Szukaj

Informacje o Peugeot Boxer II

Lata produkcji: 2006 – 2014
Segment: Dostawcze
Debiutująca w roku 2006, a od roku 2014 oferowana w wersji po obszernej modernizacji, druga generacja Peugeota Boxera, tak jak poprzednie generacje modelu, jest owocem współpracy koncernu PSA (Peugeot i Citroen) i Fiata. Auto, tak jak jego modele bliźniacze: Fiat Ducato i Citroen Jumper, odnowiono pod względem stylistycznym (np. nowy pas przedni). Peugeot Boxer dostępny jest w trzech rozstawach osi (3 m, 3,45 m, 4,04 m), w wersji furgon – w czterech długościach (L1, L2, L3, L4) i trzech wysokościach (H1, H2, H3), łącznie w ośmiu konfiguracjach o objętości 7-18 m3 i ładowności od 2,8 do 4 ton. Oferowana jest także odmiana pasażerska Boxera (od 6- do 9-osobowej).
czytaj więcej
Powagosław

Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.

~Powagosław
Luzacjusz

Ocena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.

~Luzacjusz

Oceny Peugeot Boxer II

Liczba ocen: 50
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(64%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,5
~Mariusz
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Autko naprawdę warte grzechu. Mamy je w firmie od 2 lat i zero awarii, dziwią mnie wpisy o tak częstych problemach... może wcześniejsze roczniki miały jakieś błędy. Autka jeżdżą głównie po gorszych drogach( bardzo sporadycznie autostrady) i spisują się rewelacyjnie. Poprzednie auto które używaliśmy Iveco daily 2.3l... tragedia nie samochód, średnio co 3 tygodnie u mechanika i co chwile nowe problemy i to od przebiegu 40tyś. Z czystym sumieniem polecam zakup boxerka 3 litrowego gdyż przyjemność z jazdy jest nieoceniona. Nie jedno gti się dziwi na światłach :) Ja właśnie zamówiłem 2 kolejne w tej samej konfiguracji. Pozdrawiam.
3,5
~artursikorski
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
ZŁOM ! Auto ma 82 tys przebiegu i padło już: - pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia cieknie i nie da się jej uszczelnić, Boshowski złom - przekładnia kierownicza cieknie - kopci od nowości w Peugeot Polska ma to w d.. i twierdzi że "ten model tak ma" - światła tylne "choinka" - czujniki drzwi bocznych (mam z obu stron drzwi) notorycznie padają i nie można zamknąć auta, nigdy nie wiadomo kiedy auto zostanie otwarte na noc - zaczynają się miejsca korozji - obecnie dodatkowo zaczęło wyświetlać awarie "hill hodler" czyli szlag trafia elektronikę hamulców Sam pomysł auta bardzo fajny, silnik super dynamiczny ale co z tego jak jakościowo to ZŁOM ! Auto ma 3.5 roku i 82 tys faktycznego przebiegu bo kupowane w salonie. PORAŻKA
3,3
~CandyCane
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Przejechałem nim do tej pory 40tys.km. w 5 miesięcy. Tylko w ruchu międzynarodowym. Kabina na pierwszy rzut oka może urzec. Estetycznie wykonana, może się podobać. Na tym jej plusy należy zakończyć. Jakość plastików doprowadza do szału. Gdyby nie fakt, iż 99% przebiegu tego samochodu jest na autostradach, już dawno osiwiałbym z nerwów. Wszystko trzeszczy, ma luz. Począwszy od pułki nad głową, po plastikowe obudowy małych okienek (tych przy lusterkach). Siedzenie