Peugeot Boxer

112 komentarzy

85 dyskutujących

Dodaj komentarz

0
 
0
~marek~marek

Peugeot Boxer 2,5 D Mam problemy z silnikiem,odpala normalnie ,ale podczas,gdy silnik się zagrzeje słabnie i się wyłącza gaśnie i po chwili znów można,go odpalić i kawałek przejechać,jakiś czas miałem spokój,na pompie wtryskowej,gdzie idzie linka od termostatu na pompie wodnej,naciągnąć musiałem linkę i było ok
Jak mówiłem mechanikom pół silnika trzeba wymienić proszę o pomoc w usunięciu awarii

2 miesiące temu napisz odpowiedź

0
 
0
~marek~marek

Witam mam problem z silnikiem,odpala normalnie,jak się za grzeje silnik,to słabnie i silnik gaśnie,po chwili znów odpali,kawałek pojedzie i znów gaśnie,raz już tak miałem,ale linka była luzna na pompie wtryskowej i ja naprężyłem lekko od termostatu i jakiś czas było ok,co to może być wina czujnika, termostatu mechanicy chcą pół samochodu rozebrać z poważaniem Marek

2 miesiące temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Arek~Arek

Witam ponownie uzytkowników tego problematycznego auta. Mam juz go prawie dwa lata wkrótce czas na zmiene ale podziele sie obserwacjami z uzytkowania i byc moze pomoge w kilku problemach.
Ja wszystkim wiadomo kontrolka silnika lubi zaskoczyc stan serwisowy brak mocy itd itp wiec panowie przyczyna jest naprawde banalna a mianowicie peka przy nasadzie wąż podcisnieniowy wystarczy wymienic na zbrojomy i kłopoty znikaja ( na srodku komory silnika pod maska jest nazwijmy to puszka i od niej biegna własnie te węże ) , pseudo serwisy kasuja ciezkie pieniadza za naprawe czegos co sie nie zepsuło niby wymieniaja zawory , przewody a tak naprawde weżyk za dwa złote a kasuja cizkie kilka stówek. Pozatym pada zawór przy turbo na który własnie Peugeot prowadzi akcje serwisowa ale cichą takze jechac do ASO i maja wymienic ,podobno nowy sie nie psuje. Kolejna rzecz gnijaca masa miedzy silnikiem i nadwoziem objawy brak mozliosci odpalenia samochodu oczywiscie w ASO nie mieli pojecia co sie dzieje chciali wymieniac wiele rzeczy oczywiscie samochód by stał zamiast zarabiac. Oostatnia problematyczna rzecz to głowna wiązka która wchodzi od strony lewego nadkola i nie jest osłonieta leje sie tam woda sól i błoto sniedzieja styki objaw komputer swiruje brak mocy kontarolka silnika stan serwisowy itp , jeżeli ma ktos kumatego elektryka niech mu porzadnie zabezpieczy i przelutuje styki problemy znikną. Kolejna ważna rzecz rozrusznik tj brak mozliwosci odpalenia na mrozie przyczyna lejaca sie woda z podszybia po silniku na duzym mrozie potrafi tak scisnac rozrusznik ze objaw jest taki jakby pradu nie było rozruch tylko cyka a silnikiem nie obruci naprawa polega na polaniu go kilkoma czajnikami wrzątku przechodzi od reki. Pozatym nie mam problemów mimo 200000 przebiegu łozyska ok , turbo ok , sam silnik ok choc te 180 koni jakies takie ospałe . To nie jest auto dla wariata przy normalnym uzytkowaniu i sprawdzeniu kilku rzeczy bedzie pracowało w miare bez problemowo. Czy kupie nastepnego Boxera hm raczej nie skłaniam sie ku Ducato

3 miesiące temu napisz odpowiedź

0
 
0
~DRIVER~DRIVER

Do ~gość:
Mamy w firmie peuszrota 2.2-150KM to totalna porażka.Padł silnik, pompa wysokiego ciśnienia i wiele innych, teraz n ie che się bujnoć do 100km/h i stoi na serwisie który nie może sobie poradzić z usterką.Jak kupować to minimum189 kuców z dużym silnikiem i dać kierowcy który ma pojęcie o jeździe.Pozdrawiam DRIVER

4 miesiące temu napisz odpowiedź

0
 
0
~kamilooo~kamilooo

boxer 3.0hdi 180ps autka bardzo udane mamy 10szt na firmie nie ma z nimi większych problemów przy 200tys sprzęgło do wymiany norma, co do silnika rewelacja u nas w dwa lata robią po 400-450tys i chodzą dalej. Spalanie w zależności od kierowcy od 8,5l do 11 litrów. Naprawde polecam.

