Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi

Drugą generację modelu zaprezentowano w 1998 roku. Samochód został zaprojektowany praktycznie od podstaw, choć jego sylwetka, mimo większych rozmiarów, wyraźnie nawiązywała do ostatniej wersji Clio I. W roku 2001 model został poddany pierwszej z trzech modernizacji (kolejne w latach 2003 i 2005). W tym samym roku w sprzedaży pojawiła się również wersja sedan nazwana Thalia (w innych krajach również Clio Symbol i Clio Sedan oraz Nissan Platina). Choć produkcję Clio II zakończono w roku 2005, do dziś model sprzedawany jest na niektórych rynkach jako Clio Storia lub Clio Campus.

Generacje Renault Clio

  • Clio II   1998 - 2010
    Renault Clio II
    • Wybierz generację

    • Clio IV (2012 - teraz)
    • Clio III (2005 - teraz)
    • Clio II (1998 - 2010)
    • Clio I (1990 - 1998)

Komentarze redakcji

Powagosław: Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.
Luzacjusz: Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

Wersje nadwozia Renault Clio II

Silniki Renault Clio II Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Renault Clio

Renault Clio R.S. - nowe rozdanie
 
Nasz test Renault Clio R.S. 200 EDC Monaco GP

Turbodoładowany silnik, wyłącznie pięciodrzwiowe nadwozie i tylko dwusprzęgłowa skrzynia. Nowa odsłona Clio R.S. odcina się grubą linią od swojego bezkompromisowego poprzednika. Czy można mówić o zmianach na gorsze?

Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu
 
Nasz test Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC

Duża doza praktyczności i rozsądku z domieszką sportowych emocji. Tak w telegraficznym skrócie można opisać Clio Grandtour w wersji GT. Szkoda, że dobrze jeżdżące kombi francuska marka wyceniła na okrągłe 70 000 zł.

Samochody Renault, które chciałbyś mieć w swoim garażu

Historia marki Renault jest niezwykle bogata. Firma przez lata specjalizowała się w produkcji niewielkich, tanich w zakupie i eksploatacji samochodów, jednak w swojej ofercie zawsze miała ciekawe samochody. Niektóre z nich przyprawiały nawet o palpitację serca. My wybraliśmy kilka "Renówek",...

Szalone modele popularnych marek

Nim kryzys ugodził w świat motoryzacji, wytwórcy samochodów znacznie mniej skrupulatnie liczyli pieniądze. Projektowali modele, których produkcja balansowała na granicy rentowności, a nawet znajdowała się "pod kreską".

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Clio

Renault Clio na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault ClioautoWcentrum - społeczność Renault Clio

najwyższe oktanyAuta - Renault Clio

Renault Clio 72,66

Renault Clio Ferrari 71,98

Renault Clio Czarna Perła 62,47

Renault Clio plastik fantastyk 62,23

Renault Clio II FairWay 72,69

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Clio

Labusch_ 51,93

catriona1 35,01

dmitruk 46,29

Cromm 36,67

Pitbull_1983 83,62

daniel89_Lb 30,96

Todeskult 68,30

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Clio

Druga wymiana po zakupie
Druga wymiana po zakupie By w papierach wszystko grało :) dziś piszę zaległy wpis z dnia 30.12.2013 z wy...
Do trzech razy sztuka
Do trzech razy sztuka Witam Wszystkich :) Tytuł dziennika przyszedł mi do głowy ot tak po tym jak Ps...
Tydzień z Pszczółką
Tydzień z Pszczółką Witam :) dziś mija tydzień odkąd Clio jest u mnie i dziś to mam chwile czasu wię...
Pszczółka nie daje za wygraną
Pszczółka nie daje za wygraną Witam i jak w tytule dziennika Pszczółka nie daje za wygraną i co tylko coś przy...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Clio

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Clio
 

Najpopularniejsza wersja Renault Clio

Renault Clio

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Clio
 

Renault Clio najczęściej porównywane z:

Seat Ibiza
1.2 (60 KM)
Audi A1
1.6 TDI (105 KM)
Ford Fiesta
1.4 Duratec (96 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Clio

Renault Clio
1.1 benzyna 60 KM
99 000 km, 2003
11 900 PLN
Renault Clio
1.5 diesel 82 KM
136 000 km, 2006
13 700 PLN
Renault Clio
1.5 diesel 68 KM
170 000 km, 2007
12 600 PLN
Renault Clio
1.5 diesel 48 KM
102 609 km, 2003
10 400 PLN

Ocena auta Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi

  • Średnia ocena
    na podstawie 78 opinii
  • 3,99
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Renault Clio Hatchback 1.5 dCi (65 KM)

klima sie prosi ; mam 180 wzrostu i siedzenia foteli mają za krótkie siedziska ; zagłówki mam nie odchylane w poziomie ---niewygodne ; ale z reszty jestem zadowolony nawet ,nawet ../po 75 tkm : na pewno następne auto z dłuższą gwarancją - ciekaw jestem czy na zachodzie standart kultury , fachowości i rzeczywistej pomocy klientowi w ASO jest wyższy niż u nas...po gwarancji jak człowiek nie szasta kasą przy naprawach w serwisach autoryzowanych i dochodzi swoich praw to jest traktowany jak NATRĘT... ja już na pewno nie kupię w tym samym salonie auta

dodał: madek@pf.pl
Renault Clio Hatchback 1.5 dCi (65 KM)

Auto jest takie jakie oczekiwałem, że będzie za te pieniądze. Wozi mnie wszędzie i zawsze i do tego bardzo tanio, a do tego go kupiłem. Mimo opisanych powyżej wad nie mogę narzekać, bo co można oczekiwać po samochodzie tej klasy. Na pewno jest lepszy od jakiegoś Opla, czy Daewoo.

dodał: jacekjelonka
Renault Clio Hatchback 1.5 dCi (65 KM)

Spalanie ok 5,5 jazda na maxa do 150km/h z włączoną klimą. Przy jeździe do 110km/h i w miare spokojnej jezdzie to 4,5l na 100. A jak sie jezdzi jeszcze spokojniej to 4litrow sie nie przekracza. Samochodzik super, nawet z tym najslabszym slinikiem.

dodał: Bujo
Renault Clio Hatchback 1.5 dCi (65 KM)

Ten silnik ma zajeb..... spalanie, przy jeździe do 90 km/h pali tak jak w katalogu 4,3 l na 100 km, troche słaba jakość plastików, silnik 1,5 dci (65 koni) to troszkę za mało, przydało by się 80, mało miejsca z tyłu, ogólnie jestem zadowolony.

dodał: prezes
Renault Clio Hatchback 1.5 dCi (65 KM)

Samochód idealny jak na polskie warunki. Małe spalanie i sporo miejsca jak na 2 osoby (tak przeważnie jeźdzę) choć przy 4 tez spoko. Przyspieszenie wystarczające a rozmary też pozwalają spokojnie parkować w miescie

dodał: Marcin

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Clio

Renault Clio Mercosur Renault Clio IV RS Monaco GP (2014) Renault Clio IV RS 200 (2013) Renault Clio II V6 Renault Clio Sport Concept Renault Clio IV GT (2013) Renault Clio IV Grandtour TCe EDC 120KM - galeria redakcyjna Renault Clio IV RS Turbo 200KM - galeria redakcyjna Renault Clio III 1.2 75 KM - galeria redakcyjna Renault Clio III Hatchback 5d - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Clio

  • 1.
  • 2,50 Renault Clio I 1.2 (55KM) 1996r.
    dodał: JPK, 25.01.2011

    Instalacja Lecho SEC to istna tragedia! W ciągu 2,5 roku eksploatacji zakładane były 4 listwy wtryskiwaczy PlaniJet (każdy zestaw padał, co objawiało się dramatycznym wzrostem spalania [nawet do 12-13 l/100km] i tragiczną pracą silnika - gaśnięcie, "pływanie" obrotów na biegu jałowym). Tuż przed upływem gwarancji padł komputerowy sterownik instalacji - auto nagle przestało palić na jeden cylinder. Kilku gazowników zmagało się z ustawieniem tej instalacji - całkowicie bezskutecznie. Silnik miał tendencje do gaśnięcia, szarpania podczas zmiany biegów i odpuszczania pedału sprzęgła, nawet po wymianie listw wtryskowych. W czasie 2,5 roku eksploatacji instalacja nigdy nie działała dobrze. Lecho SEC to po prostu granda niewarta żadnych pieniędzy! Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM!

