Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Clio III

Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2005-2012. W porównaniu do swoich poprzedników, sylwetka Clio III została gruntownie zmieniona, znacznie zwiększyły się też rozmiary nadwozia. Auto zostało zbudowane platformie podłogowej B stworzonej wspólnie przez Nissana i Renault, a dzielił ją m.in. z Renault Modus oraz Nissanami: Micrą i Note. W roku 2006 Clio III zostało nagrodzone tytułem „Samochodu Roku” stając się pierwszym w historii modelem, który otrzymał tę nagrodę dwukrotnie. W 2009 roku auto zostało poddane faceliftingowi. W Japonii oferowany pod nazwą Lutecia.

Renault Clio III 1.2 75 KM - widok z tyłu
Renault Clio III 1.2 75 KM - widok z tyłu
Renault Clio III 1.2 75 KM - prawy bok
Renault Clio III 1.2 75 KM - widok z przodu
Renault Clio III 1.2 75 KM - schowek przedni otwarty
Renault Clio III 1.2 75 KM - kokpit
Renault Clio III 1.2 75 KM - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Renault Clio

  • Clio III   2005 - teraz
    Renault Clio III
    • Wybierz generację

    • Clio IV (2012 - teraz)
    • Clio III (2005 - teraz)
    • Clio II (1998 - 2010)
    • Clio I (1990 - 1998)

Komentarze redakcji

Powagosław: Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.
Luzacjusz: Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

Wersje nadwozia Renault Clio III

Silniki Renault Clio III

Lista silników:
1.2 i 16V (78KM), 1.2 i (75KM), 1.2 16V (101KM), 1.2TCe eco2 (100KM), 1.2 i 16V (65KM), 1.2 i 16V (75KM), 1.2 16V eco2 (75KM), 1.2 TCe eco2 (100KM), 1.2 TCe 16v (100KM), 1.4 i 16V (98KM), 1.6 i 16V (88KM), 1.6 16V (125KM), 1.6 i (110KM), 1.6 16V (125KM), 1.6 i 16V (110KM), 2.0 16V (140KM), 2.0 i 16V (197KM), 1.5 dCi (105KM), 1.5 dCi (68KM), 1.5 dCi eco2 (70KM), 1.5 dCi (85KM), 1.5 dCi (86KM), 1.5 dCi (65KM), 1.5 dCi (106KM), 1.5 dCi eco2 (85KM), 1.5 dCi (88KM), 1.5 dCi (75KM), 1.5 dCi (105KM), 1.5dCi eco2 (70KM), 1.5 dCi (86KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Silników benzynowych jest klika i mają po parę wariantów mocy. Najmniejszy 1.2l 65KM odnajdzie się w mieście. Toczenie auta od świateł do świateł dobrze mu wychodzi, przy niskich obrotach nie bombarduje uszu nadmiernym hałasem, ale jeśli mówić o przyspieszaniu, to jako takie istnieje dopiero powyżej 3 500 – 4 000 obr./min. Trochę lepiej jeździ wersja 75-konna, a najlepiej – 100-konna. Dzięki małej pojemności cała ta drużyna jest dość oszczędna. Fani mocnych doznań mogą zajrzeć na koniec cennika – tam króluje 2-litrowa „benzyna” o mocy 200KM, która zmienia to małe autko w coś naprawdę wrednego i szybkiego. Za dużo? Są też motory 1.6l i 1.4l o mocach 98-110KM. Szczególnie 1.4l jest trochę słaby przy niskich obrotach, ale i tak okaże się dość dobry, jeśli zdecydujecie się jeździć też poza miastem. Diesel ma 1.5l i spory rozrzut mocy. Najsłabsza, 68-konna wersja generuje takie odczucia jak najsłabsza „benzyna” z tym, że zimna jest dodatkowo głośna i cała drży. Wariant 86-konny powinien już zadowolić większość osób, a jeśli nie – jest też 106-konny. Zrywny i drogi.

Publikacje o Renault Clio

Renault Clio Grandtour GT - w sportowym stylu
 
Nasz test Renault Clio Grandtour GT 1.2 TCe 120 EDC

Duża doza praktyczności i rozsądku z domieszką sportowych emocji. Tak w telegraficznym skrócie można opisać Clio Grandtour w wersji GT. Szkoda, że dobrze jeżdżące kombi francuska marka wyceniła na okrągłe 70 000 zł.

