Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Peugeot 307 I Hatchback

Lata produkcji: 2001 - 2007
Segment: Niższa klasa średnia

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Dane techniczne Peugeot 307 I Hatchback

Podstawowe parametry Peugeot 307 I Hatchback

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Pojemność baku
60 l

Wymiary zewnętrzne Peugeot 307 I Hatchback

Długość
4202 mm
Szerokość
1730 mm
Wysokość
1510 mm
Rozstaw osi
2608 mm
Rozstaw kół - przód
1505 mm
Rozstaw kół - tył
1489 mm
Zwis przedni
878 mm
Zwis tylny
716 mm

Wymiary wewnętrzne Peugeot 307 I Hatchback

Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy
524 mm
Długość kolumny kierownicy
660 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika
1036 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu
1019 mm
Długość siedziska przedniego
530 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi
953 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
955 mm
Długość siedziska tylnego
509 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1410 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1380 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1429 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1467 mm

Wymiary bagażnika Peugeot 307 I Hatchback

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1328 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
340 l
Wysokość bagażnika
827 mm
Szerokość bagażnika
1036 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
752 mm

Opony Peugeot 307 I Hatchback

Szerokość
od 195 do 205 mm
Profil
od 55 do 65 %
Średnica
od 15" do 16"

Szkic techniczny Peugeot 307 I Hatchback

Szkic techniczny Peugeot 307 I Hatchback
zobacz dane techniczne

Oceny Peugeot 307 I Hatchback

Średnia ocena modelu

na podstawie 999 opinii

3.92

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Ergonomia

+ Widoczność

Wady

- Koszty utrzymania

- Stosunek jakość/cena

- Drobne usterki

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (73%)
NIE (27%)

Wybrane oceny kierowców Peugeot 307 I Hatchback

Samochód daje sporo przyjemności w użytkowaniu
dodano 28.01.2010 przez
od samego poczatku mialem problemy z awaryjnoscia tego samochodu ale to mozna by jakos przebolec mankamentem peugeota i to nie ... więcejtylko p307 ale wszystkich pugow jest serwis -TRAGEDIA ktos powinien w koncu zainteresowac sie tym co oni wyprawiaja w ASO peugeota wszystki naprawy gwarancyjne wykonywane z laski na ucieche (wciaz mi mowia o jakims gescie handlowym ) a teraz po krotce historia usterek w p307 pamietajce samochod ma przejechane 35 tysiecy km glownie po dobrych drogach zero jezdzenia po wertepach : - wymiana opon (wada fabryczna - musoialem zrobic awanture zeby to dostrzegli ) - wymiana drazkow stabilizatora -efekt bicia tychze opon - cieknacy bak (!!!!!!) -wymiana uszczelki naprawa zmieniarki cd - po naprawie porysowany kokpit + zle zalozona zmieniarka - klapa bagaznika regulacja (obtarta cala krawedz klapy o zderzak - wymiana tarcz hamulcowych po nie mniejszej awantiurze i przepychankach z Peugeot Polska - czekajaca mnie wymiana kola zamachowego (! czy to aqby nie za wczas ?) wszystko robione opieszale i nie profesjonalnie tragiczny poziom serwisow nie mowiac juz o kulturze - w autocan w katowicach rzucono mi kluczykami o blat recepcji i powiedziano :" bierz pan kluczyki i jedz" a raczylem zwrocic uwage ze porysowano i ze zalozono mi zmieniarke po naprawie ...horror oczywiscie nie da sie ukryc ze samochod posiada nowoczesna i piekna sylwetke ale cco z tego jak nie spelnia podstawowej swojej funkcji czyli poruszanie sie o wlasnych silach bez ingerencji serwisu chociazby porzez okres gwarancji posiadalem wczesniej dwa citroeny i bedac pod wrazeniem niich niezawodnosci (wbrew obiegowym opiniom ! ) kupilem p[eugeota (w koncu to ten sam koncern . niestety porownywanie serwisow peugeota i citroena to jakby porownywac warszrat pana jozia w stodole z profesjonalnym dobrze wypasazonym serwisem citroena gdzie spotkacie sie z mila i rzetelna obsluga krotko : zycze wam dobrze nie kupujcie peugeota 4 letnia gwarancja ktora sie chelpi peugeot to fikcja musicie do niej doplacic 2 tys zlotych a i tak beda was mieli w dupie juz w dniu wyjazdu z saloonu DO TEGO TA CHAMSKA I BEZCZELNA OBSLUGA W ASO BRRRYYY .... ukryj
dodano 08.03.2005 przez
Świetna linia nadwozia. Świetne wnętrze i wyposażenie. Dobry i cichy diesel pod maską.
dodano 13.02.2010 przez
Jeżdżę 307-mką od kilku miesięcy i z każdym dniem jestem coraz bardziej zadowolona. Ponieważ jestem kobietą zwracam uwagę na troche ... więcejinne rzeczy niż mężczyźni. Niewiele mogę powiedzieć o parametrach techicznych ale to co widzę bardzo mi się podoba. Nadwozie tego samochodu jest po prostu śliczne. Te piękne "kocie" reflektory i drapieżna maska. Wnętrze gustownie dobrane. Elementy matelowe na kokpicie, rączce skrzyni begów, obwolucie zegarów i rączkach drzwi pięknie ze sobą harmonizują. Przyzwyczaiłam się już do przestronnej szyby przedniej i w innych samochodach przeszkadza mi że są takie małe. Bardzo wygodne sterowanie radiem przy kierownicy. Bardzo dobrze działający klimatronic. Pomysłowe rozwiązanie wycieraczek przednich. Wygdne fotele i odpowiadająca mi ich wysokość (lubię patrzeć na innych kierowców "z góry"). Na samym początku samochód "nie jechał". Myslałam że pojemność silnika 1,6 jest wystarczająca by trochę popędzić (A ja tak lubię!) a tu niespodzianka-auto było mułowate. Ale po przejechaniu pierwszych 2-ch tysięcy kilometrów przełamał się i teraz pędzi jak wicher!! Do zdecydowanych minusów zaliczyłabym zbyt duże zużycie paliwa (10l/100km) i tłukące się tyle zawieszenie ale poza tym jestem z mojej 307 bardzo zadowolona. ukryj
dodano 22.01.2003 przez
Zobacz oceny Peugeot 307 I Hatchback Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Peugeot 307 I Hatchback

