Szukaj

Informacje o Peugeot 508

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot 508

Liczba ocen: 312
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta troche nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej peugeota 407 coupe samochód o wiele lepie wybierał nierówności ( zapewnie przez wielowachaczowe zawieszenie na obu osiach) w 508 po za wersja gt niestety tego niema, również wyciszenie wg mnie powinno być lepsze. Natomiast ogólnie samochód przyjemny w uzytkowaniu, w rozsądnych kosztach eksploatacji.
3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy nie jest w garażu. Niefajnie się wtedy otwiera. Przy przebiegu 127 tyś. w drugim roku użytkowania padła pompa paliwa. Cały układ paliwowy plus wszystkie pompowtryskiwacze, zbiornik paliwa itd. do wymiany. Gdybym nie wykupił dodatkowej gwarancji za bardzo duże pieniądze jak na ta markę, to niestety koszty byłyby bardzo wysokie. Generalnie piękny wygląd i desing jest faktem, ale drugi raz bym nie kupił.
4,4
~Mix
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Słodko-gorzki... cytując piłkarza. Samochód urzekł mnie wyglądem tak zewnątrz jak i wewnątrz. Posiada jednak kilka irytujących elementów, które pojawiły się w trakcie eksploatacji. Z tego, co czytam komentarze to zrobiłem moim 508 największy przebieg 49800 kilometrów spośród osób dodających wpisy, więc coś tam mogę o tym powiedzieć... 1. Brak czujnika końca płynu do spryskiwaczy - porażka, nie powinno mieć miejsca w tym segmencie i cenie. 2. Fotele są małe, krótkie i niewygodne na dłuższych trasach (mam 171cm) 3. Tylna roleta z systemem zwijania z lat 90tych 4. brak spryskiwaczy reflektorów 5. Fortepianowe badziewne wykończenie, rysuje się na potęgę i odbija światło. Debil, który to zaakceptował ma pewnie sporą rodzinę, która pracuje w innych markach i podziela jego gust i entuzjazm. 6. Garażujesz pod chmurką - szyby bez ramek w zimie mogą Cię zaskoczyć 7. Tak jak u poprzednika przy myciu tylnej klapy na myjni bezdotykowej otwiera się tylna klapa i blokują się drzwi. I takie już trochę czepianie ... Brak USB-C, kiepskie audio, leniwa nawigacja. Jednak wybaczam to wszystko i każdego dnia, kiedy wsiadam i jeżdzę naprawdę sprawia mi to wielką satysfakcję. OK jest ciasny, ma mniej miejsca niż poprzednia generacja, jednak inaczej rozwiązana jest deska, wyżej poprowadzony tunel środkowy i wreszcie duży ergonomiczny schowek w podłokietniku. Jak dla mnie bardzo dobre światła przednie, ciekawe światła tylne i genialnie jak dla mnie narysowane nadwozie.

Raporty spalania Peugeot 508

Liczba raportów: 423
Średnie spalanie dla Peugeot 508
5,5 – 9,5
l/100 km
4,3 – 8,4
l/100 km
6,9 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Liczba komentarzy: 1
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW
Samochód bardzo ładny i komfortowy, instalacja gazowa STAG spalanie średnio 8 litrów gazu i 2 litry benzyny na 100 km w cyklu mieszanym. Myślę że to niezły wynik jak na tak duże auto i tą moc, w trybie ekonomicznym myślę ze można zejść do 7 litrów lpg i 1,5 benzyny. Klimatyzacja bardzo wydajna, wnętrze w wersji GT Line z czarnym środkiem łącznie z podsufitką idealnie pasuje do sportowego charakteru samochodu. Skrzynia biegów zmienia płynnie biegi zachowując dynamikę. Samochód ma obecnie przejechane 37tyś i mogę je śmiało polecić.
4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
8,0
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Potrafi malo spalic ale na trasie 4.8l na odcinku 220km z jedna osoba I powrot z trzema 4.9l...ale w miescie to potrafi 11.8 l przy odcinkach 2km ( czyli nie rozgrzany silnik) srednio 7-8 l przy tygodniowym jezdzeniu po miescie i wypad za miasto 70km ( 150km sredni dystans tygodniowo)

Usterki Peugeot 508

Liczba wpisów: 15
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka masażu w fotelu kierowcy
  • Peugeot 508 II SW 1.6 PureTech 180KM 132kW 2018-2023
  • wnętrze
  • 87 tys. km
Permanentne załączanie się modułu masażu fotela kierowcy. Od odpalenia silnika rozpoczyna się masaż, włącza i wyłącza się non stop. Odpiąłem kostkę pod fotelem żeby pozbyć się tego natręctwa choć na chwile ale to spowodowało ze nie mam podgrzewania i elektrycznej regulacji oraz pewnie innych rzeczy. Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć co mógłbym zrobić poza serwisem lub wymianą całej wiązki?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Peugeot 508