Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Laguna II Kombi 1.9 dCi

Laguna II pojawiła się w sprzedaży w 2001 roku. Zbudowano ją na tej samej platformie podłogowej, co Nissana Primerę. Sylwetka modelu stała się znacznie bardziej dynamiczna, nawiązująca do prototypu Renault Initiale. Laguna II była pierwszym samochodem dostępnym w Europie, który zdobył pięć gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP. Charakterystyczną cechą auta był system „keyless” – otwierało się go, zamykało i uruchamiało przy pomocy karty. W 2005 roku Laguna II została poddana liftingowi, po którym upodobniła się do modelu Megane. Dwa lata później zakończyła się jej produkcja.

Generacje Renault Laguna

  • Laguna II   2001 - 2007
    Renault Laguna II
    • Wybierz generację

    • Laguna III (2007 - teraz)
    • Laguna II (2001 - 2007)
    • Laguna I (1993 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Komfortowy, ponoć solidny jak nigdy, dobrze wyposażony i oszczędny. Może trudno w to uwierzyć, ale właśnie takim samochodem jest teraz Laguna. Szkoda tylko, że w Renault nie pomyślano o ciekawszej stylistyce.
Luzacjusz: Tylko Chuckowi Norrisowi nigdy nie zepsuła się Laguna. Może teraz dla odmiany tylko jemu się zepsuje. Za to na pewno tylko jemu się spodoba.

Wersje nadwozia Renault Laguna II

Silniki Renault Laguna II Kombi

Lista silników:

Publikacje o Renault Laguna

Lepsza od konkurentów - Renault Laguna III (2007- )

Poszukując używanego, kilkuletniego samochodu segmentu D wielu kierowców z premedytacją pomija Lagunę III. To błąd. Auto jest wygodne i bezpieczne. Co ważne, pozytywnie zaskakuje trwałością i kosztuje dużo mniej od niemieckich lub japońskich konkurentów.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Renault Laguna komfort w korzystnej cenie

Na początku 1994 roku w salonach sprzedaży Renault zadebiutował model Laguna, który zastąpił mocno wysłużonego poprzednika. Nowy pojazd o zaokrąglonych kształtach karoserii z mocno opadającą maską przednią oraz wąskimi reflektorami odpowiadał trendom początku lat 90-tych.

Renault Laguna 2.0: Czasy świetności ma już za sobą...

W kilkunastoletniej Lagunie może zawieść niemal wszystko, ale na silnik benzynowy 2.0 wciąż można liczyć.

Renault Laguna po kuracji odmładzającej

Druga generacja Laguny, wprowadzona na rynek w 2000 roku, okazała się dla Renault jedną wielką porażką. Choć oferowała elegancką stylizację i wysoki poziom bezpieczeństwa, swoją awaryjnością i kosztami napraw pozostawiła ogromny niesmak po dziś dzień. Dlatego też projektując Lagunę numer 3, Renault musiało...

Rasowe coupe - test Renault Laguna Coupe

Większość z nas chciałaby mieć w garażu prawdziwe sportowe coupé. Zazwyczaj takie auto jest drugim, zaraz po limuzynie. Z założenia sportowy samochód przewidziany jest dla 2 osób oraz małego bagażu. Czy można jednak połączyć coupé z limuzyną? Niektórym producentom udaje się to doskonale, z jednej strony...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Renault Laguna

Renault Laguna na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault LagunaautoWcentrum - społeczność Renault Laguna

najwyższe oktanyAuta - Renault Laguna

Renault Laguna Maleństwo 85,81

Renault Laguna 2.0 , 115KM 70,91

Renault Laguna Dynamique 77,72

Renault Laguna II 1.8 16V 77,71

Renault Laguna Blue Lala 75,92

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Laguna

czarekpiekos 69,20

mateo_2388 45,80

Artur 126097 81,93

murphy6 88,52

emacezar 51,81

miniek202 56,19

Lech-A4 65,41

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Laguna

Mała kosmetyka na wiosne
Mała kosmetyka na wiosne Małe ogarnięcie karoserii na wiosnę i święta :)...
Pierwszy serwis ;)
Pierwszy serwis ;) Dziś mój nowy samochód przeszedł pierwszą naprawę, a raczej wymianę (oprócz wcze...
Osłona termiczna wydechu
Osłona termiczna wydechu Witam bylem na wymianie oleju i przy okazji obejrzałem auto od spodu. kilka ...
delikatne nieczęste skrzypienie, tarcie podczas skręcania
delikatne nieczęste skrzypienie, tarcie podczas skręcania Wymiana łożyska kolumny Mc Pherson 160zł z wymianą + żarówka świateł poz. 20zł ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Laguna

