Szukaj

Informacje o Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW 2006-2012

Lata produkcji: 2006 – 2012
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.
czytaj więcej
Powagosław
207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadł na pomysł umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udającej sportowy wlot powietrza? Przecież to wygląda jak sztuczna szczęka! Do tego te wszystkie listewki, przetłoczenia, wgięcia i zagięcia… Ugh! ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1360 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 3300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 77 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(55%)

Zalety

+ Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,9
~Kostucha
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
Posiadam peugeota od 2016 roku, w Pl jestem pierwszym właścicielem, auto przy zakupie miało nieco ponad 60tys km. Coz mogę powiedziec.. to mój pierwszy samochód, po zdaniu prawka. Z początku byłem bardzo zadowolony, wygląd auta mi odpowiadał (w sumie dalej mi się podoba), po lifcie prezentuje się na prawdę dobrze! Piekne światła (szczególnie ledy z tylu) sylwetka nienaganna, wnętrze zadbane, całkiem dobrze wykonane, może poza przyciskami otwierania/zamykania okna które w szybkim czasie mi się rozpadly(zapadły się do środka). Fotele naprawdę wygodne! Auto całkiem dobrze się prowadzi na drodze. Skrzynia także nienajgorzej. Jednostka silnikowa... no właśnie, po czasie gdy już zyskałem pewność siebie na drodze, zacząłem narzekac, wiadomo te 75km... rozpędzić się nie łatwo, natomiast gdy złapie się prędkość 207 ładnie leci, lecz wiadomo nie jest to pojazd do wyścigów na drodze, a do spokojnej jazdy, w czym sadze sprawdza się dobrze. Spalanie przy odpowiedniej jeździe jest na prawdę na dobrym poziomie. Niestety, po czasie furmana zaczęła nawalac... głowica, blok, nie łatwa sprawa. Troszke trzebabylo się przy tym wysilać aby doprowadzić z powrotem do porządku. Wada? Z pewnością elektronika, która u mnie po pewnym czasie także zaczęła sprawiać figle, a to wspomaganie, a to abs, a to hamulce, z elektrykiem zaczęliśmy się często widywac
3,5
~Darek
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
Dla kupujących auto używane z przebiegiem około 100 000 km myślę, ważnym aspektem przy wyborze auta są koszty serwisowania. I tu niestety nie mam dobrych informacji. Firma PSA od tego modelu intensywnie zaczęła wprowadzać w życie ideę modułowej budowy samochodów. Obniża to z pewnością koszt produkcji ale w konsekwencji dla użytkownika drastycznie podnosi koszty serwisowania. Podaję przykłady: słyszysz np, że przy mocnym skręcie terkocze przegub półosi. Idziesz zadowolony do hurtowni czy sklepu motoryzacyjnego i pytasz o przegub. I tu porażka. Sprzedawca informuje Cię, że w Peugeotach są niewymienne przeguby i trzeba kupić całą nową lub regenerowaną półoś za grubą kasę (niektóre warsztaty potrafią wymienić sam przegub rozcinając stary przegub). Myślisz sobie trudno. Ale okazuję się, że jeszcze musisz wymienić tylne tarcze hamulcowe. I tu znowu padasz ofiarą modułowej budowy samochodów PSA. Tylne tarcze hamulcowe dostępne są tylko ze zintegrowanym łożyskiem, także koszt wymiany tarcz od razu masz x2. Mówisz sobie trudno:). Okazuje się z czasem, że zatarła się linka stalowa od mechanizmu zmiany biegów. Myślisz sobie, że taka część nie będzie wcale droga i na pewno dostępna będzie w ASO. I tu znowu niespodzianka. Sprzedawca z szyderczym uśmiechem informuje Cię, że linka jest niedostępna (Peugeot nie