Szukaj

Informacje o Peugeot Boxer III

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Dostawcze

Druga, obecnie produkowana generacja modelu (debiut w 2006 roku), która od 2014 roku dostępna jest w wersji po gruntownej modernizacji. Podobnie jak jego poprzednicy, Boxer III jest wspólnym projektem koncernu PSA (Citroen i Peugeot) oraz Fiata. Boxer, jak i jego bliźniacze modele: Citroen Jumper i Fiat Ducato, został odmieniony stylistycznie (np. nowy pas przedni). Oferowany w 3 rozstawach osi (3, 3,45 i 4,04 m), jako furgon - w 4 długościach (L1, L2, L3 i L4) i 3 wysokościach (H1, H2 i H3), co daje 8 konfiguracji o objętości od 8 do 17 m3 (ładowność 2,8-4 tony). Dostępny też w wersji osobowej (od 6 do 9-miejscowej).

czytaj więcej
Powagosław

Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.

~Powagosław
Luzacjusz

Ocena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.

~Luzacjusz

Peugeot Boxer III – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
3,3 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,0
~Jerry
Peugeot Boxer III
Furgon 2.2 HDi 150KM 110kW
Chciałbym przestrzec potencjalnych kupców. Wyjątkowo awaryjny i problematyczny samochód. ciągłe usterki sprawiają, że auto chętnie wraca do mechanika. W okresie gwarancyjnym auto co chwile musiało zjeżdżać na serwis, bo komputer co chwile albo odcinał zapłon albo włączał tryb serwisowy. Po 200kkm wymiana silnika na gwarancji, w tym samym okresie wymiana zbiornika adblue i dpf(poprzedni dpf był wymieniany 20kkm wczesniej), po kolejnych 30kkm wymiana wtrysków, potem znów wymiana zbiornika adblue. na nowym silniku po 40kkm zerwanie napinacza łańcucha rozrządu, po kolejnych 50kkm kolejne usterki silnika. możnaby wymieniać bez końca
2,1
~Piotr
Peugeot Boxer III
Furgon 2.2 HDi 130KM 96kW
Witam, Co prawda posiadam silnik 2.2bluhdi 140 km ale mial byc Transit, a padlo na Boxera poniewaz po dlugich poszukiwaniach byl dostepny od reki z sensownym wyposazeniem, a czekanie nie wchodzilo w gre. Niestety auto chyba najgorzej wykonane pod wzgeledem konkurencji z bardzo glosnym silnikiem i ciaglym probelem z AdBlue. Zle spasowane wnetrze kabiny,a takze mocno przestazala konstrukcja. W moim egzeplarzu widnieje dziura w podladze przez ktora moge zobaczyc asfalt. Bardzo duze spalnie ON jak i oleju. W salonie ktorym kupowalem powiedzieli ze to normalne. System multimedialny z tym malym ekranikiem dotykowym, a takze nawigacja traca duzo do konkurencji, nawet mozna powiedziec ze jest przepasc. Nie polecam tego auto poniewaz cala jego konstrukcja jest juz bardzo leciwa i praktycznie sie nic nie zmienilo w kabinie od pierwszuch wersji tego modelu, a za podobne pieniadze mozna wybrac lepiej.
4,2
~Siara
Peugeot Boxer III
Furgon 3.0 HDi 180KM 132kW