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Renault Laguna
 

Najpopularniejsza wersja Renault Laguna

Renault Laguna

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Renault Laguna
 

Renault Laguna najczęściej porównywane z:

Kia Optima
2.0 DOHC (165 KM)
Peugeot 508
2.0 HDi FAP (140 KM)
Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 4 500 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Laguna

Renault Laguna
1.9 benzyna 120 KM
112 500 km, 2004
11 900 PLN
Renault Laguna
1.6 benzyna 110 KM
224 000 km, 1999
6 700 PLN
Renault Laguna
2.9 benzyna 206 KM
135 000 km, 2001
12 500 PLN
Renault Laguna
2.0 benzyna 134 KM
170 500 km, 2005
11 700 PLN

Ocena auta Renault Laguna II Kombi 1.9 dCi

  • Średnia ocena
    na podstawie 167 opinii
  • 4,04
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Renault Laguna Kombi 1.9 dCi (120 KM)

Ogolnie samochod porazka - bardzo sie ciesz e ze udalo mi sie go pozbyc bo jest to typowa studnia bez dna - strach bylo tym gdziekolwiek jezdzic - bo zaliczylem juz kilka powrotow na lawecie - a potem miesiacami nikt nie mogl dojsc co jej jest - wymiana komputera tez byla, po licznych naprawach wymiana silka, i nadal strach bylo tym jesdzic - utrata mocy przy wyprzedzaniu mogla przeciez doprowadzic do nieszczescia - sprzedalem go w pelni sprawnego - bo chcialem miec czyste sumienie ze nikt przezemnie nie zginie - ale balem sie go trzymac dalej bo kto wie kiedy znow sie popsuje - nie ufam juz Pana z Renault- nigdy wiuecej tej marki - to tylko kupa zlomu - wszystko ladne fajne - przyjemne ale nietrfale- lepiej go nie ogladac bo mozna sie w nim zakochac z wygladu ale to bedzie milosc bez wzajemnosci - to tak jak bys wziol dziwke pod swoj dach - zawsze bedziesz slono jej placil- TRZYMAJCIE SIE Z DALA OD TEGO AUTA !!!!!!!

dodał: Pawcio
Renault Laguna Kombi 1.9 dCi (120 KM)

Mysle ze samochod calkiem ok - mialem passata 1.9 tdi rocznik 1998 no to jest to porownanie jak dzien do nocy na kozysc laguny, passat sprawia wrazenie samochodu duzo bardziej jednak masywniejszego i trwalego, choc jest to chyba tylko takie wrazenie bo laguna okazala sie byc naprawde trwalym samochodem i nie rozumiem naprawde skad biora sie te zle opinie na jego temat , kupilem ten amochod kiedy mial okolo 1 roku z przebiegiem niecale 20 000km , teraz ma o ponad 100 000 km wiecej i nie mialem z nim zadnych problemow , gdy sie o niego dba samochod ten potrafi sie odwdzieczyc :) , choc przyznam ze passat nie wymagal tyle uwagi , o lagunie trzeba czesciej myslec , zeby dopilnowac wszystkich przegladow i wymiany materialow eksploatacyjnych , jesli pisa w ksiazce ze cos po takim przebiegu trzeba wymienic to trzeba sie tego trzymac,

dodał: Radoslaw Waliszewski
Renault Laguna Kombi 1.9 dCi (120 KM)

za 90tyś zł dastajemy auto bardzo ładne ale nic po za tym awaryjność w moim prypadku strzaszna bez przyczyn auto nie odpalało gasło dymiło traciło moc . Byłem załamany i sprzedałem z duża stratą.Jednak teraz się cieszę bo nie wiem co by byló jak się skończy gwarancjia??? a jest na 1rok a potem serwis strasznie drogi a samochód się bardzo psuje.Teraz zmieniłem na Mazde 6 i jest to trochę droższy samochód ale ma 3 lata gwarancji jest lepiej wyposażony narazie ma taki praebieg jak renault i nic sie nie działo a tam juz na drugi dzień po zakupie byłem w serwisie.

