Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Koleos SUV Facelifting

Model należący do klasy kompaktowych SUV-ów (segment I) produkowany od 2008 roku. Pierwszy samochód Renault na tym rynku, nie licząc niezbyt udanych, uterenowionych wersji modeli Scenic i Kangoo. Koleos został zaprojektowany przez Patricka le Quementa, powstał przy współpracy z Renault Samsung oraz Nissanem. Bazuje na prototypie o tej samej nazwie z 2000 roku (częściowo też na prototypie Egeus z 2005 roku). Zbudowano go na płycie podłogowej Nissan C, znanej m. in. z Nissana X-Trail. W Korei Płd., gdzie Koleos jest produkowany, sprzedaje się go jako Renault Samsung QM5.

Renault Koleos 2012 - przód - reflektory wyłączone
Renault Koleos 2012 - przód - reflektory wyłączone
Renault Koleos 2012 - lewy bok
Renault Koleos 2012 - prawy bok
Renault Koleos 2012 - prędkościomierz
Renault Koleos 2012 - konsola środkowa

Biorąc pod uwagę designerskie zdolności Francuzów, Koleos nie wygląda zbyt oryginalnie. Co prawda jego sylwetka jest bardziej obła niż u konkurencji (uwagę zwraca mocno ścięta pokrywa bagażnika), jednak to za mało, aby samochód wyróżniał się w coraz liczniejszym tłumie lekkich SUV-ów. W 2011 roku karoseria zyskała na elegancji za sprawą zrestylizowanego pasa przedniego z nowymi światłami, grillem i zderzakiem.

Całą masę zalet Koleos ujawnia, gdy zasiądziemy za jego kierownicą. Prowadzący ma do dyspozycji wygodną pozycję do jazdy, a przed nim rozpościera się deska rozdzielcza, która zachęca do siebie nie tylko ładnym wyglądem, ale przede wszystkim czytelnymi wskaźnikami, wysoką ergonomią elementów obsługi oraz miłymi w dotyku materiałami wykończeniowymi. Jeśli chodzi o wady, podczas pokonywania zakrętów ujawnia się słabe podparcie boczne fotela, zaś podczas parkowania - niewystarczająca widoczność do tyłu.

Z perspektywy całej kabiny pasażerskiej wnętrze nie prezentuje się niestety już tak dobrze. Powodem tego jest jego ograniczona przestronność - podczas, gdy z przodu ilość miejsca jest jeszcze wystarczająca, z tyłu brakuje dodatkowych centymetrów na wysokości nóg, a na domiar złego siedzisko kanapy jest nieco za krótkie. Kabinę pasażerską trzeba za to pochwalić za liczbę wygospodarowanych schowków - znajdziemy je nawet w podłodze. Bagażnik auta jest całkiem pojemny, a jego wykorzystanie ułatwia dwuczęściowa pokrywa i płaska podłoga.

Jak przystało na samochód spod znaku francuskiej marki, Koleos gwarantuje znakomity komfort podróżowania - dzięki miękkiemu zawieszeniu tylko największe wyrwy da się odczuć wewnątrz. Ale niestety coś za coś - komfortowy układ jezdny niekorzystnie wpłynął na właściwości trakcyjne, co w połączeniu z mało bezpośrednim układem kierowniczym nie zachęca do dynamicznej jazdy. W terenie auto radzi sobie raczej przeciętnie - porządny układ 4x4 (dzieło Nissana) nie jest w stanie zrekompensować niskiego prześwitu i kilku innych mankamentów.

Pomimo znaczka na grillu, opisywany model Renault ma więcej wspólnego z Koreą Południową niż Francją. Samochód został bowiem skonstruowany na bazie Samsunga SM5, a jego produkcja odbywa się właśnie w Korei. Pochodzenie to widać po atrakcyjnych cenach zakupu - co prawda da się znaleźć SUV-y, które kosztują mniej, ale żaden z nich nie oferuje tak dobrego stosunku ceny do silnika i wyposażenia (w standardzie komplet airbagów, 2-strefowa klimatyzacja, tempomat czy - co wymaga szczególnego podkreślenia - napęd obu osi).

