Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Espace IV Van 3.5 i V6 24V

Produkowany od 2002.

Generacje Renault Espace

  • Espace IV   2002 - teraz
    Renault Espace IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Pierwsze Espace wyprzedzało epokę. Było ojcem europejskich vanów, pionierem na czterech kółkach. Minęły 24 lata i niewiele się zmieniło. Espace wciąż dyktuje warunki w swojej klasie. A jego nazwa (po polsku „przestrzeń”) dobrze oddaje jego charakter.
Luzacjusz: Espace jest tak wielki i przestronny, że zmieściłby się w nim nawet tyłek Jennifer Lopez. Z tyłu znalazłoby się miejsce dla jej koleżanek z tego teledysku, na którym śpiewa o tym, żeby wszyscy byli głośno. I ja, że tak powiem, prowadzę ten autobus. Czujecie to?

Wersje nadwozia Renault Espace IV

Silniki Renault Espace IV Van

Lista silników:

Publikacje o Renault Espace

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Renault Espace III - rodziny "autobus"

Multi Purpose Vehicle, czyli MPV, a jak ktoś woli "samochód wielofunkcyjny". Segment aut, które ostatnimi czasy robią zawrotną karierę. Jako nowe, salonowe, kosztowały krocie i mało kogo było na nie stać, jednak obecnie np. Renault Espace, czyli pierwowzór tego typu aut, można nabyć za naprawdę...

Renault Espace IV

Nie sztuką jest znaleźć w lesie kawek drewna, wydłubać w nim kubaturę minibusu i wysłać go inżynierom, żeby zaczęli produkować coś podobnego. Dlaczego? Bo każde auto typu VAN wygląda identycznie. Są jednak modele lepsze i gorsze, a Renault wyprodukowało wóz, który nie dość, że wygląda ciekawie, to jeszcze...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Espace

Renault Espace na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault EspaceautoWcentrum - społeczność Renault Espace

najwyższe oktanyAuta - Renault Espace

Renault Espace Grand 2.0T 74,02

Renault Espace 37,11

Renault Espace 41,40

Renault Espace Espas 42,74

Renault Espace 78,58

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Espace

robssons 30,11

81fx80 30,01

Andrzejek77 30,11

maniolo 30,02

r34d0nly 30,01

jimbek 30,10

Slavvek75 30,00

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Espace

Rolki w nocy na ulicy
Rolki w nocy na ulicy Zdjęcia dodane poniżej chyba nie wymagają komentarza. :)...
Piszczący pasek, żona i sąsiedzi...
Piszczący pasek, żona i sąsiedzi... Od jesieni piszczy sobie pasek klinowy. To znaczy w październiku popiskiwał, ale...
Praktyczna wykładzina bagażnika
Praktyczna wykładzina bagażnika Bagażnik wzbogacił się o bardzo praktyczną matę w miejsce oryginalnego dywanika....
podatki, podatki...
podatki, podatki... No właśnie - dziś jeszcze do kosztów ogólnych doszły podatki - lokalne, urzędowe...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Espace

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Espace
 

Najpopularniejsza wersja Renault Espace

Renault Espace

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Espace
 

Renault Espace najczęściej porównywane z:

Peugeot 5008
1.6 THP (156 KM)
Lancia Voyager
2.8 (178 KM)
Ford S-Max
2.0 EcoBoost (203 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Jimny Comfort FL Demonstracyjny Suzuki Jimny Comfort FL
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 188 km. Silnik: 1.3 85KM, benzynowy.
Cena: 64 900 zł 56 900 zł
Zyskujesz: 8 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Note DIG-S ACENTA IKEY PAKIET AUTO PAKIET SPORT Demonstracyjny Nissan Note DIG-S ACENTA IKEY PAKIET AUTO PAKIET SPORT
Rocznik: 2014. Przebieg: 711 km. Silnik: 1.2 98KM, benzynowy.
Cena: 67 790 zł 61 000 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Espace

Renault Espace
1.9 diesel 120 KM
177 000 km, 2005
14 900 PLN
Renault Espace
2.0 benzyna 163 KM
207 000 km, 2004
14 400 PLN
Renault Espace
2.0 benzyna 165 KM
210 000 km, 2003
13 500 PLN
Renault Espace
1.9 diesel 120 KM
230 000 km, 2002
12 000 PLN

Ocena auta Renault Espace IV Van 3.5 i V6 24V

  • Średnia ocena
    na podstawie 3 opinii
  • 4,29
  • Średnia dla segmentu
    Vany: 4,14

Wybrane opinie

Renault Espace Van 3.5 i V6 24V (245 KM)

Super fura, tylko droga w eksploatacji. Cena poczatkowa tez wysoka (185k PLN). Za wycieraczki zaplacilem 300PLN (!!!), co jest kuriozalne, a inne nie pasuja.