4 miesiące temu napisz odpowiedź

0
 
0
~kaka~kaka

Do ~buła: problem jest przy drążku tam są takie zaciski do regulacji i one przeskakują ale przyczyna leży w tym przyżądzie przy skrzyni bieguw tzeba ją przesmarować

5 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Superb~Superb

Witam. Jaka może być przyczyna ciężkiego odpalania silnika przy Boxerze 3.0 180KM. Auto ciężko zapala, dodam,że auto po uruchomieniu pracuje normalnie (równo) zarówno na zimnym jak i ciepłym silnku. Może ktoś miał podobny problem.

5 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
5
~maxym1920~maxym1920

Mam peugeoty boxera 3.0 HDI z 2008r i skończył się licznik po 400tys pokazały się poziome kreski i nie nalicza dalej kilometrów, czy można coś z tym zrobić

6 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~xxx~xxx

Czy ktoś wycinał już filtr cząstek stałych w nowym 3.0 180KM? Mam takiego od listopada, zrobiłem 18 tyś km i jestem zawiedziony tym silnikiem. Poprzednio miałem takiego samego puga, tylko z najsłabszym fordowskim 2.2 100 KM i znaczącej różnicy w osiągach nie widzę, różnicę widzę tylko w spalaniu, gdyż 3.0 pali 2-3 litry więcej. Auto przy wrzuconych 2 tonach na pace, łapie niezłe zadyszki pod górki, że trzeba redukować nieraz do trójki. Prędkość max na pusto to 175 km/h i ani grama więcej, a 2.2 szedł 170 km/h. Dochodzę do wniosku, że to dpf musi tak zamulać ten silnik, bo innego rozwiązania nie widzę.

7 miesięcy temu napisz odpowiedź

4
 
0
~Darek~Darek

Do ~Grzegorz: Miałem taki sam problem,auto traciło moc coraz częściej(dodam że latam polska-hiszpania) i jest to męczące. Ostatnie kółko wracałem na wypiętym EGR(nie da się jechć)ale było troche mocy,tylko spaliny sie nie dopalały. Po powrocie sprawdziłem wszystko co możliwe i doszedłem do czujnika wydatku paliwa,sprawdzałem u kilku mechaników i się potwierdziło,założyłem czujnik z nowego bysa,auto odzyskało moc i wszystko działa jak należy. Czekam teraz na mowy i dalej w droge. Radze sprawdzic ten czujnik i nie prosić się serwisów bo potrafią tylko do komputera sie podłaczyć a jak jest prawdziwy problem to rozkładają ręce.

7 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Micjhal~Micjhal

dzieki za przestroge bo wlasnie rozgladam sie za busem
Paweł chyba cos w tym jest bo mialem kiedys 307 hdi 1,6
ale w Poanzniu tez nie potrafili naprawic glupiego podnosnika do szyb, podchodzili do tego kilka razy ale im sie nie udalo hehehe....
raz nawet to mi zepsuli kluczyk i musialem jechac do domu po zapasowy
myslaem ze w busach sa troche lepsi ale widac ze jednak nie
jakby co to udziele inf. prosze pisac

7 miesięcy temu napisz odpowiedź

3
 
0
~Paweł~Paweł

Witam wszystkich serdecznie. Posiadam 10szt samochodów maki Peugeot Boxer część 3,0 160KM a część 3,0180KM. Jako nie liczny mogę powiedzieć że to są bardzo dobrze sprawujące się auta. Ze względu na to iż są eksploatowane przez normalnych kierowców , a nie przez pierwszego lepszego piekarza jak to jest w innych firmach.Z całym szacunkiem dla wszystkich desperatów mogę powiedzieć że to jest bardzo dobra marka do przewozów międzynarodowych.

