Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307 I Kombi

Produkowany w latach od 2001 do 2007.

Generacje Peugeot 307

  • 307 I   2001 - 2005
    Peugeot 307 I
    • Wybierz generację

    • 307 II (2005 - 2008)
    • 307 I (2001 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Wersje nadwozia Peugeot 307 I

Silniki Peugeot 307 I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 50,83

Peugeot 307 63,01

Peugeot 307 SW 55,01

Peugeot 307 trzystasiedem 57,23

Peugeot 307 50,73

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

jrc_69 47,83

jorgen1971 42,98

Lukazie 30,11

marian_kolanko 33,33

lola1906 30,15

mikeber 30,14

ninzaninem 82,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Alufelgi 17
Alufelgi 17 No i stało się tydzień temu zamontowałem kupione 17 calowe alufelgi, cóż bałem s...
stuki w zawieszeniu
stuki w zawieszeniu Hmmm jakby nie chwalić Aso, z którego usług korzystam, to muszę dziś trochę ich ...
serwis hamulcowo zawieszeniowy
serwis hamulcowo zawieszeniowy Często korzystam z akcji prowadzonych przez autoryzowane serwisy Peugeot, tym r...
Wymiana oleju - nadszedł ten czas
Wymiana oleju -  nadszedł ten czas Ostatnie 20000 km, przejechałem w całkiem krótkim czasie (od listopada, więc cza...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 11 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307 I Kombi

Wybrane opinie

Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Wygodne autko dla rodziny. Bardzo przestronne i ciche (z wyjątkiem dróg miejskich Śląska). Włączenie muzyki doskonale niweluje ten efekt (duża przestrzeń wewnątrz sprawie że brzmi ona b.dobrze). W domu jezdzimy 307 kombi benzyna i Corollą kombi 1.4 benzyna. Czasami samochodem służbowym Ford Focus kombi 1.6 benzyna. Kryteria są takie: 1. na trasę wszyscy wolą 307 (przestrzeń, wrażenia z jazdy, wygoda) 2. po mieście/na zakupy żona woli Corollę (autko bardziej dla kobiet) łatwiejsze do zaparkowania (takie dopracowane w detalach cacuszko - oczywiście z małymi wyjątkami). Poprzednia Corolla (teraz jest już nowa) z punktu widzenia niezawodności spisywała się doskonale (90 000 km i nic!!!). Poprzedni Ford Focus już gorzej (110 000km i wymiana silnika!!! Juz po gwarancji!!!). Wcześniej był już Peugeot 406 i przez 50000 km spisywał się doskonale. Co do 307 czas pokaże (ale niektóre posty mnie przerażają). Dla pocieszenia "pechowcom w 307" dodam że pierwszą jazdę nową Corollą zakończyłem na lawecie...

dodał: PUG_user
Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Kupiłem to auto dla kobiety sugerując się jej gustem. Bardzo ładny estetycznie wykonany. przyjemnie pracuje silnik i skrzynia. Po pierwszym dniu zabawy chciałem go sprzedać. Prawie nowe auto a zawieszenie wali, twarde, nie dojazdy po naszych drogach. Jeździłem różnymi nowymi autami znajomych ale takiej taczki nie prowadziłem. Gdybym nie wpadł na pomysł zmniejszenia ciśnienia w oponach na pewno bym go sprzedał. 2,4? przy tym profilu to chyba tylko w ciężarówce. Myśle, że to właśnie jest powodem wielu złych opini i awaryjności zawieszenia.

dodał: jacho01@poczta.onet.pl
Peugeot 307 Kombi 2.0 HDi 8V (90 KM)

Typowy francuski pojazd niedopracowany a już wypuszczony do sprzedaży.Kolejne usprawnienia wynikające z informacji serwisowych i znowu koszty poniosą przyszli klienci.Denerwuje fakt że taka polityka firmy jest zauwazalna przez lata i nic się nie zmienia, bardzo ładny projekt bryły nadwozia nie ukryje innych wad konstrukcyjnych.Żaden inny nowy pojazd o podobnych kosztach zakupu i podobnym wyposażeniu typu Ford,Toyota,VW czy Skoda nie jest tak awaryjny jak wszystkie francuskie produkty

dodał: Flotowiec 25 Peugeotów 307 2.0 HDI
Peugeot 307 Kombi 2.0 HDi 8V FAP (109 KM)

