Ofiara praktyczności - Peugeot 1007
publikacje
Największą zmorą kierowców w mieście jest, poza korkami, problem z miejscami parkingowymi. Albo ich nie ma, albo jeśli jakieś się znajdzie i uda nam się w nie wcisnąć auto, nie sposób otworzyć drzwi. Peugeot postanowił wyjść naprzeciw tym problemom i stworzyć idealne autko miejskie. Europejska ciasnota Jakim autem jeździć po mieście – oto...
Peugeot 1007 I Hatchback 1.4 i 75KM 55kW od 2005
spalanie
Mój Peugeot, miał 120 000km prawdziwego przebiegu, był regularnie serwisowany i sprawny technicznie. Zawsze jeździłem nim ostro, prawie 90% tras to miasto i godziny szczytu (Poznan). Auto nie ma zbyt wiele mocy, dlatego trzeba było wciskać do oporu. Efekt to wysokie spalanie - pierwszy raz kiedy podliczyłem ile pali, to się przeraziłem, a...
Peugeot 1007 I Hatchback 1.4 HDi 70KM 51kW 2005-2009
oceny
Akurat trafiło się tak, że moim pierwszym samochodem został ów mały Francuzik. Jeżdżę nim od kilku miesięcy i myślę, że zdążyłem wyrobić sobie opinie. 1.4 HDi. Demon prędkości to to nie jest, ale w mieście spisuje się idealnie. Na trasie momentami bywa blado ( np. przy wyprzedzaniu ), jednakże nikt nie projektował tego silnika z myślą o gonienu...
Peugeot 1007 I Hatchback 1.4 i 75KM 55kW od 2005
oceny
Dla mnie bajka!!! Doskonałe autko zarówno do miasta jak i na trasę. Mógłby mieć jedynie nieco mocniejszy silnik (ale 1,4 też do zniesienia). Przez zbyt duże spalanie oraz wysoka cenę zakupu jedynie 4,75. Reszta bez zarzutów. Jak na autko o tej wadze sprawia się calkiem dobrze. Powyżej 3tys. obrotów ładnie przyśpiesza. 2-Tronic, niby...
Peugeot 1007 I Hatchback 1.4 HDi 70KM 51kW 2005-2009
oceny
70 konikow pracuje jak moze, jednak czasami troszeczke brakuje dynamiki - zwlaszcza przy wyprzedzaniu. Peugeot zaproponowal podkrecenie do 90 koni po zrobieniu 20 tys km, zobaczymy jak wtedy bedzie sie zbieral :) Nadal mam problemy z wrzucaniem dwojki, reszta plynnie i lekko wchodzi :) swietnie zbiera zakrety, bez zarzutu na koleinach, wybojach,...
Sergio Pininfarina (1929 - 2012) - dorobek szefa najbardziej znanego centrum stylistycznego
publikacje
Trzeciego lipca w wieku osiemdziesięciu pięciu lat z tego świata odszedł Sergio Pininfarina, który przez dziesięciolecia prowadził uznane studio projektowe odpowiedzialne za najbardziej kultowe modele Ferrari i Maserati. Dziś przyjrzymy się najciekawszym projektom, które narysowano w czasach, gdy to on był szefem Pininfariny. Zanim jednak...