oferuje takiej części zamiennej), musisz kupić cały nowy mechanizm zmiany biegów za parę tysiączków:). Myślisz sobie a co tam, przecież stać mnie;). Ale kurcze pechowo okazało się, że zepsuł włącznik kierunkowskazów produkowany przez hinduski koncern CAV w oryginale. Myślisz sobie kupię nowy, przecież jak hinduski to będzie drogi. I tu znowu sprzedawca wyprowadza Cię z błędu, że nie kupisz samego samej manetki od kierunkowskazów, tylko musisz kupić cały moduł z manetką wycieraczek za tysiączka. Kolejnym niewymiennym elementem jest pompa wspomagania kierownicy zintegrowana z przekładnią kierowniczą. Niewymienny jest również przegub krzyżowy (bez osłony na zewnątrz pod maską) zintegrowany z kolumną kierowniczą. Podsumowując: tanio nie będzie. Co zaoszczędzisz przy kupnie, zostawisz potem w warsztacie. Nieprawdą jest też, że wszyscy producenci tak postępują, bo do volkswagena wszystkie wymienione wyżej części dostępne są pojedynczo za dużo niższe kwoty.
2,5
~zaborowska1c@wp.pl
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
Nie kupiłbym żadnego francuza ponownie. Piszczące hamulce po 6 tys, wyjaca skrzynia biegów, głosny silnik paliwożerny, klimatyzacja śmierdzi po 6 miesiacach (zapach zgnilizny). Samochód miałem od nowości, sprzedałem go. Niestety jego dłuższe posiadanie to strata nerwów i jeszcze większej jego wartości. Tylko desperaci mogą go kupić. Wiem że ładnie wyglada ale wyglad to nie wszystko. Wiem że każdy myśli iz negatywne opinie pisze konkurencja ale poświeciłem się i pragnę napisać prawdę. Jak by co to email dla niedowiarków. Odpisze zaborowska1C@wp.pl
Średnie spalanie dla Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW 2006-2012
6,9
l/100 km
6,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
Kupilem auto_poflotowy 300k km 2 lata temu. Przez ten okres śr. Spalanie 6,5 w zimie nieco ponad 7. Obecnie po wymianie świec i wyczyszczeniu wtrysków .dolny zakres obrotów 1300 obr/min. Po zakupie naprawiłem alternator a dziś wstawiłem nowy kolektor wydechowy, 2x sonda lambda+cat . Cat był zapchany a kolektor spękany z uwagi na przegrzanie. Po przeglądzie wstawiam pełen przelot i zastanawiam się czy zmieszczę pod maską jakiś mały kompresor. Kultura silnika obecnie jak klekot motoru Volvo 2.4 d z tym że to 8 zaworów ⚡
6,9
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
Samochód dużo palił od nowości 8 litrów w mieście było niczym dziwnym. Potem okazało się, że prawdopodobnie wyjechał z fabryki z przestawionym rozrządem. Wymiana rozrządu i ustawienie go poskutkowały spadkiem spalania do 6,5-7 w dużym mieście, no i chyba ma większą chęć na przyspieszanie, ale to auto z tym silnikiem 1.4i to nie rakieta ;-) Poza miastem pali podobnie, obecnie 6.2-6.5 średnio. Pierwszy przegląd po około 25 tyś 539zł brutto w ASO. Pozaplanowo czyszczenie bębnów, skrzypiały przy operowaniu pedałem. Teraz do wymiany klocki przód.
7,0
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 75KM 55kW
Silnik 1.4 75 HP jest zdecydowanie za słaby do auta ważącego 1200 kg.Nie radzi sobie z taką masą.Mój rekord to 700 km na jednym baku.Realne jest przejechanie 400-450 km. A więc średnio mówimy o 10 l/100 km. Dużo podróżuję po autostradach, wówczas 12 litrów jest realne,przy 150 km/h.Przejechałem nim 40 tyś km i stwierdzam, że do tej masy musi być 90 HP lub silnik 1.6 w benzynie. Śmieszne jest, że wszystkie pozostałe silniki potrzebują tyle samo paliwa, co ten najmniejszy. Niestety - masa robi swoje.co driving? Hmm, zmieniam biegi przy 2000 obr/min. - ale to nic nie daje.Żłopie jak szatan.
Peugeot 207 Hatchback 5d