Szukaj

Informacje o Peugeot 306 I Sedan

Lata produkcji: 1993 – 1997
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1993 roku zastępując w ofercie francuskiej marki wysłużoną i niezbyt udaną 309-tkę. Stylistycznie auto było zbliżone do popularnego modelu 205, a projektantami obu samochodów byli styliści włoskiej firmy Pininfarina. Pod względem technicznym, 306-tka opierała się na starszym o dwa lata Citroenie ZX. W 1994 roku zaprezentowano 306 w wersji kabrio, a rok później – w odmianie sedan. W 1997 roku model został wycofany z produkcji.
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4200 mm
Szerokość 1700 mm
Wysokość 1390 mm
Rozstaw osi 2590 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 463 l
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Peugeot 306 I Sedan
7,1 – 9,8
l/100 km
4,9 – 5,8
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,4
Peugeot 306 I
Sedan 1.4 75KM 55kW
Auto z tych które można naprawić samemu młotkiem i śrubokrętem a przy tym dawało troche frajdy z jazdy mimo kompletnego braku mocy. Najlepsze do małego miasta jako tanie i bezawaryjne wozidełko. Nieważne jak bardzo jezdziłbym ekonomicznie lub dynamicznie - spalanie pod dystrybutorem zawsze wychodziło okolo 7,4l
5,3
Peugeot 306 I
Sedan 1.9 68KM 50kW
bardzo dobre auto ocynk plus spalanie poezja po mieście nie więcej niż 6l/100 w trasie nawet poniżej 5l/100 wada wiadomo jak to w wielu francuzach belka skrętna poza tym standardowe usterki wymiany w użytku od 5lat godne polecenia auto jedyne co komfort jazdy na obecne czasy kiepski plus mimo wspomagania kieruje się tym dość ciężko na postoju. i mało zwrotne auto. Pozdrawiam.
6,2
Peugeot 306 I
Sedan 1.9 68KM 50kW
W trasie przy prędkości do 120 można zejść poniżej 5 litrów. W mieście jest różnie , nawet powyżej 8 litrów. Ale dużo jeżdżę po Centrum Warszawy , a tam wiadomo , kita do świateł i hebel i znowu i znowu ... I czasami także na takich dziwnych trasach jak droga Warszawa - Marki. Ostatnio przez kilka kilometrów nie udało mi się wrzucić dwójki. Zdecydowanie nie jestem ekonomicznym kierowcą.

Usterki Peugeot 306 I

Liczba wpisów: 20
Brak mocy
  • Peugeot 306 I Hatchback 1.4 75KM 55kW 1993-1997
  • instalacja elektryczna
Ponad miesiąc temu zrobiło mi się zwarcie pod maską i zesmarzyła się kostka od sterowania zapłonem(silnik potem kręcił ale nie wchodził na obroty)elektryk wymienił mi tą kostkę i miało być już dobrze ale po przejechaniu paru metrów zaczęło dusić silnik i gasł sam,po zapaleniu go z powrotem na początku było dobrze a póżniej to samo,po jakimś czasie udawało mi się coraz dużej jeżdzić w ten sposób ostatnio mam jakby odwrotnie,w miarę po dłuższej jeżdzie zaczyna mi dusić silnik i brakuje mocy mimo redukcji biegów,jak wyłączę silnik i włączę go z powrotem jedzie normalnie i tak cały czas,przed usterką świeciały się wszystkie kontrolki na tablicy rozdzielczej a po usterce nie świecą się kontrolki od stopu oleju,czy to może być wina złego podłączenia kostki lub uszkodzenia jakiegoś czujnika?Bardzo proszę o pomoc
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Stuki w przednim zawieszeniu.
  • Peugeot 306 I Sedan 2.0 121KM 89kW 1993-1997
  • zawieszenie
Podczas jazdy nawet po małych nierównościach słyszalne stuki puki gdzieś w przednim zawieszeniu. W miarę upływu czasu stuki stały się coraz głośniejsze i intensywniejsze.Z początku gdy w samochodzie był komplet pasażerów usterki były niesłyszalne,w tej chwili jest to bez znaczenia. Brak stuków tylko na idealnie równej powierzchni jezdni. Diagnoza-końcówki drążków (wymiana nie dała pozytywnych rezultatów). Łącznik stabilizatora, łożysko koła-bez zmian. Wymiana silentbloków wahaczy przednich kpl. 6 sztuk - Pomogło na okres dwóch miesięcy później znowu to samo. Wymiana w innym warsztacie tulei wahaczy przód i tył-też pomogło tylko na dwa miesiące.Stuki nie ustają.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Silnik - kontrolka check.
  • Peugeot 306 I Hatchback
  • silnik
Witam mam problem z silnikiem w mojej 306 xr mianowicie świeci mi kontrolka awarii silnika - check czasem kontrolka gaśnie kiedy pada deszcz ale silnik pracuje normalnie nie wiem co to może być proszę o pomoc
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 306 I Sedan