Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Espace IV Van 2.2 dCi

Produkowany od 2002.

Generacje Renault Espace

  • Espace IV   2002 - teraz
    Renault Espace IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Pierwsze Espace wyprzedzało epokę. Było ojcem europejskich vanów, pionierem na czterech kółkach. Minęły 24 lata i niewiele się zmieniło. Espace wciąż dyktuje warunki w swojej klasie. A jego nazwa (po polsku „przestrzeń”) dobrze oddaje jego charakter.
Luzacjusz: Espace jest tak wielki i przestronny, że zmieściłby się w nim nawet tyłek Jennifer Lopez. Z tyłu znalazłoby się miejsce dla jej koleżanek z tego teledysku, na którym śpiewa o tym, żeby wszyscy byli głośno. I ja, że tak powiem, prowadzę ten autobus. Czujecie to?

Wersje nadwozia Renault Espace IV

Silniki Renault Espace IV Van

Lista silników:
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Renault Espace

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Renault Espace III - rodziny "autobus"

Multi Purpose Vehicle, czyli MPV, a jak ktoś woli "samochód wielofunkcyjny". Segment aut, które ostatnimi czasy robią zawrotną karierę. Jako nowe, salonowe, kosztowały krocie i mało kogo było na nie stać, jednak obecnie np. Renault Espace, czyli pierwowzór tego typu aut, można nabyć za naprawdę...

Renault Espace IV

Nie sztuką jest znaleźć w lesie kawek drewna, wydłubać w nim kubaturę minibusu i wysłać go inżynierom, żeby zaczęli produkować coś podobnego. Dlaczego? Bo każde auto typu VAN wygląda identycznie. Są jednak modele lepsze i gorsze, a Renault wyprodukowało wóz, który nie dość, że wygląda ciekawie, to jeszcze...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Espace

Renault Espace na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault EspaceautoWcentrum - społeczność Renault Espace

najwyższe oktanyAuta - Renault Espace

Renault Espace 39,13

Renault Espace Autobus 56,58

Renault Espace 2.0t 38,39

Renault Espace 2.2 dCi Automat 60,14

Renault Espace 50,42

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Espace

espacefan 66,25

mole100 71,50

ts22dci 30,12

noculak 30,00

RafiLodz 30,00

ryszard84 30,11

UHURZYSKO 30,06

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Espace

Wymiana żarówek kontrolek, pozycja i światła mijania.
Wymiana żarówek kontrolek, pozycja i światła mijania. Dużo wody upłynęło w rzekach zanim wziąłem się za wymianę przepalonych żarówek k...
Rejestrator GoClever DVR FullHD w nocy
Rejestrator GoClever DVR FullHD w nocy Ponieważ nie umiem dołączyć drugiego filmu do wcześniejszego wpisu, umieszczam g...
Praktyczna wykładzina bagażnika
Praktyczna wykładzina bagażnika Bagażnik wzbogacił się o bardzo praktyczną matę w miejsce oryginalnego dywanika....
Tuning tylnej klapy - otwierana szyba
Tuning tylnej klapy - otwierana szyba Kiedy podczas ostatniego rodzinnego wyjazdu po raz kolejny po otwarciu klapy zaw...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Espace

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Espace
 

Najpopularniejsza wersja Renault Espace

Renault Espace

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Espace
 

Renault Espace najczęściej porównywane z:

Ford Galaxy
1.6 EcoBoost (160 KM)
Mercedes Viano
3.5 (258 KM)
Ford S-Max
1.6 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti FX30D S Premium Demonstracyjny Infiniti FX30D S Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 6 500 km. Silnik: 3.0 238KM, diesel.
Cena: 308 835 zł 249 000 zł
Zyskujesz: 59 835 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan Nowa Micra TEKNA I-Key, Navigacja, Demonstracyjny Nissan Nowa Micra TEKNA I-Key, Navigacja,
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 000 km. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 54 480 zł 45 900 zł
Zyskujesz: 8 580 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Espace

