Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 208 GTi

Auto miejskie segmentu B produkowane od 2012 roku. Kontynuator tradycji słynnych, znakomicie sprzedających się Peugeotów serii 200, m.in. 205, 206 oraz 207, którego jest bezpośrednim sukcesorem. Koncepcyjnym pierwowzorem modelu był prototyp o nazwie 208 GTi Concept zaprezentowany na początku 2012 roku. Wersja produkcyjna jest lżejsza, niższa i nieco mniejsza od swojego poprzednika. 208 dzieli z nim jednak płytę podłogową PSA PF1 platform. Auto zostało zaprojektowane przez kobietę, Annę Costamagna.

Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015) - widok z przodu
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015) - przód - inne ujęcie
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015) - lewy bok
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015) - koło
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015) - pełny panel przedni
Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015) - fotel kierowcy, widok z przodu

Kiedy subtelne, acz wyrafinowane stylistycznie 206 zastąpione zostało przez kipiące agresją 207, krytyczne opinie na temat designu Peugeota nie miały końca. Na szczęście, Francuzi się opamiętali i swojego kolejnego "malucha" - 208 - zaprojektowali z użyciem delikatnych kształtów i wyszukanych detali. Efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania chyba samych twórców - równie eleganckiego i wysmakowanego stylistycznie auta trudno szukać wśród innych modeli klasy B, nawet tych z metką "premium".

Pozostając jeszcze przy nadwoziu warto zwrócić uwagę, że wbrew powszechnemu trendowi Peugeot 208 okazuje się... mniejszy od poprzednika. Na szczęście, skurczenie gabarytów nie przyniosło ze sobą efektu ubocznego w postaci ciaśniejszego wnętrza. Wręcz przeciwnie - zwłaszcza na tylnej kanapie oraz pod pokrywą bagażnika przybyło dodatkowych centymetrów i litrów pojemności. Wprawdzie nie sprawiło to, że "maluch" spod znaku lwa stał się wzorem przestronności, jednak udało się dzięki temu uplasować w średniej klasowej. Na pochwałę zasługują zastosowane fotele - są wygodne i potrafią utrzymać ciało w ryzach przy pokonywaniu zakrętów.

Kontynuując przyglądanie się wnętrzu docieramy do jego najbardziej interesującej części - kokpitu. Przed kierowcą rozpościera się elegancka deska rozdzielcza, w której najważniejsze miejsce zajmuje malutka, nieco spłaszczona kierownica oraz umieszczone nad nią (nie pod, jak ma to miejsce w większości aut) zegary. Te ostatnie, podobnie zresztą jak ekran zlokalizowany na konsoli środkowej, okazują się czytelne. Na plus zaliczymy także prostotę obsługi elementów pokładowych oraz jakość wykończenia - znakomite materiały idealnie współgrają z wyrafinowanym charakterem auta.

Jak przystało na prawdziwego "Francuza", Peugeot 208 gwarantuje wysoki komfort jazdy - nierówności resorowane są skutecznie i właściwie bezgłośnie. Co bardzo ważne, wcale nie oznacza to, że właściwości jezdne są godne pożałowania - zawieszenie zostało zestrojone na tyle sprężyście, że zakręty pokonuje się wystarczająco stabilnie. Do szybszej jazdy po łukach zachęca zresztą układ kierowniczy, który precyzją działania świetnie współgra z małą, sportową kierownicą.

Oferta cenowa "mieszczucha" spod znaku lwa okazuje się niezbyt atrakcyjna, ale tylko pozornie. Dlaczego? Pierwszy rzut oka na cennik uświadamia nas, że "208-ka" jest jedną z droższych propozycji wśród samochodów klasy B, ale kiedy poszczególnym specyfikacjom przyjrzymy się bliżej dowiadujemy się, iż wyższe kwoty biorą się z bogatszego wyposażenia seryjnego. Co więcej, potencjalni nabywcy mają do wyboru długą listę ekskluzywnych dodatków.