Samochody Renault, które chciałbyś mieć w swoim garażu

Historia marki Renault jest niezwykle bogata. Firma przez lata specjalizowała się w produkcji niewielkich, tanich w zakupie i eksploatacji samochodów, jednak w swojej ofercie zawsze miała ciekawe samochody. Niektóre z nich przyprawiały nawet o palpitację serca. My wybraliśmy kilka "Renówek",...

Szalone modele popularnych marek

Nim kryzys ugodził w świat motoryzacji, wytwórcy samochodów znacznie mniej skrupulatnie liczyli pieniądze. Projektowali modele, których produkcja balansowała na granicy rentowności, a nawet znajdowała się "pod kreską".

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Renault Clio - czwarty krok naprzód
 
Nasz test Renault Clio

Minęło przeszło 22 lata od momentu, gdy Renault zaprezentował model Clio, jako następcę kultowego dziś modelu 5. W tym czasie na całym świecie, a konkretniej w aż 115 krajach sprzedało się około 11,5 mln egzemplarzy Clio. Nie dziwi więc, że dla wielu osób niewielka "renówka" jest synonimem...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Clio

Renault Clio na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault ClioautoWcentrum - społeczność Renault Clio

najwyższe oktanyAuta - Renault Clio

Renault Clio 1.8 RSI 109KM 66,96

Renault Clio plastik fantastyk 62,66

Renault Clio 61,89

Renault Clio Klijuś 71,28

Renault Clio Czarna Perła 62,47

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Clio

Bestium 38,00

psz3mo 82,50

Krzema 67,79

seba51a 66,63

Qchar 97,54

espacefan 65,74

bajulkaa81 37,26

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Clio

Pechowiec...
Pechowiec... Ostanie dwa dni trochę się mojemu auto obrywa. Wczoraj z wieczora po pracy jak ...
Drugie wakacje
Drugie wakacje dziennik jak widać nie cierpi z nadmiaru moich wpisów, ale to nie znaczy że autk...
W końcu na oczach
W końcu na oczach Witam :) Wszystkich i pokrótce opiszę i przedstawię na fotkach montaż czujnika i...
Luźne wnioski po latach trzech...
Luźne wnioski po latach trzech... Po około 10 miesiącach zawieszenia korzystania z konta na AC postanowiłem coś ni...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Clio

od 37 700 zł do 94 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (74 - 200 KM): 1.2 16V, ENERGY TCe, ENERGY Tce, TCe, TCe 120 EDC, TCe EDC, Turbo RS

 

Diesel (75 - 90 KM): ENERGY dCi, ENERGY dCi 83g, dCi, dCi

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa
Katalog nowych aut Renault Clio
 

Najpopularniejsza wersja Renault Clio

Renault Clio TCe 120 EDC 120KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Cena katalogowa

67 000

Zobacz ofertę Renault Clio TCe 120 EDC 120KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Renault Clio najczęściej porównywane z:

Opel Corsa
1.3 CDTI ecoFLEX (95 KM)
Seat Ibiza
1.4 (85 KM)
Skoda Fabia
1.2 HTP (60 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Clio

Renault Clio
1.1 benzyna 60 KM
99 000 km, 2003
11 900 PLN
Renault Clio
1.5 diesel 82 KM
136 000 km, 2006
13 700 PLN
Renault Clio
1.5 diesel 68 KM
170 000 km, 2007
12 600 PLN
Renault Clio
1.5 diesel 48 KM
102 609 km, 2003
10 400 PLN

Ocena auta Renault Clio III

Wybrane opinie

Renault Clio Hatchback 5d 1.4 i 16V (98 KM)

Poprzednio miałem CLIO II 1,4 na którym przejachałem 185.000 km w 8 lat. Jak każdy samochód miał swoje wady i zalety. Zdecydowałem się na jego następcę, chociaż miałem zamiar kupić SUZUKI SWIFT. Poddałem się woli rodziny i teraz żałuję. Trzeszczące plastiki, mało komfortowe fotele i tragiczny silnik 1,4 16V . Czytałem komentarze poprzedników i nie wiem czym jeździli skoro tak się zachwycali tym samochodem. Jeśli chcesz poczuć, że jedziesz to musisz wybrać. Albo duże zużycie paliwa albo jazda flegmatyczna.

dodał: candino@autograf.pl
Renault Clio Hatchback 5d 1.5 dCi (68 KM)

