Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307 I Kombi

Produkowany w latach od 2001 do 2007.

Generacje Peugeot 307

  • 307 I   2001 - 2005
    Peugeot 307 I
    • Wybierz generację

    • 307 II (2005 - 2008)
    • 307 I (2001 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Wersje nadwozia Peugeot 307 I

Silniki Peugeot 307 I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 Francois 48,93

Peugeot 307 SW 2.0 HDi Premium 60,04

Peugeot 307 Czarnuszek 66,57

Peugeot 307 Lew 56,73

Peugeot 307 2.0 HDI 80,15

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

Rajannn 30,16

099Konrad 35,64

mikeber 30,14

Lucker20 67,79

Scigal 65,06

grzcal009 40,90

Thealt 30,18

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

stuki w zawieszeniu
stuki w zawieszeniu Hmmm jakby nie chwalić Aso, z którego usług korzystam, to muszę dziś trochę ich ...
Pierwsza "setka" padła....
Pierwsza Witajcie. Jak bardzo potrafią być "kopnięte" liczniki w sprowadzanych autach wi...
Przegląd stanu technicznego, małe wymiany, opony letnie:)
Przegląd stanu technicznego, małe wymiany, opony letnie:) Witam!:) Na kącie uzbierała się kaska więc wysłałem Peugeota na przegląd do z...
Spalanie :) mam pierwsze dane
Spalanie :) mam pierwsze dane Witam wszystkich. Przejechałem już 307 trochę kilometrów, i mogę podzielić się z...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307 I Kombi

Wybrane opinie

Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Wygodne autko dla rodziny. Bardzo przestronne i ciche (z wyjątkiem dróg miejskich Śląska). Włączenie muzyki doskonale niweluje ten efekt (duża przestrzeń wewnątrz sprawie że brzmi ona b.dobrze). W domu jezdzimy 307 kombi benzyna i Corollą kombi 1.4 benzyna. Czasami samochodem służbowym Ford Focus kombi 1.6 benzyna. Kryteria są takie: 1. na trasę wszyscy wolą 307 (przestrzeń, wrażenia z jazdy, wygoda) 2. po mieście/na zakupy żona woli Corollę (autko bardziej dla kobiet) łatwiejsze do zaparkowania (takie dopracowane w detalach cacuszko - oczywiście z małymi wyjątkami). Poprzednia Corolla (teraz jest już nowa) z punktu widzenia niezawodności spisywała się doskonale (90 000 km i nic!!!). Poprzedni Ford Focus już gorzej (110 000km i wymiana silnika!!! Juz po gwarancji!!!). Wcześniej był już Peugeot 406 i przez 50000 km spisywał się doskonale. Co do 307 czas pokaże (ale niektóre posty mnie przerażają). Dla pocieszenia "pechowcom w 307" dodam że pierwszą jazdę nową Corollą zakończyłem na lawecie...

dodał: PUG_user
Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Kupiłem to auto dla kobiety sugerując się jej gustem. Bardzo ładny estetycznie wykonany. przyjemnie pracuje silnik i skrzynia. Po pierwszym dniu zabawy chciałem go sprzedać. Prawie nowe auto a zawieszenie wali, twarde, nie dojazdy po naszych drogach. Jeździłem różnymi nowymi autami znajomych ale takiej taczki nie prowadziłem. Gdybym nie wpadł na pomysł zmniejszenia ciśnienia w oponach na pewno bym go sprzedał. 2,4? przy tym profilu to chyba tylko w ciężarówce. Myśle, że to właśnie jest powodem wielu złych opini i awaryjności zawieszenia.

dodał: jacho01@poczta.onet.pl
Peugeot 307 Kombi 2.0 HDi 8V (90 KM)

Typowy francuski pojazd niedopracowany a już wypuszczony do sprzedaży.Kolejne usprawnienia wynikające z informacji serwisowych i znowu koszty poniosą przyszli klienci.Denerwuje fakt że taka polityka firmy jest zauwazalna przez lata i nic się nie zmienia, bardzo ładny projekt bryły nadwozia nie ukryje innych wad konstrukcyjnych.Żaden inny nowy pojazd o podobnych kosztach zakupu i podobnym wyposażeniu typu Ford,Toyota,VW czy Skoda nie jest tak awaryjny jak wszystkie francuskie produkty

dodał: Flotowiec 25 Peugeotów 307 2.0 HDI
Peugeot 307 Kombi 2.0 HDi 8V FAP (109 KM)

Trafiłem chyba jakąś dziwną 307 2,0 HDI SW PREMIUM, bardzo wygodne auto, ekonomiczne i do tej pory ´´i niech tak zostanie´´ wolne od wad typowych podobno dla tego auta, wszyscy się mnie pytają od kiedy go mam CZY JESZCZE JEŹDZI ? Szkoda tylko, że opinie o serwisie PEUGEOTA się potwierdzają, lepiej tam nie jechać, chociaż rozrząd robiłem w serwisie i tam wyszło najtaniej ??? i szybę od tylniej klapy (sama strzeliła w trakcie jazdy), bo tylko oni mieli 1200 pln

dodał: hdi@poczta.onet.pl
Peugeot 307 Kombi 1.6 16V (109 KM)

