM), 1.8 S (90KM), 1.8 i (115KM), 1.8 i (115KM), 1.8 (88KM), 1.8 (88KM), 1.8 S (90KM), 2.0 (99KM), 2.0 i (99KM), 2.0 i (115KM), 2.0 (100KM), 2.0 (122KM), 2.4 i (125KM), 2.6 i (150KM), 3.0 KAT (177KM), 3.0 24V (204KM), 3.0 (156KM), 3.0 24V (200KM), 3.0 24V Evolution 500 (230KM), 3.0 (177KM), 3.6 24V Lotus (377KM), 2.3 TD (90KM), 2.3 TD Intercooler (100KM), 2.3 D (73KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Opel Omega

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Luksus za rozsądną cenę: Opel Omega B FL (1999-2003)

Audi, BMW, Opel, Mercedes i Volkswagen. Która marka zasługuje na tytuł najlepszej? Preferencje kierowców są zróżnicowane. Jeżeli poprosimy ich o wytypowanie najbardziej pożądanej niemieckiej marki, okaże się, że w większości przypadków Opel będzie... zamykał stawkę. Przeciętne notowania marki sprawiają,...

Opis techniczny Opel Omega B

Opel Omega B produkowany był do roku 2003 kiedy top Opel podjął decyzję o zaprzestaniu produkcji modelu. Do tej pory zdecydowana większość fanów tego właśnie modelu nie może wybaczyć tej decyzji kierownictwu koncernu.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora ...a na imię ma Lotus

Światła zmieniają się na zielone. 275/30 ZR 19 na tylnej osi próbują uwolnić się od dymu. Nie udaje się. Za sekundę jesteśmy na limicie prędkości w mieście i ciągle na pierwszym biegu. I cały czas zostawiamy kłęby dymu. Dwójka. Totalnie bez zmian. Na trójce zaczynasz odczuwać prawdziwy odlot. Ślady na...

Ryzykowna gra

Każda szanująca się marka ma w swojej ofercie pojazd klasy wyższej. Recepta na stworzenie takiego auta pozornie nie jest wcale trudna. Należy wziąć dużą bryłę metalu długości około 5 metrów, po czym nieco ją zmodyfikować względem elegancji i funkcjonalności.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Opel Omega

Społeczność kierowców Opel OmegaautoWcentrum - społeczność Opel Omega

najwyższe oktanyAuta - Opel Omega

Opel Omega SLICZNOTKA 69,15

Opel Omega TOSIA 70,41

Opel Omega Omcia;) 72,11

Opel Omega black 67,81

Opel Omega 71,20

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Opel Omega

bercik11011 88,48

bodzis 31,48

KULAWY 93,73

MV-6 99,60

cali20 71,62

SimonS92 30,96

mlisu 47,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Opel Omega

A w weekend się działo małe i większe mody LED
A w weekend się działo małe i większe mody LED LED ;) weekend piękny słoneczny to się owo porobiło LOGO na tylną klapę było tro...
40 tys na gazie od założenia nowej instalacji w mojej Omce .
40 tys na gazie od założenia nowej instalacji w mojej Omce . Nie długo dosłownie za kilka dni ( mam urlop) zrobię 40000 km na lpg moją zaga...
Śladami Red Cruisera
Śladami Red Cruisera Witam wszystkich,po kilku krótkich kursach do Warszawy gdzie auto pokazalo jak d...
ustawienie zbieżności i koszty związane z tym...i nie tylko
ustawienie zbieżności i koszty związane z tym...i nie tylko Ostatnio włożyłem trochę kasy w 19 - letnią Omegę po to żeby dawała radę na k...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Opel Omega

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Opel Omega
 

Najpopularniejsza wersja Opel Omega

Opel Omega

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Opel Omega
 

Opel Omega najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium Demonstracyjny Infiniti QX70 S Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 2 000 km. Silnik: 5.0 390KM, benzynowy.
Cena: 325 360 zł 299 000 zł
Zyskujesz: 26 360 zł Zobacz szczegóły »

Używane Opel Omega

Opel Omega
2.2 benzyna 144 KM
183 000 km, 2001
9 900 PLN
Opel Omega
2.0 benzyna 115 KM
86 000 km, 1992
1 950 PLN
Opel Omega
2.5 diesel
1995
3 100 PLN
Opel Omega
2.0 diesel 101 KM
280 000 km, 1998
4 200 PLN

Ocena auta Opel Omega A

Wybrane opinie

Opel Omega Kombi 2.0 i (115 KM)

Za pieniadze, które zapłaciłem za 6 letnie auto - to chyba trudno by kupić coś lepszego. Pakowne objętościowo i kilogramowo. Jeździ się tym doskonale, dobrze się trzyma drogi. Przy pierwszych kilometrach po zakupie można stracić poczucie prędkości. Przez 5 lat jazdy - kompletnie nic nie musiałem robić (poza sprawami związamymi z eksploatacją). Nie ma znaczenia czy zapalam go rano po 20 st. mrozie czy na gorąco - przebieg 185000 km, oczywiście po mrozie ciężko kręci - ale wystarczy dosłownie pół obrotu wałem. Ile pali ? Bardzo równa jazda ok.100 km/h na trasie 150 km - 6,4 do 6,8 l/100km . Przy normalnej jeździe w trasie 8 do 8,5 l/100km w mieście - bardzo różnie, jeśli średnia prędkość jest ok. 15 km/h to ile ma spalić - kilkanaście litrów ! Wstawiłem gaz - warto, niestety mała butla - bo w kole zapasowym ale w kombi nie ma innej możliwości. Doskonała jakość i wytrzymałość tapicerki - welur. Poza tym wszytskim padł regulator wysokości fotela kierowcy - to chyba jedyna usterka. Z ciekawostek:...

dodał: użytkownik 5
Opel Omega Sedan 2.0 (100 KM)

Jest to doskonala limuzyna dla ceniacych luksusowe wnetrze i spaniale wlasciwosci jezdne. ciekawa stylistyka, cenie w nim potezny kufer a w srodku jego nic nie przeszkadza wszystko na swoim miejscu. Niezle przuspieszenie i dobra predkosc sprawia ze moze to byc auto dla lubiacych ostra sportowa jazde. Auto nadaje sie doskonale do tuningu. szczegulnie warta polecena jest automatyczna skrzynia biegow wyposazona w funkcje "sport". nie raz wypszedzalem mozna powiedziec zawsze wypszedzalem inne dobre auta tej samej klasy np. BMW 530 A NAWED 740. Mercedesy podziwialem w stecznym lusterku. Moja omega pedzilem na autostradzie (oczywiscie w niemczech) ponad 190 km i chciala jeszcze (5 biegow manlalna).Poprostu polecam to auto nawed osobie mlodej i kazdemu innemu. Nic nie powiedzialem o silniku a wiec tak, spanialy cztero cilindrowiec o bardzo wysokiej kulturze pracy i elastycznisci spaniale spolpracuje z 5 biegowa manualna skrzynia biegow ktora przenosi napend na tylna os. Spaniale rusza sie z piskiem...

dodał: BARTAS
Opel Omega Kombi 2.0 i (115 KM)

Bycmoze faktycznie najwiekszy wplyw na doskonala ocene tego auta ma wplyw to ze ma bardzo maly przebieg i wlasciwie jest w stanie auta ok. 5-letniego a nie 20-letniego i mam punkt odniesienia w postaci poprzedniego egzemplarza. Chcialbym kazdemu kupujacemu ten model auta zyczyc aby trafil na tak dobry egzemplarz jak moj bo wtedy naprawde widac ze to bardzo dobry samochod. W sumie dlatego tez otrzymal tytul European Car Of The Year 1987 to o czyms swiadczy. Niestety wiekszosc Omeg jezdzacych po naszych drogach jest juz bardzo zmeczonych zyciem ale jak sie nie dba o auto to tak jest a potem sie pisze brednie ze jest do bani.

dodał: Patryk
Opel Omega Sedan 3.0 24V (204 KM)

OD zawsze marzylem o moim opelku !!! to outo trzeba kochac a wtedy nawet te drobiazgi mozna mu wybaczyc!!!!! jmoja wersja jest akurat i na wyscigi , w trase i na miasto choc na miescie noto hmhm wielkie autko ale jezdzi sie nim jak reno klio!!! Polecam to auto ludziom ktorzy potzrzebuja auta do pracy na wakacje i jak trzeba to zeby przycisnac!!! oczywiscie jak wiele aut ma i ono wady blachy!!! hm jezeli bylo zaniedbane auto to trzeba dobrze sie przypatrzec tylnym blotnika proga, i nadkolami poniewaz kazda omega ma ten problem!!!!!!! Jesli ktos chce jezdzic oszczedniej polecam silnik 2.0 lub diesla!!!!!

dodał: camaro13@wp.pl
Opel Omega Sedan 3.0 (156 KM)

Napisze krotko i na temat samochod jest poprostu doskonaly bezpieczny wogodny i jakie wyposazenie sportowe osiagi celujaca ergonomia i widocznosc. Seryjne wyposazenie obejmuje dluga lista ale napisze. ABS , TC , ESP , ASR , Nawigacja , el. szyby tyl/przod , el. lusterka , ek. fotele z pamiecia , siedzenia recaro , CD , skora , c.zamek z pilotem , 4 poduszki pow. automat , af . felgi , kloa 235 , tempomat , czujnik deszczu , czujnik parkowania , mozna by bylo dlugo pisac bardzo dobrze tzryma sie na sliskiej jezdni i co wazne zero jakiego kolwiek przechylania sie

dodał: Longinn

Galerie Opel Omega

Opel Omega B Sedan - galeria społeczności Opel Omega Opel Omega - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Opel

Opinie o instalacji LPG

Opel Omega

  • 1.
  • 4,50 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1996r.
    dodał: aguero, 30.04.2010

    Dopiero co założyłem instalację gazową. Zrobiłem zaledwie 500km, także jeszcze nie będę zachwalał przed czasem, ale myślę że kilka rzeczy mogę już napisać - gaz przyjął się wyśmienicie, nie czuć gdy się przełącza - zero szarpnięcia, czy zawachania obrotów silnika, nie odczuwam żadnego spadku mocy, a jeśli nawet to minimalny. Bardzo polecam "AutoGaz Marzenie" z Wrocławia, ul. Gazowa 3 - chłopaki znają się na rzeczy, swoją pracę traktują na luzie, stąd też nie ma mowy o jakiś pomyłkach. Fachowe podejście do klienta. A co najważniejsze, już czuję oszczędności wynikające z jazdy na gazie, za 50zł zrobiłem ponad 200km w cyklu mieszanym. Przy benzynie, za tą samą kwotę, byłem wstanie zrobić max 80-100km. Zdecydowanie polecam.

  • 2.
  • 5,00 Opel Omega B 2.0 i (115KM) 1996r.
    dodał: Omega user, 07.05.2011

    Instalacja/reduktor Tomasseto bez emulatora sondy[często ulegają awarii-wtedy problem na benzynie i LPG] i bez silnika krokowego gazu[jedyny problem - kontrolka silnika - bez negatywnego wpływu na silnik]. Zaletą solidnej instalacji II generacji jest prostota i tym samym bezawaryjność[tylko dbałość o świece i przewody - serwis praktycznie okazyjny]. Ale tylko silnik 2.0 8-io zaworowy może pracować poprawnie na takiej instalacji. Silniki pozostałe[2.0 16V, 2.5, 3.0] długo nie pochodzą na takiej[wymagają IV, a najlepiej V] albo w ogóle od początku nie mają szans na normalną pracę. Może to najsłabszy silnik Omegi, ale niemal bezawaryjny, najtańszy w serwisie, wytrzymały i niezawodny na najtańszej instalacji LPG.

  • 3.
  • 5,00 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1999r.
    dodał: Dawid, 12.07.2011

    Założyłem sekwencję BRC S24 w Czakramie. Na początku były problemy ze zbyt wysokim spalaniem na gazie (ok 16L), dopiero po trzeciej regulacji się unormowało do 13,5L, gdzie na benzynie palił ok 12L. Ogólnie rzecz biorąc, mimo tego, że wszystko działało jak należy, nie polecam tej instalacji nikomu kto chce jeździć tanio. Trzeba lać często benzynę, nie ma możliwości odpalenia silnika z gazu, czy to na ciepłym czy zimnym. W stagu można tak robić nawet zimą na zimnym silniku i też pojedzie... Wkurzające płątne przeglądy w BRC co 10 tys km. W Stagu co 60tys (nie wiem czy płatne). Pozdro

  • 4.
  • 4,50 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1999r.
    dodał: tad, 23.08.2012

    Jeżdżę od 2 lat z instalacją gazową. Sam ją sobie kalibruję i jestem bardzo zadowolony. Przez 2 lata wydałem na serwis 160 zł (2 razy zmiana filtrów + regeneracja wtryskiwaczy). Auto sprawuje się tak samo jak na benzynie. W trasie spala ok 9,5 l, w miescie 11 l. Niestety prawda jest taka, że gazownicy nie dbają o klienta, ustawią tak, że auto jeździ i dalej się nie przejmują. Jak jest instalacja dobrze zrobiona, dobrze skalibrowana to jazda na gazie to czysta oszczędność, zero problemów i żadnej różnicy w jeździe.

