Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Peugeot 307 I Sedan 1.4 HDi

Produkowany w latach od 2001 do 2007.

Generacje Peugeot 307

  • 307 I   2001 - 2005
    Peugeot 307 I
    • Wybierz generację

    • 307 II (2005 - 2008)
    • 307 I (2001 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C.
Luzacjusz: Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy?

Wersje nadwozia Peugeot 307 I

Silniki Peugeot 307 I Sedan

Lista silników:

Publikacje o Peugeot 307

Peugeot 307 CC - okazja czy mina?

Istnieje spora grupa osób, która chciałyby mieć nietypowe auto. Wszystko przez to, że nasz gatunek dość często lubi wzbudzać zazdrość u swoich pobratymców - najlepiej sąsiadów i znajomych z pracy. Jeśli chodzi o auta - często jest to trudne, bo nie każdy ma odpowiednio potężne konto bankowe. Ale przecież...

Francuski przebój - Peugeot 307 (2001-2008)

Elegancki, dobrze wyposażony i niezbyt drogi. Kompaktowy Peugeot z drugiej ręki to bardzo ciekawa propozycja. Potencjalny nabywca będzie musiał jednak zaakceptować spore prawdopodobieństwo wystąpienia awarii...

Pierwsze zmiany

Jeden z najpopularniejszych modeli Peugeota przeszedł "kurację odmładzającą."

Czerwone "i"

Peugeot 307 wzbogacił się o nową odmianę silnikową. Pod maskę auta trafiła jednostka wysokoprężna 2.0 HDi o mocy 136 KM.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Peugeot 307

Społeczność kierowców Peugeot 307autoWcentrum - społeczność Peugeot 307

najwyższe oktanyAuta - Peugeot 307

Peugeot 307 Czarnuszek 66,06

Peugeot 307 SW 55,01

Peugeot 307 SW 2.0 HDi Premium 60,53

Peugeot 307 devil 54,13

Peugeot 307 żywe sreberko 53,79

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Peugeot 307

Vadler 42,01

wuzet21 30,13

Keric 30,17

Rajannn 30,16

Lizak 30,10

marian_kolanko 33,33

arturek z. 30,41

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Peugeot 307

Usterki, ustereczki... Śmierć silnika
Usterki, ustereczki... Śmierć silnika Stało się, po 100,000km bez awarii lew spanikował i padł, po odwiezieniu go lawe...
Świeży olej na zimę.
Świeży olej na zimę. Wpis dodałem bardziej dla siebie żeby czasem potem nie zapomnieć kiedy co było r...
Alufelgi 17 i opony
Alufelgi 17 i opony Witam wszystkich, po długiej nieobecności na tym portalu mam do was pytanie. Po...
Pierwsze wydatki - wymiana rozrządu.
Pierwsze wydatki - wymiana rozrządu. Mówią, że jest to najważniejszy element, który należy wymienić po zakupie używan...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Peugeot 307

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Peugeot 307
 

Najpopularniejsza wersja Peugeot 307

Peugeot 307

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Peugeot 307
 

Peugeot 307 najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 869 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 69 990 zł
Zyskujesz: 16 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon STYLE Demonstracyjny SEAT Leon STYLE
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.
Cena: 84 185 zł 73 900 zł
Zyskujesz: 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Używane Peugeot 307

Peugeot 307
1.6 diesel 90 KM
2008
15 900 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
185 000 km, 2003
12 900 PLN
Peugeot 307
2.0 diesel 110 KM
178 300 km, 2002
12 700 PLN
Peugeot 307
1.6 benzyna 110 KM
92 000 km, 2003
8 950 PLN

Ocena auta Peugeot 307 I Sedan 1.4 HDi

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,31
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Peugeot 307

Peugeot 307 Peugeot 307 odmłodzona Peugeot 307 II Hatchback - galeria społeczności Peugeot 307 CC Peugeot 307 SW
Zobacz inne galerie Peugeot

