Kia Pride - przykład koreańskiej motoryzacji sprzed kilkunastu lat
publikacje
Obserwując koreański rynek motoryzacyjny, a w szczególności rozwój Hyundaia i Kii, widać jak ogromną drogę przeszli mieszkańcy Półwyspu Koreańskiego. Wystarczy wybrać się do polskich salonów, gdzie stoi świetnie prezentujący się Sportage czy filuterne Picanto, a później zestawić je ze sprzedawanym jeszcze w 2000 roku modelem Pride. Mimo...
Kia Pride I Kombi 1.3 i 64KM 47kW 1998-2002
oceny
Możliwe, że mam szczęście i po prostu trafił mi się dobrze złożony model, ale choć nie jest to moje marzenie to Kia Pride da się znieść. Jako codzienny środek transportu jest do zaakceptowania, a japońskie pochodzenie części daje poczucie pewności, że auto nie rozpadnie się na drodze. Szkoda tylko, że blachy są tak kiepsko zabezpieczone i rdza...
Kia Pride I Kombi 1.3 i 64KM 47kW 1998-2002
oceny
Generalnie autko godne polecenia. U nas drugie w rodzinie. Świetne do wyszalenia się - znakomity silnik, jak i na zakupy - przepastny jak na klasę A bagażnik. Kłopoty z rdzą, ale nic strasznego jak na ten wiek. Od dnia zakupu w aucie zrobiłem/wymieniłem: * kupiłem roletę bagażnika,* wymieniłem sprężyny,* dokupiłem nadkola plastkowe,* alusy 15...
Opis techniczny Kia Pride
publikacje
Kia Pride to miejski niewielki samochód, produkowany od 1995 do 2000 roku. Spotykane na drogach są najczęściej trzy lub pięciodrzwiowe hatchbacki, jednak w produkcji były też modele combi oraz sedan, ale jest ich niewiele. Pojazd bardzo podobny konstrukcyjnie do starego modelu Mazdy 121, mało nowoczesny. OCENA TECHNICZNA Samochód nie...
Kia Pride I Hatchback 1.3 i 64KM 47kW 1996-2002
oceny
autko dosyć pakowne, wersja 3d po wymontowaniu tylnej kanapy, przeobraża się w calkiem sporą ciężarówkę - do środka wrzucam dwa rowery + mnóstwo sprzetu turystycznego i jeszcze jest miejsce, by the way: mocno załadowany Pride zdecydowanie lepiej się prowadzi, zwłaszcza na zakrętach, jest też duzo mniej podatny na boczne podmuchy wiatru ;-)...
Kia Pride I Hatchback 1.3 i 64KM 47kW 1996-2002
oceny
Kupiłem ten samochód w polskim salonie. To był mój najgorszy zakup życia. Przez 4 lata niezawodny, później już same problemy. Częste wymiany łożysk. Problemy z hamulcami, skrzynią ale to w porównaniu z rdzą to pikuś. Samochód miał 11 lat a rdza go wręcz przeżarła. Tylna klapa na wylot, progi i drzwi na wylot. Podwozie... tragedia rdza zjadła...
Kia Pride I Hatchback 1.3 i 64KM 47kW 1996-2002
oceny
Usterki które podałem można by uznać za uciążliwe, ale serwis wywiązuje się ze swoich zadań znakomicie i ja ich tak nie oceniam. Dalej jestem zadowolony z tego samochodu, co oczywiście nie znaczy, że nie chciałbym lepszego :-) Praca silnika bez zmian. Przy spokojnej jeździe biegi wchodzą idealnie. Przy jeżdzie bardziej dynamicznej czasem można...
Wymiana łożysk - koło przednie
usterki
Wymiana łożysk w przednim kole to spory wydatek. W kole przednim występują łożyska współdzielone, miedzy którymi musi być pierścień dystansowy. Do kupienia tylko w ASO. Koszt łożysk optimala to 140 zł, wymiana w ASO kia w Komornikach 490 zł brutto . Auto kia pride kombi 1.3 benzyna, 2000
Wymiana łożysk - koło przednie
Usterki
Wymiana łożysk w przednim kole to spory wydatek. W kole przednim występują łożyska współdzielone, miedzy którymi musi być pierścień dystansowy. Do kupienia tylko w ASO. Koszt łożysk optimala to 140 zł, wymiana w ASO kia w Komornikach 490 zł brutto . Auto kia pride kombi 1.3 benzyna, 2000