Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne

Lata produkcji: 2002 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz

Porsche Cayenne – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Porsche Cayenne

Liczba ocen: 67
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~QB
Porsche Cayenne III
SUV Plug-In 3.0 462KM 340kW
Auto wybitnie zbalansowane. Dla dojżałego gentelmena :]. Ukierunkowane najbardziej na komfort, duch sportu jest tu mocno zaakcentowany ale to takie bardziej "mogę, nie muszę" (mogę złomotać na starcie właściwie wszystkich chłoptasiów z dwulitrowych suvików, ale w sumie po co?). Jest bardzo przestronnie, jest wygodnie jest stonowany elegancki styl, jest smak. Zawieszenie idealne, ergonomia jeszcze przyzwoita (tylko kilka sensorów, sporo jeszcze fizyki). A i w ramach zbalansowania można się pobawić w ecodriving. Można ale przymusu nie ma
2,5
~Michal
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche miało być spełnieniem marzeń z dzieciństwa. Fakt Cayenne nie przychodzi jako pierwsze do głowy gdy myślimy o Porsche, ale trzeba było pójść na kompromis- rodzina, podróże i te sprawy, wiadomo. Niestety tego przez co przeszedłem przez pół roku posiadania tego auta nie spodziewałem się w najgorszych koszmarach. Przy okazji drobna (a może i nie) rada dla przyszłych kupujących- jeśli ktoś wam powie że cayenne 3.2 V6 to to samo co Touareg to możecie od razu zakończyć rozmowę. Mechanicznie może i tak, ale jak przychodzi co do diagnostyki to żaden serwis VW nie dysponuje interfejsem czytajacym kody Porsche (Piwis). Reszta poniżej.
3,2
~Belmondo
Porsche Cayenne II
SUV 3.6 V6 300KM 221kW
To Touareg. Nie oszukujmy się, wyglądający dużo atrakcyjniej, ale nadal Touareg i widać to po spasowaniu niektórych plastików, niezawodności pojazdu czy komforcie jazdy. Od podstawowego Touarega odróżnia go jedynie fenomenalny system PSM (lub jak kto woli: Please Save Me) i dużo twardsze zawieszenie w wersji niepneumatycznej. Auto potrafi mieć spory apetyt na paliwo, co odbija się na w miarę częstym tankowaniu (pomimo stulitrowego zbiornika w moim egzemplarzu i to wkurza; koszt paliwa pomijam, kwestia dyskusyjna). W ruchu miejskim Cayenne nie ma sobie równych, ale łapie sporą zadyszkę przy prędkościach „autostradowych plus”, więc warto mierzyć siły na zamiary. Bagażnik, jak i bezawaryjność pojazdu pod kątem drobiazgów, zdecydowanie denerwują i rozczarowują.
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne
10,6 – 21,7
l/100 km
8,7 – 10,1
l/100 km
13,9 – 20,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

20,0
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Pali jak SMOK... Silnik 3.2 jest zdecydowanie za mały do tej budy. Jeśli nie jezdzisz przepisowo to zdecydowanie odpuść sobie 3.2 . Samochód w trasie jest ekonomiczny max do 100km/h wtedy idzie zrobić około 190km na 33 litrach gazu (butla 40l w m-cu koła wieksza nie wejdzie) podkreślam że te 190 km to jest wartość maksymalna. Przy prędkościach autostradowych po 150km trzeba szukać stacji benzynowej. W mieście spalanie na poziomie 20 litrów gazu to jest minimum. Zasięg max 150km...czasem i po 120km trzeba było tankować gaz. W samochodzie mam 20 calowe felgi z okonami 275/40 R20. Koszt użytkowania pojazdu jest porównywalny z kosztem przeciętnego diesla o pojemności 2.0 który by palił około 10 lirów. Jesli chodzi o walory jezdne ... samochód bardzo wygodny. Zdecydowanie polecam ... ACZKOLWIEK jesli lubisz BARDZO dynamiczną jazdę i nie boisz sie usterek to muszisz szukać 4.5 a nie 3.2. pozdrawiam
21,3
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 i V8 32V 521KM 383kW
Auto genialne , no to co obecnie robione plastikowe zabawki , zbiera się jak mały sporowy super samochód dobrej klasy a to przecież wielka fura , co do spalania , to na 65 litrów gazu robię po mieście 250 km , czasami jezdząć ostro czasami normalnie , poza tymi 65 litrami LPG , auto wciąga tez znaczną ilość benzyny , nie sprawdzałem ale przynajmniej 10 L , mój egzemplarz wyjątkowo zadbany , wiadomo że teraz ten model można kupić w korzystnej cenie , i jest to prawdziwa okazja za tak mocne auto , ale pamiętaj musisz być bogaty by tym jeździć , robić serwis , spore ogólne koszty , jak za 3 auta klasy niższej ! , przed zakupem tego auta rozważałem zakup RX450 Lexus , który pali 1/3 tego co ten samochód , ale wybrałem Porsche , prowadzi się lepiej , lepiej się zbiera , prawdziwy samochód , stać mnie i jest ok .Ale podziwiam tych którzy jedzą tym autem na benzynie ...
17,3
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Samochód jest paliwożerny niewspółmiernie do osiągów. Dane producenta są po prostu jawnym oszustwem ! Wg. Porsche Średnie 10.0l/100 a poza miastem 8l/100 jest nieosiągalne. Nawet przy tempomacie 80km/h i jednej osobie na pokładzie komputer pokazuje około 10,5l/100km. Osiągi niezłe, chociaż przy 440km można by oczekiwać więcej. Realne spalanie z 30.000km normalnej jazdy (1/3 miasta, 1/3 trasa 100-120km/h, 1/3 autostradry 140-180km/h) i normalnym podróżowaniu bez szaleństw to 16.5l/100 ! Pod tym względem niepolecam. To już moje 7 Porsche i zdecydowanie największe rozczarowanie
Porsche Cayenne