Szukaj

Informacje o Peugeot Partner I 1.4 75KM 55kW 1996-2011

Lata produkcji: 1996 – 2011
Segment: VANy
Produkowany od roku 1996, należący do segmentu kombivanów, mały samochód dostawczy Peugeota był jednym z pierwszych na rynku aut tej klasy, wraz z bliźniaczym modelem drugiej marki koncernu PSA – Citroenem Berlingo. Z początku Peugeot Partner bazował na elementach innych modeli Peugeota, między innymi 306 oraz 405. Wprowadzona na rynek w roku 2008 druga generacja modelu powiązana jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Mimo że typowe zastosowanie Partnera jest głównie użytkowe, to jednak ten kombivan oferowany jest także w wariancie osobowym Tepee, przystosowanym do wymogów familijnego vana.
czytaj więcej
Powagosław
W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo… ~Powagosław
Luzacjusz
Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja. ~Luzacjusz
Produkowany od 1996 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1360 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 111 Nm przy 3400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 77 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Peugeot Partner I 1.4 75KM 55kW 1996-2011
8,2
l/100 km
8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,9
Peugeot Partner I
Furgon 1.4 75KM 55kW
Jak sie jezdzi dynamicznie to pali 10 litrow gazu w zwyż, Zejście w spalaniu ponizej 8,0 litrow gazu jest prawie niemozliwe, nawet autem w doskonalej formie, gdyż jest to silnik starej konstrukcji. Silnik trwaly i niewysilony, zrobienie 400-500 tys. km przebiegu nie jest jakims wyczynem. Srednie spalanie 8,5-9 litrow gazu. Czesci super tanie przegub zwrotnicy 10 zl, koncowki drazkow 20-30 zl, uszczelki 20-40 zlotych, klocki 50, tarcze komplet 130, polos długa nowa 160 złotych itd, oleje mozna lac najtansze lotosy i dobrze sie na nich sprawuje. Nie przepala oleju przy spokojnej jezdzie. Z problemow to moge wymienic ze pasek czasami przeskoczy o jeden zabek, gdyz napinacz jest troche miekki.
7,7
Peugeot Partner I
Furgon 1.4 75KM 55kW
naprawdę zacna taczka... 16 lat i pali na dotyk, w zimie też... a 300 na kołach... wymieniam zalecane podzespoły na bieżąco, historia u mechanika na + na trasie przy max 3000 obrotów ok90-100km/h Puck Warszawa z zakrętasami Puck ok 950km za 350zł
10,4
Peugeot Partner I
Furgon 1.4 75KM 55kW
Ten silnik nie nadaje sie na trasy, autostrady. Aby jechac nim ekonomicznie musialbym utrzymywac predkosci rzedu 70-80. Partner jet niewatpliwie sprawnym autem na krotkie odcinki, super w prowadzeniu, wysoko sie siedzi co jak dla mnie jest zaleta. troche przechyla sie na zakretach przy wyzszych predkosciach. Przy gazie w podlodze i pelnym ladunku potrafi spalic nawet 15lpg, troche duzo. Mimo to polecam bo zadnych awarii, tylko wymiany eksploatacyjne.

Usterki Peugeot Partner I

Liczba wpisów: 43
Peugeot Partner 2.0 HDI- jezdzi tylko do 2000 obrotow, kontrolka silnika
  • Peugeot Partner I 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2008
  • układ wtryskowy
Witam, Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika. Samochód szarpał na wolnych obrotach, natomiast na wysokich pracował bardzo ładnie. Oddałam auto do warszatu. Podłączono go pod komputer- pojawiły się błędy P0190 (sygnał ciśnienia, zwarcie do obwodu pozytywne lub otwarte) i P1517 (silnik immobilizer). Podczas pierwszej jazdy po odbiorze, pracuje na wolnych obrotach ładnie, ale kręci się tylko do 2 tys, na wyższych się dławi. Kontrolka silnika ciągle się świeci. Paliwo jest czyściutkie i tantkowane tylko na statoil. Czy to może być zawór wysokiego ciśnienia? Pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
pulsujący metalicznie buczący dźwięk z pod maski samochodu
  • Peugeot Partner I 1.4 75KM 55kW 1996-2011
  • zawieszenie
Buczenie nie jest ciągłe. Mogę przejechać kilkaset km i nic a niekiedy już po kilkunastu kilometrach słychać narastający dźwięk pulsacyjnego (tak jakby mimośrodowo) buczenia. Tak jakby w zamkniętej puszce. Utrzymuje się podczas spokojnej jazdy i Zanika na chwilkę np.po krótkim naciśnięciu na hamulec, lub przy unikaniu hamowania silnikiem, albo próbie skręcania w lewo lub w prawo. Niekiedy podczas zwalniania słychać wyraźnie jak częstotliwość pulsującego dżwięku maleje. Niekiedy po krótkim postoju lub na następny dzień buczenie się nie pojawia
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Tylne koła są pochylone do środka
  • Peugeot Partner I 1.9 D 70KM 51kW 1998-2011
  • zawieszenie
Buda ma przejechane 250 tys.jw. koła się rozjechały podczas jazdy szczególnie po nierównej jezdni dochodzą dziwne odgłosy jakby tarcie gumy o metal, coś się wyrobiło . Co może być przyczyną? Jeśli ktoś już to przechodził proszę o jakieś dane ew. koszt naprawy będę wdzięczny. Pozdrawiam AW
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Peugeot Partner I