Szukaj

Opinie lpg Saab 9-5 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Saab 9-5

3,5
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 250KM 184kW
homologacja: WYDZIAŁ TRANSPORTU POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 165 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Ogólnie to jak ktoś mówi że mu samochód jedzie tak samo na gazie jak na benzynie niech sie pierdolnie w łep, no chyba że ma instalacje wtrysku w fazie ciekłej. Polski gaz jest do dupy!! Owszem, samochód może jechąc tak samo ale w niemczech, francji, szwajcarii. Przejechałam tym saabem całą europę, i na polskim gazie nie ma opcji uniknięcia spadków mocy. Różnica w spalaniu...
2,8
Saab 9-5 I
Sedan 3.0 i V6 24V 200KM 147kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 300 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak masz kupę kasy i montujesz gaz do Poloneza czy innego starego rupiecia to śmiało, inaczej NIE POLECAM!!! Białystok, głęboka Polska, może nawet do samych Włoch lepiej jechać na montaż. Taniej cię to wyniesie niż u Pana Janka - właściciela warsztatu, który to jest bardzo nieprzyjemnym i niemiłym człowiekiem. Jeśli już, nie płać mu żadnej kasy do czasu odbioru auta i...
5,0
Saab 9-5 III
Sedan 1.6 Turbo 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 33 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
180 konny silnik spokojnie spełnia moje wymagania przy codziennej jeździe do pracy. Zamontowałem w nim instalację gazową Brc Kit Alba - robi ona swoją robotę. Oszczędności jak najbardziej są. Ogólnie jedzi się komfortowo, bez problemów. Auto bardzo fajne.
4,3
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 223 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Przy gwałtownym wbiciu buta w podłogę, następuje Kick-down i jak gazu jest niewiele, przez chwilę falują obroty zapala się kilka razy CE sygnalizując "misfire" niewypalone cykle. Czy to błąd, albo braki w parowniku, nie wiem. Staram się przełączać na benzynę przed gwałtownym wyprzedzaniem gdy mam resztki gazu w zbiorniku... Ot cała filozofia...
5,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 16V 185KM 136kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Piękna limuzyna , bardzo wygodne auto jednak miało swój apetyt nieziemski jak na 2 litrową benzynę , decyzja zagazowania okazała się bardzo słuszna , koszty szybko się zwróciły , silnik pracuje bardzo dobrze na każdych obrotach
5,0
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 t 220KM 162kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: ELPIGAZ STELLA
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
witam, niezbędny jest reduktor ze sporym zapasem, dobre wtryski zeby czasy otwarcia mieściły się w normie i autko lata jak szalone, plus świeczki irydowe zgodne z zaleceniem producenta żeby nie uszkodzić zespolonej cewki zapłonowej.
5,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 105 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik pracuje bardzo płynnie bez najmniejszych drgań , auto zawsze sprawdzane i dopieszczone pod każdym względem . Instalacja płynnie się przełącza co jest dużym plusem w porównaniu ze starymi instalacjami .
5,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 T 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Jeszcze szwedzka myśl techniczna została w tym aucie , bardzo dobrze się prowadzi , instalacja jak by stworzona do tego auta , przejechane 45 tyś km bez awarii . Najważniejsze to regularny serwis a nie tylko wtedy kiedy się psuje.
5,0
Saab 9-5 I
Sedan 2.0 i T SE 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Samochód przeszedł Gazowanie w autoryzowanym serwisie LandiRenzo , z racji takiej że samochód miał służyć w dalekie trasy i miał pokonywać wiele kilometrów w ciągu roku zależało mi na bardzo dobrej instalacji , od czasu zagazowania samochód mnie nie zawiódł wszystko działa poprawnie.
5,0
Saab 9-5 I
Kombi 2.3 T 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Super instalacja gazowa z dopasowaniem dla turbo i mocy silnika. Jedzie jak na benzynie. Nie wiem jak z trwałością silnika i turbiny, ale 15l/100km benzyny było nie do przyjęcia. Teraz jest 16-17l/100km gazu ( jazda miejska. Jak na razie OK.
Saab 9-5