8 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Grzegorz~Grzegorz

Chętnych do złożenia zbiorowego pozwu zapraszam na priv mail kapsiu@o2.pl

8 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Grzegorz~Grzegorz

Do ~meg: Witam. Mama ten sam problem. przy 30000 pierwszy raz padło turbo(gwarancja)i stało w serwisie w niemczech ponad miesiąc. Teraz 10 grudnia 2013 auto co jakis czas traci moc i rozpędza sie maksymalnie do 90/km a czasami tylko 20/km i nie przekracza 1,5tys obr i swieci sie kontrolka silnika. W niemczech wymienili podobno egr. Ale problem się pojawił po przejechani 800km. No i sie zazeło już w polsce(wymieni prawie cały osprzęt dodam, że na gwarancji). Ale dalej było to samo. Stwierdzili, że to turbo. Niestety dział gwarancji odmówił wymiany na gwarancji bo jeden z przeglądów wykonałem 3000tys.km. później. 1 po 47820,2 po 93800 i ten trzeci po 145000, a podobno powinieniem po 142000(było to 5 miesiecy temu)a wg mnie jak co 48000 to 3 jest do 144000 czyli 1000km potem. W serwisie podpowiedzieli zeby napisał do iura kontaktu z klientami i zobaczymy jaka odp dosane. Może trzeba będzie złożyć do sądu zbiorowy pozew, za robienie ludzi w balona z naprawami gwarancyjnymi, bo w każdym przypadku jest bezzasadne odrzucanie przez dział gwarancji tych napraw i doszukiwanie się przez nich dziury w całym.

8 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~tom~tom

mam Boxera 2.2 130 KM z 2013r (przebieg 30 000 km) i po zatankowaniu na stacji BP (w Polsce) i przejechaniu ok 500 km samochód stanął. Serwis w niemczech stwierdził złe paliwo i nie uznał tego jako naprawę gwarancyjną. Każą wymienić silnik na koszt użytkownika (10 tys eur). Wiem, że to już nie pierwszy taki przypadek ze "złym paliwem", może ktoś miał taki problem?

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

2
 
1
~Arek~Arek

Boxer 3.0 HDI 180 KM jest to pierwszy i ostatni Peugeot w moim zyciu starch tym pojechać w trase cały czas cos się psuje elektronika żyje własnym życiem a osły z ASO nie mają pojęcia o mechanice o elektronice już nie wspomnę. Przy przebiegu UWAGA 800 km tak 800 zgniła wiązka główna dumali 3 miesiące o co chodzi w końcu doszła serwisówka z Peugeota i jakimś cudem zrobili później auto stanęło na autostaradzie zgniła masa assistans odmówił pomocy bo miałem auto załadowne żenada w końcu kupiłem auto ciężarowe i normalnym że może być załadowane. Odradzam zakup tego szajsu chyba ze ktoś lubi problemy ???????????????????

11 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Krzysztof~Krzysztof

Odnośnie falowania na wolnych obrotach. Należy wymienić dwie części. Ich oznaczenia serwisowe to 1920NL czyli ogranicznik ciśnienia listwy paliwowej oraz 1920QK czyli regulator ciśnienia pompy paliwa. Po wymianie tych dwóch elementów silnik będzie pracował idealnie.

11 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
~meg~meg

Witam, zgodzę się z 100% z moimi przedmówcami co do braku kompetencji pracowniköw Peugeot Polska. Bezczelni Ignoranci! Za razem chamscy i aroganccy. Kupiliśmy peugeot boxera w 2012 r auto ma 150tyś kilometrów przejechane a za sobą sporo napraw gwarancyjnych. W lutym tego roku na terenie Niemiec padła turbosprężarka. Naprawa gwarancyjna odbyła síę na terenieDe. Po 5 tygodniach odebrałam auto. Chciałem aby peugeot polska przyspieszył tą naprawę ale ponoć petgeot niemcy to odrębna firma po tamtej naprawie otrzymaliśmy w ramach gestu handlowego 3 przeglądy od peugeota w Polsce gratis super! Po tamtej naprawie auto miało jeszcze kilka drobnych napraw gwarancyjnych w Polsce. Kilka tygodni temu znowu padła turbo :-/ auto przyjeli na gwarancji i zaczeli robotę, wymienili kilka p na gwarancji zanim okazało síę że to właśnie turbo! I tu cały ambaras, jak przyszło co do wymiany turbiny przekazano nam że AUTO NIE JEST NA GWARANCJI ! Mało to gość z działu satysfakcji klient peugeot polska pan maciej S. stwierdził że wcześniejsze naprawy też nie powinny być gwarancyjnymi- wszyścy popełniali błędy przyjmując auto na gwarancji! A on sam dając nam 3gratisowe przeglądy też popełnił pomyłkę. Auto stoi 4ty tydzień w serwisie peugeot a nikt z peugeot polska nie pofatygował się napisać oficjalnego stanowiska w sprawie! Szok!

