Szukaj

Informacje o Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW 2002-2005

Lata produkcji: 2002 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 205 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Peugeot 307 I Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW 2002-2005
6,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Witam :) przez pół roku przejechałem 13tys km i co do spalania mam mieszane uczucia. Nie jest on (silnik) jak dla mnie oszczędny. Spodziewałem się niższego spalania (ale moim zdaniem ma tu wpływ masa/gabaryty/ciężka noga) Większość km pokonałem na trasach (około 9tys).. Jadąc spokojnie na trasie raz udało mi się zejść poniżej 6l/100km ale nie przekraczając 90km/h średnio przy prędkościach 90/100km/h spalanie 6-6.5l prędkości 120-140km/h spalanie wzrasto 7,5-8l w mieście natomiast jest słabo bo przy spokojnej jeździe to min 7,5l a max zimą np kolo 11l (dość wolno łapiący temp silnik na krótkim dystansie) podsumowując : gdy jedzie się równym tempem jest w miarę okej, aczkolwiek im szybciej/dynamiczniej tym większe spalanie> Ciężko jest na ekspresówce czy autostradzie utrzymywać prędkość 90km/h bo mam wrażenie ze stoję w miejscu :) a prędkość 130-150km/h dla tego samochodu jest idealna - bo prowadzi się tak jakby był przyklejony do drogi . Pozdrawiam p.s ilu kierowców tyle pomiarów i technik jazdy :)
7,2
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Witam :) przez pół roku przejechałem 13tys km i co do spalania mam mieszane uczucia. Nie jest on (silnik) jak dla mnie oszczędny. Spodziewałem się niższego spalania (ale moim zdaniem ma tu wpływ masa/gabaryty/ciężka noga) Większość km pokonałem na trasach (około 9tys).. Jadąc spokojnie na trasie raz udało mi się zejść poniżej 6l/100km ale nie przekraczając 90km/h średnio przy prędkościach 90/100km/h spalanie 6-6.5l prędkości 120-140km/h spalanie wzrasto 7,5-8l w mieście natomiast jest słabo bo przy spokojnej jeździe to min 7,5l a max zimą np kolo 11l (dość wolno łapiący temp silnik na krótkim dystansie) podsumowując : gdy jedzie się równym tempem jest w miarę okej, aczkolwiek im szybciej/dynamiczniej tym większe spalanie> Ciężko jest na ekspresówce czy autostradzie utrzymywać prędkość 90km/h bo mam wrażenie ze stoję w miejscu :) a prędkość 130-150km/h dla tego samochodu jest idealna - bo prowadzi się tak jakby był przyklejony do drogi . Pozdrawiam p.s ilu kierowców tyle pomiarów i technik jazdy :)
7,5
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 HDi 8V 90KM 66kW
Witam :) przez pół roku przejechałem 13tys km i co do spalania mam mieszane uczucia. Nie jest on (silnik) jak dla mnie oszczędny. Spodziewałem się niższego spalania (ale moim zdaniem ma tu wpływ masa/gabaryty/ciężka noga) Większość km pokonałem na trasach (około 9tys).. Jadąc spokojnie na trasie raz udało mi się zejść poniżej 6l/100km ale nie przekraczając 90km/h średnio przy prędkościach 90/100km/h spalanie 6-6.5l prędkości 120-140km/h spalanie wzrasto 7,5-8l w mieście natomiast jest słabo bo przy spokojnej jeździe to min 7,5l a max zimą np kolo 11l (dość wolno łapiący temp silnik na krótkim dystansie) podsumowując : gdy jedzie się równym tempem jest w miarę okej, aczkolwiek im szybciej/dynamiczniej tym większe spalanie> Ciężko jest na ekspresówce czy autostradzie utrzymywać prędkość 90km/h bo mam wrażenie ze stoję w miejscu :) a prędkość 130-150km/h dla tego samochodu jest idealna - bo prowadzi się tak jakby był przyklejony do drogi . Pozdrawiam p.s ilu kierowców tyle pomiarów i technik jazdy :)

Usterki Peugeot 307 I

Liczba wpisów: 70
Brak mocy, szarpie.
  • Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW 2001-2005
  • inne
Od jakiegoś czasu mam problem, zaświeca sie kontrolka chek, brak mocy i szarpie. Samochód diagnozowany w serwisie Peugeota- efet -brak. Wstawilem samochód do serwisu, diagnoza wymienic zawor EGR, wymienilem, samochód jeździ parenaście dni i znowu brak mocy, szrpie. Do serwisu Peugeota - diagnoza wymienic zawór turbiny- wymieniony- efekt, parenaście dni płynej jazdy i czar pryska, tetaz propozycja wymiany filtra? z jakim efektem Bóg raczy wiedzieć. W moim przypadku srewis zagwarantował sobie stałego klienta i perspektywa wyminy kolejnych części nie koniecznie trafnych, jednym słowem serwis działa po omacku i a nóż się trafi. Nie mam pojecia co dalej robic, może ktoś coś podpowie:)
Problem rozwiązany
10 komentarzy
świst - dudnienie , przeważnie nie jednostajne tylko przy ok. 70 km/h
  • Peugeot 307 I Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW 2001-2005
  • zawieszenie
słyszę wycie czy dudnienie przy 70 km/h , żeby to usunąć wymieniłem łożyska kół + podpora prawa , wymieniłem opony i to nic nie dało więc wymieniłem skrzynie biegów i nic dalej świszczy więc zasłoniłem przód folią i zablokowałem wentylator , kończą mi się pomysły , bo poskręcałem wszystkie plastyki pod spodem i nic dalej dudni i często jest to nie jednostajne z przerwami , podobno tego odgłosu nie dają przeguby , co mogę jeszcze zrobić? prosze o pomoc , to jest Peugeot 307 1.6 16v 2002r którego kupiłem jak rozbili mi Toledo na parkingu .... dziękuję ! nie mam pojęcia co jest przyczyną , pojawiło się chyba podczas podroży i tak zostało !
Problem rozwiązany
5 komentarzy
lampka kontrolna oleju
  • Peugeot 307 I Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW 2003-2005
  • silnik
Od dłuższego czasu włącza mi się lampka kontrolna oleju. Jestem po entym mechaniku, który nadal nie może zdiagnozować usterki. Może ktoś z was to miał. W czasie jazdy jest ok, w momencie zwalniania lub stania na rozgrzanym silniku dodam świeci się lampka oleju, zaczyna pikać i pojawia się komunikat Oil Deflut czy coś w tym rodzaju. Po dodaniu gazu przestaje. Mechanik rozebrał głowicę i uszczelnił, od tamtej pory się to zaczęło. Teraz mam rozebrane auto i diagnozę: wymiana silnika a dokładnie: głowica, wałek, tuleje, ale mechanik, nie wie czy to jest to. Dodam, że gdy go kupiłam wyciekał oej, nie wiadomo skąd, stąd mechanik uszczelnił głowicę. proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Peugeot 307 I Kombi