Komentarze redakcji

Powagosław: Spóźniony debiut Renault w mocno obsadzonym segmencie SUV-ów. Czy warto było czekać? Koleos wygląda poprawnie, ale w tej klasie to za mało, by marzyć o sukcesie rynkowym. Projektantom wyraźnie zabrakło odwagi.
Luzacjusz: Koleos ma tyle wspólnego z rasową terenówką, ile agent francuskiego ruchu oporu z czasów drugiej wojny światowej z Jamesem Bondem. Koleos to śmieszny facet w prochowcu i berecie, który zamiast pistoletu ma bagietkę i ciągle powtarza, jak w „Allo' Allo!”: „Słuchajcie uważnie, bo nie będę powtarzać”.

Wersje nadwozia Renault Koleos

Silniki Renault Koleos SUV Facelifting

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Wóz wygląda dość niepozornie, ale silniki ma całkiem konkretne. Praktycznie w takiej samej cenie dostępne są benzynowy 2.5l o mocy 170KM oraz diesel 2.0dCi słabszy o 20KM. To są zarazem najtańsze propozycje, dlatego trzeba umieć wybrać – nieco ponad 9 sekund do „setki”, czy zużycie stosunkowo niedrogiego oleju napędowego w ilości około 8l/100km. Jednostka benzynowa ma 4 cylindry, dlatego nie ma co spodziewać się po niej onieśmielającego dźwięku. Do tego staje się żwawsza przy wyższych obrotach, bo początkowo brakuje jej trochę momentu obrotowego, żeby pociągnąć tego małego SUVa do przodu. Diesel nie ma tego problemu, ale z kolei da za wygraną przy wyższych prędkościach. Można by się spodziewać, że kompromisem jest diesel wzmocniony do 175KM, ale niestety nie – ciężko powiedzieć, co się dzieje z tymi 25KM więcej, ale rozbiegają się chyba gdzieś po bokach.

Publikacje o Renault Koleos

Renault Koleos - zapomniany crossover
 
Nasz test Renault Koleos – zapomniany crossover

Postanowiłem zrobić mały sondaż wśród znajomych: "Podaj model Renault o terenowych aspiracjach". Zwykle padała odpowiedź: "A jest coś takiego?". Jest. Tylko auto nie osiągnęło większego sukcesu. Co można powiedzieć o Renault Koleos?

Czy warto kupić: używane Renault Koleos (od 2008 roku)

SUV francuskiej marki otrzymał napęd sprawdzony wcześniej w japońskich samochodach, a za jego produkcję odpowiada koreańska fabryka. Nie grzeszy urodą, ale jest komfortowy i dobrze wyposażony. Na rynku wtórnym kosztuje rozsądne pieniądze. Czy warto kupić używane Renault Koleos?

SUV musi być - Renault Koleos
 
Nasz test

Renault Koleos to dopracowany i komfortowy SUV, który całkiem dzielnie poczyna sobie w terenie i na rynkach azjatyckich. Czy lekka kuracja odmładzająca pomoże mu zaskarbić przychylność również europejskich kierowców?

Renault Koleos na tle konkurentów
 
Nasz test

Lista nowych modeli aut z segmentu SUV w tym roku bardzo się wydłużyła - nowy Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007, Citroen C-Crosser, Opel Antara... wymienić tutaj wszystkie nie sposób. Z samej tej listy wynika, że prym wiodą marki japońskie i... francuskie... choć one są takie francuskie jak ja np. hiszpański.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Koleos

Renault Koleos na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault KoleosautoWcentrum - społeczność Renault Koleos

najwyższe oktanyAuta - Renault Koleos

Renault Koleos Białe Reno 30,64

Renault Koleos KALOSZ :) 51,45

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Koleos

martini15 30,11

jacmiz 30,11

więcej kierowców

Katalog nowych aut

Renault Koleos

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Koleos
 

Najpopularniejsza wersja Renault Koleos

Renault Koleos

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Koleos
 

Renault Koleos najczęściej porównywane z:

Land Rover Range Rover Evoque
2.0 Si4 (240 KM)
Skoda Yeti
1.4 TSI (122 KM)
Kia Sportage
2.0 CRDi (136 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd Demonstracyjny Mitsubishi ASX 1.8 Invite 4wd
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 000 km. Silnik: 1.8 150KM, diesel.
Cena: 113 090 zł 85 900 zł
Zyskujesz: 27 190 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 88 190 zł 75 900 zł
Zyskujesz: 12 290 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Koleos

