Szukaj

Informacje o Renault Kangoo I

Lata produkcji: 1997 – 2008
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz

Renault Kangoo I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Renault Kangoo I

Liczba ocen: 449
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~Robert
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Zakupiłem go w 2012 tylko z powodu korzystnej ceny 3,2 tys zł z firmy gdzie pracowałem. Sprzedali mi go bo myśli że silnik jest uszkodzony, gdyż pracował na 3 garach, a okazało się że przepalona była cewka zapłonowa. Poważniejsze awarie zaczęły się po roku, gdzie musiałem zregenerować instalację LPG. Ogólnie w Kangoosie występowały częste wizyty u mechanika z jakimiś pierdółkami, co było trochę irytujące. Na pocieszenie koszty napraw nie były duże. Zaskoczyła mnie blacha, ocynkowana i przy samochodzie 12 letni zero rdzy. Dodatkowo duży pojemność bagażowa, a posiadanie kratki usprawnia przewożenie dużej ilość bagażu Dużym minusem to silnik. 1149ccm choć miał 75KM.
4,2
~Tomek 76
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 65KM 48kW
Kupiłem auto za 13k PLN netto. Pochodziło z polskiej dystrybucji i jeździło w firmie handlowej. Przy zakupie miał 112k KM, teraz ma 168k km. Cudów nie oczekiwałem i jest ...nieźle. Jedyne, co mnie \"boli\", to fakt, że trzeba nie przekraczać 115 km/h, aby uzyskać rozsądny poziom spalania (trasa). Powyżej tej prędkości, spalanie rośnie zbyt wiele. Poza tym kupiłbym to samo auto, ale z silnikiem 85KM. Brakuje jednak prędkości na autostradzie - aby zaoszczędzić, należy nie przekraczać 115km/h. Mój brat ma w megane 85KM i pali mu na autostradzie tyle samo przy 130 km/h, co mi przy 110 km/h. Ja kupiłem celowo takie auto, aby się ograniczać prędkościowo lecz chyba ciut ...przesadziłem. Ale do miasta i krótkie trasy idealne. Warto rozważyć zakup daci logan, co ja niniejszym rozważam. Praktycznie to samo, co kangoo (prócz wymiarów skrzyni), a kosztuje naprawdę niedużo (stosunkowo).
4,3
~Wojciech
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Samochód daje rade. Trzyma się kupy, jeździ, skręca, hamuje, gdy zimno grzeje, gdy gorąco to chłodzi, nie pada na głowę. Pali mało paliwa Jest OK. Nie ma co oczekiwać od takiego rodzaju auta fajerwerków i komfortu. Kangur spełnia swoją rolę. Usterki się zdarzają ale sporadycznie. Najważniejsze by serwisować na bieżąco a odpłaci się codzienną bezawaryjną pracą. Rdzy właściwie nie ma.
Średnie spalanie dla Renault Kangoo I
6,6 – 9,4
l/100 km
5,5 – 6,7
l/100 km
8,1 – 9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Renault Kangoo I
Minivan 4x4 1.9 dCi 4X4 80KM 59kW
Autem pomykam 70% w mieście 30% w ruchu po za miejskim, jeżdżę spokojnie, rzadko przekraczam 90km/h. Tak jeżdżąc auto spala około 6,9 litra na100km. Przy spokojnej jeździe na trasie, spali do 6,5 litra na 100km. Autkiem jeździ się super, spalanie jest zadawalające, jednak pomykanie autostradami jest niestety horrorem ze względu na to, że, maksymalna prędkość kangura z napędem 4x4 to tylko 140km/h a przy tej prędkości spalanie wzrasta do około 10-12 litrów. Jak można się domyślić, rzadko jesteś pojazdem wyprzedzającym a raczej wszyscy śmigają z twojej lewej strony wówczas gdy ty chcąc zmniejszyć spalanie ciągniesz się jakieś 110km/h w kolumnie tirów. Kocham tego kangura a autostrady staram się omijać. Pozdrawiam posiadaczy kangurów.
5,5
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Silnik o dobrej kulturze pracy znakomicie dopasowany do tego modelu, może być odpowiednio oszczędny lub szybki /oczywiście w granicach rozsądku jak na tego typu auto/. Minimalne spalenie jakie udało mi się osiągnąć to 4 l/100km, było to możliwe dzięki utrzymywaniu prędkości zaledwie ok. 70 km/h i ciągłej kontroli wskazań komputera pokładowego, aby nie przekraczać spalania 4l. Samochód jest oszczędny przy jeździe na drogach podmiejskich, gdzie rzadko stoi się w korkach, a nie ma możliwości rozpędzenia się. Na autostradzie nie jest oszczędny jeżeli jedzie się z prędkościami autostradowymi, utrzymanie średniego spalania 6l na autostradzie wymaga wprawy. Jazda z prędkością do 130km/h jest znośna, po przekroczeniu tej prędkości robi się głośno, słychać opływ powietrza /być może też z uwagi na owiewkę otwieranego dachu/. Bardzo dobrze jeździ się na 4 biegu, gdyż na tym biegu jest odpowiednio silny i zrywny, a jednocześnie oszczędny. Na 4 biegu można jechać oszczędnie w granicach 3,5l z prędkością 60-70km/h, by za chwilę gwałtownie przyspieszyć.
5,3
Renault Kangoo I
Minivan 1.5 dCi 65KM 48kW
Auto ma w chwili obecnej przejechane 413tys km. Raz została do niego zatankowana PB95, po przejechaniu 3km koledze przypomniało się, że źle zatankował. Nie wiem dokładnie co trzeba było wymienić, ale do tej pory auto spisuje się rewelacyjnie. Jedynie co jakiś czas zapali się kontrolka od wtryskiwacza(na piątym jest jakiś błąd, który można bez większego problemu samemu wyłączyć przy użyciu laptopa i zakupionego na allegro kabla). Miesięcznie auto robi średnio 4000 km. Regularnie wymieniane części eksploatacyjne i oleje. Dodam, że auto NIE JEST garażowane. Ogólnie bardzo dobre auto ;)

Usterki Renault Kangoo I

Liczba wpisów: 36
silnik sie zatrzymał podczas jazdy zaczął rzęić i zgasł
  • Renault Kangoo I
  • silnik
  • 245 tys. km
Witam . Podczas jazdy w silniku zaczeło coś rzęzić i po chwili silnik zgasł . Nie da się odpalić jakby go coś blokowało. Ktoś pomoże? Auto jest po regeneracji wtrysków swieżutko. Wymianie oleju i wszystkich filtrów.
Oczekuje na rozwiązanie
falujący wskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
podczas jazdy wskazówka temperatury od pozycji poziomej ( normalna temperatura pracy)opada kilka kresek w dół a później się podnosi do normalnej temperatury tak się dzieje nawet przy jeździe ze stałą prędkością powtarza się to ciągle faluje w dół i w górę .Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest taki sam.Nie ubywa mi płynu chłodzącego .silnik pracuje normalnie nie traci mocy nie szarpie tylko ta wskazówka faluje.Proszę o pomoc morze ktoś miał taką usterke.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
falujący weskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
faluje wskaźnik temperatury podczas jazdy równomiernej na stałych obrotach wskaźnik opada (wskazówka)cztery kropki w dół i za chwilę wzrasta do normalnego poziomu.Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest ten sam jak przy tamtym . Wskazówka nie przekracza w górę normalnej temperatury silnik zachowuje się normalnie nie traci mocy nie szarpie nie gaśnie.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Kangoo I