dodał: Mike
Renault Espace Van 3.5 i V6 24V (245 KM)

za stosunkowo niewielkie pieniądze to bardzo wygodne rodzinne auto, ładnie wygląda, do setki 8 sekund, Vmax - 240 km/h. Doskonałe na długie trasy.

dodał: radek.sulek@mail.com
Renault Espace Van 3.5 i V6 24V (245 KM)

ALE TYLKO W TEJ WERSJI INITIALE , MOŻLIWOŚĆ SPROWADZENIA TYLKO NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE .ALE TA CENA.

dodał: jmk

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Espace

Renault Espace IV Renault Grand Espace II Renault Espace 2006 Renault Espace IV Facelifting Renault Espace Facelifting Renault Espace III Renault Grand Espace 2013 Renault Espace IV Grand - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Espace

  • 1.
  • 5,00 Renault Espace IV 2.0 i 16V Turbo (170KM) 2005r.
    dodał: wrrrrrrr, 15.11.2011

    Silnik pracuje rewelacyjnie. Nie ma żadnej różnicy w mocy. Jeśli pojawił sie jakikolwiek problem to w przypadku kiepskiej jakości gazu. Wtedy instalacja wariuje (2 razy się tak zdarzyło) ale na jakość gazu nie mamy wpływu więc pozostaje tankowac na markowych stacjach i regularnie wymieniać filtr gazu i świece. Uwaga: Auto jest cholernie wrażliwe na stan zużycia świec. Mnie najlepiej sprawdzają się zwykłe EYQUEM-y (koszt ok 40 zł za komplet 4 sztuk) i wymieniam je co 10 000 km. Nie ma najmniejszych problemów. Auto rwie z kopyta jak trzeba.

  • 2.
  • 2,00 Renault Espace III 2.0 (115KM) 1997r.
    dodał: espace, 01.05.2010

    miałem już kilka samochodów z instalacją LPG ale takiego dziwactwa jeszcze nie. kupiłem ten samochód w Holandii i żeby coś przy nim zrobić muszę mieć jakiś kod hasło którego nie mam kod ten prawdo podobnie kosztuje około 500 zł to tak na początek apotem koszt części i w sumie założę nową normalną instalację za te pieniądze .O pracy samochodu nie mam ochoty się wypowiadać bo szkoda nerw .I naprawdę nie polecam nikomu instalacji DT gaz pozdrawiam ESPACE.

  • 3.
  • 4,50 Renault Espace III 3.0 V6 24V (190KM) 1999r.
    dodał: Grzegorz, 05.09.2010

    Autko sprawuje się rewelacyjnie na tej instalacji.Pali na trasie 11l gazu/100km,a w mieście do 14lgazu/100km.Autko jest salonowe i zadbane.Ma obecnie 197500km i ma założony gaz od blisko 20000km.Mimo wydatku 4000zł na instalację sekwencyjną firmy BRC polecam ją,ponieważ silnik rewelacyjnie się na niej sprawuje.Autko jeździ tak samo rewelacyjnie jak na benzynie tylko kosztowo za 40% taniej.Gorącą polecam.Pozdrawiam.

  • 4.
  • 4,75 Renault Espace II 2.8 V6 (150KM) 1993r.
    dodał: gg 15537325, 18.01.2009

    praca ok tzn jest słapszy ale od 100km nie czuje ruznicy w mocy w zime trzeba rozgrzac auto i tak robie z 3kilometry przejade i dopiero włączam reką zdażyło sie ż przełączył akurat na skrzyżowaniu i nie zgasł ale stracił moc przez kilka sekund zanim pojechałem dalej wiec teraz sam tym żądze. latem ok niewiem kkiedy sie przełącza

  • 5.
  • 5,00 Renault Espace III 2.0 i 16V (140KM) 1999r.
    dodał: marian, 20.06.2009

    na początku spalanie 20l po 1000km i regulacji juz jest ok średio 13.5l gazu.Mysle ze godna instalacja polecam.

  • 6.
  • 5,00 Renault Espace III 3.0 V6 24V (190KM) 2000r.
    dodał: grave3, 16.05.2009

    Po 3000 km padł reduktor. Dziwne, ale prawdziwe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Espace

Renault Espace

182 komentarze

132 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~neta~neta

Do ~Łaki: opel zafira tez jest 7 osobowy

~roki~roki

witam wszystkich , chce kupić grandespace z 2003/04 roku z silnikiem 3.5 V6 w automacie bez gazu!!!! .mam dwa na oku 190 i 210 tyś km (orginał). wiem ,że śilnik jest na łańcuchu i był stosowany w nissanie Z350 a tam on jest niezniszczalny ponoć nie wiadomo jak w reno , interesuje mnie automat , jeśli jest produkcji GM to super a jeśli jest do d to wole voyagera 3.3V6. dodam tylko ,że kiedyś zajechałem śilnik gazem i muśiałem oddać na złom amerykańca więc postanowiłem zajechać automat . prosta jak cep skrzynia mimo dwóch godzin katowania na śniegu (100 METRÓW OD ZŁOMOWISKA !) typu wsteczny pełny gaz i drive czasami łapał asfalt dym z kół !!! śilnik po dwóch godzinach już nie odpalał nawet na starterze w spreju a automat bez szwanku więc co mam wybrać , ładniejszy jest reno to fakt ale amerykańce są nie zniszczalne jeśli jezdzisz "kanapowo" . dodam ,że koszty napraw spalanie mnie nie interesują .