kierowcy bardzo niewygodne, - bardzo, bardzo. Dolna część, siedzisko, wyprofilowana na pupę 5 latka. Jestem bardzo szczupłej budowy i mój tyłek się tam nie mieści. Gdyby to chodziło o sam profil, który mógłby się wysiedzieć to nic. Jednak w tym przypadku czuć, po delikatnym naciśnięciu w siedzenie metal pod materiałem. Jest tragicznie. Samochód wyposażony jest w czujniki cofania, climatronic, tempomat, opcje follow me home, asystent ruszania, esp, asr. Do tych opcji nie można się przyczepić. Czujniki podczas deszczu nie działają, ale podobno ten typ tak ma. Pozostaje nam jeździć tylko w słoneczną pogodę. Auto na serwisie jest co około 2-3tygodnie. Jak niedziałające gniazda zapalniczki, to wyciek płyny chłodniczego. (dwa razy. Raz uszkodzone wiatraki chłodnicy, raz wyciek przy uszczelce). Wymiana żarówki z przodu też stanowi wyzwanie – szczególnie w trasie. Uwaga – winda z kołem zapasowym z tyłu auta jest jednorazowa. Tak powiedziano mi na serwisie. Jeżeli została raz użyta, należy jechać na serwis ją wymienić! Po okresie gwarancji taka przyjemność kosztuje około 880pln. To też lepiej nie wymieniać tego koła. Silnik- 3.0 euro4 157KM. Wcześniej przejechałem 200tys.km Sprinterem 518. Z silnika 3 litrowego było tam 180 koni. W połączeniu z podwójnymi kołami i napędem na tylniej osi, był dużo bardziej pewny w jeździe i szybszy. W Boxerze auto przy tym momencie i ilości koni, przyspiesza przeciętnie. Średnie spalanie na autostradach wynosi wg. komputera 10,5l, rzeczywiste 11,5l. (Prędkość zazwyczaj ustawiona na tempomacie do 115km/h). Na drogach głównych, można robić średnie spalanie około 10l. wg. komputera. Minimalne średnie spalanie uzyskane na odcinku 500km, autostrada, tempomat wyłączony, prędkość 80km/h – 7litrów/100km. Przestrzeń ładunkowa – 4 metry długości zabudowane blachą. Blacha „kwiczy” na byle nierówności. Nigdy nie kupiłbym tego samochodu. Przejechałem sporo kilometrów większością znanych dostawczaków. Były Mascotty, Mastery, Iveca, Ducato i oczywiście Sprintery. Cena zdecydowanie ich jest wygórowana, ale zapewniam – warto dołożyć, bo w 518, jak i starszej 313 czułem się idealnie. Pozdrawiam i mam nadzieję że jeśli to ktoś przeczyta, zastanowi się dwa razy nad zakupem Boxera.
Średnie spalanie dla Peugeot Boxer II
9,1 – 13,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,5
Liczba komentarzy: 1
Peugeot Boxer II
Podwozie pojedyncza kabina 3.0 HDi 157KM 115kW
Nadmienie iz jest to pojazd z silnikiem 180 KM (Euro 5), zabudowa plandeka , kabina sypialna na dachu. Teraz kilka slow o tych pojazdach : Z racji tego , iz na Firmie mam ich 8 opisze kazdego po kolei. Nie wiem jak wypadaja inne auta, ale mam 2 Renowki Mastery w ktorych oprocz przegladow nie robimy nic. Nie ukrywam m ze auta srednio robia ok 800 km/ dziennie. Boxer nr1 : Przebieg 230.000km naprawy : 360km (spalona swieca zarowa) - za naprawde zaplacilem 360zl, zenada..., przebieg 112 000 km - wymiana podkladek pod amortyzatory + przednich lozysk (koszt ok 3000 zl) , 190 000km - wymiana sondy lambda (auto unieruchomione w Szwajcarii), 230 000km wymiana turbiny (auto unieruchomione w Danii) Boxer nr 2 przebieg 120 000km. Naprawy : 71 000 km wymiana turbiny , 95 000km wymiana elektrozaworu turbiny m 112 000km wymiana kolejnej turbiny (auto unieruchomione w Niemczech) Boxer nr3 78.000 km naprawy : 2000 km wyciek plynu wspomagania ukl. kier. (wymiana opaski...), 75 000km - wymiana turbosprezarki (udalo sie zjechac do serwisu) Boxer nr 4 21 000 km UWAGA !! Przebieg 30km - wymiana elektrozaworu turbiny (5 dni unieruchomione) , 19.000 km - WYMIANA TURBOSPREZARKI Boxer nr 5 25.000km naprawa : 19.000km Wymiana uszczelniacza walu i turbiny ,zenada... Boxer nr 6 39.000km narazie procz palacych zarowek nic Boxer nr 7 17.000km narazie nic Boxer nr 8 19.000km narazie nic ZLOM ZLOM ZLOM ZLOM !!!! Zaoszczedzisz na paliwie to przestoisz w serwisie.
10,7
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
trasa: do 100km/h minimum 8,6 l/100km, do ok 130 km/h ok 10.1-10.4 km/h, powyzej 140 km/h nawet i 15 l/100km. Miasto jakby nie liczyc 10.5 l/100km musi sie napic. Wymiana oleju (8 litrow), kpl filtrow to wydatek poza aso prawie 600zl - wiec jest ok. Cale szczescie, ze rozrzad jest na lancuchu. Jesli chodzi o ceny czesci w ASO to jedna wielka porazka - za glupia przeplywke wolaja prawie 800zl a taka sama w aso iveco (silnik 3.0 hdi 157 km to silnik iveco) kosztuje tylko 360zl+20zl montaz (lepiej doplacic z racji, ze to czesc elektroniczna i gwaracnji na nie nie ma w przypadku samodzielnego montazu, jesli montuja oni to jest. Ale sa tez czesci ktore w ASO sa tansze niz w sklepach - np kierunkowskaz w lusterku, w sklepie chcieli mi sprezdac za 170zl, w ASO tylko 100zl. I jedna rada w przypadku cen czesci (niesilnikowych bo jak silnik to aso iveco): przed zakupem zadzwoncie do ASO Peugeot,citroen i fiat, zobaczycie jakie sa rozbieznosci cenowe tej samej czesci ktora i tak jest brana z tego samego magazynu. Chcialem zamontowac halogeny - zadzwonilem do ASO, mowia, ze sie da ale trzeba zmieniac wiazke, ustawienia w kompie, przekazniki, panel sterowania itd... i tylko 2400zl. Sprawdzilem czy mam wiazke - byla. Kupilem halogeny za 140zl/kpl (oryginalne), panel sterowania za 100 zl (wszystkie czesci z allegro), wycialem dwa otwory w zderzaku (byly juz uchwyty do mocowania halogenow), podpialem i dziala. Trzeba bylo zrobic tez odwodnienie przedniej szyby (w zwiazku z tym byla nawet akcja serwisowa) bo woda leciala na silnik co w dalekiej przyszlosci moze skutkowac urwaniem sie wtrysku podczas jego wykrecania. Koszt czesci (uszczelek) i robocizny u czlowieka z ASO (po godzinach) to 100zl.
10,0
Peugeot Boxer II
Furgon 3.0 HDi 157KM 115kW
Podana ilość 9l to przy naprawde spokojnej jeździe ale z ładunkiem +/- 1000kg w terenie mieszanym miasto/trasa.Nie nadaje się dla kierowców z ciężką nogą bo wyciśnięcie z niego 12-14l/100km to małe piwo przy prędkościach powyżej 120km/h . Silnik 3.0 idealny do przewozu ciężkich towarów materiały budowlane itd .Co istotne spalanie diametralnie spada po przejechaniu 15-20km silnik musi się naprawde dobrze rozgrzać. Jakość wykonania wnętrza taka jak cena za 67000 netto(listopad 2009) nie ma co oczekiwać wykończenia jak w mercedesie. Jak ktoś ciężko pracuje to musi dużo zjeść. L3H2
Peugeot Boxer II