Pb
4,30 - 11,13
Na podstawie 313 raportów spalania
ON
4,30 - 13,60
Na podstawie 276 raportów spalania
LPG
5,43 - 10,83
Na podstawie 35 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Peugeot 307 I Hatchback

Autko potrafi spalić 5.6 litra100km jednak z zaznaczeniem, że jazda jest bardzo oszczędna oraz w dwie osoby plus dość spore ... więcejbagaże. Mi taki wyniki udało się osiągnąć na trasie Rzeszów - Cieszyn i spowrotem. Trasa prawie bez autostrad choć kawałek zachaczyłem A4 na odwodnicy Krakowa no i ekspesówka do przejścia granicznego w Cieszynie. Prędkośc maksymalna do 100-110km/h, obroty na silniku 2800 max. Prędkość powyżej 110km/h znacznie podnosi spalanie. Na autostadzie utrzymując prędkość 140-150km/h komputer pokazywał spalanie jakies 15-16l. Po mieście bywa różnie eco drivingiem potrafi mieścić się w 7 litrach, ale cięzko to osiągnąc bo strasznie człowiek się męczy (wg. mnie za krótka jedynka i dwójka). Bywa też tak, że nie wysilając się strasznie tzn nie nadużywająć gazu z włączoną klimatyzacją, radiem i w korkach (miasto Rzeszów) potrafi spalić ponad 8l, a jeśli ktoś faktycznie lubi butować ze świateł, wyprzedzać i gwałtownie hamować, dodatkowo postać w korkach i gwałtownie podjeżdzać to osiągnie 9 liter bez problemu. Jednak jeżdząc normalnie bez "kozaczenia" ja spalam na mieście jakieś 7.4 litra. Samochód zadbany wymienianie przewody, świece, filtry, także myśle że to też ma tam jakiś wpływ na zużycie paliwa plus oczywiście ciśnienie powietrza w oponach ukryj
dodano 14.01.2012 przez
No witam. Był czas, że już umieszczałem tutaj swój raport, jednak wtedy spalanie wychodziło mi na poziomie 6l/100km. Teraz autko ... więcejmam już przeszło 3 lata i wiem dużo więcej o nim. Tak jak podałem, maksymalnie spalił mi 7,1l/100km gdzieś w zimie. Pozytywnie mnie też zaskoczył, bo na trasie, przy normalnej jeździe, prędkość 70-110 km/h spalanie wyszło 3,8l/100km. Oczom nie wierzyłem i nigdy bym nie powiedział, że tyle mi spali. Ale to była jazda płynna bez beznadziejnego wyprzedzania, bo wiadomo, że na krajówce się wyprzedza i wyprzedza i jest się o 2 pozycje dalej. Miałem parę mocniejszych wyprzedzeń, no i nie wlokłem się, no ale masakra 3,8l/100. Jest to wynik liczony a nie z komputera. Jeszcze jedna rzecz mnie zaskoczyła, że wynik z kompa pokrył się z tym przy dystrybutorze, co nigdy się nie zdarzało, podejrzewam, że po prostu algorytm miał łatwiejsze liczenie, bo była to tylko trasa, a nie jazda mieszana... ukryj
dodano 30.09.2013 przez
Fajne autko. Posiada praktycznie wszystko co jest potrzebne do przyjemnej jazdy. Za nie dużą cenę posiada 6 poduszek, klimatronik, komputer pokładowy,abs,itp... Mogłoby ... więcejbyć bardziej wyciszone w srodku.Co do spalania to wszystko zależy od stylu jazdy i od trazy jaką się pokonuje. Na trasie spalanie jest dobre gdzieś 5,5 o ile sie nie przekroczy 120 km/h. Jeżeli chodzi o miasto to już różnie. Przy delikatnej jeżdzie moze palic 7, ale jak sie bedzie szybko przyspieszać to bedzie 9 nawet latem. Nie ma co wierzyć w opis ze ktoś musi sie wysilić zeby palił 6 litrów. Bo jak bede trzymal ciągle gaz do oporu na mieście to bedzie 15 L.Wiec bez przesady. Ojciec ma takiego samego i pali identycznie. mam jeszcze 406 2,0 hdi 110KM i jest delikatnie oszczędniejszy. Myślie że gdyby 307 był 110 konny to spalanie było by niższe. ukryj
Witam wszystkich, spalanie powiem szczerze też mnie rozczarowało-najbardziej jazda miejska.Czasami uda mi się przekroczyć 8 l/100km....na trasie całkiem ok.Przy 130km/h ... więcejpali troszkę ponad 6litra.Generalnie auto cacy!Być możne to zasługa, że auto po roku było sprowadzane z Francji-a nie oszukujmy się-wersje na rynek PL są uboższe i mniej trwałe!A co do ASO-pożal się Boże!Serwisowałem poprzednią 206stkę i to było nieporozumienie!Przeglądy kosztowały krocie,a nic nie robili-przez serwis musiałem wymieniać cewkę+wtryski,bo...jakoś nie udało im się przez 90tys km wymienić filtra paliwa!!!S-Z-O-K. Teraz sam robię coroczne wymiany,we wsłasnym zakresie u sprawdzonych mechaników.I odpukać-WSZYSTKO GRA!!! Pozdrawiam forumowiczów. M. ukryj
dodano 31.01.2010 przez
Serdecznie polecam silnik 2.0hdi 90KM. Nie dość, że to jedna z najlepszych jednostek diesla porównywana do 1.9tdi VW, to do ... więcejtego naprawdę oszczędna. W mieście - Szczecinie - spalanie nawet w zimę nie przekroczyło 7 l/100km. W trasie średnio 5,4l/100km na autostradzie przy 130-140 trzeba liczyć 6,2l/100km i tu właśnie wynik mógł być lepszy. Nie wierzcie w bajki o super niskim spalaniu VW (jak mi to kolega powiedział na 19 litrach zrobił 522 km przy prędkości 130km/h, ale z matematyką nigdy nie miał dużo do czynienia i nie policzył, że to spalanie rzędu 3,6l/100km i nie jest możliwe) - miałem Passata 1.9tdi i przesiadłem się na francuza i w porównaniu do VW to Peugeot wygrywa. To naprawde dobre auto ukryj
dodano 27.01.2011 przez
Zobacz raporty spalania Peugeot 307 I Hatchback Dodaj raport spalania