Trafiłem chyba jakąś dziwną 307 2,0 HDI SW PREMIUM, bardzo wygodne auto, ekonomiczne i do tej pory ´´i niech tak zostanie´´ wolne od wad typowych podobno dla tego auta, wszyscy się mnie pytają od kiedy go mam CZY JESZCZE JEŹDZI ? Szkoda tylko, że opinie o serwisie PEUGEOTA się potwierdzają, lepiej tam nie jechać, chociaż rozrząd robiłem w serwisie i tam wyszło najtaniej ??? i szybę od tylniej klapy (sama strzeliła w trakcie jazdy), bo tylko oni mieli 1200 pln

dodał: hdi@poczta.onet.pl
Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Daje mu 5-. Pół punktu muszę zabrać za paliwożerność. Generalnie auto godne polecenia, duże, przestronne, wygodne. Odpowiada mi w nim twardość (wcześniej jeździłem Megane-był dla mnie za miękki). W swojej cenie dobrze wyposażony, aczkolwiek uważam, iż generalnie auta w Polsce są dużo za drogie. Muszę stwierdzić, że gdybym kupował teraz samochód, to byłby to Peugeot 307 Kombi (może HDI, ale dopłata odstrasza)

dodał: aesculap

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 SW Peugeot 307 CC Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II 1.6 16V (109KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 330 komentarzy

707 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

lazysoundslazysounds

Posiadam 307 sw 2.0 hdi (136 km) z 2007 roku. Mam przejechane 140 tys km. Do tej pory oprócz standardowych czynności serwisowych (płyny, oleje, filtry, tarcze i klocki) wymieniłem jedynie chłodnicę klimatyzacji. Od mechanika wiem, iż jest to standard - gniją pod wiatrakiem.
Stosunek ceny do jakości i wyposażenia bdb! Jak dla mnie silnik 2.0 hdi w tym samochodzie jest jedynym rozwiązaniem. Dla porównania jeździłem 1.6 hdi i jest już to katorga przy takiej masie samochodu. Poza tym 1.6 bardziej narażone są na problemy z zapychaniem FAP'a. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, iż historie o awaryjności auta z tą wersją silnikową są kompletną bzdurą. Robię rocznie ok 30 tys odkąd go zakupiłem i zupełnie nie mogę narzekać. W nawiązaniu do różnych opinii w necie, nie mam problemów z elektroniką..

Spalanie w trasie przy bardzo agresywnej jeździe do 6,6l, przy delikatnej można zejść w okolice nawet 5,0l (mój rekord 4,8l/100 przy trasie ~400 km - przy czym dodam, że co prawda nie szalałem ale zawalidrogą nie można było mnie nazwać ). Spalanie srednie w cyklu mieszanym zamyka mi się w 6,3 l/100. Vmax jaką udało mi się wydusić na autostradzie w DE to ok 220 km/h. Jazda przy 180 km/h jest całkiem komfortowa w porównaniu do innych samochodów z tego segmentu. .
Mam nadzieję, że sytuacja nie zmieni się jak przekroczę magiczne 200 tys km

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

~Stefan~Stefan

Ludzie tragedia Peugeot 307HDI 2004 rok krotko pisze (SKARBONKA BEZ DNA) i nigdy wiecej.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 878
Przejechany dystans
12 060 259 km
Zatankowanego paliwa
742 532 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 417
Wydanych pieniędzy
1 153 312 zł
Średnie wydatki na auto
1 305 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 236
Wydanych pieniędzy
1 175 276 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (884)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307 I Kombi

Na podstawie 158 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: PeÂżuÂś, dodano: 21.02.2008 21:14

Choć gorzej niż w Octavi 1.9TDI, to nie najgorzej. Jeżdząc cały czs po mieście średnie spalanie to7-7,5 ale na trasie kilkusetkilometrowej to można nawet do 5 ltr zejśc ale przy 90km/h, bo normalnie 5,5-6 ltr. Serwis na pewno tańszy niż Skoda, bo co 10000 km jeżdzę , jeden przegląd płatny , a następny darmowy i nie jest to 1500 zł jak w Skodzie lecz mniej niż połowa tej kwoty.