1 rok temu napisz odpowiedź

4
 
0
~Maniek~Maniek

Mam pytanie mój boxer 2.2 HDI na dołkach cały czas słychać pukanie tylnych resorów czy każdy tak ma? są to te nie skręcane tylko z gumowymi odbojami po końcach.

1 rok temu napisz odpowiedź

6
 
0
~maciej~maciej

mam boxera 22hdi 75km co jakiś czas na wolnych obrotach zaczyna falować obrotomierz i gaśnie czy ktoś może pomóc mam pytanie co ile wymienia się łańcuszek rozrządu po ilu km.zaczyna go być słychać pomocy pilne

1 rok temu napisz odpowiedź

14
 
4
~kris~kris

POMOCY!!! Moze ktos pomoze a wiec mam boxera 2.2 hdi 120 km z 2010 roku z przebiegiem 90 tys km ktoregos dnia sprawdzilem stan oleju i okazalo sie ze jest minimum wiec dolalem 2 litry i po przejechaniu 2 tys km znomu bylo go malo wiec dolalem jeszcze litr ale zaczalem sie nie pokoic wiec polozylem sie pod samochod a tam mokre przewody turbiny....tam gdzie stal dwa dni byla nie duza plama oleju. Pojechalem do serwisu a tam szybka diagnoza turbina wiec pojechalem do swojego mechanika wyciagnal turbine zawiozlem do regeneracji(oczywiscie wszystko wymienili bo okazalo sie ze turbina to szrot. koszt 1200 zl. Mechanik mi ja wlazyl zalal swiezy olej wraz z nowymi filtrami. Autem zrobilem 400 km i dalej leci. Odma przeczyszczona samochod mam moc nie dymi wszystko jest ok tylko olej leci z przewodow turbiny. Miał ktos moze taki problem?

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
4
~kajos~kajos

Mam Boxera grudzien 2011 rok i do tej pory bylo w sumie ok ale teraz moge Wam opisac jak dziala gwarancja w Europie, banda oszustów i debili, ponizej przedstawiam pismo reklamacyjne do Peugeot Polska na które do dzisiaj nie dostalem odpowiedzi, zapraszam do lektury