Renault Koleos
2.0 diesel 150 KM
162 000 km, 2009
41 800 PLN
Renault Koleos
2.0 diesel 150 KM
132 km, 2008
43 499 PLN
Renault Koleos
2.0 diesel 150 KM
63 418 km, 2009
36 600 PLN
Renault Koleos
2.0 diesel 150 KM
132 km, 2008
43 499 PLN

Ocena auta Renault Koleos SUV Facelifting

Galerie Renault Koleos

Renault Koleos - galeria redakcyjna Renault Koleos 2008 Renault Koleos Facelifting 2013 Renault Koleos 2012
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Koleos

  • 1.
  • 4,50 Renault Koleos 2.5 16v (170KM) 2009r.
    dodał: jacmiz, 15.12.2013

    Mialem duzego pecha poniewaz na gwarancji zostal wymieniony przelczanik lpg/pb,reduktor oraz cztery wtryski(puszczal gaz raczej jeden ale wymieniono wszystkie)poniewaz byl problem z dlugim rozruchem silnika na zimno.Pozatym instalacja dzialala poprawnie i usterki nie mialy wplywu na prace silnika w czasie jazdy.Mam nadzieje ze wszystko juz teraz bedzie dobrze poprostu trafilem na jakas kiepska serie tej instalacji.

  • 2.
  • 5,00 Renault Koleos 2.5 16v (170KM) 2008r.
    dodał: Wrocławianin, 29.10.2013

    Instalacja załozona w firmie JAKART AUTO GAZ we Wrocławiu ( www.jakart.pl ) - zbiornik gazu 66 litrów , pełen profesjonalizm i obsługa POLECAM !!!!

  • 3.
  • 4,50 Renault Koleos 2.5 16v (170KM) 2008r.
    dodał: Ziomal, 23.03.2011
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Koleos

Renault Koleos

Ostatnie komentarze:

~Nicram~Nicram

A mi dwa tygodnie po przeglądzie po 100 tys. Padła turbina. Całe szczescie mam dokupiona gwarancje do 150 tys.

~slavo~slavo

ja jeżdżę już od 4 lat , nawinąłem 82000 km i jak do tej pory żadnej awarii,żadnych problemów.

~piotr_poznaniak~piotr_poznaniak

piekne autko, ktore wyróznia sie na drodze, jestem szczesliwym wlascicielem od miesiaca

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
51 690
Przejechany dystans
32 129 757 km
Zatankowanego paliwa
1 696 799 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 934
Wydanych pieniędzy
2 668 351 zł
Średnie wydatki na auto
1 336 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 153
Wydanych pieniędzy
2 986 363 zł
Średnie wydatki na auto
1 495 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 998)

Zużycie paliwa Renault Koleos SUV Facelifting

Na podstawie 6 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Woodpecker, dodano: 20.02.2011 15:54

Ekonomika i serwis Renault to odległe bieguny. Ceny części i napraw, mogą zwalić z nóg nawet Chucka Norrisa. Co do spalania, najekonomiczniejsza prędkość podróżna to 110 km/h. Po mieście potrafi zeżreć prawie 11 l, ale to wina automatu.

pełny raport Renault SUV 2.0 dCi

autor: bohdan, dodano: 12.02.2011 06:58

jeżdżę w proporcji 70% trasa, 30% miasto. średnie spalanie 6,8 - 7,5. komputer zaniża o około 0,3-0,4

pełny raport Renault SUV 2.0 dCi

autor: ja, dodano: 11.06.2010 11:52

ok.

pełny raport Renault SUV 2.0 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Renault Koleos SUV Facelifting

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Koleos SUV Facelifting

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Renault Koleos SUV Facelifting
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLK 350 CDI BlueEFFICIENCY 265KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6 THP 270KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa V II 250 BlueTEC 190KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Meriva II 1.6 CDTI Ecotec 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 2.0 TFSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.2 HDi 204KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa C W205 220 BlueTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Koleos, oglądali także