Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Fluence Sedan

Kompaktowy sedan klasyfikowany w niższej klasie średniej (segment C), produkowany od 2009 roku we współpracy z koreańską marką Samsung Motors. Jego bliźniaczym modelem, przeznaczonym na rynek azjatycki, jest Samsung SM3. W ofercie Renault, Fluence zastąpił model Megane II w wersji sedan. Megane III produkowane jest od tego czasu tylko w wersji hatchback i kombi. Auto (Fluence) nie ma nic wspólnego z prototypem o nazwie Fluence Concept z 2004 roku, który był raczej zapowiedzią Laguny Coupe.

Renault Fluence 2010 - tył - reflektory wyłączone
Renault Fluence 2010 - przód - reflektory wyłączone
Renault Fluence 2010 - prawy bok
Renault Fluence 2010 - widok z tyłu
Renault Fluence 2010 - pełny panel przedni
Renault Fluence 2010 - pełny panel przedni

Kompaktowym sedanom często zarzuca się brak stylistycznej spójności oraz widoczny gołym okiem budżetowy charakter. Tego problemu nie ma jednak Renault Fluence. Model ten nie dość, że ma bardzo harmonijną sylwetkę i ładnie wkomponowane, eleganckie detale, to jeszcze sprawia wrażenie auta znacznie droższego niż jest w rzeczywistości. W 2012 roku jego nadwozie przeszło face-lifting, który gruntownie odmienił stylistykę przodu.

Zajmując miejsce w środku, od razu dostrzegamy, że francuski sedan został opracowany na bazie modelu Megane. Deska rozdzielcza jest więc ładna, materiały wykończeniowe dobrej jakości, a zegary awangardowe, choć wymagające przyzwyczajenia. Dobra informacja jest taka, że Fluence góruje nad swoim kompaktowym bratem starannością montażu. Obsługa kokpitu nie stanowi problemu, choć niektóre przełączniki mogłyby być rozlokowane lepiej.

Trójbryłowe Renault jest dość okazałym samochodem, co przekłada się na obszerność jego wnętrza. Pomijając miejsce nad głowami pasażerów tylnych siedzeń, przestrzeni w kabinie jest pod dostatkiem. Powody do zadowolenia daje też funkcjonalność, bo schowków, skrytek i komfortowych udogodnień nie brakuje. Bagażnik okazuje się bardzo pojemny, lecz korzystanie z niego utrudniają wielkie zawiasy.

Jak przystało na auto aspirujące do miana limuzyny, Renault Fluence gwarantuje wysoki komfort jazdy. Niezależnie od tego, czy pokonujemy krótkie nierówności, czy prawdziwe kratery, zawieszenie dobrze izoluje nas od niedoskonałości drogi. Miękkie nastawy podwozia negatywnie wpływają na własności trakcyjne, ale mimo to samochód prowadzi się przewidywalnie. Szkoda tylko, że nie ma bardziej precyzyjnego układu kierowniczego.

Śladem modelu Megane, który jest jedną z najtańszych propozycji w klasie, bohater naszego opisu przyciąga do siebie rozsądnie skalkulowaną ceną. Wprawdzie konkurencja potrafi kosztować jeszcze mniej, jednakże biorąc pod uwagę wyposażenie, francuska oferta prezentuje się atrakcyjnie. Potencjalnych nabywców jednak ostrzegamy, że najdroższe odmiany wkraczają w cenowe rewiry sedanów klasy średniej.

Komentarze redakcji

Powagosław: Jeden rzut oka na to auto i od razu można powiedzieć, że decyzja o separacji sedana i hatchbacka w modelu Megane była słuszna. Co więcej, Fluence wygląda dziś dużo ciekawiej nie tylko od swojego poprzednika, ale i bardziej prestiżowej Laguny.
Luzacjusz: Pokażcie mi kompaktowego sedana, który nie przypomina „zemsty kreślarza”. Jakoś nie widzę. No, może jest parę wyjątków, ale one tylko potwierdzają regułę. A reguła jest taka, że konkurencja w tym podsegmencie jest marna jak emerytura z ZUS-u. Fluence to żaden cud, ale rywale bywają znacznie gorsi. Dlatego Renault w końcu może się coś udać.

Wersje nadwozia Renault Fluence

Silniki Renault Fluence Sedan

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Diesel 1.5dCi 85KM wcale nie jest taki tani, a napędzanie samochodu idzie mu tak dobrze, jak większości facetom gotowanie obiadu. Fakt, jest całkiem oszczędny, ale wóz trochę waży i ciężko polecić taką mieszankę na trasę. Na niej zdecydowanie lepiej sprawdzi się mocniejszy 1.5dCi 105KM, bo generuje podobne odczucia do benzynowego 1.6l 110KM, ale ma jedną, dużą przewagę – 240Nm momentu obrotowego dostępnego na dole obrotomierza. A to oznacza, że jeździ się nim po prostu łatwiej. Choć nie ma nic za darmo - różnica w cenie pomiędzy tymi motorami jest koszmarna. Dla poszukiwaczy jest przeznaczona 2-litrowa jednostka benzynowa 2.0l 140KM. Nie ma nic bardziej „hot” we Fluence, dlatego 9.9s do 100km/h musi wystarczyć.