W dniach 25-26.04.2013 przebywałem w holandii w Amersfoort. W tym czasie awarii uległ mój samochód który był na gwarancji (zaswiecila sie lampka silnika) W zwiazku z tym udałem sie do serwisu Peugeot w amersfoort w celu usuniecia usterki. Z racji tego ze kompletnie nie znam jezyka angielskiego ani holenderskiego skontaktowalem sie telefonicznie z dzialem peugeot asistance w Polsce. Na czas naprawy otrzymalem z wypozyczalni w Apeldoorn auto zastepczne, na ktore musialem wplacic karta kredytowa kaucje 391 euro. Kaucja miala zostac mi zwrocona po oddaniu auta. Dostalem do pospisania umowe której kompletnie nie rozumialem z uwagi na nieznajomosc jezyka lecz byla to jedyna mozliwosc zeby uzyskac pomoc. Nastepnie uzyskalem informacje że mój samochód bedzie naprawiany najwczesniej za 4 dni poniewaz serwis w holandii nie ma teraz czasu. Ponownie zadzwonilem do peugeot asistance do Polski lecz pracujacy tam Pan Mateusz Gnat poinformowal mnie, że nie może nic zrobic i nawet nie próbował dzwonic do serwisu przyspieszyc sprawe. Poinformował mnie jednak że nie mam sie co martwić mój samochód jest na gwarancji i naprawa zostanie wykonana nieodplatnie. W miedzy czasie kontaktowalem sie telefonicznie z serwisami Peugeot W Pile i Poznaniu w celu uzyskania informacji jaka jest procedura napraw gwarancyjnych. Dowiedziałem się że moje auto powinno byc naprawiane prawie od reki z racji własnie gwarancji. Dodatkowo moja żona Sabina będąca w tym czasie w Polsce równiez dzwoniła do Peugot Polska z prośbą o pomoc lecz dowiedziała się że od tego jest dział asistance i tak naprawde byliśmy odsyłani wszedzie z kwitkiem. W zwiazku z tym o pomoc poprosilem kolege z Polski, który biegle rozmawia po angielsku. Po jego telefonie do holandii na drugi dzień z rana praktycznie po 3-4 godzinach auto było naprawione i gotowe do odbioru, co dowodzi, że wystarczyło tylko odrobine checi z działu asistance i pewnie tak samo szybko można by było to załatwić. Nastepnie udalem sie do serwisu do Amersfoort odebrac mojego peugeota boxera i tu kolejna niemila niepodzianka i wielkie rozczarowanie. Mimo że auto jest na gwarancji i usterka powinna byc usunieta bezplatnie to serwis wystawil mi fakture na 365 euro. Moje telefony do Polski do pomocy peugeot asistance nic nie daly, kazali mi zaplacic i poinformowali mnie ze pozniej otrzymam zwrot pieniedzy od peugeot polska a z nieznajomoscia jezyka nie mialem zadnego wyjscia, musialem zaplacic zeby odzyskac auto. Zostaly zlamane przez holendrow wszelkie ustalenia gwarancyjne o których mówi ksiazka. Tak przy okazji chcialbym nadmienić że nawet nie chcieli ogladac mojej ksiazki serwisowej która sie podpierałem tlumaczac dlaczego nie mam zamiaru placic za usluge. Gwarancja dziala w calej europie lecz i tu wydaje mi sie ze zostalem poprostu oszukany i wykorzystano moja nieznajomosc jezyka. Po powrocie do Polski zgodnie z poleceniem pracownika peugeot asistance Pana Mateusza Gnata zadzwonilem do Warszawy do centrali firmy peugeot polska. Tam otrzymalem informacje ze jednak nie powinienem placic w holandii bo auto ma gwarancje i oni nie zwroca mi pieniedzy. Dodatkowo w poniedzialem 06.05.2013 otrzymałem z holandii fakture za wypozyczenie auta zastepczego na kwote 84,11 euro. Pan Mateusz Gnat z asistance informowal mnie w momencie wypozyczenia auta że nie poniose z tego tytulu żadnych kosztow i za wypozyczenie samochodu płaci Peugeot asistance. Znowu informacje okazały sie niewlasciwe i juz z mojej karty kredytowej wypozyczalnia sciagnela ta kwote. Od 3 dni probuje skontaktowac sie z Panem Mateuszem z asistance żeby wyjasnic i ta kwestie oraz odzyskac swoje pieniadze lecz bezskutecznie. Zawsze odbiera ktos inny, twierdzi że wyjasnia sprawe i do mnie oddzwonia i na tym sie konczy. Na moje prosby zeby zadzwonil do mnie wlasnie Pan Mateusz otrzymuje zapewnienia ze oddzwoni i nic. Podsumowujac to wszystko stwierdzam że Panstwa obsluga jest calkowicie nieprofesjonalna a pomoc dla klienta praktycznie nie istnieje. W miedzy czasie po powrocie do kraju pisalem juz dwa razy w tej sprawie do Peugeot Polska za posrednictwem formularza z Waszej strony internetowej lecz rownież nie otrzymalem żadnej odpowiedzi. Czuje sie oszukany na wielu plaszczyznach. Ponadto przez 2 dni pobytu w holandii wydalem na telefony do peugeot asistance prawie 500zl w wiekszej czesci dlatego że pracownicy poprostu mnie ignorowali i mimo obietnic że za chwile oddzwonia i pomoga w problemie z serwisem czy tez autem zastepczym tego nie robili. Bilingi za telefon rowniez chetnie przedstawie w razie potrzeby. Dzwoniac na asistance za kazdym razem jest informacja, że wszystkie rozmowy telefoniczne sa nagrywane zatem prosze zapoznac sie z moimi rozmowami w dniach 25-26 kwietnia oraz pozniej od 02 maja do dzisiaj.