Chciałem dodać opinię dla kierowców zainteresowanych użytkowaniem Boxera w swojej firmowej flocie. W naszej firmie mamy 3 sztuki boxer'ów z silnikami 3 litrowymi od iveco L4H2. Łącznie na tych autach w ciągu dwóch lat zrobiliśmy przeszło milion kilometrów. Każde auto robi miesięcznie od 13.000km - 30.000km. Jeśli chodzi o usterki. W jednym aucie padła skrzynia przy 140kkm, być może wina kierowcy. Skrzynie są delikatne a moment w tych silnikach ogromny. W innym samochodzie wymieniliśmy skrzynie po 300kkm. Ciekawą sytuacją było to, że chcieliśmy zrobić skrzynię na gwarancji na co przystał Peugeot. Poinformowali nas, że skrzynia po rozebraniu nie wygląda tak tragicznie i wystarczy zmienić kilka trybek. Nie ma problemu. Po czym auto stało 3 miesiące w serwisie bo nie ma szans na sprowadzenie części z Francji. Paranoja... Skończyło się, na tym iż Peugeot Polska zgodził się na wymianę całej skrzyni. Problemy z turbosprężarkami zaczynają się od 300kkm. Jedna została wymieniona na gwarancji a dwie się przegrzewają i przycina moc samochodu podczas jazdy. W najmłodszym Boxerze zaciął się ręczny, uszkodzenie mechanizmu. Naprawa tania jak barszcz. Lampy przednie mają tendencję do pękania. Robi się taka siateczka na przodzie klosza. Wymieniono nam na gwarancji. Ogólnie jak na tyle kilometrów uważam, że jest bardzo dobrze. Nigdy żaden z samochodów nie odmówił posłuszeństwa. Jeszcze jedna informacja. Z tego co się dowiedziałem to wycofali ze sprzedaży modele z silnikami Iveco 3.0L. Być może są jeszcze dostępne we Fiacie jako iż Iveco to ich firma. W związku z tym nasza firma nie kupi już żadnego Peugeota Boxera. Teraz powoli przesiadamy się na Sprintery i tego się trzymamy.
Średnie spalanie dla Peugeot Boxer III
9,8 – 11,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,4
Peugeot Boxer III
Furgon 3.0 HDi 180KM 132kW
Nie mogę tutaj na stronie ustalić typu auta, w każdym razie ja jeździłem plandeką - międzynarodówką, 3,2m wysokości, 10-paletowy, spalanie będzie wiadomo całkiem inne niż w blaszaku. Przy jeździe na trasie 100km/h, czasem autostrada, czasem jakaś nationalka, gdzie co chwila miejscowość, spalanie na początku 12~12.3l/100km, z czasem, gdy nabrałem doświadczenia udało mi się schodzić do 11.2~11.4l/100km. Jeśli chodzi o auto to bajka, świetny silnik, mocny, przyjemny, jak dla mnie to precyzja prowadzenia na wysokim poziomie, wygodna kierownica, dobre lustra, genialne jest wbudowane radio w nowych wersjach, wygoda przeglądania plików na pendrivie super. Wady też oczywiście ma, świrująca czasem elektronika, jak to u francuza. Autko z 2014r, 3.0 180 KM.
14,2
Peugeot Boxer III
Furgon 2.2 HDi 150KM 110kW
MAM GO OD NOWOŚCI JEDYNY PROBLEM TO CZASEM GLOSNIEJ DZIALAJACE WSPOMAGANIE - OCZYWISCIE W SERWISIE TWIERDZA ZE NIC SIE NIE DZIEJE PEWNIE PO GWARANCJI KAŻĄ TO WYMIENIC:) . I PO 3 MIESIACACH PRZESTAL SIE WYPALAC FILTR CZASTEK STAŁYCH. TERAZ PO ROKU UŻYTKOWANIA SREDNIE SPALANIE NA DYSTANCIE 16500KM WYNOSI 11.4l/100km GŁOWNIE W MIEŚCIE, MAXYMALNI ZCHAJCOWAŁ 21.8 PO TRASIE ALE PRZY SREDNIEJ PREDKOSCI PONAD 140KM/H WIEKSZA CZESC TRASY PONAD 170KM/H MAXYMALNA PREDKOSĆJAKA JAKĄ OSIĄGNĄ TO NIECAŁE 190. FAJNY SAMOCHÓD WYMIARY H2 L3 JUZ ZAMÓWIŁEM NOWEGO W MAXIE H3 L4 ALE Z SILNIKIEM 2.0 163KM ZOBACZYMY ILE TEN BĘDZIE PALIŁ
10,3
Peugeot Boxer III
Furgon 2.2 HDi 130KM 96kW
BARDZO WYSOKIE SPALANIE W STOSUNKU DO POPRZEDNIEGO MODELU, W 2015 KUPIŁEM 2 NOWE BOXERY I OBYDWA PALĄ IDENTYCZNIE, W TRASIE DO 90KM/H 8,5, PRZY 110KM/H WYCHODZI NAWET 13, W STARSZYM MODELU SPOKOJNIE 7,5. DLA PORÓWNANIA TRANSIT 2015 L4H3 ŚREDNIO 7,5L. SPECJALNIE KUPOWAŁEM BOXERY LICZĄC NA NISKIE SPALANIE A TU NIESTETY TRZEBA JEŹDZIĆ JAK Z JAJKAMI.
Peugeot Boxer III