Testy zderzeniowe Peugeot 307 Euro NCAP

Peugeot 307 CC
Peugeot 307 CC
Zobacz szczegóły
Peugeot 307
Peugeot 307
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Dealerzy Peugeot

Antoniak Auto Autoryzowany Dealer Peugeot

Antoniak Auto Autoryzowany Dealer Peugeot Wieliczka

małopolskie, Wieliczka, Czarnochowska 19

Więcej

AZMOT

AZMOT Peugeot Kraków

małopolskie, Kraków, Pokoju 78

Więcej

D&D

D&D Peugeot Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Karkonoska 45

Więcej

FRANCE AUTOMOBILES

FRANCE AUTOMOBILES Peugeot Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 217

Więcej

Peugeot Nordyński

Peugeot Nordyński Łódź

łódzkie, Łódź, Snowalniana 3

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Peugeot 307

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

4 414

Przejechany dystans

727 274 zł

Zatankowanego paliwa

158 750 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

753

Wydanych pieniędzy

268 075 zł

Średnie wydatki na auto

1 449 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

977

Wydanych pieniędzy

327 442 zł

Średnie wydatki na auto

1 770 zł

ZOBACZ 185 dzienników kosztów Peugeot 307 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Peugeot 307

Liczba wpisów: 26
komentarzy(2)
komentarzy(15)
komentarzy(7)
komentarzy(12)
komentarzy(27)
komentarzy(7)
Zobacz inne typowe słabe punkty Peugeot 307 dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Peugeot 307 I Hatchback

Liczba wpisów: 10
Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz ... więcejw Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!! ukryj
dodano 26.06.2013 przez
Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których ... więcejsamochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka ukryj
dodano 25.11.2010 przez
Instalacje montowałem ponad 3 lata temu w Warszawie W Energy gaz Polska , jestem bardzo zadowolony , nie miałem żadnych ... więcejnie miłych niespodzianek , wykonuj przeglądy systematycznie co 15 tyś km . spalanie w granicach 8-9 litrów gazu . ukryj
dodano 19.02.2015 przez
spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz ... więcej ukryj
dodano 22.11.2008 przez
W ogóle nie zauważalny moment przełączenia. Zero problemów zimą. Spalanie gazu wynosi 10 l / 100km
dodano 22.05.2015 przez
Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku
dodano 20.11.2008 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307 I Hatchback

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307

Ciekawostki
dodano 19.08.2011 przez
Auto pojawiło się na rynku w 2001 roku i zostało uznane za Samochód Roku 2002 (European Car of the Year).
Zobacz więcej Podziel się wiedzą