W zwiazku z niedotrzymaniem warunków gwarancji oraz praw wynikajacych z opieki Peugeot Asistance zadam zwrotu kosztów naprawy, która powinna byc wykonana na gwarancji oraz kosztu wynajmu samochodu zastepczego, który miał byc oplacony przez Peugeot asistance. Naprawa 365,42 euro + wypozyczenie auta 84,11 euro razem 449,53 euro.

W zalaczniku dokumenty naprawy

Podana kwote prosze przelac na moje konto w terminie 7 dni czyli do 16.05.2013. W innym wypadku sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenckich, do Panstwa centrali we Francji oraz do sadu.

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
0
~robert~robert

10 tys km pekla chlodnica na plastiku naprawa gwarancyjna nie wchodzi w gre,odmowa przez peugota,stwierdzili ze chlodnica zostala udezona czego na zdjeciach wogole nie widac,ac tez nie pokryje naprawy bo nie widac udezenia co robic? zalamka normlanie

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
0
~luka~luka

Do ~krzysz: ja miałem mercedesa i szkoda dokładać

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
1
~MARIAN~MARIAN

JA MAM BOXERA 2011 3.0 HDI PRZEBIEG 267000 KM AUTO LAWETE 7 OSOBOWA JAK NARAZIE WYMIENIŁEM NA GWARANCJI LINKI ZMIANY BIEGOW I RAZ AUTO STANELO WE WLOSZECH 100000 KM WYMIANA LOZYSKA DOCISK CHYBA I JAKIEGOS WEZA SPALANIE 12,5 L SREDNIA PREDKOSC TO OK 120 km/h WIEC JA JAK NAJBARDZIEJ POLECAM WCZESNIEJSZY WOZIK TO CRAFTER 2008 ROK PRZEBIEG PRZY SPRZEDAZY 177000 TEZ SALON ALE TOTALNA PORAZKA WTRYSKI TRZY RAZY RAZ NA GWARANCJI A POZNIEJ KAZALI PLACIC SYFIOZA

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
0
~porte~porte

wymiana turbiny to koszt 1500netto.autko jest prywatne wiec zalezy mi na opini innych uzytkownikow

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
1
~porte~porte

pomoze ktos?

1 rok temu napisz odpowiedź

1
 
0
~porte~porte

powyzej 2tys obr piszczy.czasem cos chuczy.turbina?dzisiaj zaczelo go cos hamowac.boxer2.2 120km

1 rok temu napisz odpowiedź

7
 
4
~buła~buła

panowie mam problem z skrzynią biegów lewarek góra-duł ok a prawo-lewo tragedia linki są ok sprawdzone jest to w peugeot boxer 2.2 hdi 2007 rok 6-skrzynia

1 rok temu napisz odpowiedź

1
 
0
~NaviMike~NaviMike

Do ~Wojtek: Wykonać reset wyłącznika wypadkowego poprzez naciśnięcie paluszkiem od góry.Pozdrawiam

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
0
~kuba~kuba

chce kupic boxera 2008 rok.2,2 HDI 120 KM.prosze o rade,czy nie popelnie bledu.pozdrawiam

1 rok temu napisz odpowiedź

1
 
11
~jędrek~jędrek

kupiłem boxera 3.000hdi 115.50kw z 2009 roku ganiam za granicę miałem dwa ducata i ostatnio sprintera 2.2 130 km mam porównanie jeśli chodzi o jazdę i spalanie pali o 2 litry więcej od sprintera a prędkści to 110, 120 max . Ale chcę zapytać o dziwna jakieś warczenia .burczenia idzie nagle warknie etc. na jałowych choć nie zawsze na wyższych idzie normalnie moc ma .Jeśli ktoś może mi podpowiedzieć co go boli to proszę .