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 HDi 8V

autor: ToMeK, dodano: 05.12.2012 22:18

niesamowicie oszczędny samochód... Fakt trzeba o niego dbać, nie lac byle czego do baku ani do silnika... OLEJ 5w30 Shell ropa... jest bardzo wdzięczny za ultimate... nieopisany wzrost mocy... aż ciężko opisać nigdy w to nie wierzyłem ale w tym przypadku...autko ma 90ps wiec nie poraża ...czuc wyraźny wzrost mocy.. nie jest oszczędniej ale jesz....rzwawiej. trasa KRK Tarnowskie Góry - KRK... przy spokojnej jeździe DK 94 spalił 3.4 ( max 100 km.h ) to najlepszy wynik. Byłem nim we włoszech na wakacjach... dowaleni namiotami bagażami butlami z gazem i wszystkim co się bierze pod namioty z 4 osobami... 5000 km autko wyszło w okolicach 4.3 ( wg komputera a ten cygani od 0.2 w trasie do 0.5 w mieście ) dbaj o niego a on będzie dbał o twój portfel... super oszczędne auto nic się nie psuje i nie rdzewieje ... auto idealne.. świeży wygląd... ROZRZĄD z pompą wody wszystkimi paskami i rolkami z wymianą koszt okolic 700 pln.. Kompletne zawieszenie przód wszystkie gumki drążki łączniki i inne plus kompletne hamulce tarcze i klocki plus kompletne hamulce tył koszt 1400 pln...pewno ze 3 lata spokoju.... polecam wolkswagen umarł ze swoimi przedpotopowymi dieslami z epoki kamienia łupanego... wolkswageny są jak papier toaletowy szare smute i do du....y silnikowo lepszy tylko FIAT ze swoimi fenomenalnymi JTD

pełny raport Peugeot Hatchback 1.6 HDi 16V

autor: brudi@o2.pl, dodano: 09.12.2011 13:51

samochód jest duży, bogato wyposażony, a zatem i ciężki, więc nie ma co liczyć na spalanie typu 3.5, ale i tak jest w miarę dobrze, przy spokojniej jeździe (90) na trasie 4.8, spokojnie (100-110) na autostradzie 5.3, dość szybko (120-130) na autostradzie 6.3, szybko (140-150) na autostradzie ponad 7, z deską na dachu przy większych prędkościach 1.5L więcej, spokojnie latem w mieście 6.2, spokojnie zimą w mieście 7.2, dynamicznie w mieście plus klima i korki 7.8, i jest to maksymalne spalanie jakie odnotowałem, najczęściej przy moim stylu jazdy i mieszanych trasach jest 6.2. bak ma 60L, rezerwa ok 3-5 litrów. Rozrząd można wymieniać dopiero przy przebiegu 160-180tys, ale w moim przypadku trzeba było przy 100tys ponieważ rozszczelniła się pompa wody i zardzewiały rolki, pojawiły się szumy. Wymiana kompletnego rozrządu, pompy wody, filtra paliwa, powietrza, oleju i wymiany oleju to ok 1300zł. Wymiana chłodnicy klimatyzacji z napełnieniem 750zł. Silnik posiada filtr FAP co podraża eksploatację, ale tragedii nie ma: filtr jeśli się jeździ przez większą część w trasach powinien starczyć na 200-240tys km (wymiana ok 2tys), płyn do filtra powinien starczyć na 160-200tys (dolanie 600zl), lub po prostu usunąć filtr za ok 1tys i wtedy powinno spaść spalanie o ok 0.2L, na chwilę obecną nie było żadnych komunikatów/problemów, samochód w standardzie ma opony 205/55/16 V, na zimę wrzuciłem 195/65/15 H, więc dość popularne rozmiary, a zatem i cena przystępna

pełny raport Peugeot Kombi 1.6 HDi 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307 I Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307 I Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307 I Kombi

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także