dodał: Grzes
Renault Laguna Kombi 1.9 dCi (120 KM)

przed kupnem myslalem ze zlapie Pana Boga za nogi..okazalo sie ze jestem w klasie Daewoo....TICO, chociaz nie, TICO nigdy mi sie nie zepsulo!!! Ogolnie: SZMIRA SZMIRA SZMIRA, mam dosc cotygodniowego odwiedzania ASO renault , niestety przez najblizsze kilka lat bede na nie skazany :(( Chcialem miec fantazje to kupilem sobie france.. :( trzeba bylo brac niemca, albo zostac jeszcze kilka lat przy Vectrze B 2.0 -> to auto moge Wam polecic!!! NIGDY WIECEJ RENAULT

dodał: dab
Renault Laguna Kombi 1.9 dCi (120 KM)

nigdy wiecje nie chce miec do czynienia z tym autem ani zadnym innym renaul - choc wyglad i wnetrze atrakcyjne - do jego awaryjnosc psuje ta cala piekna bajke - gdyz wiecje sie naogladasz serwisow - tego co jest po pokrywa silnika niz wnetrza - ludzie z serwisow zamykaja juz przed toba dzwi bo nie ca juz cie znac - nie sa w stanie ci pomoc - mase utopionych bezpowrotnie pieniedzy w cos co nie potrafi ci sie odwdzieczyc - zdecydowanie nie polecam

dodał: Waldemar S
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - skrzynia biegów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Laguna

Renault Laguna I Kombi - galeria społeczności Renault Laguna III Coupe Phase III (Facelifting 2013) Renault Laguna Hatchback 2011 Renault Laguna I Hatchback - galeria społeczności Renault Laguna III Coupe 2012 Renault Laguna II Hatchback - galeria społeczności Renault Laguna 2007 Renault Laguna III Facelifting Renault Laguna III Grandtour Phase III (Facelifting 2013) Renault Laguna III Grand Tour
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Laguna

  • 1.
  • 5,00 Renault Laguna II 2.0 i 16V (135KM) 2003r.
    dodał: kamyk9, 01.06.2010