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
1
~xxx~xxx

Do ~richardxp:
Jak ktoś nie umie jeździć to lepiej konia z furmanką kupic nie ma problemów ze sprzęgłem

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
4
~stary szofer~stary szofer

Najpierw dodajcie po ile macie lat wy kierowcy z kat B.Bo z tego co widze to kazdy sie licytuje ile jedzie na godz i wtedy ile pali ?Jak was widze na drogach w swoich kurierskich samochodach to szlag mnie trafia-a potem sprzeglo spalone,wtryski silniki zatarte itd.Nauczcie sie budowy silnika,rozgrzewania przed jazda,zmiany biegow itp.Jak byscie jezdzili na polbiegach to nie starczylo by wyplaty na naprawe

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
0
~transgolebiewski~transgolebiewski

Do ~richardxp: WITAM, MAM TEŻ PROBLEM Z BOXEREM, PROSZĘ O KONTAKT, transgolebiewski@tlen.pl

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
0
~cwibi~cwibi

Do ~Wasiu: Pewnie ze warto kolego bo movano po pierwsze jest duzo lepszy a po drugie oszczedniejszy co najmniej 2 litry,to teraz pomysl ile kasy zaoszczedzisz movanem na ile motorow.Powiem ci szczeze mam reno mastera 2.5dci 2003 rok z 831tkm i cyka i nie sluchaj ludzi ze MOVANO to gowno bo to nie prawda bo wszystkie busy sciagniete do Polski maja cofniete liczniki

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
0
~jacek~jacek

Do ~Wasiu: warto ja posiadam movano 2005 rok od nowości ma teraz ok 600tyś nigdy nie miałem problemów z silnikiem raczej z zaeieszeniem na przodzie i z komputerem który powyżej -30robi wriate polecam movano

1 rok temu napisz odpowiedź

0
 
1
~łee~łee

Do ~Wasiu: A to częsty przypadek w tych 2,5 CDti miałem kiedyś movano z taki samym silnikiem 2,5 na trasie 90 km/h i puuu zgasł nagle cyk zaskoczył nie umiał nikt do tego dojść, sprzedałem i jeżdzimy w firmie Bokserkami.

1 rok temu napisz odpowiedź

3
 
1
~łee~łee

Do ~richardxp: ale ja wiem że sprzegło spalali mi mi kierowcy którzy już u mnie nie pracują, poprostu silnik 3,0 ma taki moment że wypier... wszystko co stoi koło niego a młodzi gówniarze ścigają się z innymi i to osobówkami na jeden dwa i trzecim biegu a później udają idiote, silnik 3,0 156 KM czy oecny 180 KM to bardzo dobra jednostka, zrobiłem nim 340 000 km po europie i nie miałem większych problemów właśnie boxerem.pozdrawiam kolego i naucz się najpierw prawidłowo eksploatować samochóda potem miej pretensje,

1 rok temu napisz odpowiedź

5
 
0
~_roger_1~_roger_1

Witam
aktualnie jestem psiadaczem Renault Mastera 2,5dci 120KM w wersji L3H3 - największy. Przymierzam się do zmiany na BOXERA lub DUCATO L4H3 z silnikiem 2,2(120KM) lub 3,0(160KM) (również max L4H3). Można powiedzieć że jeżdze załadowany prawie zawsze na maxa 1,5t.
Czy ktoś posiada takie auto w najwiekszej budzie?
jaki silnik będzie najlepszy, proszę o podanie prawdziwego salania przy tym gabarycie z takim ładunkiem,prędkość do 110km/h, jaki silnik polecacie, czy są awaryjne?

2 lata temu napisz odpowiedź

14
 
0
~richardxp~richardxp

Peugeot każdemu odradzam tą Firme !!!!!! Banda oszustów ,
Byłem Głupi i kupiłem nowego Peugota Boxera 3.0 kupiłem nowego gdyż nie chciałem się martwić o naprawy - i co
Po 5 tys kilometrów spaliło się sprzęgło a Ci Złodzieje nie chcą uznać tego jako naprawa gwarancyjna. Dodatkowo wymieniane w tym samochodzie było juz łożysko przy Mcphersonie oraz wymieniana klimatyzacja ( te dwie naprawy już na gwarancji) auto ma pół roku a ja już dołożyłem do niego ponad 5000 zł
Poziom ignorancji i braku kompetencji Pracowników Peugeot Polska jest poniżej krytyki gdyż potrafili mi odpisać, że gwarancja na auto zakończyła się pół roku przed jego zakupem katastrofa !!! (jeśli ktoś chce to mam pisma do wglądu)
LUDZIE JAK NAJDALEJ OD PEUGEOTA
A te pozytywne wpisy to robią chyba sami pracownicy z marketingu tej Pseudofirmy
Chętnie sie skontaktuje z innymi oszukanymi przez tą Firme

2 lata temu napisz odpowiedź

3
 
0
~bb~bb

a to nie czujnik wstrzasowy/uderzeniowy?

