Szukaj

Informacje o Peugeot 301 Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 2012, Peugeot 301 jest kompaktowym sedanem segmentu C (klasa niższa średnia). Peugeot zapoczątkował tym modelem nową linię modelową o przystępnych cenach, której charakterystycznym elementem jest nazwa z jedynką na końcu. Model w katalogu francuskiej marki zajął miejsce mniej więcej między modelami 208 oraz 308. Mimo że w historii Peugeota wystąpił już wcześniej model nazwany tą liczbą (w latach 30. XX w.), to aktualny 301 nie może być w żaden sposób traktowany jako jego sukcesor. Peugeot 301 produkowany jest z przeznaczeniem głównie na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, Ameryki Południowej i Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Jego bliźniaczym modelem jest Citroen C-Elysee.
czytaj więcej
Powagosław
Jak na tzw. model budżetowy wygląda bardzo atrakcyjnie i może być lekcją dla tych, którym tworząc tani samochód, uznają a priori, że skoro tani, to musi być brzydki. A tu? Bezpretensjonalny, ładny, klasycznie zbudowany sedan z tym samym obszarem rynkowym do zagospodarowania, co najczęściej brzydka konkurencja. ~Powagosław
Luzacjusz
Trudno narzekać na stylistykę nowych Peugeotów. W porównaniu do modeli sprzed 5-6 lat widać kolosalny postęp. Paradoksalnie jednak, 301, który musi być sedanem (o to chodzi z tymi całymi budżetowymi produktami – mają sprawiać wrażenie, że dają coś więcej za mniej), na tym „muszeniu” traci. Doceniam jednak starania, żeby nie stworzyć kolejnego Renault Thalia. ~Luzacjusz

Peugeot 301 Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4445 mm
Szerokość 1748 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1953 mm
Wysokość 1466 mm
Rozstaw osi 2652 mm
Rozstaw kół - przód 1501 mm
Rozstaw kół - tył 1478 mm
Zwis przedni 819 mm
Zwis tylny 974 mm
Prześwit 130 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1332 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 506 l
Maksymalna ładowność 430 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie

Usterki Peugeot 301

Liczba wpisów: 10
Uszczelka pod głowicą....
  • Peugeot 301 Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW 2012-2017
  • silnik
  • 155 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 7
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam peugeota 301 1.6 vti lpg od nowości. W sumie na gwarancji padla raz chlodnica która wymieniono mi w ramach gwarancji. Minelo ponad pół roku od gwarancji A tu zonk.....auto przy odpaleniu weszło w tryb awaryjny. Niezwłocznie udałem się do specjalistów....jeden cylinder został odłączony że względu na " za bogatą mieszanką poza biegiem jałowym." Wykryto obecność spalin w plynie chlodniczym. Nigdy silnik nie został przegrzane I wszystko oprócz oleju było wymieniane zgodnie z zaleceniami serwisu. Olej był wymieniany co 15 000. Poszła uszczelka pod głowicą. Pierwszy raz się z tym spotkałem żeby w takim przebiegu bez przyczyn uległa awarii uszczelka.
1 komentarz
Silnik - szarpanie
  • Peugeot 301 Sedan 1.6 VTi 115KM 85kW 2012-2017
  • silnik
Jestem właścicielem Peugeot 301 Allure 1,6 z instalacją LPG. Samochód nowy zakupiłem w 2014 r. w salonie. Od jesieni ubiegłego roku mam problem z którym ASO nie może sobie poradzić a mianowicie szarpiący silnik podczas jazdy. Nie jest to objaw codzienny ale pojawia się co jakiś czas. Panowie w ASO biorą samochód "na komputer" i nic, żadnych informacji. Objawy rozpoczynają się przy zmianie na II bieg i czuje się że silnik niem ma mocy i szarpie, przy zmianie na III jest podobnie a przy IV samochód nabiera płynności jazdy ale szarpanie jest odczuwalne. Taka sytuacja dzieje się na różnych dystansach raz na 1 km a innym razem 3-5 km. Dzieje się to zarówno na benzynie jak i na LPG.
Problem rozwiązany
17 komentarzy
Trzaski, stuki
  • Peugeot 301 Sedan 1.6 HDi 92KM 68kW 2012-2015
  • nadwozie
  • 165 tys. km
Od pewnego czasu pojawiły się trzaski i stuki dochodzące z różnych miejsc auta podczas dodawania gazu i odpuszczania gazu( w momencie szarpnięcia silnika). Irytujące to jest bo auto całkiem młode a trzaska jak rupieć 20 letni bez serwisu. Drążek wykluczylem bo powodował inne stuki.
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 301 Sedan Facelifting