Szukaj

Opinie lpg Renault Laguna – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Renault Laguna

5,0
Renault Laguna II
Hatchback 2.0 i 16V Turbo 170KM 125kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Butla 55l wchodzi robiąc górkę w bagażniku. Przy wlewie paliwa mieści się pełnowymiarowy wlew gazu. Aluminiowy kolektor dolotowy wymaga demontażu. Wtryski zazwyczaj montuje się od dołu. Standardowe miejsca na fabryczny wtrysk bardzo ciężko rozwiercić. Trzeba pamiętać o filtrze gazu fazy lotnej najlepiej odstojnikowym - powinien dłużej pożyć i więcej mułu wyłapać niż...
4,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
homologacja: AUTOGAZ PRINS Sp. z o.o
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 4 tys. km
Instalacja prinsa w tym aucie, jak działała to była świetna, brak spadków mocy, zero problemów z przełączaniem itd. Natomiast auto stało w niemczech dosyć dlugo i reduktor skorodował, osadziła sie w nim jakas maź, filtry sie pozapychały, ogolnie istalacja do rementu, więc długo się nią nie nacieszyłem. Koszt eksploatacji dosyc wysoki, nowy reduktor 840 zl, filtry 100, zestaw...
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i 16V 135KM 99kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja BRC SQ P&D zakładana przy przebiegu 240 tys.km. Obecnie na liczniki 302 tys.km. Silnik na LPG pracuje bez zarzutu. Przed montażem przeszedł jednak przegląd i niezbędne naprawy. Spalanie w granicach 11l/100km. Moc pozostała, nawet przy dynamicznej jeździe i wkręcaniu na wysokie obroty silnik dalej pracuje na LPG tak jak ma być.
5,0
Renault Laguna III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Silnik na gazie nie stwarza problemów. Pracuje normalnie tak jakby się nic nie zmieniło. Spalanie jest większe o ok. 2l LPG w stosunku do tego co było na Pb. Porównując ceny różnica niewielka. Instalacja BRC P&D zakładana była dwa lata temu. Wymieniane były jak na razie jedynie filtry.
4,5
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 i 16V 140KM 103kW
homologacja: "PLANIPLASTIC"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
Od początku jest git leci tak samo jak ma benzynie tylko na początku miałem lekko przetarty wlot powietrza i gazów nikt nie zauważył i z czasem trochę szarpać zaczego wymiana doboru i ustawianie na nowo i obrazu i osiągi lepsze i spalanie mniejsz
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Dużym plusem auta jest jego pojemność , auto jest bardzo pakowne i zarazem ekonomiczne co sprzyja w długich podróżach . Z wykonywanych napraw wymieniłem tylko świecę i przewody . Standardowe wymiany eksploatacyjne .
4,5
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST HEAVY
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 99 tys. km
Instalacje mam już parę dobrych lat i do dzisiaj mnie nie zawodzi. Zagazowałem auto przy przebiegu 150 tys i na gazie zrobiłem również już dobre 100 tys i nadal wszystko chodzi jakby dopiero co założona było. Brc ma bardzo solidne części i to jest dla mnie potwierdzone.
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
Auto spełnia wszystko na czym mi zależało , jest ekonomiczne i to jest najważniejsze ! do tego dochodzi pojemność bagażnika która jest ogromna , na moje podróże zdecydowanie ogromna zaleta ! Instalacja jak by jej nie było !
5,0
Renault Laguna II
Kombi 1.8 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Auto z bardzo dużym bagażnikiem , idealne na dłuższe wyprawy , auto bardzo ekonomiczne spalanie w granicach 10 litrów , bardzo szybko przełącza się na benzynę nie wiem czy to plus instalacji czy szybkiego osiągania temperatury przez silnik w każdym bądź razie jest to spory plus . Polecam częstszą zmianę filtrów ponieważ gaz w Polsce jest bardzo zanieczyszczony .
5,0
Renault Laguna II
Kombi 2.0 i T 16V 163KM 120kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 175 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Na sekwencji od BRC zrobiłem już prawie 50 km, jak na razie żadnych problemów. W trasie spalanie ok 9-10 l gazu, w mieście w zależności od warunków od 12 do 14 l. Silnik pracuje normalnie, płynnie przechodzi na Pb
Renault Laguna