Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009

Lata produkcji: 2005 – 2009
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2009 roku
Pojemność skokowa 2720 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 440 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 81 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Wyciszenie + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,0
~xxx
Peugeot 407
Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW
Do 15k jest to świetny wybór na chwilę obecną. Auto jest niesamowicie komfortowe, mimo „sportowego” wyglądu oraz na tyle dynamiczne by poradzić sobie z 90% napotkanych aut. Najlepsze do jazdy po autostradzie albo drodze szybkiego ruchu. Wtedy ten samochód po prostu oddaje co ma do zaoferowania w 100%. Przyczepić można się do długiego przedniego zwisu, który z bardzo niskim zawieszeniem wymusza w większości przypadków parkowanie prostopadłe tyłem, lub po prostu równolegle. Długi przód nie pomaga również przy wyjeżdżaniu.
4,8
~Dariusz
Peugeot 407
Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW
Kiedy kupowałem ten samochód , nie miałem zdania , wcześniej miałem zwykłego 407 SW z dieslem 1,6 . Po przejechaniu 2000 km już byłem pewien ,że to nietuzinkowy samochód . Prowadzi się jak dużo nowsze konstrukcje niemieckich marek jednocześnie jest bardzo komfortowy , świetne wyciszenie i pewność prowadzenia , powodują ,że nie chce się z niego wysiadać. Silnik , który jest tak szeroko negatywnie komentowany, w moim egzemplarzu nie sprawia problemów - może to wynik częstej wymiany oleju ( co 10 tys ) ;))) .
3,8
~Nocturne
Peugeot 407
Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW
Auto przede wszystkim piękne i nietuzinkowe. Stylowe, eleganckie coupe, komfortowe i bezpieczne. Duża masa samochodu i rozmiary sprawiają, że jest trochę ociężałe i nie jest to sportowiec, ale super wygodne GT na trasy. Masa wynika z zastosowanych wygłuszeń, bo auto jest mega ciche oraz wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Same drzwi ważą 70kg. Mało kto o tym pamięta, ale to auto było w czołówce testów euro ncap. Niestety jakość wykonania i użyte materiały są jego największą wadą. To nie jest pojazd budowany na lata. W moim przypadku napęd był bezawaryjny. Ale często psuły się drobnostki. Elektronika szwankuje. Zawieszenie jest delikatne. Na autostradzie odpadła mi osłona podwozia, przez co musiałem przesunąć o 1 dzień urlop. Niby pierdoły, ale podważyły moje zaufanie do 407. Sprzedałem to auto ale tęsknię za nim ;) Kupiłbym go ponownie, ale już nie do jazdy na co dzień.
Średnie spalanie dla Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Peugeot 407
Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW
Spalanie nie jest duże w 407 Coupe ale pod pewnym warunkiem. Dużo ludzi płaczę że silnik paliwożerny i mają po części rację, ja gdy swój kupiłem spalał nawet 15l w mieście a to przez usterki. Trzymały lekko tylne zaciski, zapchany FAP , niesprawne klapy SWIRL, niesprawne świece żarowe. Sprawny silnik pali naprawdę niewiele ale musi być odpowiednio serwisowany. Auto bez klimy najmniej mi w trasie spaliło 6.5l/100 km ale nie było w pełni sprawne, może da się zejść niżej. Auto fajne ale ja trafiłem na mine więc nie jestem za bardzo zadowolony bo ciągle nowe usterki.
8,5
Peugeot 407
Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW
Samochód dynamiczny i teoretycznie bezproblemowy wbrew temu co inni piszą na temat tego modelu jeżeli odpowiednio o niego dbamy. Auto użytkuje od 3 lat i od początku eksploatacji oprócz wymiany klocków, tarcz i oczywiście oleju to auto jest bezobsługowe (nie wliczam w to FAP i EGR bo problem z tym jest w każdym aucie z silnikiem diesel wyposażonym w te ustrojstwa). Wszystkie opinie na temat wycierających się panewek czy innych awarii wywodzą się z tego że ktoś próbował testować żywotność silnika nie wymieniając regularnie olej co doprowadza właśnie do takich awarii. Auto jak na swoją wagę (1850kg) pali na prawdę mało. W trasie na autostradzie przy prędkości 140km/h na tempomacie komputer wskazywał średnie spalanie na poziomie 6,5l/100km. W mieście przy dojeździe do pracy (10km) spalanie mam na poziomie 8,5l/100km, a wcale nie staram się jeździć EKO. W zimę do wyników należy doliczyć 1l ze względu na czas rozgrzania silnika. Od siebie polecam ten samochód z takim silnikiem. W tej cenie nie znajdzie się drugiego takiego Coupe.
8,2
Peugeot 407
Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW
Auto nie powala osiągami, głównie ze względu na automat który zżera dużą część momentu, jednak wciąż uważam, że jest wystarczające do przyjemnej i dynamicznej jazdy! Auto może być oszczędne przy stałej jeżdzie w granicach 100 km (troche ponad 6l) ale każde depnięcie w podłoge robi swoje :)))

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 36
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 29
Nie 5
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 Coupe