Szukaj

Informacje o Renault Kangoo II

Lata produkcji: 2008 – 2021
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Konrad
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.6 16v 105KM 77kW
Auto zaskakująco komfortowe jak na osobową wersję dostawczaka, w sumie to głęboki lifting Scenica drugiej generacji. Wysoka pozycja za kierownicą poprawia widoczność i niweluje oślepianie przez auta z przeciwka. Wysoko osadzone reflektory skutkują niezłym zasięgiem świateł mijania. Duże szyby i ogromne lusterka boczne w których wszystko widać. Duże i szerokie wnętrze w aucie o długości zaledwie 4.2 m. Silnik benzynowy, co w przypadku Renault jest podstawą bezproblemowej i długiej eksploatacji. Auto pozbawione nowinek technicznych, palone standardowo z kluczyka. Taka Dacia w ocynku w pozytywnym tego znaczeniu. W stosunku do konkurencji Berlingo/Partner Kangoo jest brzydkie, ale nie takie były priorytety projektantów.
3,9
~martenzyt
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
To mój drugi Kangur. Poprzednio miałem jedynkę z benzyniakiem 1,4. Był trochę mniejszy w środku i na zewnątrz. Przede wszystkim jednak był dużo lżejszy. Dlatego mimo tylko 75 KM, w mieście był znacznie bardziej żwawy od obecnego. Mój aktualny Kangur, za to, o wiele lepiej sprawdza się w trasie. Moc 105 KM wystarcza do szybkiej jazdy autostradowej i do wyprzedzania. Ponad 3 tys. obrotów można nawet powiedzieć, że jest dynamiczny. Jest to jednak okupione sporym zużyciem paliwa. Zarówno w mieście, jak i w czasie szybkiej jazdy pali za dużo jak na diesla. Miałem Golfa TDI, którego żadne katowanie nie mogło zmusić do spalenia więcej niż 6/100, a średnio palił 5-5,5/100. Mam też Cytrynę HDI, która pali średnio dokładnie tyle samo co Golf, a w trasie nawet 4-4,5/100. Niestety Kangur pali średnio 7,5/100, przy normalnej, mieszanej, w miarę dynamicznej jeździe. Owszem, można obniżyć tę średnią, ale to wymaga baaardzo dziadkowej jazdy. Generalnie jednak jestem zadowolony. Lubię wysokie samochody do których łatwo się wsiada. Auto kupiłem jako używane, w polskim salonie, z pełną historią. Wymieniłem rozrząd, płyny i filtry i jeżdżę. Auto nie rozpieszcza komfortem. Widać dostawczy rodowód. Siedzenia są twarde ale wygodne, wnętrze ergonomiczne. Składanie tylnej kanapy genialnie proste. Wolałbym z tyłu podwójne drzwi zamiast klapy, która jest ogromna i sprawia problemy na parkingach. Trochę ciężko chodzą boczne drzwi odsuwane. Bardzo trudno dogrzać wnętrze zimą i równie trudno schłodzić latem. Układ ogrzewania i klimatyzacji jest stanowczo za mało wydajny do takiego wnętrza. Zaznaczyłem, że nie kupiłbym drugi raz, ale to tylko dlatego, że widzę jak się to auto męczy przy moim obecnym sposobie wykorzystania. Krótkie jazdy po mieście to nie dla tego samochodu. Mając już jednego oszczędnego diesla w domu, lepiej drugie auto kupić małe i benzynowe.
3,9
~tarky74
Renault Kangoo II
Express 1.5 dCi 85KM 63kW
Z Kangoo jestem bardzo zadowolony. Stworzony został do pracy i w tej roli świetnie się sprawdza. Jak każdy pracownik nie lubi, gdy wrzucimy mu za dużo na \"plecy\", więc mocno obciążony bądź przeładowany - zaczyna się buntować. Właściwie traktowany odwdzięcza się bezawaryjną pracą i sprawia wrażenie bezpiecznej oraz przemyślanej konstrukcji. Polecam boczne szyby za kabiną - zwłaszcza w drzwiach suwanych(prawa strona) - może to zwiększyć widoczność (prawo-do tyłu) i istotnie wpłynąć na poprawę bezpieczeństwa. Zwłaszcza dla osób które wcześnie nie \"obcowały\" z blaszakami.
Średnie spalanie dla Renault Kangoo II
8,4 – 8,7
l/100 km
4,5 – 8,7
l/100 km
8,6 – 12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Auto rewelacyjne pod moją dzialaność, wożenie dzieci wózków tak jak by do tego zaprojektowany, składane przednie siedzenie = spanie , Spalanie średnio 7,1, raz ciut mniej , raz ciut więcej. Raczej lekko nie ma, noga b ciężka, chyba ze z dziećmi. Koszty małe w serwisie, Nic się nie psuje tylko ekspluatacyjne elementy. Nie podobał mi się i dalej tak jest ale swoją praktycznością kangur nadrabia i słowa złego nie powiem na to pudło. Jeszcze jedno ma aku od nowości 11lat i po 4 dniach mrozów odpala-to rekord. Renia naprawdę robi robotę na 100%.
7,7
Renault Kangoo II
Express Maxi 1.5 dCi 105KM 77kW
Ogólnie jestem rozczarowany myślałem, że silnik 1.5 nie może dużo palić. Kupiłem auto w pośpiechu, nie było czasu porównywać z konkurencją, znalazłem w salonie, ładny, pakiet w zestawie, bagaznik itp. pach-pach wziąłem. Nie wiem w czym problem, ale chyba duza masa auta,i duzy opór. Spalanie 7l staram się jeździć ekonomicznie, przełączam bieg nie wiele powyżej 2200-2300obr. co i tak tego 7l! To nie jazda, tylko biegami sie namieszam, brakuje trochę momentu obrotowego. Myślałem ze na autostradach bedzie lepiej, ale guzik przy 120-130 stałej prędkości wychodzi na komputerku spalanie 8-9l to juz porażka, a przecież nie bede się turlał po autostradzie 90 żeby mi 6l wyszło. Leje i jeżdżę po swojemu, następne auto to juz nie bedzie Renault.
6,6
Renault Kangoo II
Express 1.5 dCi 85KM 63kW
Samochód średnio spala ok 6,5 litra ON na 100km. Najczęściej jeździ na pusto, lub z minimalnym obciążeniem. Wczoraj wróciłem z trasy, średnio wyszło 6,6 - mierzone na odcinku ok 660km, samochód w konfiguracji 2 osoby - bez ładunku. Dośc silny wiatr. Były 2 duże korki (w sumie 40 minut stania w korkach), prędkości w trasie 110-140, z chwilowymi zrywami do 150-160 (producent podaje chyba 157km/h MAX). W codziennej jeździe pali 6,5-6,8 (tryb mieszany), siedmiu litrów nigdy nie przekroczył. Biorąc pod uwagę aerodynamikę zbliżoną do tej jaką ma cegła - uważam że można być zadowolonym :)