Daje mu 5-. Pół punktu muszę zabrać za paliwożerność. Generalnie auto godne polecenia, duże, przestronne, wygodne. Odpowiada mi w nim twardość (wcześniej jeździłem Megane-był dla mnie za miękki). W swojej cenie dobrze wyposażony, aczkolwiek uważam, iż generalnie auta w Polsce są dużo za drogie. Muszę stwierdzić, że gdybym kupował teraz samochód, to byłby to Peugeot 307 Kombi (może HDI, ale dopłata odstrasza)

dodał: aesculap

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności Peugeot 307 SW Peugeot 307 CC
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II (KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 330 komentarzy

707 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

lazysoundslazysounds

Posiadam 307 sw 2.0 hdi (136 km) z 2007 roku. Mam przejechane 140 tys km. Do tej pory oprócz standardowych czynności serwisowych (płyny, oleje, filtry, tarcze i klocki) wymieniłem jedynie chłodnicę klimatyzacji. Od mechanika wiem, iż jest to standard - gniją pod wiatrakiem.
Stosunek ceny do jakości i wyposażenia bdb! Jak dla mnie silnik 2.0 hdi w tym samochodzie jest jedynym rozwiązaniem. Dla porównania jeździłem 1.6 hdi i jest już to katorga przy takiej masie samochodu. Poza tym 1.6 bardziej narażone są na problemy z zapychaniem FAP'a. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, iż historie o awaryjności auta z tą wersją silnikową są kompletną bzdurą. Robię rocznie ok 30 tys odkąd go zakupiłem i zupełnie nie mogę narzekać. W nawiązaniu do różnych opinii w necie, nie mam problemów z elektroniką..

Spalanie w trasie przy bardzo agresywnej jeździe do 6,6l, przy delikatnej można zejść w okolice nawet 5,0l (mój rekord 4,8l/100 przy trasie ~400 km - przy czym dodam, że co prawda nie szalałem ale zawalidrogą nie można było mnie nazwać ). Spalanie srednie w cyklu mieszanym zamyka mi się w 6,3 l/100. Vmax jaką udało mi się wydusić na autostradzie w DE to ok 220 km/h. Jazda przy 180 km/h jest całkiem komfortowa w porównaniu do innych samochodów z tego segmentu. .
Mam nadzieję, że sytuacja nie zmieni się jak przekroczę magiczne 200 tys km

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

~Stefan~Stefan

Ludzie tragedia Peugeot 307HDI 2004 rok krotko pisze (SKARBONKA BEZ DNA) i nigdy wiecej.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
20 780
Przejechany dystans
12 687 753 km
Zatankowanego paliwa
774 694 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 476
Wydanych pieniędzy
1 175 973 zł
Średnie wydatki na auto
1 275 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 486
Wydanych pieniędzy
1 228 200 zł
Średnie wydatki na auto
1 332 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (922)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307 I Kombi

Na podstawie 159 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: damianstraub@gm, dodano: 30.08.2011 21:47

Fajne autko. Posiada praktycznie wszystko co jest potrzebne do przyjemnej jazdy. Za nie dużą cenę posiada 6 poduszek, klimatronik, komputer pokładowy,abs,itp... Mogłoby być bardziej wyciszone w srodku.Co do spalania to wszystko zależy od stylu jazdy i od trazy jaką się pokonuje. Na trasie spalanie jest dobre gdzieś 5,5 o ile sie nie przekroczy 120 km/h. Jeżeli chodzi o miasto to już różnie. Przy delikatnej jeżdzie moze palic 7, ale jak sie bedzie szybko przyspieszać to bedzie 9 nawet latem. Nie ma co wierzyć w opis ze ktoś musi sie wysilić zeby palił 6 litrów. Bo jak bede trzymal ciągle gaz do oporu na mieście to bedzie 15 L.Wiec bez przesady. Ojciec ma takiego samego i pali identycznie. mam jeszcze 406 2,0 hdi 110KM i jest delikatnie oszczędniejszy. Myślie że gdyby 307 był 110 konny to spalanie było by niższe.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 HDi 8V

autor: Patryk, dodano: 14.08.2014 09:17

Jeśli chodzi o spalanie minimalne to mi dokładnie określić, ale można zejść poniżej 10 z dobrze wyregulowaną instalacją i umiejętnościami. Jak na silnik o takiej mocy i pojemności oraz masę samochodu, myślę że spalanie jest bardzo zadowalające. Na baku 40l w kole (tankuje się koło 36l) robie 320-350 km, przy moich słabych umiejętnościach oszczędnej jazdy, i małym doświadczeniu jako kierowcy (nie mam jednak jakiejś wybitnie ciężkiej nogi) średni wynik 330km na baku wydaje mi się całkiem ok. Instalacja to landi renzo omegas z wtryskami med białymi.

pełny raport Peugeot Hatchback 2.0 16V

autor: blaz, dodano: 01.10.2012 20:06

fajne autko, jak sie chce to potrafi naprawde fajnie pojechać, jak sie jedzie eko to można spalić tyle co kocur napłakał ;) nie ma wielu słabych punktów, starczy zmieniac olej co 10tys km i tankowac na dobrych stacjach i autko będzie wdzięcznie pokonywac kolejne km. silnik jest bardzo nowoczesny mimo ze powstał chyba w 2002r, teraz nawet zawstydza wiekszośc szrotów od vw ;) ja moge tylko polecic, najlepszy motor 1.4-1.8l

pełny raport Peugeot Hatchback 1.6 HDi 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307 I Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307 I Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307 I Kombi

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także