Publikacje o Renault Fluence

Renault Fluence 1.6 dCi - szukając prestiżu
 
Nasz test Renault Fluence 1.6 dCi Intens

Klasyczna linia nadwozia, przestronne wnętrze, bogate wyposażenie oraz oszczędny silnik Diesla to niektóre z atutów Renault Fluence - czterodrzwiowej mutacji kompaktowego Megane.

Renault Fluence - jak sok z marketu
 
Nasz test Renault Fluence – jak sok z marketu

Według kobiet zapewnie idealny mężczyzna nie pije, nie pali, nie włóczy się po nocach, nie uprawia hazardu i po prostu nie istnieje. A idealny samochód rodzinny? Renault postanowiło pójść śladem promocyjnych opakowań soków owocowych i może nie tyle, co zaoferować 20% więcej, ale zaserwować na rynku spore...

Z żebra Megane - Renault Fluence

Obecnie jakoś nikt nie chce być przypisany do istniejących już podziałów. Każdy chce być trendsetterem, a nie trendbeneficjentem. Firmy samochodowe szybko dostosowały się do tych warunków. Stąd przez ostatnie lata zatarły się granice między kombi a hatchbackami, sedanami a coupé, samochody wędrują między...

Tureckie sedany
 
Nasz test

Kompaktowe trójbryłowce z roku na rok tracą nad Wisla popularność na rzecz bardziej funkcjonalnych hatchbacków, kombi i crossoverów. Modele Linea i Fluence nie dają jednak za wygraną - kuszą rozsądnie skalkulowanymi cenami i obszernymi nadwoziami, które ocierają się wielkością o segment D.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Renault Fluence - nie ma nic za darmo

W życiu nie ma nic za darmo. I nawet nie łudźmy się, że ta maksyma kiedykolwiek się zmieni. Ot, choćby w przyrodzie - już na pierwszych zajęciach z biologii uczono nas o łańcuchach pokarmowych i przepływie energii: wszystko zaczyna się od roślin i "czegoś zielonego" w nich zawartych, co zwie...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Fluence

Renault Fluence na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault FluenceautoWcentrum - społeczność Renault Fluence

najwyższe oktanyAuta - Renault Fluence

Renault Fluence 55,22

Renault Fluence Privilege Automat 60,32

Renault Fluence czarna perła 63,76

Renault Fluence Grypiszon 69,63

Renault Fluence Privilege 1.6 45,99

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Fluence

litwak 36,30

ziomal10000 30,14

-maxim- 30,09

janutek1 30,03

krzych-wwa 51,64

bovima 30,00

Jarowit 30,11

więcej kierowców

Katalog nowych aut

Renault Fluence

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Fluence
 

Najpopularniejsza wersja Renault Fluence

Renault Fluence

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Fluence
 

Renault Fluence najczęściej porównywane z:

BMW Seria 1
118d (150 KM)
Citroen C4
1.6 BlueHDi (100 KM)
Citroen C4
2.0 BlueHDi (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Renault Fluence Expresion Renault Fluence Expresion
Rocznik: 2013. Przebieg: 45 000 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 39 900 zł
Renault Megane III 1.5 DCi Expression Renault Megane III 1.5 DCi Expression
Rocznik: 2011. Przebieg: 125 036 km. Silnik: 1.5 66KM .
Cena: 28 800 zł

Używane Renault Fluence

Renault Fluence
1.5 diesel 90 KM
44 100 km, 2012
45 500 PLN
Renault Fluence
1.6 benzyna 110 KM
5 km, 2013
59 900 PLN
Renault Fluence
1.6 benzyna 110 KM
2013
58 400 PLN
Renault Fluence
1.6 benzyna 110 KM
42 500 km, 2011
39 900 PLN

Ocena auta Renault Fluence Sedan

Galerie Renault Fluence

Renault Fluence Facelifting dCi 130KM - galeria redakcyjna Renault Fluence 2010 Renault Fluence Facelifting
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Fluence

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Fluence

Renault Fluence

11 komentarzy

11 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Toomm~Toomm

Auto w wersji poliftingowej posiadamy od 9 mcy - zrobione przeszło 10 tys. km, silnik 1.6 benzyna. Zalet cała masa - głownie dotyczą one komfortu jazdy i bardzo bogatego wyposażenia wersji Privilege. Skupię się na wadach: mi osobiście przeszkadza najbardziej brak 6 biegu, skutkiem czego powyżej 110 km/h robi się głośno w kabinie. Natomiast stosunek ceny do tego co się otrzymuje jest bezkonkurencyjny - rozważałem inne firmy ale trzeba było dołożyć (za podobne wyposażenie) ok. 15 tys.zł!

