Szukaj

Opinia o instalacji LPG Volvo V70 I

Romek Ch. , 14 lat temu
Silnik: 2.4 i 20V 170KM 125kW
Rok produkcji: 1998
Przebieg: 80 tys. km
Instalację założyła Siedlecka firma MOTO-GAZ (bardzo niechlujnie) i po montażu nie potrafiła tego uruchomić skończyło się wyjazdem 120 km. do Lublina, czyli producenta instalacji D.T. Gas System. Przez okres dwóch lat jeździłem na tej instalacji z nierówno pracującym silnikiem na gazie oraz wieloma przygodami typu pękające przewody oraz wymiana reduktora na nowy. Po dwóch latach wypalony tłok na drugim cylindrze i związana z tym poważna awaria silnika zmusiła mnie do wymiany silnika na nowy z przebiegiem 80000 tys. km. Po uruchomieniu nowego silnika okazało sie ze silnik nie pracuje równo na gazie a na benzynie jest dobrze, odłączyłem gaz i przez ponad pół roku jeĽdziłem na benzynie. Po tym czasie pojechałem do D.T. GasSystem w Lublinie gdzie podłączono mi z powrotem instalację gazową zapewniając, że wszystko będzie tak jak trzeba, zapłaciłem 700 zł. Po przejechaniu niecałego tysiąca kilometrów silnik zaczął ponownie nierówno pracować i ostatecznie instalacja przestała włączać gaz. Wizyta ponowna w Lublinie wykazała urwany przewód czujnika reduktora przez niechlujny montaż. Co do nierównej pracy silnika na gazie zaczęto mnie zbywać tekstami typu, że gaz ma inne oktany, stare świece stary samochód. Żądając w dalszym ciągu spełnienia obietnicy, że instalacja będzie pracować jak powinna kazano mi jechać w drugi koniec Lublina do jakiegooś diagnosty, który stwierdzi przyczynę. Mając na uwadze piękne zdania ze strony internetowej firmy D.T.GasSystem o profesjonalizmie nie zgodziłem się na taką formę według mnie pozbycia się klienta. Poinformowałem, że ekspertyzę wykonam u innego diagnosty oraz poprosiłem o pismo stwierdzające moją wizytę w tym dniu do zakładu oraz czynności wykonane przy moim samochodzie i odnotowanie, że silnik w dalszym ciągu nie pracuje równo na gazie. I zaczęła się nieprzyjemna dyskusja z samym właścicielem firmy, która skończyła się wyzwaniem mnie od świń i próbą fizycznego wyrzucenia mnie z salonu, czyli naruszono moją godność osobistą oraz cielesna. Odmówiono mi dalszych czynności. W tej opinii nie będę się rozpisywał na ewentualne pytania, dlaczego. Jest to duży skrót, który mogę obszernie rozwinąć ze szczegółami. Jeśli kogoś interesuje tel. 603850648 zwłaszcza, że z publikacji prasowych wiem, że firma ma kilka spraw w sądach.
Volvo V70 I 2.4 i 20V 170KM 125kW 1997-2000 - Ocena instalacji LPG
2,5
Ocena średnia
Instalacja posiada homologację:
PL*0033*00/G
Instalacja LPG użytkowana na dystansie:
40 tys. km
Generacja instalacji:
IV sekwencyjny wtrysk gazu
Właściciel instalacji:
D.T. GAS SYSTEM
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Częściej niż 3 razy rocznie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)

Ocena warsztatu - DT Gas System

Jakość montażu
1,0
Kultura obsługi
1,0
Poziom cenowy
1,0
Polecany warsztat
1,0
Dane kontaktowe
Telefon: (81) 744 38 10, fax (71) 747 90 15
Adres: Lubartowska 71 A , Lublin
Województwo: lubelskie
Średnia ocena warsztatu
1,0
Zobacz oceny instalacji montowanych w DT Gas System
Oceń tę opinię
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volvo V70 I