  • 2.
  • 2,00 Renault Clio I 1.2 (55KM) 1996r.
    dodał: JPK, 25.01.2011

    Instalacja Lecho SEC to istna tragedia! W ciągu 2,5 roku eksploatacji zakładane były 4 listwy wtryskiwaczy PlaniJet (każdy zestaw padał, co objawiało się dramatycznym wzrostem spalania [nawet do 12-13 l/100km] i tragiczną pracą silnika - gaśnięcie, "pływanie" obrotów na biegu jałowym). Tuż przed upływem gwarancji padł komputerowy sterownik instalacji - auto nagle przestało palić na jeden cylinder. Kilku gazowników zmagało się z ustawieniem tej instalacji - całkowicie bezskutecznie. Silnik miał tendencje do gaśnięcia, szarpania podczas zmiany biegów i odpuszczania pedału sprzęgła, nawet po wymianie listw wtryskowych. W czasie 2,5 roku eksploatacji instalacja nigdy nie działała dobrze. Lecho SEC to po prostu granda niewarta żadnych pieniędzy! Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM!

  • 3.
  • 5,00 Renault Clio III 1.4 i 16V (98KM) 2005r.
    dodał: Kurtyzana, 26.01.2012

    Niezdecydowanym polecam montaż instalacji Auto-Gaz. Od trzech lat jeżdżę Renault Clio 1,4 Oczywiście rosnące ceny benzyny skłoniły mnie do montażu instalacji gazowej. W Grudniu 2011 pojechałam do kilku punktów montażu, najlepsze wrażenie zrobili na mnie panowie z warsztatu Cito Auto Gaz. Auto jeździ bardzo płynnie, przyśpiesza identycznie jak na benzynie. Zużycie gazu około półtorej litra więcej w stosunku do benzyny. Jestem zadowolona i polecam zakład Cito Wrocław

  • 4.
  • 4,75 Renault Clio II 1.2 (60KM) 2002r.
    dodał: mc, 09.10.2010

    Auto miało zamontowaną instalację III generacji w serwisie R. Nie polecam. Była wadliwa. Po wymianie na IV generacje przejechało ponad 150 tyś. km bezawaryjnie. Wizyty co 20tyś. km w serwisie na wymianę filtrów. Średnie spalanie około 7l/100km. na niemieckich autostradach przy ciągłej jeździe 130km/h spalanie 8l/100km. Polecam.

  • 5.
  • 4,50 Renault Clio II 1.2 (60KM) 2002r.
    dodał: andy, 29.10.2011

    Trochę zajęło (i nerwów zabrało) dobre "ustawienie gazu". Jak już ustawiono - to nie było żadnych problemów czy to na gazie czy na benzynie. Poza jednym wyjątkiem: dokładnie co roku był wymieniany I wtryskiwacz na listwie - zawsze gwarancyjnie (bez wnikania o przyczyny). Innych usterek nie było.

  • 6.
  • 3,00 Renault Clio I 1.2 (55KM) 1998r.
    dodał: mendryk324, 01.07.2010

    Pan własciciel ma wszystkich za nieuków, tylko on ma rację, nauczył sie socjotechniki spławiania marudnych klientów którzy chcą czegoś ponad montaz instalacji. Dalsze usterki załtwia po łebkach... "jezdzic wszystko jest OK". Zrobie espertyzę i zobaczymy. Na razie nikt mu nosa nie utarł....