~DSD~DSD

Autkiem z dCi 1,5 - 105 KM jeżdżę od kwietnia 2010. Przebieg 90 tys. km. Silnik mało dynamiczny, ale nikt nie obiecał, że będzie to ferrari. Tym samym nie jest to zdobywca gór - tu zdecydowanie brakuje mocy. Za to średnie spalanie zima 5,0 lato 4,4. Da się zrobić nawet poniżej 3,5 litra na 100 na trasie (i to nie z górki). Przez cztery lata żadnej awarii. Na gwarancji wymieniłem poszycie siedzenia kierowcy (pęka ekologiczna skóra), niby chromy przeciwmgielnych, tak jak zwykle robi się to na gwarancji - na siłę. Wyciera się skóra kierownicy i dźwigni zmiany biegów (jak to skóra). Komfort jazdy bardzo dobry, oczywiście jeśli akceptuje się możliwości auta, a nie chce robić z niego rajdówki. Cichutko, nawigacja Carminat, jeśli nauczyć się ją posługiwać - niezawodna. Bagażnik wystarczający z plusem - miesięczna rodzinna czteroosobowa (3 kobiety!!!) objazdówka z namiotem obchodzi się bez boxa. Zakładany tylko zimą na narty. Jeśli wykorzystasz go do tego, do czego został stworzony - pojeździsz długo i bezawaryjnie.

~bosman~bosman

W okresie gwarancji miałem problem z odpaleniem, komputer pokazuje po teście urządzen pokładowych OK a on jak zaklęty klik, klik i nic pozostała laweta i do serwisu trzymali tydzien. Mineły 3 lata startuje po pracy a ona wpada w starą chorobę test Ok komunikat sprawdz układ wtryskowy, zamawiam lawete przyjeżdza i co odpalił - głupio podziekowałem pojechałem do serwisu zrobili test za 100 zł i nic nie wykazało,niby oprogramowanie chcieli ściągnąć aaale łącza do francji wypadały i tak dali spokój uczciwie mówiąc że nic nie grzebali . Tak pojezdziłem kilka miesiecy jade z Torunia do Gdańska robiąć przerwe na autostradzie i ponowny objaw test OK a znajomy dzwiek jak z klawiatury komputera klik klik i znany komunikat "sprawdz układ wtryskowy" cos tym rodzaju. Szlak mnie trafił ale pochopnie już nie wołam lawety mam ubezpieczenie z odpowiednia obcja pomocy dla uspokojenia poszedłem i drugą kawe zamówiłm. Teraz zostało albo lawetą do Gdańska daleko do domu bo na Półwysep jeszcze dalej, podchodze wciskam starter odpalił a dzis rano to samo wiec szukam podobnych objawów na stronach i "lekarza" dla mego francuza ... silnik chodzi jak muszka na trasie ...

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 838
Przejechany dystans
34 643 683 km
Zatankowanego paliwa
1 876 125 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 573
Wydanych pieniędzy
2 924 758 zł
Średnie wydatki na auto
1 342 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 253
Wydanych pieniędzy
3 316 702 zł
Średnie wydatki na auto
1 522 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (2 179)

Testy zderzeniowe Renault Fluence

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Fluence przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Fluence ZE, 'Expression', LHD
2011

Renault Fluence
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Fluence Sedan

Na podstawie 79 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: grzesiek, dodano: 15.04.2010 09:18

w mieście 6 l w trasie 5,5 l w trasie na tempomacie!! około 4 l

pełny raport Renault Sedan 1.5 dCi

autor: RF, dodano: 04.05.2010 12:40

Srednie spalanie w mieście 6,8l/100

pełny raport Renault Sedan 1.5 dCi

autor: krzysiek, dodano: 28.07.2010 15:21

Po 2200 km średnie spalanie jest zadowalające. Korki w Warszawie powodują wzrost spalania do prawie 10 l/100km (klima chodzi non-stop). Na trasie jest już dużo lepiej i zrobienie 700 km na jednym baku przy dość dynamicznej jeździe nie jest problemem.

pełny raport Renault Sedan 1.6 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Renault Fluence Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Fluence Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Fluence Sedan
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen DS5 1.6 THP 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 82KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai ix35 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Optima 1.7 VGT CRDi 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Voyager 3.6L V6 283KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Mokka 1.4 Turbo ECOTEC 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6 THP 270KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 2.0 TDI 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Verso 1.6 D-4D 112KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa V II 250 BlueTEC 190KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Meriva II 1.6 CDTI Ecotec 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.2 PureTech 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II Hybrid 135 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 2.0 TFSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.2 HDi 204KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Focus III 1.5 TDCi 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Rio III 1.4 DOHC CVVT 109KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Laguna III 2.0 dCi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III 2.0 T Renault Sport 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TSI 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 250KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus LS IV 600h 394KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa C W205 220 BlueTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru Forester IV 2.0D 147KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 750d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Corsa E 1.4 Turbo ecoFLEX 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Fluence, oglądali także