~gordi73~gordi73

Witam panów jestem tu nowy a zarazem również jestem na kupnie autka typu Renault Espace tylko że mam pytanie jaki model do 2001 roku i z jakim silnikiem najlepiej kupić i przede wszystkim na co zwrócić uwagę przy kupnie pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedź

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 140
Przejechany dystans
30 844 719 km
Zatankowanego paliwa
1 608 385 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 724
Wydanych pieniędzy
2 569 372 zł
Średnie wydatki na auto
1 326 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 542
Wydanych pieniędzy
2 823 971 zł
Średnie wydatki na auto
1 458 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 937)

Testy zderzeniowe Renault Espace

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Espace przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Espace

Renault Espace
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Espace IV Van 3.5 i V6 24V

Na podstawie 3 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Sawoj, dodano: 23.05.2010 11:11

Wszystko zależy kto ma jakie ciężkie buty, ja jeżdżę dość dynamicznie a i tak w cyklu mieszanym potrafił się zamknąć 6,5L/100km latem, zimą ekonomia spada wiadomo, ale spoko na tym zbiorniku można przejechać spokojnie 1000km. Jeśli chodzi o koszty napraw to nie wiem bo sam wszystko naprawiam a ceny części wiadomo jak do francuza, ale naprawdę nie wiele się w nim psuje, nie wspominając o stałych naprawach czy wymianach płynów i pasków.

pełny raport Renault Van 1.9 dTi

autor: Seba, dodano: 28.08.2009 15:21

spalanie - moim zdaniem jak na mase auta jest bardzo dobrze. Zaladowany w miescie w lecie spala 8,5L. W zimie w miescie pali sporo ok 11L (zanim sie nagrzeje troche to trwa). Najwiecej pali na zimnym silniku na krotkich dystansach. Na trasie zaladowany ok 7L. Bez obciazenia (towaru) mozna zejsc przy ekonomicznej jeździe do 5,5L. Ceny - wymiana oleju 280zł. Rozrzad - czesci 600zl + wymiana, naprawa ukladu kierowniczego - 1000zł. Po 200tys mialem spory wyciek ze skrzyni i rozrzadu, uszczelnianie skrzyni biegow wraz z wymiana rozrzadu - ok 1700zł. Jak dla mnie, troche drogie jesli chodzi o naprawy.

pełny raport Renault Van 2.2 dCi

autor: Waldek, dodano: 26.01.2008 22:12

Właśnie wróciłem wczoraj z kolejnego długiego wyjazdu więc jestem na bieżąco(Słowacją-łącznie 1400km) Średnio na trasie po kraju i przez miasta spalił 8,1l.Na codzien użytkuję pojazd przede wszystkim po mieście i tu niestety zadko uda się zjeść poniżej 9,5-9,6l(choć muszę przyznać,że raczej jeżdżę dynamicznie).Najmniej spalił mi w zeszłym roku gdy wracałem z nart z Włoch jadą po niemieckich autostradach.Mimo sporego ładunku(4osoby plus bagaż narty itp-ale bez boksu), wówczas spalił 7,8l( sam byłem zaskoczony).Generalnie bardzo fajny samochód, zdecydowanie niedoceniany, bardzo wygody,ale przede wszystkim na długie trasy(po mieście też wygodny , ale trochę sie męczy)Ja swój kupiłem u Dealera w Niemczech i od tej pory przejechałem ponad 50 tys.km.Jak do tej pory po za dwoma usterkami(tj.cieknący simering na wałku skrzyni biegów i zużyty akumulator-oba elementy wymieniony na gwarancji), nie miałem żadnej usterki lub awarii. Zobaczymy co będzie dalej. Osobiście zdecydowanie polecam. Bardzo, ale to bardzo wygodny, przemyślany samochód, przewiezie niemalże wszystko jak nie jeden dostawczak.Super przemyślane możliwości aranżacji wnętrza, silnik lepiej wyciszony niż w E-Klasie(220CDI),która także użytkuje.Niestety , jak przy większości tego typu samochodach spadek wartości jest duży,więc myślę że jeśli ktoś chce go nabyć to przede wszystkim jako używany i conajmniej na kilka lat.Pozdrawiam wszystkim innych uzytkowników tego modelu.

pełny raport Renault Van 2.2 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Espace IV Van 3.5 i V6 24V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Espace IV Van 3.5 i V6 24V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Espace IV Van 3.5 i V6 24V 245KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Espace, oglądali także