    Instalacja BRC Sequent24 założona w maju 2010 w Energy Gaz Polska (Warszawa) - jak najbardziej polecam ten typ instalacji na miejscu doradzili mi jaki model instalacji będzie najkorzystniejszy dla tego typu silnika, żadnych problemów z samą instalacją, różnica w spalaniu w normie ~10-20% (na trasie nawet bardziej 10%). Jak na razie przejechane 2000 km na gazie, na początku (od razu po instalacji) zawór odcinający w baku musiał się "ułożyć" na początku nie odcinał dopiero po 3-4 tankowaniu do pełna zaczął poprawnie działać (odcinać) ale generalna uwaga do osób które chcą założyć instalacje gazową - pierwszy 1000 km to swoisty okres testowy instalacji w tym czasie moga sie dziać różne mniejsze albo większe rzeczy z instalacją... ale po to jest przegląd po 1000 km żeby wszystko wyrównać, u mnie to był dziwnie działający zawór ale o dziwo po kilku tankowaniach zaczął działać. Z instalacją gazową jest tak ze po prostu się obserwuje (na słuch na oko, na spalanie) jak działa - organoleptycznie - (poza oczywiście regularnymi przeglądami zgodnie z instrukcją) i to właściwie jedyny sposób na ocenę pracy instalacji przez zwykłego użytkownika LPG, po paru posiedzeniach w necie nad literaturą i pokonywaniem kolejnych kilometrów na LPG będziecie wiedzieć kiedy jest OK. a kiedy coś zaczyna się dziać... Ważna informacja dla osób które posiadają komputer pokładowy w Lagunie (w innych samochodach) - po zainstalowaniu instalacji LPG moze (ale nie musi) byc taka sytuacja że wskazówka paliwa (benzyny) bedzie spadać i z odczytów wskaźników i komputera wynikać bedzie ze normalnie spalamy benzynę... a tak nie jest (zakładając ze z instalacją wszystko OK.) jest to dość denerwujący objaw bo nie wie się dokładnie ile jest benzyny w zbiorniku i nie wiadomo jak się orientować w tym wszystkim. Wtedy trzeba założyć "Emulator wskaźnika benzyny" ~140 zł. wszystkie warsztaty montujące LPG powinny takie emulatory posiadać i montować... niestety jest pewien mały odsetek samochodów gdzie nawet ten Emulator nie działa... u mnie w Lagunie II z komputerem zadziałał.... co prawda komputer dalej pokazuje głupoty jeśli chodzi o obliczenia długości trasy jaką moge zrobic na danym paliwie (reszta wskazań komputera jest OK) ale to jedyny minus zainstalowania LPG i tak naprawdę kompletnie nieznaczący. Polecam również w Lagunie II instalacje wlewu gazu obok wlewu paliwa - pod klapką... jest tam idealne miejsce właśnie na wlew do gazu dzięki temu Laguna z zewnątrz wygląda jak by nie było żadnej instalacji LPG ;] (nie ma żadnych czarnych korków w zderzakach ;]) Podsumowując: Ja tez się długo zastanawiałem czytałem internet znajomych itp. "założyć - nie założyć" ... założyłem i absolutnie nie żałuje, wręcz przeciwnie namawiam na instalacje LPG... ale tylko w dużych, rekomendowanych warsztatach. pozdrawiam.

  • 2.
  • 5,00 Renault Laguna I 1.6 i 16V (107KM) 2000r.
    dodał: carlos, 18.01.2014

    Instalacja była droga - Landi Renzo gotowy zestaw, a nie jakieś zbieraniny na Stagu. Niemalże podwoiłem wartość auta :) ale wiem co mam. Zwróciła się po 18.000km i pracuje bezproblemowo. Zero spadku mocy (ustawiana na hamowni) a przynajmniej ja nie czuję momentu przełączenia. Spalanie 9 litrów czyli tyle samo co benzynki, bez względu czy lato czy zima. Do tego 3-4 pełne zbiorniki benzyny na rok na odpalanie. Jedyna wada to głośno pracujące wtryskiwacze gazu (MADy) - po prostu ten typ tak ma :D ale słychać to oczywiście tylko na zewnątrz pojazdu. Ogólnie jestem mega zadowolony i nie zamierzam się auta pozbywać bo jest tanie w utrzymaniu zwłaszcza teraz z gazem, no i bezawaryjne póki co. Zostanie w rodzinie jak się dorobię czegoś nowszego.

  • 3.
  • 4,50 Renault Laguna I 1.6 i 16V (107KM) 1999r.
    dodał: Rzeszowiak61, 03.03.2011

    jestem zadowolony z tej instalacji. Zużycie gazu porównywalne z benzyną t.j ok. 9l. Tankując gaz w Niemczech zużycie spadło do 7,5 l / trasa /. Tak, więc wszystko zależy od jakości gazu. Podczas eksploatacji / 85000 km./ 2 razy czyściłem wtryskiwacze w wannie ultradźwiękowej z podanym impulsem na wtryskiwacz oraz po tym przebiegu padł parownik / membrana /. Poza tym zero kłopotów. Dbając o wymianę filtrów na czas , dobry gaz oraz gdy się tym zajmuje odpowiedni montażysta -diagnosta / Pozdrawiam Pana -przedstawiciela BRC z Gorlic / można być naprawdę zadowolony z eksploatacji samochodu na LPG. Pozdrawiam

  • 4.
  • 5,00 Renault Laguna I 2.0 (113KM) 1995r.
    dodał: Maccabra, 25.02.2012

