Szukaj

Informacje o Peugeot Boxer I

Lata produkcji: 1994 – 2006
Segment: Dostawcze
Peugeot Boxer to produkowany od roku 1994 przedstawiciel segmentu dużych lub średnich pojazdów dostawczych. W tym segmencie jest największym autem francuskiego producenta. W katalogu Peugeota, Boxer stał się następcą modelu J5. Samochód jest rezultatem kooperacji koncernów Fiat oraz PSA (do którego należą Peugeot oraz Citroen). Modelami bliźniaczymi auta są Fiat Ducato i Citroen Jumper. Projektantem Peugeota Boxera pierwszej generacji był Giorgetto Giugiaro. Auto otrzymało tytuł Van of the Year w roku 1995. Samochód przeszedł facelifting w roku 2002, a druga generacja modelu pojawiła się na rynku cztery lata później. Peugeot Boer od roku 2014 dostępny jest po obszernej modernizacji.
czytaj więcej
Powagosław

Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.

~Powagosław
Luzacjusz

Ocena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.

~Luzacjusz

Peugeot Boxer I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Peugeot Boxer I

Liczba ocen: 59
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(68%)

Zalety

+ Widoczność + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,0
~nevra@op.pl
Peugeot Boxer I
Furgon 2.5 D 86KM 63kW
Autko ogólnie bardzo przyjazne dla użytkownika, dobrze mi się nim jeździ i nie czuję się specjalnie zmęczona po kilkusetkilometrowych trasach. Wspomaganie działa bez zarzutu, nie napracuję się podczas manewrówki. Przestrzeń bagażowa w normie, choć przydałyby się wykładziny ścian bocznych do sufitu. Przegroda łatwo demontowalna i wtedy jest bardzo fajnym autkiem do wyjazdu na wakacje. Cały majdan się wrzuca i jedzie. Na pace mamy dorobione dodatkowe zapalniczkowe gniazdko, do którego podłaczamy na czas jazdy lodówki turystyczne. Trochę brak łatwego do montażu wyposażenia turystycznego - szafki itp. Nie mogę też nigdzie w Polsce kupić osłony termicznej na przednią szybę. Kłopot też z fabrycznymi szybkami bocznymi na pakę, gdybym go chciała przerobic tak trochę bardziej na camper.
1,4
~bgadaszewski@tlen.pl
Peugeot Boxer I
Furgon 2.8 TD 130KM 96kW
Podczas pierwszych 2 lat eksploatacji zaliczyłem prawie 50 napraw,czyli ok 3 miesięcy na \"warsztacie ASO Katowice\".Dopiero w ASO w Rzeszowie naprawiono mi to co Katowice spieprzyły,ale w/g słów ważniaka z Warszawy - dlatego że jeszcze ASO Rzeszów jest \"niedoświadczony\".Ciekawe co miał na myśli???
2,7
~Klodi
Peugeot Boxer I
Furgon 2.5 D 86KM 63kW
Przejechał u mnie 150 000km i nie wiadomo dlaczego przegrzał się. Poleciała uszczelka pod głowicą. Zrobiliśmy uszczelkę z racji przebiegu 350 000 wymieniliśmy pierścienie i panewki. Po 15 000 zatarł się po remoncie tłoki na 3 szlif wszystko nowe itd po 600km zatarł się i nie było ostro jechane na pusto w drodze do Niemiec po towar. Jak się przegrzeje nie remontuj - wymień silnik. Ta nauka kosztowała 10 000 czyli tyle co jest wart.
Średnie spalanie dla Peugeot Boxer I
8,8 – 10,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Peugeot Boxer I
Furgon 2.8 TD 130KM 96kW
furgon. niski, krotki. w wersji silnikowej 2.8 jezdzi sie tym dosc przyjemnie. chociaz zestopniowanie skrzynki jest dosc dziwne - duza dziura miedzy 4 a 5. brakuje 6 biegu - jesli ktos lata duzo po autostradach. spalanie zalezy generalnie od stylu jazdy. to moze byc bardzo oszczedne auto - jak na busa - jesli jezdzi sie po polskich drogach z przepisowymi predkosciami i bez agresywnego wyprzedzania. natomiast bardzo rosnie gdy goni sie po autostradzie probujac utrzymywac licznikowe 120-130. wtedy robi sie maly wir w baku i zbiornik paliwa juz wcale nie jest taki duzy :) sa zamienniki. sa czesci uzywane. utrzymanie tego auta kosztuje tyle samo co porownywalnych pojazdow konkurencji. tym bardziej, ze popularne busiki maja ze soba wszak duzo wspolnego :)
8,9
Peugeot Boxer I
Furgon 2.5 D 86KM 63kW
2,5 tdi krótki wysoki chyba 110 koni. 250000km nogę mam raczej ciężką, załadunek około 600kg. przy jeździe po mieście nigdy nie przekroczył 10,1 l/100, w trasie przy 110km/h 8,8l/100. samochód nigdy jeszcze nie zawiódł
8,5
Peugeot Boxer I
Furgon 2.5 D 86KM 63kW
I tu najwiękrzy plus !! Średnie spalanie na poziomie 9 litrów !!! Po trasie 7,5, po mieście 10 :) Wiele rzeczy można naprawić samemu (nie skąplikowana budowa auta) koszt części zamiennych raczej na średnim poziomie. Oto przykładowe: sworzeń wachacza 55 zł

Usterki Peugeot Boxer I

Liczba wpisów: 14
brak mocy
  • Peugeot Boxer I 2.5 D 86KM 63kW 1994-2006
  • inne
Witam Mam problem z peugeot boxer 2.0 hdi a mianowicie brak mocy auto jedzie do 90km i koniec ale żeby się rozpędzić do 90 mto potrzeba około minuty I tu moje pytanie czy ktoś miał takkie obiawy i jak nim zaradzil Dodam że auto zostalo sprowadzone z Francji myślalem że to wadliwa turbina ale po wyciągnięciu i sprawdzeniu jes ok a na komputerze błędów nie wykazuje
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Fatalne uszczelnienie komory silnika.
  • Peugeot Boxer I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
W moim boxerze silnik byl ciagle mokry przy niewielkich opadach deszczu wszystko pod maska zalane woda.w efekcie czego w aucie z 2007r padl komputer i przegnily kable w wiazce elektryczna.laweta do polski 3tys zl.koszt naprawy jeszcze nieznany bo mechanik walczy juz 2 miesiac bo komputer wypalil sie do tego stopnia ze nie mozna odtworzyc danych ktore sa potrzebne do zaprogramowania nowego komputera.problem ten mozna ominac kupujac nowy komputer koszt ok 5tysi.
Bardzo słabej jakości silnik 2,2 w deóch samochodach dziury w tłokach ,remont silnika ,słabe sprzęgło,marne zawieszenie koła zapasowego,
  • Peugeot Boxer I
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 15
Nie 5
Po przejechaniu ok.100tys,padł silnik /usterka pojawiła się w dwóch autach/mechanik stwierdził dziurę w tłoku-remont kapitalny siników,zawór ERG wymieniany średni co 30 tys.km,sprzęgło w jednym z aut wymieniane try razy,,po około 120tys padł komputer,wymiana koła zapasowego na drodze jest niemożliwa,mechanizm opuszczania koła zapasowegopo prostu nie działa,innych drobnych usterek nawet nie próbuję pamiętac,auto fajne dla kogoś kto lubi adrenalinę- ja jestem już wyleczony.
3 komentarze
Peugeot Boxer I