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym samochodem. Co prawda jego głównym użytkownikiem jest żona, ale trochę nim jednak jeżdżę i jestem pod wrażeniem, że taki mały samochodzik, z małym silniczkiem zapewnia w miarę komfortowe i zdecydowanie ekonomiczne podróżowanie. Oczywiście w kategoriach absolutnych są samochody wygodniejsze i bardziej dynamiczne, ale kosztują one sporo więcej. W swojej klasie ten mały Clio to dla mnie na pewno "best buy".

dodał: ammarda@gmail.com
Renault Clio Hatchback 5d 1.2 i 16V (75 KM)

Autko może być, niestety przeżyłem przykrą przygodę kilka dni po wyjeździe z salonu. Okazało się że dostałem zużyte lub uszkodzone wycieraczki, podczas deszczu nie widać było zupełnie nic. Podejrzewam że jakiś przedsiębiorczy jegomość wymienił je w drodze auta z fabryki do salonu, ale to nie wina samochodu tylko wyboru salonu. Ja kupowałem w małej mieścinie i to chyba zaważyło. Chamstwo, niestety nie do udowodnienia.

dodał: danhiel@op.pl
Renault Clio Hatchback 5d 1.5 dCi (86 KM)

linia moze sie podobac ale reszta jest przypozadkowana karoserii czyli brak miejsca i inne takie nie dopracowany model wg mnie mam nadzieje ze sie nie bedzie psuł i zawieszenie w polsce wytrzyma troce bez remontu ma sie wrazenie ze renault chcialo zrobic model powyzej segmentu i potem przyszedl pan ksiegowy i wywalil wszystkich dokonczyli chinczycy

dodał: pavulon_81@tlen.pl
Renault Clio Hatchback 5d 1.2 i 16V (75 KM)

Auto solidnie wykonane, nic nie trzeszczy, nie stuka, nie ma żadnych luzów w zawieszeniu. Parametry spalania w normie. Tydzień temu auto przeszło szczegółowe badanie techniczne. Samochód prezentowany to model salonowy, naprawy wykonywane w "warsztatach", napewno nie zapewniea tak wysokiej jakości co fabryka.

dodał: Slawek.33@op.pl

Galerie Renault Clio

Renault Clio - galeria redakcyjna Renault Clio Grandtour 2010 Renault Clio IV kombi GT (2013) Renault Clio RS Renault Clio IV Hatchback 5d - galeria redakcyjna Renault Clio Mercosur Renault Clio IV RS 200 (2013) Renault Clio IV Grandtour TCe EDC 120KM - galeria redakcyjna Renault Clio IV RS Monaco GP (2014) Renault Clio IV
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Clio

  • 1.
  • 2,50 Renault Clio I 1.2 (55KM) 1996r.
    dodał: JPK, 25.01.2011

    Instalacja Lecho SEC to istna tragedia! W ciągu 2,5 roku eksploatacji zakładane były 4 listwy wtryskiwaczy PlaniJet (każdy zestaw padał, co objawiało się dramatycznym wzrostem spalania [nawet do 12-13 l/100km] i tragiczną pracą silnika - gaśnięcie, "pływanie" obrotów na biegu jałowym). Tuż przed upływem gwarancji padł komputerowy sterownik instalacji - auto nagle przestało palić na jeden cylinder. Kilku gazowników zmagało się z ustawieniem tej instalacji - całkowicie bezskutecznie. Silnik miał tendencje do gaśnięcia, szarpania podczas zmiany biegów i odpuszczania pedału sprzęgła, nawet po wymianie listw wtryskowych. W czasie 2,5 roku eksploatacji instalacja nigdy nie działała dobrze. Lecho SEC to po prostu granda niewarta żadnych pieniędzy! Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM!

  • 2.
  • 2,00 Renault Clio I 1.2 (55KM) 1996r.
    dodał: JPK, 25.01.2011

    Instalacja Lecho SEC to istna tragedia! W ciągu 2,5 roku eksploatacji zakładane były 4 listwy wtryskiwaczy PlaniJet (każdy zestaw padał, co objawiało się dramatycznym wzrostem spalania [nawet do 12-13 l/100km] i tragiczną pracą silnika - gaśnięcie, "pływanie" obrotów na biegu jałowym). Tuż przed upływem gwarancji padł komputerowy sterownik instalacji - auto nagle przestało palić na jeden cylinder. Kilku gazowników zmagało się z ustawieniem tej instalacji - całkowicie bezskutecznie. Silnik miał tendencje do gaśnięcia, szarpania podczas zmiany biegów i odpuszczania pedału sprzęgła, nawet po wymianie listw wtryskowych. W czasie 2,5 roku eksploatacji instalacja nigdy nie działała dobrze. Lecho SEC to po prostu granda niewarta żadnych pieniędzy! Najgorszemu wrogowi NIE POLECAM!