Opinie o instalacji LPG

Peugeot 307

  • 1.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: chriswizard, 26.06.2013

    Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle tylko, że tankowałem i tankuję tylko i wyłacznie na Orlenie i BP). Wymieniono mi niepotrzebnie świece (na mój koszt 86 zł) i kazano wymienić listwę zapłonową (za 580zł) której na szczęście nie wymieniłem... Po trzeciej wymianie wtrysków (marki Zavola, którą warsztat polecał jako tańsze rozwiązanie) okazało się że to wina wtrysków i wszystkie auta z instalacją BRC i tą listwą miały problemy. Tyle tylko, że na tą usterkę ja zwróciłem uwagę po wyszukaniu informacji w internecie (bo płacić 600 zł za listwę zapłonową to już było za dużo). I musiałem dopłacić 400 zł za wymianę listwy na BRC... We warsztacie byłem w sumie 5 razy w tym dwukrotnie auto zostawło na dwa dni:( Dodatkowo przy instalacji niby fachowcy pourywali kilka zatrzasków i rozwalili plastik osłony od wycieraczek (który naprawili dopiero po tym jak ja to zauważyłem i zagroziłem, że będę w tym temacie rozmawiał z szefem). A o izolacji przewodów i poprawnym lutowaniu przewodów można pomarzyć (jako elektryk sam przelutowywałem i izolowałem przewody wtrysków bo po wyjechaniu z warsztatu na pierwszych dziurach jeden się urwał - pękł lut). Po instalacji okazało się także , że nie założono przy listwie opasek i pod maską wyciekł mi gaz co usunięto na pierwszym doregulowaniu instalacji a serwisant stwierdził, że zdarza się zapomnieć o takich pierdołach... Kolejną usterką okazał się zawór butli gazu, który wymieniono mi po pół roku z wielkiej łaski choć od poczatku było coś nie tak bo zamiast 36 l gazu do zbiornika 42l wchodziło mi tylko 28l... I serwisanci nadal twierdzili, że to nie to choć potem tankowałem już tylko 36l i więcej. To tyle jeżeli chodzi o niby profesjonalną instalację. Natomiast co do serwisu to powiem tylko, że 4 razy serwisując auto u Gorzkiewicza zawsze wymieniano mi tylko filtr fazy lotnej i z łaski swojej dwa razy podłączono do komputera. Kiedy zmieniłem stację serwisową na dużo tańszą i lepszą okazało się, że czasowtryski były mocno rozregulowane (a w sumie prawdopodobnie nie były nigdy dobrze ustawione) a wymienia podlegają dwa filtry. Ogólnie rzecz biorąc fatalny montaż instalacji, obsługa i serwis:( GORĄCO NIE POLECAM!!!

  • 2.
  • 3,25 Peugeot 307 I 1.4 16V (88KM) 2005r.
    dodał: Emir, 25.11.2010

    Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego zlikwidować-samochód nie chciał jeździć i gasł,a co najgorsze na benzynę jak przełączyłem z początku też nie jechał dobrze ,dopiero po około 300 kilometrów wracał do normy.Następnym etapem usterek było wyrzucanie z gazu na benzynę,tak jakby brakło gazu w zbiorniku ale gaz oczywiście był.I znowu jeździłem i jeździłem na naprawy które nie dawały żadnego efektu.Następnie pojawiła się usterka ,że nie można było w ogóle przełączyć z benzyny na gaz ,silnik w momencie przełączania dostawał konwulsji włączały się wszystkie możliwe kontrolki i silnik gasł.Dzisiaj jestem po kolejnej naprawie i regulacji.....myślę że zabiłem swój samochód montując do niego ...właśnie co?. Mimo wszystko mam nadzieję na lepszą przyszłość moją i mego autka

  • 3.
  • 5,00 Peugeot 307 II 1.6 16V (109KM) 2006r.
    dodał: Michał, 13.05.2014

