Szukaj

Opinie lpg Subaru Forester – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Subaru Forester

5,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
Jestem bardzo zadowolony.Polecam Omegas Evo. Świetnie sie sprawdza. Średnie spalanie wychodzi 10,8. Na autostradzie przy 140-160 wyszło 10,9. Na trasie przy 100 da się zejsc w okolice 8 l/100 Wiadomo do rozruchu troszkę benzyny trzeba mi wychodzi 10 l miesięcznie-przy dojazdach do pracy i podwożeniu dzieci do szkoły. Wtryski są membranowe-cichutkie i precyzyjne. Nie ma...
5,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 122KM 90kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 114 tys. km
użytkowana przez: 274 tys. km
Spalanie miasto mam w przedziale 11,5 - 12,5 (na reduktorze w korkach wychodzi ok. 1L mniej), trasa - raz udało mi się zejść poniżej 9l/100, ale to przy dziadkowej jeździe. Jestem mega zadowolony z tego auta i z LPG, no i z kompetentnego serwisu. Teraz jest w warsztacie z drugą wymianą UPG. Dodam tylko, że wymienianie filtra co 10tys. km. i świec co 30tys. to bzdura. Filtr...
2,5
Subaru Forester III
Terenowy 2.5 230KM 169kW
homologacja: WYDZIAŁ TRANSPORTU POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
Mam pecha co do instalacji. Generalnie radzono mi że silnik subaru 2.5 ST turbo nie lubi się z lpg ale spalanie w moim forku mnie już dobijało. Generalnie check engine mi wywalał już 3 razy. 2 razy musiałem regulować zawory, po ok 20 tys a w forku to koszt 2,5-3 tyski. Generalnie sprzedałem samochód, mam aktualnie D4 XC60 czyli dobry diesel i jest dobrze. Jak ktos ma...
3,5
Subaru Forester II
Kombi 2.5 i 16V Turbo 230KM 169kW
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: KME
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Auto naprawdę dobre! Natomiast trzeba mieć świadomość, że częstotliwość serwisowania stosunkowo bezawaryjnego auta zwiększy się co najmniej dwukrotnie - tak było w moim przypadku. Mimo że założyłem instalacje w Warszawie u człowieka, którego wszyscy rekomendują, na każdym forum to niestety miałem kilka niespodzianek. 2.5 turbo bokser NIE LUBI GAZU! - to jest fakt - czy...
5,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 125KM 92kW
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
LPG Instdalowałem w Wa-wie na Codziennej 50 ( Robert Paluszyński ), w Subaru Forester rocznik 2000 ( 125 KM ), z przebiegiem ok. 80 K km. Przejechałem już kolejnych ok. 80 K km i instalacja zachowuje się super. Tak jak super oceniam sam zakład i podejście pracowników do klienta :-). Spalanie jest na poziomie 12 L/100 Km (średnie, choć głownie w mieście ). Przy ok. 160-180...
5,0
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja BRC SQ 32, silnik pracuje na niej bez problemów. Spalanie wychodzi w graniacach 13l/100km. Moc została po montażu, przyspieszenie również. Bałem się trochę o pracę silnika przy niskich temp., ale jak się okazało bezpodstawnie. Nawet przy dużym mrozie odpalał bez problemu.
5,0
Subaru Forester I
Kombi 2.0 S -Turbo 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 216 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawdza się mega dobrze. Żadnych problemów. Spalanie porównywalne do benzyny ok 12L mieszany. Po mieście do 14L. Przyspieszenie identyczne, sprawdzone 0-100 ok 9,5s na benzynie lub gazie.
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bardzo dobra praca silnika na LPG, przyspieszenie i moc też ok. Instalacja założona przy 140 tys.km (o ile przebieg był prawdziwy:) BRC SQ P&D, jak na razie po przejechaniu 30 tys.km żadnych niespodzianek. Wizyty w serwisie jedynie na przeglądy i wymianę filtrów.
4,5
Subaru Forester II
Kombi 2.0 X 125KM 92kW
przebieg: 350 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Zakup podyktowany względami ekonomicznymi. Były pewne obawy o sens przy tak dużym przebiegu. Koszt 3000 zł; spalanie 11 - 14 litr/100 km (trasa / miasto). Koszt instalacji już się zwrócił... Silnik pracuje równo, żadnych kłopotów podczas przejechanych 30 000 km... ...po prostu - Subaru...
5,0
Subaru Forester II
Kombi 2.5 X 167KM 123kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Moment przejścia nie wyczuwalny na gaz, silnik idealnie pracuje równiutko. Na zimę podłączyłem pod komputer i zmieniłem temperature przejścia na gaz z 30 stopni na 40 stopni, żeby silnik się lepiej rozgrzał. Polecam wszystkim! i gdzieś mam opinie ludzi, którzy mówią, że gaz jest do kuchenek :P
Subaru Forester