  • 3.
  • 5,00 Renault Clio III 1.4 i 16V (98KM) 2005r.
    dodał: Kurtyzana, 26.01.2012

    Niezdecydowanym polecam montaż instalacji Auto-Gaz. Od trzech lat jeżdżę Renault Clio 1,4 Oczywiście rosnące ceny benzyny skłoniły mnie do montażu instalacji gazowej. W Grudniu 2011 pojechałam do kilku punktów montażu, najlepsze wrażenie zrobili na mnie panowie z warsztatu Cito Auto Gaz. Auto jeździ bardzo płynnie, przyśpiesza identycznie jak na benzynie. Zużycie gazu około półtorej litra więcej w stosunku do benzyny. Jestem zadowolona i polecam zakład Cito Wrocław

  • 4.
  • 4,75 Renault Clio II 1.2 (60KM) 2002r.
    dodał: mc, 09.10.2010

    Auto miało zamontowaną instalację III generacji w serwisie R. Nie polecam. Była wadliwa. Po wymianie na IV generacje przejechało ponad 150 tyś. km bezawaryjnie. Wizyty co 20tyś. km w serwisie na wymianę filtrów. Średnie spalanie około 7l/100km. na niemieckich autostradach przy ciągłej jeździe 130km/h spalanie 8l/100km. Polecam.

  • 5.
  • 4,50 Renault Clio II 1.2 (60KM) 2002r.
    dodał: andy, 29.10.2011

    Trochę zajęło (i nerwów zabrało) dobre "ustawienie gazu". Jak już ustawiono - to nie było żadnych problemów czy to na gazie czy na benzynie. Poza jednym wyjątkiem: dokładnie co roku był wymieniany I wtryskiwacz na listwie - zawsze gwarancyjnie (bez wnikania o przyczyny). Innych usterek nie było.

  • 6.
  • 3,00 Renault Clio I 1.2 (55KM) 1998r.
    dodał: mendryk324, 01.07.2010

    Pan własciciel ma wszystkich za nieuków, tylko on ma rację, nauczył sie socjotechniki spławiania marudnych klientów którzy chcą czegoś ponad montaz instalacji. Dalsze usterki załtwia po łebkach... "jezdzic wszystko jest OK". Zrobie espertyzę i zobaczymy. Na razie nikt mu nosa nie utarł....

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Clio

Renault Clio

394 komentarze

321 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Elza~Elza

witam. mam problem z renault clio 1991r. nie wiem co może być przyczyną że nie odpala a w momencie kręcenia gaśnie kontrolka od akumlatora a jest naładowany. co mam robić?

~patryk~patryk

ile litrów ma rezerwa w renault clio I z 1996r.?????

~Gie~Gie

Płyta podłogowa w bagażniku w Clio III jest w kolorze karoserii czy srebrna?

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 028
Przejechany dystans
30 790 669 km
Zatankowanego paliwa
1 603 996 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 701
Wydanych pieniędzy
2 562 242 zł
Średnie wydatki na auto
1 327 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 530
Wydanych pieniędzy
2 822 143 zł
Średnie wydatki na auto
1 461 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 931)

Testy zderzeniowe Renault Clio

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Clio przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Clio 1.0 base grade, LHD
2012

Renault Clio
Renault Clio

Renault Clio
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Clio III

Na podstawie 311 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: bumtararabum, dodano: 31.07.2009 23:20