  • 5.
  • 5,00 Opel Omega B 2.5 i V6 (170KM) 1999r.
    dodał: maciek, 09.02.2011

    Instalacja BRC w mojej Omedze sprawuje sie znakomicie!:) 2.5 w benzynie robi swoje ale pozera przy tym ogromne ilosci paliwa, ku mojemu zaskoczeni autko na lpg idzie tak samo dobrze jak na benzynie a na stacji zostawiam znacznie mniej pieniedzy. Za kompletna instalacje BRC BRC Sequent 24 z montazem zaplacilem okolo 2500 zł wiec naprawde nie duze pieniadze a nie zamienilbym jej na zadna inna. Koszta praktycznie same mi sie zwrocily:) Calosc robiona w Energy w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 4,00 Opel Omega B 2.0 i 16V (136KM) 1997r.
    dodał: Mati, 09.03.2011

    przerobiłem ta instalacje na dwóch autach super sprawa dobrze założona nie sprawia problemu w rok przeszło 60 tys i wszystko ok brak strat mocy czy wzrostu spalania plus instalacji dobre sczytywanie mapy paliwowej nie jak w innych instalacjach, u mnie były wtryski valtek szczerze wystarcza lecz do większej mocy można założyć coś bardziej wydajnego i cichszego do codziennej jazdy ok:)polecam naprawdę warto teraz mam staga i tu już są problemy;/

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Opel Omega

Opel Omega

603 komentarze

403 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~yanek~yanek

jak ustawic zaplon w 2.0 dti? po remoncie pompy jest i nie wchodzi na obroty..

~yanek~yanek

Do ~piotr: zatarla sie pompka pewnie..

~yanek~yanek

do blondyn,, pierwsze sprawdz czy chodzi pompka paliwa w zbiorniku,czy ja slychac jak przekrecisz zaplon..

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Opel

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
75 215
Przejechany dystans
42 908 048 km
Zatankowanego paliwa
2 257 575 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
11 764
Wydanych pieniędzy
3 715 756 zł
Średnie wydatki na auto
1 255 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
17 546
Wydanych pieniędzy
4 305 404 zł
Średnie wydatki na auto
1 454 zł
Zobacz dzienniki kosztów Opel (2 961)

Zużycie paliwa Opel Omega A

Na podstawie 301 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Arek, dodano: 18.04.2010 22:39

Jak dla mnie wszystkie te opisy są na prawdę albo z kosmosu, albo buraki po prostu nie potrafią jeździć. Ja posiadam w swoich objęciach Omegę 2,0 16V i do tego Automat bez żadnego gazu ponieważ gazu nie uznaję. I jak widzę raporty spalania na poziomie 15-20 litrów to nóż się w kieszeni otwiera, że mógłbym kupić auto od takiego ciołka, który nie wie nawet, że silników Omegi nie wolno katować deptaniem ze świateł... Posiadam ponad rok moją kluskę i muszę powiedzieć, że zrobiła u mnie 30 000 km. Spalanie w mieście no fakt przy spokojnej jeździe ... nie mylić z jazdą na emeryta ... więc przy takiej spokojnej jeździe bez pajacowania na światłach i bez burackiego wyprzedzania na każdym kroku jestem w stanie do 8-9 litrów zejść w mieście. W trasie w 2 osoby z dziewczyną moją na trasie 500 km jestem w stanie zejść do 6,5 litra przy prędkości 90km/h .. Przy 4 osobach z powrotem spalanie wzrosło do 7,1 litra ... to nie jest dużo .. i do tego jeszcze w automacie ... ale jak zapnę 90km/h to jadę sobie autostrada czy tam drogą ekspresową 90km/h przez większość drogi ... i niech mi nikt nie powie ze nie umiem jeździć bo jeżdzę sporo prywatnym autem. I na prawdę da się zejść do rozsądnego spalania ... Auto z oryginalnym przebiegiem 178 000 udokumentowanym. Co do awaryjności .. no cóż jak miałem escorta to jeździłem nim 5 lat i tylko do niego tankowałem ... i nigdy nawet nic nie dotknąłem ... w klusce wymieniałem już uszczelki, zawieszenie ... no ale wiadomo ... tona osiemset musi swoje przygnieść ... co do elektroniki .. mimo ze mam wersje CD z dodatkami z wersji exclusive ze starszych lat ... nigdy nie zauważyłem problemów ... mimo panującego przekonania nie pchania się w automat bo przeciez jak nie odpali o wlasnych siłach to nic go nie ruszy ... muszę powiedzieć, że nigdy nawet przy 30 stopniowym mrozie mnei nie zawiodła i pali na dotyk ... więc reasumując jak kto nie umie jezdzic to będzie palił 20 litrów ... a ja mogę powiedzieć że umiem bo jeździłem zawodowo jako kurier więc wiem co to jest zapier..dalanie w trybie oszczędnym ... i oszczędnie kluska da się jezdzic ..a jak się dba o motor .. to moje 2 litry łyka prawie za kazdym razem kazde audi czy bmw na trasie .. wystarczy cyknac tryb sporting i nie ma bata ... wiec polecam .. zamierzam dziewczynie zakupic auto w niedlugim czasie .. oczywiscie omege B ...

