Szukaj

Informacje o Peugeot 607 2.2 HDi 138KM 101kW od 2003

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
czytaj więcej
Powagosław
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 138 KM (101 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 314 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Åšrednie spalanie dla Peugeot 607 2.2 HDi 138KM 101kW od 2003
7,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 138KM 101kW
No i tak. Miasto 8, trasa 7. Powiem szczerze,że spodziewałem się nieco mniej jak na tak małego niewysilonego diesla ale powiedzmy,że w normie. Naprawy to kosmos!!! Części są tak cholernie drogie,że posiadanie psującej się Alfy to sama radość. Auto ma dopiero 3 lata a już jest po wymianie wtrysków, zawieszenia z tyłu i sterownika klimy i oczywiście wypadałoby zamówić nowy materiał na fotel bo już się przeciera co jest po prostu karygodne. (Skrzynia biegów)
8,0
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 138KM 101kW
Jak masz ciężką nogę to i spalanie jest spore. Na mieście dochodzi do 11 l/100 km. Na trasie przy 4 osobach i pełnym bagażniku nie przekraczając 140 km/h spalanie nie przekracza 6 l/100 km. Na mieście przy chwilach słabości- chwilowe spalanie (wg. komputera) 15 l/100 km. Oczywiście faktycznie spalanie chwilowe nie jest współmierne do rzeczywistego spalania tego auta. Poza tym to nie wyścigówka a limuzyna więc nie przystoi palić gum na światłach. (Skrzynia biegów)
7,1
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 138KM 101kW
Witam. Po wymianie FAP-a, wzmocnieniu silnika poprzez elektronikę obecnie mam ponad 189 KM. Nie zauważyłem żadnych większych zmian na spalaniu. Jedynie spalanie zmalało na trasie przy prędkościach od 140 km/h do 180 km/h. Spalanie jest wówczas mniejsze a samochód stał się bardziej czuły na gaz. (Skrzynia biegów)

Usterki Peugeot 607

Liczba wpisów: 17
Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr auto raz szarpnęło i zgasł i znów ANTI itd ! Odpaliłem chyba za drugim razem i nawrotka do warsztatu - zmieniam znowu na dwójke jaies 2 tysie obrotów i ... znowu pik i zgasł i znów ANTI. Dotoczyłem się na jedynce do niego i co się okazało- odpiął się jakiś wężyk od paliwa i niby to. Założyliśmy. komputer oczywiście podpiął pokasował błędy i jade. I znowu dwójka 2 tysie obrotów i to samo. Po ponownym odpaleniu już na jedynce mi zgasł. Dotoczyłem się do niego i zostawiłem auto. Wtryski na przelewach wyszły cacy. To już wolałem jak szarpie ale jedzie niż to co teraz się dzieje. Co mam zrobić bo od trzech tygodni auta na oczy nie widze i mam ochote pojechac do tego co mi to sprzedał. Pomocy ! . .
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Drgania silnika podczas odpalania i gaszenia, drgania karoserii na postoju
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Od jakiegoś czasu w mojej Lwicy zauważyłem dziwne drgania podczas odpalania i gaszenia silnika oraz drgania całej karoserii podczas postoju na biegu jałowym np. na światłach, w korku. Po odwiedzeniu serwisu stwierdzono jednoznacznie: dwumasa do wymiany. Koszt w serwisie: ponad 6.000 zł (dwumasa ze sprzęgłem) Wiadomo- trzeba to wymienić ponieważ w najgorszym przypadku po rozerwaniu koła można uszkodzić trwale skrzynię i silnik. Krótko- z hurtowni kupiłem koło dwumasowe z kompletem sprzęgła za 2.000 zł. Koszt wymiany w zaprzyjaźnionym ale profesjonalnym zakładzie mechaniki pojazdowej- 350 zł Po wymianie sprzęgła i koła dwumasowego, auto cichutko i delikatnie odpala, płynnie wygasza silnik a podczas jazdy odczuwam jakby płynniejszą i dynamiczniejszą jazdę. Oczywiście komfort jazdy się podniósł i już nie czuć drgań karoserii.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Threads - brak mocy- dynamiki poczÄ…tkowej
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
w pierwszej fazie ruszania bardzo słaba dynamika, moc silnika. Samochod ma problemy wkręcic sie na obroty . Po przekroczeniu około 2000 tys/obr- samochod dostaje przyspieszenia - mocy i wszystko OK .Dobra dynamika, przyspieszenie podczas jazdy powyżej tych obrotów. Wyś. nie podaje zadnych usterek. Silnik pali na dotyk. Zadnych drgań, gasnięc, szarpań itp. Wymienione nowe świece. FAP, usuniety, katalizator drożny, EGR czysty, turbina daje kopa - ????????????? nie ustalono przyczyny
Problem rozwiÄ…zany
8 komentarzy
Peugeot 607