Obroty silnika - zawieszanie sie obrotów.
usterki
Jadę i mam dobre obroty silnika, ale nagle spuszczam pedał z gazu a obroty zostaja na 1500 lub 2000 i nie spadają, dotknę lekko pedał gazu i od razu spadają tak jak trzebna, wymieniłem już trzeci silniczek krokowy i dalej to samo. Przemywali mi przepustnicę i dale nic,odpisz jak mozesz mi coś doradzić. Pozdrawiam. Wiesław.
Obroty silnika - zawieszanie sie obrotów.
Usterki
Jadę i mam dobre obroty silnika, ale nagle spuszczam pedał z gazu a obroty zostaja na 1500 lub 2000 i nie spadają, dotknę lekko pedał gazu i od razu spadają tak jak trzebna, wymieniłem już trzeci silniczek krokowy i dalej to samo. Przemywali mi przepustnicę i dale nic,odpisz jak mozesz mi coś doradzić. Pozdrawiam. Wiesław.
obroty silnika niewspółmierne do prędkości
usterki
przy rozpędzaniu samochodu (najczęściej na 4-ce, ale też i na innych biegach) wciskanie gazu (wcale nie gwałtowne) wyraźnie zwiększa obroty silnika, ale nie przekłada sie to na odpowiedni wzrost prędkości - i bynajmniej nie jest to kwestia: no bo to nie wyścigówa , czy: ten typ tak ma . Wcześniej wciskanie pedału gazu powodowało w miarę...
obroty silnika niewspółmierne do prędkości
Usterki
przy rozpędzaniu samochodu (najczęściej na 4-ce, ale też i na innych biegach) wciskanie gazu (wcale nie gwałtowne) wyraźnie zwiększa obroty silnika, ale nie przekłada sie to na odpowiedni wzrost prędkości - i bynajmniej nie jest to kwestia: no bo to nie wyścigówa , czy: ten typ tak ma . Wcześniej wciskanie pedału gazu powodowało w miarę...
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NODI Z GAZU
usterki
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NOGI Z GAZU
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NODI Z GAZU
Usterki
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NOGI Z GAZU
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NODI Z GAZU
usterki
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NODI Z GAZU
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NODI Z GAZU
Usterki
PRZY WONYCH OBROTACH PO WŁĄCZENIU SPRZĘGŁA OBROTY SILNIKA WZRASTAJĄ. DRUGI PROBLEM- PODCZAS ZMIANY BIEGU NA WYŻSZY WSKAŹNIK OBROTÓW CHWILOWO SIĘ ZWIĘKSZA I ZACZYNA SPADAĆ, OCZYWIŚCIE PO SPYSZCZENIU NODI Z GAZU