pełny raport Opel Kombi 2.0 i 16V

autor: Sasza, dodano: 06.08.2009 15:32

Witam, autko mam 5 tygodni, przejechałem 2k km. Przedtem miałem opony 235/45 R17 i brała mi 12 litrów gazu bez klimy i miała 14.5s 0-100km/h (sekwencja kombi). Teraz mam 195/65 R15 Fulda Ecocontrol (12s 0-100km/h) i jest bajecznie tanio. Niby opory toczenia tych opon są mniejsze od konkurencji w tym rozmiarze, przez co spalanie mniejsze i chyba coś w tym jest. 9 l/100km przy prędkości 90km/h, 9.5 l/100km przy prędkośći 110km/h. Wyniki bez klimy z 4 osobami na pokładzie. Koło komina z klima 11 licze ale to już na wyrost kapke. Skrzynia manual. Oczywiście jak się chce to 13 też spali, ale po co. Ja przy 3k obotów zmieniam biegi, jak trzeba to 3 bieg i deska bo na wyższym biegu wyprzedzać się nie da. Jestem z autka zajebiście zadowolony, niby silnik troche za słaby ale na nasze drogi starcza, przez te 2k km nie było takiej sytuacji żeby mnie ktoś znacząco wyprzedził (przeważnie dokulałem się do niego na "luzie" bo jakieś wahadło go zatrzymało, korek czy inne czerwne światło, a spalanie rekompensuje wszystko !! Luzie w cudzysłowiu bo zauważyłem że ekonomiczniej wychodzi dojechać na biegu bez dotykania pedału gazu. Dodatkowo starać się utrzymywać pedał gazu w stałej pozycji. Kocham te autko za te 3 cechy: bezpieczeństwo, komfort, ekonomia. Jeszcze słowo na temat roamiaru opon, na 235 był za słaby faktycznie, ale na zakretach bajka, już przed zakrętem byłem pewien że wejde w niego jak w masło ale na koleinach nie byłem w stanie utrzymać kierownicy jedną ręka. Na oponach 195 autko odżyło na wolnych obrotach, jestem w stanie kulać się na 3 biegu 20km/h (przedtem zdechł), wspomaganie kierownicy działa,w skali 1-10 daje 1 pkt odnośnie wożenia w koleinach (przedtem 9) ale na 195 juz w momencie wchodzenia w zakręt czuję że trzeba hamować, bardziej buja, ale przyczepności nie traci, nie piszczy. Na nowych oponach po 1k km musiałem spr czy abs działa (na polnej drodze) bo czy deszcz, czy sucho to pedał hamulca mi ani razu nie zapulsował na asfalcie, zero utraty przyczepności !!! A dałem za oponke 175zł na allegro. Pozdrawiam i polecam omege

pełny raport Opel Kombi 2.0 i 16V

autor: Szybki Lopez, dodano: 20.07.2009 16:49

Nie wiem, jak u innych, ale moje V6 3.0 lubi sie napić. Zapewne dlatego, ze mam ciężką nogę i po to kupiłem ponad 200-konne autko, żeby się tym cieszyć. A cieszę się, gdy przyspieszam, jak rakieta... ;) 150 km/h od świateł do świateł to dla MV6 żaden wyczyn. 240 km/h w trasie - również drobnostka. Rakiety niestety zazwyczaj dużo palą...18-20 l/100 po mieście, to u mnie standart. Dodam tylko, że gdy pożyczyłem samochód teściowi na kilka dni, gdy mi go oddał, komputer pokazywał średnie spalanie na poziomie ok. 14 l. Tak więc ciężka noga robi swoje. Ale cóż... ja po prostu lubię zapier.... ;) ;)

pełny raport Opel Kombi 3.0 i V6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Opel Omega A

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Opel Omega A

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Opel Omega A

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Opel Omega, oglądali także