2 lata temu napisz odpowiedź

0
 
6
~Wojtek~Wojtek

Jadąc Peugot Boxer 3,0 wpadłem w dziurę na jezdni silnik wyłączył się,włączyły się świtła pozycyjne i awaryjne które można bło wyłączć po odłączeniu akumulatora.
Co mam zromić,samochód nie odpala.

2 lata temu napisz odpowiedź

0
 
1
~Misio~Misio

Do ~Wasiu: Kolego mam podejrzenie ze Twoj silnik mial wiecej niz 200tys km i to grubo musial miec ok 300tys km

2 lata temu napisz odpowiedź

0
 
1
~Wasiu~Wasiu

Do ~Misio: No hej.
Wiesz co auto mam od 10.2010r. Auto 2006r 2,5 Cdti. Kupilem z przebiegiem niby 200tys km. Po zakupie zrobilem wszystk oco tylko moglem w nim(tzn. filty oleje, paski i wszystkie rolki bez wyjatków) na czesciach nie oszczedzalem nigdy, olej wymienialem co 12 tys. Wiec wymienilem przy 200, next 212, 224tys km. no i dalej juz nie dalem rady zmenic.
Mysle ze musialem miec cos nie tak z nim ponieaz 30tys km przez ponad rok to zaden przebieg tym bardziej ze w wiekszosci jezdze na pusto. Mam firme budowlaną i zaladowany jezdzilem tylko 2 - 3 razy w miesiacu, reszta tylko na pusto a w dodatku tylko ja nim jezdzilem nie pracownicy. Wiec wiem na 100% ze nikt mi zajeździł.
Boxera sobie odpuscilem znalazłem w koncu silnik warty uwagi i mam odebrac busa w przyszlym tygodniu.
Dam znac co i jak.

2 lata temu napisz odpowiedź

2
 
1
~Misio~Misio

Do ~Mariusz: Bo tyle pala.Mnie tez tyle palil. A ten kolezka co pieprzy ze mu pali 8,5 (chyba na 80km )a to co niby mu niespala to wleje do mojego baku. Ten silnik to totalna spaznia.Odradzam go. Chyba ze ktos lubi jezdzic na lawecie.

2 lata temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Misio~Misio

Do ~bla bla: KOlego 11litrow to mi ten 2,2 hdi palil a zeby zszedl ponizej Dychy to teba bylo jezdzic na luzie.w wersji l3h2. Jezdzilem 3.0hdi 160KM to palil mi 12litrow.

2 lata temu napisz odpowiedź

0
 
0
~Misio~Misio

Do ~Wasiu: Hej Wasiu,ciekawe co ile zmieniales olej w tym silniku, bo Goscie robia po 400tys na tym 2,5dci a miales go od nowosci moze licznik byl skrecony. Ja mialem tego 2,2 Hdi i Ci odradzam wolalbym wyremontowac tegp 2,5dci. Mam teraz Movano 100KM i nie ma co peugeot to badziew . Jestem zadowolony z tego movano.Zrobilem nim juz 40tys. Czesci eksploatacyjne duzo tansze niz w peugeocie. I to spalanie 2litry mniej niz boxer. NIe kupuj tego Badziewia ja mialem 140tys km i 3 silniki, a olej wymienialem co 10tys km. Wez obejrzyj sobie wielkosc filtra oleju.

2 lata temu napisz odpowiedź

0
 
0
~krzysz~krzysz

Mam Boxera i lepiej dolozycz i kupicz mercedesa

2 lata temu napisz odpowiedź

0
 
0
~lukasz27~lukasz27

Do ~kajos: Wiam. Chciałęm sie zapytac ile pala Peugeot Boxer PLANDEKA 180km silni 3000hdi bo widzi ze tu panowie macie boxery. Chodzi mi o to ile spali na 100km jadac tak srednio 100km do 110km dzieki

2 lata temu napisz odpowiedź