    Samochód kupiłem zaraz po założeniu instalacji przez poprzedniego właściciela. Początkowo występował dość popularny problem, kontrolka check engine, spadek mocy i komunikat anty-pollution faulty. Po kilku wizytach w serwisie i stwierdzeniu to tak musi być, kupiłem sobie kabel diagnostyczny za kilkanaście zł i przeczytałem instrukcje montażu i użytkowania. Okazało się że obsługa jest banalna, a sterownik ma możliwość szerokiej regulacji i zapisuje błędy w czasie pracy. Po porządnej kalibracji samochód jeździ jak na PB95, nie ma różnicy, a ja cieszę się z każdego przejechanego taniej kilometra. Spalanie według wskazań komputera pokładowego: miasto 10L, trasa 7L, autostrada i agresywna jazda 9L.

  • 4.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.6 16V (109KM) 2002r.
    dodał: aineret, 22.11.2008

    spalanie jest bardzo dobre ,tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik,ale też zależy jakiej jakości jest gaz

  • 5.
  • 5,00 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2003r.
    dodał: petruxa, 20.11.2008

    Moc silnika na LPG identyczna jak na Pb95. Sprawdzone na hamowni podwoziowej w Elpigaz w Gdańsku

  • 6.
  • 3,75 Peugeot 307 I 1.4 8V (75KM) 2002r.
    dodał: konrads, 24.05.2009

    najwieksza porazka instalacji sa wtryski valtek. Wizyty w serwisie w 100% sa ich zasluga.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Peugeot 307

Peugeot 307

1 330 komentarzy

707 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

lazysoundslazysounds

Posiadam 307 sw 2.0 hdi (136 km) z 2007 roku. Mam przejechane 140 tys km. Do tej pory oprócz standardowych czynności serwisowych (płyny, oleje, filtry, tarcze i klocki) wymieniłem jedynie chłodnicę klimatyzacji. Od mechanika wiem, iż jest to standard - gniją pod wiatrakiem.
Stosunek ceny do jakości i wyposażenia bdb! Jak dla mnie silnik 2.0 hdi w tym samochodzie jest jedynym rozwiązaniem. Dla porównania jeździłem 1.6 hdi i jest już to katorga przy takiej masie samochodu. Poza tym 1.6 bardziej narażone są na problemy z zapychaniem FAP'a. Na moim przykładzie mogę powiedzieć, iż historie o awaryjności auta z tą wersją silnikową są kompletną bzdurą. Robię rocznie ok 30 tys odkąd go zakupiłem i zupełnie nie mogę narzekać. W nawiązaniu do różnych opinii w necie, nie mam problemów z elektroniką..

Spalanie w trasie przy bardzo agresywnej jeździe do 6,6l, przy delikatnej można zejść w okolice nawet 5,0l (mój rekord 4,8l/100 przy trasie ~400 km - przy czym dodam, że co prawda nie szalałem ale zawalidrogą nie można było mnie nazwać ). Spalanie srednie w cyklu mieszanym zamyka mi się w 6,3 l/100. Vmax jaką udało mi się wydusić na autostradzie w DE to ok 220 km/h. Jazda przy 180 km/h jest całkiem komfortowa w porównaniu do innych samochodów z tego segmentu. .
Mam nadzieję, że sytuacja nie zmieni się jak przekroczę magiczne 200 tys km

~Monika~Monika

Mam model 307 HDI, 2.0 (136 KM) z 2006r (obecnie ma 118 tys na liczniku). Silnik chodzi bez zarzutu, elastyczny, w miarę ekononomiczny. Poza wymianą chłodniczki klimy tj. 730 zl (480 zł nowa + 100 zł robocizna + 150 ł nabicie), nic się nie dzieje. W rok zrobiłam nim 23 tys km, więc prawie non stop jest na chodzie. Niedługo trzeba będzie wymienić dwumasę (zaczyna się mocniejsze drganie na kierownicy przy niskich obrotach). Podsumowując, wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi.