Renault Espace
1.9 diesel 120 KM
177 000 km, 2005
14 900 PLN
Renault Espace
2.0 benzyna 163 KM
207 000 km, 2004
14 400 PLN
Renault Espace
2.0 benzyna 165 KM
210 000 km, 2003
13 500 PLN
Renault Espace
1.9 diesel 120 KM
230 000 km, 2002
12 000 PLN

Ocena auta Renault Espace IV Van 2.2 dCi

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 3,23
  • Średnia dla segmentu
    Vany: 4,14

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Espace

Renault Espace III Renault Grand Espace II Renault Grand Espace 2013 Renault Espace IV Facelifting Renault Espace Facelifting Renault Espace 2006 Renault Espace IV Grand - galeria społeczności Renault Espace IV
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Espace

  • 1.
  • 5,00 Renault Espace IV 2.0 i 16V Turbo (170KM) 2005r.
    dodał: wrrrrrrr, 15.11.2011

    Silnik pracuje rewelacyjnie. Nie ma żadnej różnicy w mocy. Jeśli pojawił sie jakikolwiek problem to w przypadku kiepskiej jakości gazu. Wtedy instalacja wariuje (2 razy się tak zdarzyło) ale na jakość gazu nie mamy wpływu więc pozostaje tankowac na markowych stacjach i regularnie wymieniać filtr gazu i świece. Uwaga: Auto jest cholernie wrażliwe na stan zużycia świec. Mnie najlepiej sprawdzają się zwykłe EYQUEM-y (koszt ok 40 zł za komplet 4 sztuk) i wymieniam je co 10 000 km. Nie ma najmniejszych problemów. Auto rwie z kopyta jak trzeba.

  • 2.
  • 2,00 Renault Espace III 2.0 (115KM) 1997r.
    dodał: espace, 01.05.2010

    miałem już kilka samochodów z instalacją LPG ale takiego dziwactwa jeszcze nie. kupiłem ten samochód w Holandii i żeby coś przy nim zrobić muszę mieć jakiś kod hasło którego nie mam kod ten prawdo podobnie kosztuje około 500 zł to tak na początek apotem koszt części i w sumie założę nową normalną instalację za te pieniądze .O pracy samochodu nie mam ochoty się wypowiadać bo szkoda nerw .I naprawdę nie polecam nikomu instalacji DT gaz pozdrawiam ESPACE.

  • 3.
  • 4,50 Renault Espace III 3.0 V6 24V (190KM) 1999r.
    dodał: Grzegorz, 05.09.2010

    Autko sprawuje się rewelacyjnie na tej instalacji.Pali na trasie 11l gazu/100km,a w mieście do 14lgazu/100km.Autko jest salonowe i zadbane.Ma obecnie 197500km i ma założony gaz od blisko 20000km.Mimo wydatku 4000zł na instalację sekwencyjną firmy BRC polecam ją,ponieważ silnik rewelacyjnie się na niej sprawuje.Autko jeździ tak samo rewelacyjnie jak na benzynie tylko kosztowo za 40% taniej.Gorącą polecam.Pozdrawiam.

  • 4.
  • 4,75 Renault Espace II 2.8 V6 (150KM) 1993r.
    dodał: gg 15537325, 18.01.2009

    praca ok tzn jest słapszy ale od 100km nie czuje ruznicy w mocy w zime trzeba rozgrzac auto i tak robie z 3kilometry przejade i dopiero włączam reką zdażyło sie ż przełączył akurat na skrzyżowaniu i nie zgasł ale stracił moc przez kilka sekund zanim pojechałem dalej wiec teraz sam tym żądze. latem ok niewiem kkiedy sie przełącza

  • 5.
  • 5,00 Renault Espace III 2.0 i 16V (140KM) 1999r.
    dodał: marian, 20.06.2009

    na początku spalanie 20l po 1000km i regulacji juz jest ok średio 13.5l gazu.Mysle ze godna instalacja polecam.

