Szukaj

Informacje o Peugeot 206 Hatchback 5d +

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany od 1998 roku. Wielki sukces francuskiej marki - 206-tka to najlepiej sprzedający się samochód w historii Peugeota. Od rynkowego debiutu klientów znalazło blisko 6 milionów egzemplarzy auta, które w ofercie Peugeota zastąpiło model 205. W 2003 roku 206-tka została poddana drobnej modernizacji. Choć od 2006 roku marka oferuje jej następcę - model 207, produkcja Peugeota 206 nie została jeszcze zakończona. W Chinach sprzedawany jest jako Peugeot C2 (nie ma nic wspólnego z Citroenem C2).
czytaj więcej

Peugeot 206 Hatchback 5d + – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Długość 3872 mm
Szerokość 1669 mm
Wysokość 1453 mm
Rozstaw osi 2443 mm
Rozstaw kół - przód 1445 mm
Rozstaw kół - tył 1417 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1130 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 245 l
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Całokształt - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~williamdane
Peugeot 206
Hatchback 5d + 1.4 HDi 70KM 51kW
Przejechałem autem przez 6 lat 180 tyś km i miałem tylko JEDNĄ awarię - klimatyzacji - koszt naprawy około 50-60 złotych. Nigdy nie miałem tak pewnego, bezawaryjnego samochodu. Służy do tego do czego wymyślono samochody - do jeżdżenia :). Słabo wyciszony, nieco już przestarzały wygląd, mało komfortowy dla pasażerów na tylnych siedzeniach. Rewelacyjne spalanie w dieslu. Klimatyzacja ręczna ale wydajna i szybka, podobnie jak ogrzewanie. Na długie trasy to mercedes to nie jest, no ale pod względem komfortu do meśków mało co się umywa. Swojego egzemplarza nie sprzedaję i pewnie będzie pierwszym autem dla syna. Absolutnie bezawaryjny egzemplarz - oby tak zostało. Aha - poza pierwszym przeglądem auto serwisowane u mechanika znalezionego na forum peugeota
3,7
~sokownik
Peugeot 206
Hatchback 5d + 1.4 75KM 55kW
samochod posiadam od 7 lat,kupilem jako nowy z salonu 1.4benzyna 88km.auto nigdy nie widzialo gazu,jezdze dosc malo ,po siedmiu latach samochod ma przejechane 34tys.km:) generalnie po roku czasu od zakupu awari ulegl jeden wtrysk,sytuacja powtorzyla sie po nastepnym roku.powiem tylko tyle,samochod czesto zaskakuje awariami z kosmosu,zastanawiam sie co bybylo gdybym uzytkowal go jako sluzbowy i jezdzic okolo 50tys.km rocznie-pewnie wiecej bym pchal niz jezdzil.jedynym i nie zaprzeczalnym plusem jest wyglad -bo niema co sie oszukiwac-samochod jest przyjemny dla oka,za to dla kieszeni jest juz jak sol w oku;/
3,8
~arokpoland
Peugeot 206
Hatchback 5d + 1.4 HDi 70KM 51kW
Mogę to auto polecić z czystym sumieniem, ale tylko ludziom rozsądnym. Mi zależało na ekonomicznym aucie, w miarę bez awaryjnym za rozsądne pieniądze i to dostałem. Nie wygrasz nim na światłach, nie poderwiesz dziewczyny, ale za to uśmiechniesz się na stacji benzynowej.

Usterki Peugeot 206

Liczba wpisów: 41
Wentylator 206
  • Peugeot 206 Hatchback 1.4 i 75KM 55kW 1998-2009
  • układ chłodzenia
  • 248 tys. km
Witam. Mam peugeota 206 1.4 hatchback od 4 dni, i drugi raz przytrafiła mi się taka sytuacja, mianowicie gdy zgaszę auto po przejechaniu mniej wiecej 25km lub mniej, auto gdy jest zgaszone buczy. Dowiedziałem się, że dźwięk wydaje wentylator aczkolwiek auto nie ma mocnego nagrzania, ani się nie przegrzewa, dziś miałem, również taką sytuację i temperatura była poniżej połowy czy ktoś z was wie może o co może chodzić albo na co spojrzeć za nim pójdę z tym do mechanika? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Cykanie przy rozrzadzie i utrata mocy
  • Peugeot 206 Hatchback 2.0 i 16V RC 177KM 130kW 2002-2007
  • silnik
  • 201 tys. km
Witam. Mam problem z autkiem mianowicie coś cyka w silniku ( w okolicach rozrządu) cykanie nasila się wraz ze wzrostem obrotów. Słychać też od czasu do czasu jakieś zgrzyty jakby jakąś rolka albo napinacz (rozrząd wymieniony jakieś 2.5roku temu, wcześniejszy właściciel tak mówił nie miał żadnych dokumentów na to) auto od 2 lat posiada sekwencyjna instalacje gazowa (cyka na benzynie i na gazie) komputer zbytnio nic nie widzi. Po kupnie auto dostało nowe świece, używana cewke zapłonowa (tamta chodziła raz na 3 Gary raz na 4) i zalany został mobilem supee2000 10w40oczywiscie wszystkie filtry i oleje też nowe. Najgorsza rzeczą jest to że czuć że brak mu mocy (jakby miał z 30km mniej (nie wciska w fotek jak powinien) obstawiam przedstawiony rozrząd lub slaby olej? Nie wiem dlatego tu szukam pomocy może ktoś miał taką sytuację i może coś więcej powiedzieć. Pozdrawiam
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Często pada akumulator
  • Peugeot 206 Hatchback 1.1 60KM 44kW 2009-2010
  • układ chłodzenia
Auto z 2001 roku, obecnie około 148 tyś km przebiegu Przy ok. 125 tyś zaczęły się problemy - przepalanie się żarówek na kierunkowskazach, dwa razy do wymiany gałka kierunkowskazów (wewnątrz przepalenie i stopienie się plastiku), podczas jazdy w deszcz czy po deszczu włączała się kontrolka silnika oraz silnik gasł Jak już jechał to w prawo czy lewo kierownicą nie dało się kręcić (brak wspomagania) Obecnie już drugi nowy akumulator siada... :-( Wystarczy mróz w nocy, rano już nie odpalę... a po odpaleniu z przenośnego akumulatora, silnik od razu wchodzi w wysokie obroty rzędu 3000-4000 aby po kilku minutach wejść w normalne poniżej 1000 To się powtarza już jakiś czas, wymiana na nowy akumulator nie pomogła I jeszcze jedno - w minione wakacje auto odmówiło jazdy całkowicie gasnąc... ?? Oprócz wymiany żarówek i gałek, wymieniono wentylator i cewkę zapłonową - na nic to się zdaje. Auto było kilka razy na diagnostyce i za każdym razem komp pokazywał błędy cylindrów Nie wiem co jest tego przyczyną i nie chce mi się już jeździć po warsztatach i topić kaskę... Za wszelkie info z góry dziękuję
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Peugeot 206 Hatchback 5d +