Szukaj

Informacje o Peugeot 307 II Cabrio

Lata produkcji: 2005 – 2009
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz

Peugeot 307 II Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4360 mm
Szerokość 1770 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1500 mm
Prześwit 128 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 350 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 340 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Wiśniewski
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 16V 140KM 103kW
Auto oryginalne, nie można go oceniać w kategorii auta rodzinnego ani auta na dojazdy do pracy. Typowy drugi, szybciej trzeci samochód w rodzinie, i w tej kategorii spełnia się idealnie. Tani w zakupie, nie rdzewieje, dobre silniki benzynowe, może więcej palą, ale za to są idealne do LPG. Cena np. sprzęgła komplet 250 zł , w innych markach z turbiną i dwumasą 1500 - 2000. Kłopoty z elektroniką oczywiście zdarzają się we wszystkich autach powypadkowych. Jeżeli auto nie było bite i serwisowane na bieżąco nie będzie sprawiało więcej problemów niż standard. Oczywiście dach w zwykłym samochodzie nie składa się, więc nie może stanowić problemu. W przypadku Peugeota 307 CC mamy dwa samochody w jednej cenie, sportowe cupe i czteroosobowy kabrio i to jest piękne.
4,6
~arti7907
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Auto kupiłem w niemczech od dilera przy zakupie miało przebieg 23 tyś km, więc moge powiedziec ze prawie nowy samochod, stan naprawde idealny, szukalem auta w polsce przez prawie rok tylko i wylacznie diesla. Jednak stan tych aut w kraju jest slaby nie chce tu wszystkich oceniac jakoby wszyscy sprzedawali samochody wypadkowe ale spora ich czesc która obejrzalem byla wypadkowa a auta od dilera (uzywane) cenowo były bardzo drogie. fakt, indywidualne sprowadzenie auta wynioslo mnie taniej jakbym kupil uzywke od dilera i tak mniej wiecej o 16-18 tys zł ale do konretów. auto naprawde idealne, z przyczyn prywatnych musialem sprzedac to auto (osoba która kupila ode mnie 307 dzwoni od czasu do czasu i mowi ze jest bardzo zadowolona i nic sie nie dzieje) ale moge z reką na sercu polecic kazdemu ten samochod, ale mam na mysli 307cc z silnikiem diesla, super auto, w chwili obecnej jakbym mial kupowac samochod napewno bym kupil 307cc hdi moze bym sie jeszcze zastanawial nad audi tt ale podejrzewam ze jednak wygraloby 307 ze wzgledu na komfort i praktyczne wykorzystanie.
4,5
~Wally
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Jeżeli ktoś oczekuje od cabrio ...cabrio to będzie zadowolony. Trzeba pamiętać, że mamy do czynienia z ciężkim autem, z usztywnioną podłogą która przenosi nierówności do kabiny, jak większość sportowych aut. Samochód dla dwojga, ewentualnie okazjonalnie podwieźć kogoś. Dłuższe trasy to tylko z dziećmi z tyłu. Silnik mniejszy niż 2.0 będzie niewystarczający. Na drugi samochód idealny, ładna sylwetka i bajer w postaci składanego dachu.
Średnie spalanie dla Peugeot 307 II Cabrio
7,3 – 11,1
l/100 km
6,1
l/100 km
9,3 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
Auto pali bardzo mało jak na osiągi którymi dysponuje, przy spokojnej ekonomicznej jeździe w cyklu mieszanym z przewagą jazdy poza terenem zabudowanym(90/110) spokojnie da się zejść poniżej 5 litrów. Najmniej co udało mi się zejść to 4.4l/100 podczas tankowania (wskazanie komputera było na poziomie 4.1l/100km) Podczas stałej prędkości 200km/h wskazanie komputera pokazuje nieco ponad 12l/100km
10,6
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 16V 140KM 103kW
Autko fajne dynamiczne ale niestety spalnie dość duże. W mieście 11L to minimum (lato). Krótki odcinki, korki, światła. W zimie jeszcze więcej 13L to minimum na miasto. Po przejechaniu 200km, trasy 1 (północ, południe) minimalne spalanie 8.3L
6,0
Peugeot 307 II
Cabrio 2.0 HDi 16V FAP 136KM 100kW
zużycie paliwa. Miasto 7,7 to już max co mi spalił przy włączonej klimatyzacji ale fakt ja go wysoko nie kreciłem tak do 3,5 - 4 tyś obrotów. trasa 5 litrów. Ceny przeglądów/napraw. Auto kupilem w niemczech i bylo jeszcze na gwarancji, w polsce podczas wymiany żarówki w tylnej lampie zostałem poinformwoany że jakaś kostka(przekaźnik) był uszkodzony ale został wymieniony w ramach gwarancji. Olej etc wymieniane były u zaprzyjaźnionego mechanika. Nie miałem z samochodem żadnych problemów.

Usterki Peugeot 307 II

Liczba wpisów: 17
Tylnia klapa bagażnika otwiera przy otwarciu drzwi
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Witam, wiem, że temat ten juz był kiedyś poruszany jednak odpowiedzi byly jakies 10 lat temu, otóż kiedy auto jest otwarte bagażnik jest zablokowany i nie idzie go otworzyć, wystarczy że nadusze sam przycik odkluczenia auta i bagażnik jakby "odbija" i otwiera się, albo kiedy zaklucze auto i odklucze wtedy również otwiera się i trzeba podejsc i go zamknąć by cale auto sie zakluczylo. Rozebralem zamek bagażnika, jednak nie bardzo wiem, w ktorym miejacu umieścić ten kawalek tekturki przy tej sprezynce, ktory niby może rozwiązać ten problem. Mógłby ktos jakoś szczegolowiej to opisac albo zaznaczyc na jakims zdjeciu gdzie to wstawic?
Nie równy rytm silnika
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • silnik
Witam.Od niedawna jestem właścicielką samochodu peugeot 307 1.6 Hdi. Jestem jak narazie bardzo zadowolona z tego samochodu. Mam powymieniany rozrząd, olej, filtry wszystkie, pompe wodną, paski. Jednak jest mały problem. Po odpaleniu silnik chodzi dobrze.. ale jak pochodzi chwilkę na wolnych obrotach to coś zaczyna tracić rytm.. nie chodzi równo jak powinien. Zaczyna delikatnie ruszać silnikiem, i chodzi nie równo. Podczas jazdy nie mam żadnych przeciwwskazań.Był sprawdzany dwa razy,był podłączany pod komputer coś wykazał to Oni rzekomo zrobili, według nich wszystko gra, ale jednak coś musi być skoro tak się robi. Czy jest to coś groźnego??czy raczej moge spać spokojnie. Pomóżcie.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wolne obroty silnika na poziomie 1500
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW 2005-2008
  • silnik
  • 164 tys. km
Raz na kilkanaście razy przy wrzuceniu na luz obroty schodzą do 1500 i są stałe. Po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu wolne obroty mają właściwe wartości. Lub bez gaszenia silnika gdy ruszy się pojazdem obroty wracają do normy. Komputer nie widzi żadnych błędów. Przepustnica czysta nie zacina się. Nadmieniam że obroty nie falują tylko utrzymują się na stałej wartości około 1500. Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 307 II Cabrio