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Clio

Renault Clio

394 komentarze

321 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Elza~Elza

witam. mam problem z renault clio 1991r. nie wiem co może być przyczyną że nie odpala a w momencie kręcenia gaśnie kontrolka od akumlatora a jest naładowany. co mam robić?

~patryk~patryk

ile litrów ma rezerwa w renault clio I z 1996r.?????

~Gie~Gie

Płyta podłogowa w bagażniku w Clio III jest w kolorze karoserii czy srebrna?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 303
Przejechany dystans
31 333 752 km
Zatankowanego paliwa
1 645 640 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 791
Wydanych pieniędzy
2 599 339 zł
Średnie wydatki na auto
1 319 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 011
Wydanych pieniędzy
2 907 176 zł
Średnie wydatki na auto
1 475 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 971)

Testy zderzeniowe Renault Clio

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Clio przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Clio 1.0 base grade, LHD
2012

Renault Clio
Renault Clio

Renault Clio
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi

Na podstawie 108 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotrek, dodano: 27.10.2011 12:11

witam fanów 1.9D to moje 6 takie auto i najbardziej niezawodne oraz ekonomiczne przeczytałem kilka komentarzy i spróbowałem się pobawić instalując ledy mam tylko długie i pozycje na żarówkach żarnikowych ale eco reszta 100% ledy akumulator 70Ah i magnetyzer powietrza wody i paliwa zamontowałem również porcelanowe łożyska auto przyspiesza w 11s do 100 i osiąga 175w 24s ostatnio na pełnym baku pod korek zrobiłem 1725km 54,5L spalanie 3,16 80% trasa prędkość 90km\h +/-5km przy jeździe 100-110 3,5-4L 130-150 5L nie wiem co spowodowało takie osiągi ale w przyszłym roku to sprawdzę teraz zima i na pewno spalanie wzrasta

pełny raport Renault Hatchback 1.9 D

autor: bekspejs, dodano: 22.10.2011 10:33

Samochodzik jest fajny, jeździ się nim przyjemnie. Duży komfort jazdy jak na małe autko (dużo większy niż np. w Pandzie, czy starszym Punto). Szkoda tylko, że silnik cierpi na permamentny brak mocy. Co do spalania, to trzyma się średniej. Przy jeździe miasto/trasa wychodzi około 6.4 latem, wiosną i jesienią 6.7, a zimą 7-7.2 w zależności od mrozów. Najwięcej spalił w trzaskające mrozy 7.8 l. Litrażowany jest regularnie, zalewany bak zawsze na full i liczone spalani z proporcji na 100km. Główna jazda tego samochodu to jak miasto/trasa w Sosnowcu i okolicach (głównie 2-pasami od czasu do czasu światła). Nie litrażowałem go na długiej trasie, bo nie jeżdżę tym bzykiem w takie trasy (samochód żony). Dla kobiety na dojazdy do pracy jest ok, ale żona nawet narzeka na słaby silnik, więc polecam mocniejszą wersję... ale będzie troszke wiecej palił...

pełny raport Renault Hatchback 1.2

autor: Kuza, dodano: 08.01.2009 12:48

Ekonomiczny silnik. W emeryckim stylu przy obrotach do 2000 do 90 km/h bardzo symaptycznie 4,5 l- 5,0 l na trasie.Niestety żeby jakoś żwawiej jechał trzeba trochę podociskać pedał. W mieści też całkiem niźle nie pamiętam żeby wchłonął więcej niz 7l. Na trasie (autostrada) powyżej 100k-130 m/h i włączonej klimie 6- 6,5l. Rekord to 3,7 w trasie (krótkiej). Autostrada pełen but 140-150 bierze staje na 12-13l. Generalnie przyjemne auto bardzo ekonomiczne przy rozsądnej spokojnej jeździe. Kobiece miejskie auto o bardzo słabym promieniu skrętu.

pełny raport Renault Hatchback 1.2 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Clio II Hatchback 1.5 dCi 65KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Clio, oglądali także