  • 6.
  • 5,00 Renault Espace III 3.0 V6 24V (190KM) 2000r.
    dodał: grave3, 16.05.2009

    Po 3000 km padł reduktor. Dziwne, ale prawdziwe.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Espace

Renault Espace

181 komentarzy

131 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~roki~roki

witam wszystkich , chce kupić grandespace z 2003/04 roku z silnikiem 3.5 V6 w automacie bez gazu!!!! .mam dwa na oku 190 i 210 tyś km (orginał). wiem ,że śilnik jest na łańcuchu i był stosowany w nissanie Z350 a tam on jest niezniszczalny ponoć nie wiadomo jak w reno , interesuje mnie automat , jeśli jest produkcji GM to super a jeśli jest do d to wole voyagera 3.3V6. dodam tylko ,że kiedyś zajechałem śilnik gazem i muśiałem oddać na złom amerykańca więc postanowiłem zajechać automat . prosta jak cep skrzynia mimo dwóch godzin katowania na śniegu (100 METRÓW OD ZŁOMOWISKA !) typu wsteczny pełny gaz i drive czasami łapał asfalt dym z kół !!! śilnik po dwóch godzinach już nie odpalał nawet na starterze w spreju a automat bez szwanku więc co mam wybrać , ładniejszy jest reno to fakt ale amerykańce są nie zniszczalne jeśli jezdzisz "kanapowo" . dodam ,że koszty napraw spalanie mnie nie interesują .

~gordi73~gordi73

Witam panów jestem tu nowy a zarazem również jestem na kupnie autka typu Renault Espace tylko że mam pytanie jaki model do 2001 roku i z jakim silnikiem najlepiej kupić i przede wszystkim na co zwrócić uwagę przy kupnie pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedź

~romek~romek

Do ~pioter0506: do 200000 to kiepski pomysl , sprzedawca zawsze chwali o walorach jednak ten silnik ,naprawde potrafi przelatac bez awarji ukladu kobowodowego do 150000 km reszta to loterja ( niema i nie przewiduje producent szlifu na wal ..,
oferenci proponujacy wciskac cara z przebiegiem wyzszym niz wspomnianym albo nie wiedza albo ukrywaja mody w postaci folji aluminiowej na korbowodach czy podporach walu .Szczegulnie te sprowadzane z Holani i Niemiec z pakietem servisu

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
46 084
Przejechany dystans
29 144 365 km
Zatankowanego paliwa
1 496 407 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 326
Wydanych pieniędzy
2 425 429 zł
Średnie wydatki na auto
1 322 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 110
Wydanych pieniędzy
2 621 364 zł
Średnie wydatki na auto
1 429 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 834)

Testy zderzeniowe Renault Espace

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Espace przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Espace

Renault Espace
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Espace IV Van 2.2 dCi


brak raportów spalania dodaj pierwszy raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciej Bednarcz, dodano: 14.09.2005 13:53

To auto służbowe więc wolałbym aby miało osiągi a nie było oszczędne Na średnio ten silnik pali 12,5 w jeździe 50/50 miasto/poza Technika jazdy nie wyścigowa ale też nie do końca oszczędna. Moja żona (mistrz lekkiej nogi) schodzi do 11. Poniżej tego to trzeba jechać konstans 90km/h

pełny raport Renault Van 2.0 i 16V Turbo

autor: JAREK, dodano: 27.10.2009 15:09

Trzeba dość często zmieniać biegi by dopasować do oszczędnej jazdy.Obserwować drogę tak by wykorzystywać możliwość wolnego dobiegu do mijsc zatrzymania np.światła.Ruszanie z miejsca delikatne ( bez zwijania asfaltu)z szybką zmianą biegów.Jazda na 5 biegu w mieście to norma.Pozdrawiam zwolenników tego auta ,wiele oszczędności i przyjemności zjazdy.

pełny raport Renault Van 2.0 dCi

autor: Robcio, dodano: 18.07.2011 09:34

Sekwencja LPG. Jazda raczej w stylu oszczędnym, choć 70 proc. trasy to miasto. 12 litrów gazu to niewiele jak na takie duże i wygodne auto z pracującym non stop klimatronikiem i mnóstwem elektryki na dodatek z kapciami 225mm. Kosztowo wychodzi mniej więcej tyle samo co vw passat b5 w tdi, którym turlałem się ostatnio.

pełny raport Renault Van 2.0 16v

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Espace IV Van 2.2 dCi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Espace IV Van 2.2 dCi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Renault Espace IV Van 2.2 dCi 140KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Espace, oglądali także