Szukaj

Informacje o Renault Kangoo I Minivan 1.4 i 75KM 55kW 1997-2003

Lata produkcji: 1997 – 2003
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 2003 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 114 Nm przy 2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(62%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,1
~effendi
Renault Kangoo I
Minivan 1.4 i 75KM 55kW
Dodaję tę ocenę po roku od poprzedniej. Niestety jest ona znacznie gorsza od poprzedniej. Przez rok przejechałem zaledwie ok.10 tys.km. Po prostu boję się nim gdzieś dalej pojechać. Silnik cieknie i dymi. Wymieniłem już drugą uszczelke pod głowicą w ciągu 1,5 roku, a do tego kolektor wydechowy, który był cały popękany i prądniczkę prędkościomierza. Mimo tych napraw nie udało się ustalić i wyeliminować przyczyn wycieku. Po prawie 10 latach bezproblemowego i niezbyt intensywnego użytkowania, nagle wszystko się zaczęło sypać. Oryginalne części koszmarnie drogie. Jak się da to kupuję używki na Allegro.Generalnie mam już dosyć tego auta.Myślałem, że jak kupiłem nowe auto i będę o nie dbał to pojeżdżę dłużej.
3,9
~Przemek
Renault Kangoo I
Minivan 1.4 i 75KM 55kW
Auto dla mnie rewelacyjne, ale ja wychodzę z założenia, że samochód musi być przede wszystkim praktyczny. Ludziom o zacięciu sportowym nie polecam (przynajmniej nie tą wersję silnika). Ale to auto sportowe NIE JEST i nie będzie. Nie używam go do pracy, ale jego praktyczność pewnie i tu by się ujawniła. Wygląd - cóż, kwestia gustu, może się podobać, a może wręcz przeciwnie. Psują się pierdoły. Ponoć to typowe u francuzów, we wcześniejszym Fordzie tak nie było. Póki co większych awarii nie ma - ale mieszkam i jeżdżę głównie po Niemczech, więc szans na dobicie zawieszenia specjalnie nie ma. Potrzebowałem po prostu auto, gdzie bez problemu będę mógł przewieźć 2 rowery na wakacje, gdzie ze znajomymi wreszcie bez problemu zmieścimy się z bagażem, podczas przeprowadzki zmieści sie bez problemu regał, a w bahażniku po zdjęciu półki będzie mógł podróżować pies. Spełnia te wszystkie warunki doskonale (choć nie wszystkie na raz :) ), więc jest OK :).
4,0
~wojtex
Renault Kangoo I
Minivan 1.4 i 75KM 55kW
Bardzo dobre uniwersalne auto. Uniwersalne - czyli przestrzeń kosztem osiągów; mam wersje PAMPA więc \"wszędzie \" wjedzie, wszystko do niego wejdzie. Wygodny, ale mało ekonomiczny. Auto sportowe to nie jest, ale nie oczekiwałem tego zwłaszcza swiadomi wybierając silnik oraz gabaryty. Polecam przedsiębiorcom posiadajacym rodziny :)
Średnie spalanie dla Renault Kangoo I Minivan 1.4 i 75KM 55kW 1997-2003
7,6
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,6
Renault Kangoo I
Minivan 1.4 i 75KM 55kW
Jestem bardzo wyczulony na tle spalanie, w mieście przy w miarę energicznej jeździe spalanie 9,7-10,2 gazu na trasie najmniej spalił mi 7,6 gazu przy jeździe 90km/h Więc co do spalanie nie jest najgorzej, jednak w tematyce napraw, TRAGEDIA! w tym aucie popsuło się już chyba wszystko, najczęściej psują się tylne belki, u mnie 2 razy koszt wymiany na używaną to 1400zł regeneracja 1600zł i zdecydowanie polecam regenerację gdyz stosują tam lepsze zamienniki niż oryginalne części. Dodatkowo elektryka, przełączniki wentylatorów kierunki, centralny zamek. oberwały się drzwi. Zawieszenie: z wyjątkiem amortyzatorów to chyba wszystko do wymiany(autkiem jeżdże tylko osobiście i dbam o nie)końcówki drążków, drążki, półosie, sprężyny, wahacze, stabilizatory. Ogólnie nie polecam, posiadam Renault od roku, przejechałem 50tyś wsadziłem w niego mnóstwo pieniędzy ale dosłownie w każdym tygodniu pojawia się nowa usterka. NIE POLECAM
7,2
Renault Kangoo I
Minivan 1.4 i 75KM 55kW
niestety ten silnik średnio w mieście pali 8,5 litra benzyny więc paliwo wychodzi drogo, za to części są bardzo tanie (inna sprawa że stosunkowo trzeba je wymieniać) z tąd ten kompromis w mojej ocenie "przeciętnie)
8,8
Renault Kangoo I
Minivan 1.4 i 75KM 55kW
Jeżdżę przeważnie po mieście z obciążeniem nawet do 800kg i spala mi od 8,5 do 10l gazu (instalacja sekwencyjna) wynik chyba średni . Co do awaryjności to oczywiście są usterki ale bez przesady jak go kupiłem miał 200tys po przejechaniu około 30tys km naprawy kosztowały mnie około 1000zł .

Usterki Renault Kangoo I

Liczba wpisów: 36
silnik sie zatrzymał podczas jazdy zaczął rzęić i zgasł
  • Renault Kangoo I
  • silnik
  • 245 tys. km
Witam . Podczas jazdy w silniku zaczeło coś rzęzić i po chwili silnik zgasł . Nie da się odpalić jakby go coś blokowało. Ktoś pomoże? Auto jest po regeneracji wtrysków swieżutko. Wymianie oleju i wszystkich filtrów.
Oczekuje na rozwiązanie
falujący wskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
podczas jazdy wskazówka temperatury od pozycji poziomej ( normalna temperatura pracy)opada kilka kresek w dół a później się podnosi do normalnej temperatury tak się dzieje nawet przy jeździe ze stałą prędkością powtarza się to ciągle faluje w dół i w górę .Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest taki sam.Nie ubywa mi płynu chłodzącego .silnik pracuje normalnie nie traci mocy nie szarpie tylko ta wskazówka faluje.Proszę o pomoc morze ktoś miał taką usterke.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
falujący weskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
faluje wskaźnik temperatury podczas jazdy równomiernej na stałych obrotach wskaźnik opada (wskazówka)cztery kropki w dół i za chwilę wzrasta do normalnego poziomu.Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest ten sam jak przy tamtym . Wskazówka nie przekracza w górę normalnej temperatury silnik zachowuje się normalnie nie traci mocy nie szarpie nie gaśnie.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Kangoo I Minivan