Spalanie benzyny w cyklu miejskim to ok. 7-8 litrów więc bez rewelacji, gazu pali tyle samo w zasadzie. TERAZ AWARYJNOŚĆ. Ten samochód to kpina pod względem napraw i awaryjności, non stop coś się psuje, części drogie i niskiej jakości, zawieszenie pada całkowicie po niedużym przebiegu od wymiany(części wymieniane już parokrotnie), po kilku latach cieknie jak dziurawe wiadro z każdego w zasadzie możliwego miejsca. U mnie padło HCU, sterownik silnika, koszt 1400zł,wentylator chłodnicy, problemy z rozruchem w zimę, silnik napakowany marnej jakości elektroniką ( w tym silniku są cuda na kiju) wielu mechaników odmawia naprawiania tego auta i namawia aby się go pozbyć. W zasadzie co miesiąc można jeździć na komputer i kasować jakieś dziwaczne błędy jakichś dziwacznych czujników które są na diabła potrzebne. Dodam że mało jest mechaników co naprawdę znają się na tych silnikach (przynajmniej tak zaobserwowałem). Po ośmiu latach jazdy wymieniłem masę rzeczy, aktualnie całkowicie rozsypał się ABS,świecą się kontrolki od poduszek powietrznych, czek silnika, od jakiegoś czasu silnikiem coraz częściej szarpie i prawie całkowicie traci moc (żaden mechanik nie wie co się dzieje, łącznie z serwisem gdzie oczywiście też pojechałem), nie da się wtedy jechać, bardzo ciężko ruszyć z miejsca, jest tak trochę po czym wszystko wraca na jakiś czas do normy. Po 4 latach silnik pordzewiał w wielu miejscach (serwis stwierdził że są tylko 3 lata gwarancji), przednia szyba pęka, uszczelki odpadają, w środku plastiki się rozłażą, krzywią, tapicerka się poprzecierała w kilku miejscach, pękł plastik tylnej wycieraczki (sparciał)i odpadła. Zresztą plastiki są niskiej jakości, pękają i szybko się utleniają. Pewnie po części to wina dziurawych dróg, jest bardzo wrażliwy, najlepiej jakby jeździć nim po stole. Generalnie boję się tym samochodem jechać dalej niż 10 km od domu, żyje swoim życiem i nie wiesz nigdy co "tym razem". Tragedia, odradzam, skarbonka nic więcej. Kupiłem bo wcześniej miałem 19-stkę, tamto to była bajka i pomyślałem że też będzie ok ale nie jest, bardzo nie jest ok. Auto jest przekombinowane, zrobili by prostsze i byłoby lepiej. Szkoda na to auto czasu pieniędzy i nerwów, czym prędzej się pozbyłem (byłem gotów oddać nawet za cenę złomu aby pozbyć się zakażenia)

pełny raport Renault Hatchback 1.2 i 16V

autor: k, dodano: 04.11.2012 12:58

Autko fajnie sobie radzi na trasie - przy prędkości do 90 km/h będzie nam palić

pełny raport Renault Grandtour 1.2 TCE

autor: Wojtek3006@o2.p, dodano: 26.11.2013 21:16

Na wstępie powiem, że mam auto z tempomatem i używam tej funkcji często, więc pomiary zużycia paliwa co do prędkości są raczej dokładne i wiarygodne. Renault Clio 1.2 TCE 105KM, 2011r ze skrzynią o wydłużonych przełożeniach. Auto mam od nowości, po dobrym ułożeniu i nauczeniu się auta spalania średnie spadły o prawie 1 litr. Przy 100km/h mam zaledwie 2200 obrotów na "piątce". Biegi zmieniam następująco: 3-ka przy 40 km/h, 4-ka przy 65 km/h, 5-ka przy 90km/h. Średnie od 6.1 do 6.7 mam z dojazdów do pracy (20km): odpalenie, małe miasto 20%, trasa 80% (tempomat 90km/h), minuta na wystudzenie turbo. Przy 80km/h auto pali 4.5-4.9, przy 90km/h ok 5.5, przy 100km/h ok 6.0 i tak mniej więcej pół litra co 10km więcej. Ale kiedyś zimą trasę 1400km(100% autostrada) jechałem 95% na tempomacie 110km/h i wyszło 5.9, najniższe 4.9 ustawiając na 5-tce tempomat 86km/h (1950 obrotów, mniej na 5-ce nigdy nie jadę), pusta droga nocą. Ta sama autostrada 130-140 daje wyniki od 6.7 do 7.3. Trzymając 150 km/h spalanie średnie wychodzi 8.0, czyli tyle co przy dynamicznej jeździe po mieście. Nigdy nie udało mi się przekroczyć 10.0, nawet przy naprawdę agresywnej jeździe, a frajdy jest przy tym całkiem sporo w tym zgrabnym autku.

pełny raport Renault Hatchback 5d Phase II 1.2 TCe 16v
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Clio III

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Clio III

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Clio III

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Clio, oglądali także