~Stefan~Stefan

Ludzie tragedia Peugeot 307HDI 2004 rok krotko pisze (SKARBONKA BEZ DNA) i nigdy wiecej.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Peugeot

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
19 862
Przejechany dystans
12 051 916 km
Zatankowanego paliwa
742 045 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 414
Wydanych pieniędzy
1 153 882 zł
Średnie wydatki na auto
1 305 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 234
Wydanych pieniędzy
1 174 522 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł
Zobacz dzienniki kosztów Peugeot (884)

Testy zderzeniowe Peugeot 307

Najnowsze testy zderzeniowe Peugeot 307 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Peugeot 307 CC

Peugeot 307
2003

Peugeot 307

Peugeot 307
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Peugeot

Zużycie paliwa Peugeot 307 I Sedan 1.4 HDi

Na podstawie 1 raportu spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: :), dodano: 07.03.2014 23:21

Zazwyczaj jeżdżę w cyklu mieszanym 70% trasa/ 30%miasto w tedy pali między 7.5 a 8.5 litra/100km, w trasie przy naprawdę spokojnej jeździe da się zejść poniżej 7l/100km ale zazwyczaj jest to jednak 7l/100km lub nawet trochę ponad 7 litrów. W mieście około 8-9 litrów, przy większym ruchu koło 10 litrów, przy mega korkach w godzinach szczytu w Krakowie komputer pokazał nawet 13l/100km (na szczęście to tylko chwilowe spalanie). Jeśli chodzi ogólnie o samochód to polecam, bardzo fajny i dobrze wyposażony (mam wersje SW), ceny części przyzwoite, chociaż na razie zmieniłem tylko (odpukać) rozrząd po zakupie i łączniki stabilizatorów, i to co oczywiste czyli olej czy płyn chłodniczy. Przy 2.0 benzyna trzeba pamiętać o sprawdzaniu poziomu oleju, te silniki lubiały go wąchać od nowości ale jest to około 2 litrów między wymianami (na 20 tys. km). No i nie rdzewieje jak niektóre nawet niemieckie auta. Ogólnie samochód polecam.

pełny raport Peugeot Kombi 2.0 16V

autor: Jacek, dodano: 24.01.2012 20:07

witam, jeżdżę tym autkiem od 8 lat, spalanie nigdy nie zeszło poniżej 6.5 litra/100km silnk za słaby. Co ciekawe na trasie Kraków-Hamburg czy jade 120 km/h czy 150 km/h samochód tyle samo pali. Przy obciążeniu 2 os+ 2+ bagaż cięzko rozchulać samochód. Wydaje mi się że ktoś z Peugeota nie przemyślał co wkłada pod maskę. Ciągle trzeba zmieniać biegi na niższ a to jest przy dłuższej trasie ciążliwe. Silnik 8V bardzo dobry bezawaryjny natomiast przy 155000 km przebiegu juz słychać skrzynię biegów, skrzynia podobno ta sama co w peugeotach 206< tyle że masa 307-ki o 300kg wieksza!!>

pełny raport Peugeot Hatchback 1.4 8V

autor: Marcin, dodano: 14.03.2014 17:57

Po 6 miesiącach użytkowania (od wrześnie do marca)głównie krótkie odcinki 10-12 km średnio spalił 9,3 l/100 km - jak na jesienno-zimowo-wiosenny okres chyba nieźle biorąc pod uwagę poranne skrobanie szyb przy uruchomionym silniku i masę auta 1350 kg minimalne 8,7 l/100 km maksymalne 9,9 l/100 km w trasie nie wiem bliżej wakacji się dowiem :-) pewnie będzie koło 7 l/100 km

pełny raport Peugeot Kombi 1.6 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Peugeot 307 I Sedan 1.4 HDi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Peugeot 307 I Sedan 1.4 HDi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Peugeot 307 I Sedan 1.4 HDi 70KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Peugeot 307, oglądali także