    Witam. Ponad rok temu kupiłem dosyć już wiekowe auto 95r. Jako iż silniki Lagun1 phI są starego typu SOHC, więc spalanie PB w trybie mieszanym to okolo 10-11 l/100. Więc nie bylo innego ratunku jak zdecydować się na założenie LPG. Teraz mija roczek, żadnych zmian w głowicy, silnik pracuje niemalże idealnie (podobno mój silnik bardzo dobrze znosi gaz, co się sprawdza). Zero dodatkowych wkładów oczywiście oprócz kosztów instalacji, wymiany przewodów i świec zapłonowych, regulacji zaworów. Na razie jestem na etapie kończenia zwracania kosztów instalacji, teraz to już z górki.

  • 5.
  • 4,50 Renault Laguna I 1.6 i 16V (107KM) 2000r.
    dodał: Michał Gredka, 04.12.2010

    Polecam Firme "KOBA" Piotra Korbanka. W rodzinie mamy 3 auta z gazem robionym u Pana Piotra i nic się z nimi nie dzieje Vectra B z silnikiem 1.8 16V przejechała już 160 tyś km na gazie i żadnego remontu silnika nie miała i jeździ do tej pory. Astra z silnikiem 1.6 przejechała 70 tyś i też nic jej nie jest. Laguna 2000r z silnikiem 1.6 16V przejechała 50 tyś i nic z nią się nie dzieje. Silniki chodzą równo a spalanie w obu oplach jest na poziomie od 7 do max 8,5 litra laguna 7-9 litra. Polecam wszystkim.

  • 6.
  • 5,00 Renault Laguna I 1.8 16V (120KM) 1999r.
    dodał: Adam, 14.10.2010

    Instalacja BRC SEQUENT 24 zamontowana w firmie SEBA w Olsztynie sprawuje się rewelacyjnie. Przez 5 lat użytkowania wymieniałem tylko filtry fazy lotnej oraz oczywiście świece i filtr powietrza. Spalanie- trasa ok. 9 litr. (można zejść do 8 przy bardzo spokojnej jeździe) i do 10,5-11 litrów (autostrada w Chorwacji 140-160 km/h) W mieśce pali ok 11 litrów gazu. W zasadzie gdyby nie kontrolki, to nie wiedziałbym kiedy silnik przełącza się na gaz.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Laguna

Renault Laguna

745 komentarzy

502 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~carisma złom~carisma złom

~carisma złom~carisma złom

~calibrsma~calibrsma

Do ~s: Calibrsma

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 034
Przejechany dystans
30 792 534 km
Zatankowanego paliwa
1 604 153 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 701
Wydanych pieniędzy
2 562 242 zł
Średnie wydatki na auto
1 326 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 534
Wydanych pieniędzy
2 823 793 zł
Średnie wydatki na auto
1 461 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 933)

Testy zderzeniowe Renault Laguna

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Laguna przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Laguna

Renault Laguna
2007

Renault Laguna

Renault Laguna
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Laguna II Kombi 1.9 dCi

Na podstawie 228 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: brudelko@vp.pl, dodano: 01.11.2007 07:15

Zuzycie paliwa na poziomie 5,2-5,5 na trasie rewelacja.Miasto 6.8 - do zniesienia w porownaniu z benzyna...Samochod zaawansowany technicznie i trzeba czasem dac zarobic informatykom z serwisu-dobrze tez miec w serwisie "swojego czlowieka" bo potrafia wykorzystywac niewiedze klienta-a to nieladnie. Brak powazniejszych napraw-troche pieniedzy w zawieszeniu-koncowki drazkow,sworznie wahaczy,wymiana klockow chamulcowych,czytnik karty sie wylamal /pierwszy poziom zasilania-szczescie uzywany niewiele kosztowal/ kolo pasowe alternatora /dwumasowe!/ i odlaczylem czujniki cisnienia-jak sie okazalo niepotrzebnie bo "fachowcy" w serwisie spaprali ich nastawienia i to bylo zrodlem zlych wskazan... Na podsumowanie dla wszystkich niezadowolonych-kupujac nowoczesny samochod z silnikiem diesla trzeba sie liczyc z cenami ewentualnych powazniejszych napraw-to nie Polonez - wszystkie auta sie psuja...wiekszosc awarii turbosprezarek to wina Renault...30tys km to za duzo na takie turbo...zaawansowany technicznie sprzet traktowany jak turbo od ciagnika-to nie wrozy dobrze-ja zszedlem do 12-15 tys. Serwis potrafi "przyciac jarzabka" warto rozejrzec sie za zamiennikami wtedy o wiele taniej a jakosc porownywalna.