Komentarze redakcji

Powagosław: Projektanci włożyli wiele wysiłku, by 208 nie wyglądał tak typowo, jak jego poprzednik. Po drugie, wysoko poprzeczkę swoimi odważnymi stylizacjami zawiesza ostatnio Citroen. 208 to właśnie trochę pościg za dokonaniami bliźniaczej marki. Efekt jest co najmniej zadowalający.
Luzacjusz: Wybaczcie mój francuski, ale „me not like”. 208 może ściga się z Citroenem, ale ląduje gdzieś na peryferiach koreańsko-japońskiej krzykliwości. Na przykład, te lampy. Inspirowane architekturą Złotych Tarasów w Warszawie, czy co?

Wersje nadwozia Peugeot 208

Silniki Peugeot 208 GTi

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Wśród jednostek benzynowych idealnym kompromisem pomiędzy ceną, spalaniem, osiągami i całą resztą jest motor 1.4l 95KM. Fakt, lubi wysokie obroty, ale zapewnia niezłą dynamikę i przy delikatnym traktowaniu nie będzie zmuszał do częstego odwiedzania stacji benzynowych. Mniejsze motory, 1.0 i 1.2l, zdecydowanie bardziej wolą jeździć po mieście. Z kolei wersja 1.6l 120 lub 155KM to już propozycja dla tych, którzy chcą, żeby ich auto z lwem na masce zachowywało się jak na lwa przystało. Diesle są wyjątkowo oszczędne, ale ze względu na filtr cząstek stałych lepiej jeździć nimi poza miastem. 1.4HDI to bardzo spokojna jednostka dla ludzi o życiu pozbawionym emocji, a 1.6HDI 92KM lub 115KM z powodzeniem sprawdzi się w trasie.

Publikacje o Peugeot 208

Peugeot 208 1.6 VTI Allure - nowość z charakterem
 
Nasz test Peugeot 208 1.6 VTI Allure

W salonach francuskiego koncernu miała miejsce zmiana warty. Peugeot 207 doczekał się następcy. Model 208 wygląda znacznie ciekawiej od poprzednika, a dobrze zestrojone zawieszenie oraz niska masa sprawiają, że narzekać nie można także na walory jezdne.

Nowy Peugeot 208 GTi - gorący czy tylko odgrzany?

Hot-hatche - wszyscy lubimy tego typu auta, bo dają zalążek sportowych emocji w stosunkowo rozsądnej cenie. Teraz światło dzienne zobaczył kolejny następca kultowego już modelu 205 GTi, który przed laty dał nam pierwszą porcję takich przeżyć w rozsądnej cenie. Czy nowy Peugeot 208 GTi kontynuuje tradycję?

Peugeot 208 - wiele powodów do radości
 
Nasz test

Współczesne, zmotoryzowane społeczeństwo jest bardzo wybredne jeśli chodzi o samochody. Przeciętny nabywca ma w głowie obraz swojego auta, które musi być: oryginalne, ładne, dobrze wykonane, oszczędne, niezawodne i na dodatek tanie. W zalewie podobnych do siebie ofert, biedny Kowalski gubi się, bo tak...

Efektowny i efektywny - Peugeot 208

A9 - to nie nazwa nowej autostrady w Polsce, a symbol, jakim Peugeot opisał najbardziej ambitny projekt w swojej bogatej historii. Ambitny, bo łączący cechy, które w kontekście samochodów zwykliśmy nazywać przeciwstawnymi - niewielkie rozmiary i przestronne wnętrze, dobre osiągi i skromne zużycie paliwa...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 208

Peugeot 208 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Peugeot 208autoWcentrum - społeczność Peugeot 208

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 208

Peugeot 208 30,57

Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure STT 48,83

Peugeot 208 55,90

Peugeot 208 37,13

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 208

enlever 30,15

mariusz83 30,17

adzia73 30,17

slavo1 87,81

więcej kierowców

Katalog nowych aut

Peugeot 208

od 39 400 zł do 83 300

Dostępne silniki

Benzyna (68 - 200 KM): 1.0 PureTech, 1.2 PureTech, 1.6 THP, 1.6 VTI

 

Diesel (68 - 92 KM): 1.4 HDI, 1.6 e-HDI

Skrzynie biegów

manualna: , 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Peugeot 208
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 208

Peugeot 208 1.6 THP 200KM - 3 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

ESP
elektryczne szyby
czujnik parkowania

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Park Assist - 1 200

Cena katalogowa

83 300

Zobacz ofertę Peugeot 208 1.6 THP 200KM - 3 drzwiowy hatchback
 

Peugeot 208 najczęściej porównywane z:

Skoda Fabia
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
Ford Fiesta
1.0 EcoBoost (125 KM)
Skoda Fabia
1.6 TDI CR DPF (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 208

Peugeot 208
1.6 benzyna 200 KM
1 240 km, 2013
76 000 PLN
Peugeot 208
1.2 benzyna 82 KM
2013
44 900 PLN
Peugeot 208
1.2 benzyna 82 KM
2013
45 600 PLN
Peugeot 208
1.4 diesel 100 KM
6 800 km, 2012
37 900 PLN

Ocena auta Peugeot 208 GTi

Galerie Peugeot 208

Peugeot 208 GTi 30th Anniversary Edition (2015) Peugeot 208 XY Peugeot 208 Hatchback 3d 1.6 VTI 120KM - galeria redakcyjna Peugeot 208 GTi Peugeot 208 - wersja 3-drzwiowa Peugeot 208 - wersja 5-drzwiowa Peugeot 208 XY Concept Peugeot 208 GTi Concept Peugeot 208 Hybrid FE Concept (2013)
Zobacz inne galerie Peugeot

Peugeot 208

21 komentarzy

13 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~sindbad~sindbad

Do mariusz83: Jak nie wiesz, to nie pisz głupot. Mam 208 z silnkiem 1.2 82 KM, przebieg 4500 km a więc można powiedzieć, że ledwo po dotarciu. Średnie spalanie od wyjazdu z salonu to 5,2 litra. Rewelacja! Styl jazdy raczej szybki 50% miasto, 50% autostrady. Średnia prędkość wg komputera to 53 km/h.

~stanczyk~stanczyk

o GTI:

To generalnie dobre wiesci , chociaz auto jest conieco 'zniewiesciale nowobogackie' i 'z-hipsterzale' .. i grill=twarz jakas malowyrazista (205GTi oprocz tego ze szybkie byly bardzo zgrabne i ladne.. czego nie mozna powiedziec o 'shmancy-fancy' 208GTi..)

...

w takim ukladzie pozostaje Fiesta ST..(i to pewnie jest najlepiej sprzedajace sie 'u-sportowione' autko z tego segmentu .. ?!? ..

~RedWind~RedWind

ponad rok temu zakupilem 208 1,6 thp 155km allure 2 furtki.
po 28 tys wymiana rozrzadu na gwawrancji. mam nadzieje ze za rok nie bedzie tego samego. ogolnie autko jest ok dynamiczne, ciemne szybki i biały lakier zwracaja uwage. cena autka 64 tys

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 842
Przejechany dystans
12 716 591 km
Zatankowanego paliwa
776 936 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 480
Wydanych pieniędzy
1 177 258 zł
Średnie wydatki na auto
1 274 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 506
Wydanych pieniędzy
1 231 203 zł
Średnie wydatki na auto
1 332 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (924)

Testy zderzeniowe Peugeot 208

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 208 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 208, 1.4 diesel 'Active', LHD
2012

Peugeot 208
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 208 GTi

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wojciech, dodano: 27.12.2013 23:14

jeszcze tego nie wiem nie kalkulowałem Dopiero dwa tankowania (tylko 98 oktan) ale się dobrze bawię Na jednym baku 730 km Opony zimowe nie były jakieś super drogie

pełny raport Peugeot GTi 1.6 THP

autor: Peugeot 208, dodano: 17.05.2014 20:18

Autem przejechałem do tej pory około 5000tyś km na zróżnicowanych trasach. Średnio pali 5,5l/100km co jest zadowalającym wynikiem biorąc pod uwagę także stanie w korkach. Auto spala znacznie mniej paliwa przy stałej prędkości do około 90km/h poza miastem oraz przy jeździe z prędkością miejską, niż przy jeździe na autostradzie z wyższą prędkością.

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.2 VTI

autor: ht, dodano: 06.09.2013 12:24

jest super

pełny raport Peugeot Hatchback 5d 1.2 VTI

Skarbnica wiedzy o Peugeot 208 GTi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 208 GTi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 208 GTi
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6 THP 270KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa V II 250 BlueTEC 190KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Meriva II 1.6 CDTI Ecotec 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 2.0 TFSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.2 HDi 204KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III 2.0 T Renault Sport 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa C W205 220 BlueTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM