Szukaj

Informacje o Peugeot 306 II Kombi

Lata produkcji: 1997 – 2003
Segment: Niższa klasa średnia
Drugą generację 306 zaprezentowano w 1997 roku. Nadwozie auta zostało poddane niewielkim zmianom, po których zyskało ono nieco bardziej opływowy wygląd. Modernizacja objęła między innymi światła, atrapę chłodnicy i zderzaki. Oprócz dotychczasowych wersji, model był dostępny również w odmianie kombi. Choć w 2001 roku gotowy był już następca 306-tki, model 307, samochód produkowano jeszcze przez dwa lata. Dotyczyło to jednak wyłącznie wersji kombi i kabrio.
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4344 mm
Szerokość 1680 mm
Wysokość 1407 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Rozstaw kół - przód 1462 mm
Rozstaw kół - tył 1431 mm
Zwis przedni 815 mm
Zwis tylny 949 mm
Prześwit 122 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1510 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 440 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Łukasz
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
Bardzo się przywiązałem do swojego Peugeota 306 dlatego ciężko będzie się z nim rozstać. Niestety czas rozstania zbliża się wielkimi krokami bo najzwyczajniej w świecie stać mnie już na trochę nowszy i "lepszy" samochód. Celowo słowo lepsze w cudzysłowie ponieważ Peugeot 306 to na prawdę dobry samochód i nie jestem pewny czy auto które kupię będzie od niego tak na prawdę lepsze. W przeciwieństwie do nowych samochodów 306 ma swoją duszę. Wychodził chyba w kilkudziesięciu konfiguracjach i wersjach wyposażenia, z różnymi rodzajami tapicerek i bajerów. Mój samochód mimo tego, że ma już 18lat jest bardzo zadbany i jeździ się nim bardzo komfortowo. Samochód ma kilka minusów, większość z nich jest związana z jakością wykończenia wnętrza (przede wszystkim). Poza minusami jest też dużo plusów o czym napiszę dalej.
4,7
~Zadowolony z żabki 306
Peugeot 306 II
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Fajne, przyjemne i przestronne auto za rozsądne pieniądze. Świetne zabezpieczenie antykorozyjne, mój rocznik 98 jeszcze nie widział konserwacji. Minusem są miękkie blachy karoserii, wgniecenie można zrobić palcem. Ale auto ma twardy przód, wiem bo wycedziłem w słupa:) Pas przedni i chłodnica były całe i nawet nie naruszone, popękała obudowa filtra powietrza umieszczona za chłodnicą u dołu. Czasami świruje centralny i szyby elektryczne ale to już taka przypadłość, podobnie jak w 405. Wcześniej ktoś pisał o elektryce w 306, że elektromechanik nie chciał się podjąć naprawy. Bo dupny był z niego mechanik! Wiem bo podobna sytuacja była z 405, żaden elektromechanik nie chciał się podjąć naprawy, bo twierdzili, że każdy francuz ma nachrzanione z kablami i bez porządnego schematu nie da rady. Mechanicy tłumaczyli się też tym, że specjalizują się w wybranych modelach. Pytam: Jak mogą się określać elektromechanikami samochodowymi skoro naprawiają wybrane marki samochodów? Zakończenie było takie, że brat w ciągu dwóch dni usunął usterkę bez żadnych schematów...bez komentarza. Poprostu znaleźć porządnego elektromechanika a nie gościa, który trudni się chałupnictwem.
2,4
~Szczesliwy posiadacz 306 kombi :(
Peugeot 306 II
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Peuteot 306 1.8 16V kombi. Przejechalem 30tys km. Usterki: Silnik krokowy do sterowania biegu jalowego - wymiana, sonda lambda - wymiana, sprzeglo - wymiana, tylna belka - regeneracja, tylna wycieraczka - przekladnia zardzewiala, tlumik koncowy i srodkowy - wymiana, uszczelniacz na polosi - wymiana, rolka paska wieloklinowego - wymiana, 5 zarowek H7 spalonych, czujnik cisnienia w ukladzie klimatyzacji - do wymiany, 2 zamki drzwi - do wymiany, uszczelniacze zacisku hamulcowego - do wymiany, lozysko kola przedniego - do wymiany, cos stuka w zawiszeniu z przodu, rdza na karoserii. Komentarz zbedny. Szczerze odradzam zakup tego auta.
Średnie spalanie dla Peugeot 306 II Kombi
5,5 – 11,6
l/100 km
5,7 – 6,6
l/100 km
8,3 – 10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Peugeot 306 II
Kombi 1.6 99KM 73kW
Dużą zaletą tego silnika jest bardzo szybka reakcja na pedał gazu, wystarczy musnąć i pug już jedzie, ale niestety odwdzięcza się to wyższym spalaniem. 7l na trasie jest myślę do osiągnięcia, w mieście 10l przy ciężkiej nodze jak najbardziej. Fakt, auto sporo pali ale ma na prawdę elastyczny i dynamiczny motor - fajny moment obrotowy zaczyna się już od 2200-2300obr i ciągnie do końca. 10 litrów, które podałem to jazda bardzo dynamiczna, ale oczywiście z umiarem - nie jestem pseudo rajdowcem, po prostu szybko się przemieszczam. ;) 306 jest ok, częsci tanie, wygląd wg. mnie swietny, ma sporo zalet, na mój gust byłby pewnie cudowny z 1.8 albo 2.0.
5,8
Peugeot 306 II
Kombi 1.4 75KM 55kW
260 tys, po wymianie rozdzadu i oleju smiga jak igiełka. Brzmi jak pszczółka, moze to i maly motor jak na taką bude, ale daje rade i jest bardzo ekonomiczne :D nawet dla mlodego to auto jest jak znalazł :D lpg tylko zniszczylo by to auto, ale za to jezdzilo by sie prawie jak za darmo
8,0
Peugeot 306 II
Kombi 1.9 D 69KM 51kW
Samochód pali niestety dużo. Przy dynamicznej jeździe spalanie około 7.5l. Przy bardzo oszczędnej jeździe udało mi się zejść do 6.5l. Przy prędkościach autostradowych dramat na 15 litrach trochę ponad 150 km. Ogólnie rzecz biorąc silnika nie polecam niska kultura pracy spalanie dość wysokie jak na taką moc, dynamika żadna 20.7s do setki
Peugeot 306 II Kombi