Szukaj

Informacje o Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW 2011

Lata produkcji: 2011 – 2011
Segment: Klasa średnia

Dobre osiągi, dobra cena – najlepiej kupić 2-litrową „benzynę” o mocy 140KM. Jest przyjemnie cicha, do „setki” przyspiesza w ponad 9 sekund, ale przy wyższych obrotach jej dźwięk jest dość nieprzyjemny. Silniejszych doznań są w stanie dostarczyć jej wzmocnione wersje – mają 170 i aż 205KM. Renault wrzuciło oczywiście do nich turbosprężarkę, która gdy już się włączy, to życie staje się piękniejsze. Dla oszczędnych – diesle. Najmniejszy 1.5l 110KM celuje w tych najoszczędniejszych, bo nie ma za wiele do zaoferowania, ale już niewiele droży motor 2.0l 130KM jest tym minimum, które sprawdzi się w Lagunie i nie spłucze kierowcy w salonie. Elastyczny, cichy i przyjazny na stacji benzynowej – nie powinien spalać więcej niż 7l paliwa na 100km, a to bez wątpienia cieszy. Radzi sobie z załadowanym autem do 100-120km/h, ale jeśli to mało, to możecie pomyśleć nad mocniejszymi wersjami. 150-konna jest jednym z lepszych kompromisów pomiędzy ceną, dynamiką i całą resztą. Auto żwawo ciągnie aż do odcięcia zapłonu i ma wszystkie zalety mniejszego motoru 130-konnego. Coś jeszcze mocniejszego? Też jest! 180KM i świetne osiągi.

czytaj więcej
Powagosław

Komfortowy, ponoć solidny jak nigdy, dobrze wyposażony i oszczędny. Może trudno w to uwierzyć, ale właśnie takim samochodem jest teraz Laguna. Szkoda tylko, że w Renault nie pomyślano o ciekawszej stylistyce.

~Powagosław
Luzacjusz

Tylko Chuckowi Norrisowi nigdy nie zepsuła się Laguna. Może teraz dla odmiany tylko jemu się zepsuje. Za to na pewno tylko jemu się spodoba.

~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt + Karoseria

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~zizibuczek
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Jeśli szukasz fajnego coupe i oglądałeś wcześniej auta pokroju BMW e92 czy Audi a5 to dobrze trafiłeś. W budżecie +/- 30000zł warto rozpatrzyć Lagunę gdyż jest to fajne auto, które może się podobać, być dynamiczne i zwracać uwagę przechodniów. Większość jest bardzo dobrze wyposażona więc ciężko znaleźć "golasa". Przez to, że nie jest zbyt popularne i pożądane przez młodych kierowców szansa trafienia na minę jest mniejsza. Jestem zdania, że nie ma się co bać wyższych przebiegów. 2.0dCi występuje też w busach takich jak Renault Trafic, które kręcą po 500 tysięcy bez remontu.
4,6
~Filip
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Rocznik 2010. Autem zrobiłem w 8 miesięcy jakieś 13 tyś. km. i myślę że mogę już coś o nim napisać. Generalnie - rewelacja! Jest to moje drugie auto (pierwsze Audi A4 B5 96') i na ten moment jestem bardzo dumny, że pomimo opinii osób dookoła mnie, wybrałem to auto i wydałem na nie swoje pieniądze. Nie jestem fanem motoryzacji - auto ma odpalać i jeździć, a przy tym dawać choćby niedużą, ale jednak frajdę. Dlatego szukałem auta z mało awaryjnym silnikiem oraz niedużymi kosztami napraw. Do tego znudzony byłem już widokiem popularnych Niemców na drogach i chciałem znaleźć coś bardziej oryginalnego. Gdy wpadłem na Lagunę coupe uznałem że to będzie moje kolejne auto (kombi lub sedan abosolutnie nie wchodziły w grę). Swój egzemplarz kupiłem za 225000 od handlarza, który sprowadził auto z Francji. Laguna ma na wyposażeniu dwu-kolorową skórzaną tapicerkę, nagłośnienie Bose i mapy TomTom. Jest to trochę bogatsza wersja i takiej właśnie szukałem. A teraz do rzeczy:
4,3
~Michał CK
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Posiadam Lagune Coupe Monaco GP 2.0 dci 150KM 2011r. przed liftem (lampy przód bez ledów). Auto nietuzinkowe i rzadko spotykane na polskich drogach co daje mu duży plus, ponieważ nierzadko zdarzało się że ktoś obejrzy się za autem lub przepuści w korku żeby podziwiać świetną bryłę Laguny. Dość dynamiczny i oszczędny silnik, jednak przy tak sportowym wyglądzie wypadałoby zwiększyć moc bo 150KM daje rade ale mógłby być bardziej czuły na pedał gazu. Świetna skrzynia (mam wersje z aluminiowym drążkiem zmiany biegów) zupełnie jakby nie od Renault :D
Średnie spalanie dla Renault Laguna III Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW 2011
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Dodam od siebie, wiem że spalanie w mieście jest ok 8-8,5 litra (jazda oceniam na średnią chodzi o szybkość,przyspieszanie raczej nie szarżuję, ale czasem docisne), ale komputer pokazuje 7.3 z ok 6000km przebiegu miasto + 2-3 trasy każda po ok 600km. Spalanie w trasie 6l przy prędkości ok 120km/h, analogicznie przy 90km/h poniżej ok 5l lub niżej, maksymalnie prędkość którą jechałem nią na trasie to 200km/h i na tyle pozwolił mi tempomat, a komputer pokazywał mi spalanie przy tej jednostajnej jeździe na ok 13.5l/100km , czyli jakby podzielić to na połowę, to byłoby 100km/h = ok.6,7l
7,5
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
Aktualizacja do poprzedniego raportu. Dane mierzone Laguna Coupe 2,0 dCi AUTOMAT z 2010r. z przebiegiem prawie 300 000 km. Podejrzewam, że idzie spalić trochę mniej i pewnie znacznie więcej, ale mi tyle wychodziło - maksymalne - to spalanie w mieście przy normalnej jeździe, minimalne - starałem się jechać ekonomicznie.
6,4
Renault Laguna III
Coupe 2.0 dCi 150KM 110kW
spokojna jazda tryb miesznay 6.5l, w trasie bez problemu 5l nawet bardzo się nie starając, miasto podchodzi pod 8 szczególnie jak krótkie dystanse. 2.0 dci to popularny silnik montowany w wielu modelach więc części powinny być tanie, cen dokładnych nie znam bo nie musiałem nic wymieniać. Komplet filtrów od Manna 260zł.

Usterki Renault Laguna III

Liczba wpisów: 20
Dym spod silnika
  • Renault Laguna III Grandtour 2.0 16v dCi 180KM 132kW 2007-2011
  • inne
  • 400 tys. km
Po jeździe na wysokich prędkościach (ponad 100 km/h), a następnie na niskich prędkościach (do 20 km/h) co pewien czas pojawia się dym spod maski. Na pewno nie jest to para wodna - czuć że coś się ewidentnie przypala. Objawy: - dym zza silnika (spod silnika od strony szyby) - po zdjęciu pokrywy silnika słychać (ciche strzelanie) i czuć bardzo wysoką temperaturę, podczas gdy wskaźnik temperatury pokazuje normę (oraz za każdym razem po odstaniu samochodu temperatura jest niska i dopiero wskutek rozgrzania "dochodzi" do normy - czujnik w tym zakresie działa) Próba rozpoznania przez mechanika opierała się na hipotezie, że pali się gdzieś olej silnikowy (wyciek przez korek lub inną nieszczelność). Cały silnik został umyty, zostały wymienione korki do oleju oraz do płynu chłodniczego (ten został uzupełniony i pozostaje w normie) i auto ponownie zostało przeglądnięte - mechanik nic nie stwierdził... Sytuacja powtórzyła się już kilkanaście razy na przestrzeni około pół roku. Zawsze ma miejsce w momencie bardzo powolnej jazdy (np parkowanie), po jeździe z wyższymi prędkościami (około 100 km/h). Mechanik próbował wywołać podobny efekt, ale bez skutku... Co to może być? W razie potrzeby mam filmik nagrany telefonem, gdzie widać mniej więcej z której strony silnika wydobywa się dym.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Deska rozdzielcza
  • Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 130KM 96kW 2007-2011
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 10
Świeci się klucz i pojawia się informacja na czerwono przegląd auta. Mam problem z otwieraniem drzwi od strony kierowcy. Zdarza się często, że drzwi otwierają się po naciśnięciu przycisku za trzecim razem i podobnie przy zamykaniu.
4 komentarze
Komunikat na desce
  • Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2011
  • instalacja elektryczna
Witam, wyświetla się mi komunikat ,, Baterie ladt auf" niestety nie mam pojęcia o co chodzi a przecież nie będę jeździć za każdym komunikatem do serwisu. I jeszcze takie pytanie czy można samemu zmienić język komunikatów na polski?
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Renault Laguna III Coupe