Usterki Renault Kangoo II

Liczba wpisów: 10
Piszczące hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 1
Jestem użytkownikiem Renault Kangoo od pół roku. Po przebiegu 2 tys. km zaczęły piszczeć hamulce, nie tylko przy hamowaniu, podczas wolnej jazdy również. Ustarka została zgłoszona do serwisu w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Oczywiście chciano się mnie pozbyć, gdyż jak serwis twierdzi gwarancja nie dotyczy układu hamulcowego. Nalegałem mocno, przeczyszczono klocki i tarcze. Poskutkowało może na 2 dni. Ponowna reklamacja przy 4 tys. km. Hamulce skrzypią nie do wytrzymania. Salon twierdz, że trzeba płacić za usługę, hamulce to części eksploatacyjne... brak słów, przymierzam się do poważnej "walki" z serwiesm, muszę znaleźć jednak odrobinę czasu. ..Chcesz mieć noy piszczący samochód...kup Renault Kangoo...
3 komentarze
Hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Witam Posiadam Renault Kangoo od maja 2008. Rocznie robię około 100 000km. W tym modelu Kangoo występuje problem z układem hamulcowym mianowicie mowa tu o tarczach hamulcowych przednich. Po 40 000km tarcze były wymieniane ponieważ na samym środku tarczy został wytarty rów. Po założeniu nowych tarcz i klocków przez serwis Renault i przejechaniu 8 000 km problem się powtarza. Problem został zgłoszony do serwisu Renault - odpowiedź serwisu:" Proszę nie jeździć po kałużach" ;) Reklamacja odrzucona. Uznaje to za usterkę tego auta.
1 komentarz
Zapalające się same światła mrugające podświetlenie nie można kluczykiem zgasić samochodyu
  • Renault Kangoo II
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Mrugające podświetlenie licznika zapalające się same światła mrugające kierunki nie można zgasić auta kluczykiem
Renault Kangoo II