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

autor: qazwalt, dodano: 27.01.2012 09:19

Przy zakupie zależało mi na żeby samochód był oszczędny. Teraz po ponad dwóch latach wiem że był to dobry wybór. Najmniejsze spalanie jakie odnotowałem wg. komputera to 4,8 po trasie, i da się ten wynik osiągnąć nawet zimą - wymaga jednak dużej wytrwałości. Średnio spalanie po przejechaniu 50tys. km wg komputera wynosi 6,0. Wg. ilości zatankowanego paliwa 6,3 - tankuję zawsze pod korek więc wyliczenia są miarodajne. Raz osiągnąłem na trasie 8l ale się spieszyłem. Koszty utrzymania przez 2 lata około 4500zl. Wymieniając tylko to co potrzebne, filtry, olej co 10tys. ok. 300zl, raz klocki kpl. 180zl i tylne tarcze 690zl, świece żarowe 290zl, rozrząd 1000zl, akumulator 450zl, końcówki, drążki, tulejki belki 700zl, podnośnik szyby 200zl, 2 nowe opony 600zl - czyli jak widać normalne koszty eksploatacyjne jak w każdym samochodzie. Z auta jestem zadowolony. Jak na 4os. rodzinę wygoda podróżowania, duża pojemność bagażnika, nawet pies ma swoje miejsce - ekonomiczne i nie wierzcie że jest drogi bo to francuz. To mój drugi, poprzednio miałem R21 i taż mnie nie zawiodła. Kolejny też taki raczej będzie. Minusy - ?, może nie zawsze zapalające się światła w drzwiach po ich otwarciu - czytałem na forach, można naprawić ale nie jest to takie pilne. Inne nie widzę i nie wiem skąd się biorą negatywne opinie - jak się nie dba to się nie ma to moja opinia.

pełny raport Renault Kombi 1.9 dCi

autor: mojogdz, dodano: 04.12.2009 18:51

Witam, jak ktoś pisze, że 1.9 dCi pali mu w mieście 6,2 to się troszkę ośmiesza (no chyba że na skrzyżowaniu pomaga autu się rozpędzić :) ). Jak ktoś ma 1.9 dCi o mocy 100 KM to może mu się uda zejść do takiego spalania w mieście. Przy 120 konikach nie ma możliwości. Mi w mieście w zimę pali około 8 litrów dlatego to jest moje maksymalne spalanie. W trasie jadąc średnio około 120-130 km/h da się zejść do 5,3 litra/100km. Jadąć po autostradzie A1 na całym odcinku przy średniej prędkości i 5 osobach na pokładzie spałiła mi Lala 7,7 litra/100km. Ci co piszą, że zeszli poniżej 5 litrów w trasie to musieli jechać góra 90 km/h. W jeździe mieszanej troszkę miasta i troszkę trasy około 6,9 litra. To tyle :)

pełny raport Renault Hatchback 1.9 dCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Laguna II Kombi 1.9 dCi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Laguna II Kombi 1.9 dCi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Laguna II

Renault Laguna 2 to bardzo udana kontynuacja pierwszego modelu w stosunku do poprzednika. Samochód znacznie ulepszono, zastosowano więcej elektroniki, co ma swoje dobre i złe strony ze względu na częste awarie niektórych elektronicznych podzespołów. Zmienił się znacząco wygląd zewnętrzny, miedzy innymi...

Zobacz dane techniczne Renault Laguna II Kombi 1.9 dCi 120KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Laguna, oglądali także